Ach joh winterstop.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja, ik was ook nog coach van Hoffenheim, das waar ook.
Ik hoop dat het bestuur het niet erg vindt dat ik de club een paar weken was vergeten.
Hier verder inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Beschikbare teams:
1. FC Köln - CrownHill
Borussia Dortmund - Zenit-
Bayern München - PunkAap
Eintracht Frankfurt
SC Freiburg
Hannover 96
1899 Hoffenheim - johannes_vermeer
HSV - koenie95
1. FC Kaiserslautern
Bayer 04 Leverkusen - Cpt.
FSV Mainz
Borussia Mönchengladbach
1. FC Nürnberg
Schalke 04 - tochweerhenk
St. Pauli - LimboFan
VfB Stuttgart
Werder Bremen
VfL Wolfsburg - Littlerabbit
Hier kapten we vorig topic ineens mee af.
Dat moest van hem, ik ben gedwongenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie heeft dat nou in de OP gezet?
ajacied4lf is de beste coach??
Verander maar in 'johannes_vermeer is de beste coach'!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:39 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Dat moest van hem, ik ben gedwongen
Maar ja, ik ben een rebel, dus ik haal het lekker weg.
Dat is een hele nette plaats, dit seizoen werden ze in het eggie 10e.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef koenie95 het volgende:
Beetje jammer weer, 3e met galway (geen idee of het een topclub is)
Van de 10quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Dat is een hele nette plaats, dit seizoen werden ze in het eggie 10e.
Hmm ik zou wel eens bij Arsenal willen aantonen dat Wenger zijn beleid echt de verkeerde is doormiddel kampioen met deze club te worden.quote:
Volgende stop: Premier League!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik zou wel eens bij Arsenal willen aantonen dat Wenger zijn beleid echt de verkeerde is doormiddel kampioen met deze club te worden.
Zo, jij hebt ook een keeper met scorend vermogen!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil Royston Rickie Drenthe onder mijn hoede nemen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:00 schreef Cpt. het volgende:
Dan wil ik bewijzen dat Tottenham WEL kampioen kan worden.
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:01 schreef Cpt. het volgende:
Te laat. Laat mij dan maar proberen Torres wel aan het scoren te krijgen.
Is je vergeven. Al zal ik dit natuurlijk alsnog tegen je gebruiken mochten de resultaten van Assenal tegenvallen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:52 schreef Zenit- het volgende:
Morgen de uitslagen, vandaag heb ik geen zin meer.Was vandaag naar de autosalon in Brussel, dus ik heb ook nog niet gesimuleerd.
Ik zal ervoor zorgen dat dat niet gebeurd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is je vergeven. Al zal ik dit natuurlijk alsnog tegen je gebruiken mochten de resultaten van Assenal tegenvallen.
Jaja... Wenger is alvast zijn shitstorm aan klachten en excuses aan het voorbereiden, dat je het weet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:03 schreef Zenit- het volgende:
Hoera, ik hoef mijn RX-7 niet te wassen met een schuurmachine!![]()
![]()
Heb je over jezelf afgeroepen met het op het spel zetten van je roestbak. (hihi nee hoor prima wagentje), maar ik vergeef U oh nobele en grote simulator.quote:
Hallo gewaardeerde collega, er kan echt niks gebeuren om jou negatief in het nieuws te krijgen he?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, ik vergeef je ook, alsjeblieft trouwens een digitale envelop, er zit misschien wat geld in, kan ik het volgende seizoen de beker weer winnen, dat zou leuk zijn. * hint hint *
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik kan met fifa 12 ook wel eens simuleren trouwens.
Kan je nog wat sturen, ze laten zich niet zo makkelijk omkopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, ik vergeef je ook, alsjeblieft trouwens een digitale envelop, er zit misschien wat geld in, kan ik het volgende seizoen de beker weer winnen, dat zou leuk zijn. * hint hint *
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je over jezelf afgeroepen met het op het spel zetten van je roestbak. (hihi nee hoor prima wagentje), maar ik vergeef U oh nobele en grote simulator.
quote:
Ruilen? Ik AZ, jij Heerenveen. Iedereen tevree.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Godverdomme Zenit Heerenveen is mijn club.
Ik ga dan voor AZ.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ruilen? Ik AZ, jij Heerenveen. Iedereen tevree.
Volgens mij was Twente al bezet.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef PunkAap het volgende:
[..]![]()
Alhoewel je dan wel Wijnaldum nog hebt.
En dan wil ik Twente zijn, Chadli, Ruíz, Janssen, en ga zo maar door.
quote:Op zondag voordat die andere het zei 2012 16:50 schreef PunkAap het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef PunkAap het volgende:
[..]![]()
Kies een ander.quote:
Nee, nu mijn plek is ontnomen niet nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:36 schreef Zenit- het volgende:
De competitie is nog een beetje leeg. Iemand nog een teampje?
Heb je daar eigenlijk geen FA Cup?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:02 schreef Zenit- het volgende:
EINDSTAND
1) Tottenham Hotspur
2) Arsenal
3) Manchester United
4) Aston Villa
5) Fulham
6) Birmingham City
7) Sunderland
8) West Ham United
9) Chelsea
10) Everton
11) Bolton Wanderers
12) Wolverhampton Wanderers
13) Newcastle United
14) Stoke City
15) Manchester City
16) Liverpool
17) Wigan Athletic
18) West Bromwich Albion
19) Blackburn Rovers
20) Blackpool
TOPSCORERS
1) Defoe - Tottenham - 21
2) Rooney - Man Utd - 14
3) Dembélé - Fulham - 11
4) Johnson - Fulham - 11
5) Pavlyuchenko - Tottenham - 11
LEAGUE CUP
Tottenham 4-0 Leicester
Gefeliciteerd, Zenit- x2!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jawel, maar Derby County had die gewonnen, het was een Championship-finale.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:49 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Heb je daar eigenlijk geen FA Cup?
5 punten.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:58 schreef PunkAap het volgende:
Hoeveel puntenverschil was er tussen Fey en Twe?
Turkije werd eerder genoemd.quote:
Lekker voor je, krijg je geen Galaxy Note.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog geen Samsunspor. Trabzonspor dan maar.
Zolang mijn salaris maar gestort blijft worden. Ik moet toch mijn hypotheek betalen etc.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:18 schreef Zenit- het volgende:
Beste managers van het FIFA-spel, ik wil u mededelen dat ik eigenlijk heel weinig meer op mijn PSP zit. Ik speel nu meer Football Manager en ik zou eigenlijk weer verder willen met het FM-spel. Ik ben nog steeds Shakhtar Donetsk, nu voor het tweede seizoen, maar na dit seizoen ga ik misschien vertrekken, en wel naar Olympique Marseille. Helaas is dat nog niet zeker. Ik speel redelijk wat wedstrijden per dag, dus het gaat hopelijk wel vlotten daarmee. Wat vinden jullie ervan?
Wat een faal trainer ben je dan. Ik heb inmiddels m'n hypotheek afbetaald.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang mijn salaris maar gestort blijft worden. Ik moet toch mijn hypotheek betalen etc.
Je salaris wordt verhoogd met 12,5% door een overstap naar de Oekraïnse Eredivisie. Neem alleen wel warme kleren mee, want het schijnt koud te zijn in Oekraïne en omstreken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang mijn salaris maar gestort blijft worden. Ik moet toch mijn hypotheek betalen etc.
Ik vind het wel ok maar dan wel meer westrijden per dag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:18 schreef Zenit- het volgende:
Beste managers van het FIFA-spel, ik wil u mededelen dat ik eigenlijk heel weinig meer op mijn PSP zit. Ik speel nu meer Football Manager en ik zou eigenlijk weer verder willen met het FM-spel. Ik ben nog steeds Shakhtar Donetsk, nu voor het tweede seizoen, maar na dit seizoen ga ik misschien vertrekken, en wel naar Olympique Marseille. Helaas is dat nog niet zeker. Ik speel redelijk wat wedstrijden per dag, dus het gaat hopelijk wel vlotten daarmee. Wat vinden jullie ervan?
Ze houden wel van wild, pas op hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het goed als ik een aantal Oekraïnse schones onbeperkt tot mijn beschikking krijg.
Jazeker, u staat erbij.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Zenit kan jij je nog herinneren hoe ik Metalurg Donetsk van de laatste plek af coachte en me op de laatste speeldag veilig speeldeIs de selectie nog redelijk intact? zo ja wil ik met mijn jongens richting Europa.
Winterstop is al geweest, de zomer komt eraan, en ik heb mijn eerste aankoop al binnen. Maxym Shatskikh komt mijn Shakhtar versterken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij van Dnjper Dnoejpvoetovsk hebben veel oliedollars, dus in de winterstop gaan wij enorme inkopen doen. Dan piep jen jullie in Donetsk, of Kiev of waar dan ook maar wel anders![]()
Het is Dnipro Dnipropetrovsk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ha ha, zoals ik al verwacht had komt de topscorer uit Dnjper Dnjeoprovtosk!!![]()
Hoeveelste sta ik eigenlijk, die statistiek kan ik niet vinden...?
Goede keus.quote:
Wat is ranglijst?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Het is Dnipro Dnipropetrovsk.![]()
Inderdaad, ik wilde Seleznyov nog kopen voor 15 miljoen, accepteert Dnipro het bod, is Eugene weer niet geïnteresseerd in een contract.
[..]
Goede keus.
Dat ik het elke keer fout spel is mijn running gag.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Het is Dnipro Dnipropetrovsk.![]()
Inderdaad, ik wilde Seleznyov nog kopen voor 15 miljoen, accepteert Dnipro het bod, is Eugene weer niet geïnteresseerd in een contract.
[..]
Goede keus.
Al gehandhaafd dus, en een stuk minder spannend dit keer. Op naar Europa dan maar volgend seizoen.quote:
Ik sta lekker 1 punt voor!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yes, 4e!
Is er trouwens ook nog een beker ofzo die ik kan winnen?
Nee, ik wou Chyzhov opzoeken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:13 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Wie is Chy?
Oh zeker van Chygrishnicki.
En met nog twee wedstrijden te gaan heeft Dynamo een makkelijker programma als mij!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:52 schreef Cpt. het volgende:
Kan nog spannend worden met Dinamo Kiev en Shaktar nog steeds gelijk op punten
Ik heb 5 spelers in het team van het jaar.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:17 schreef PunkAap het volgende:
Yeah! Derde en speler in Team van het jaar.
PS: maak ik nog kans voor beker?
Ik zal voor je kijken tegen welk team het was.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke klootzak heeft het been van mijn topscorer gebroken? Daar gáát de titel
Nou ja, vierde is ook niet slecht, en dan gaan we maar voor de Europa League.
Oh Karpaty dus, directe concurrenten van mij... Verdacht, omkoping, zwart geld.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:29 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik zal voor je kijken tegen welk team het was.
Edit: Het was tegen Karpaty.
Spanje bevalt mij ook wel. De mensen in Getafe brengen nog steeds dagelijks offers naar mijn standbeeld ter ere van de bekerwinst die ik daar heb behaald.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuke club om te doen, maar Levante lijkt me ook wel leuk.
Koln zonder Podolski dan ben ik bang.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:11 schreef Zenit- het volgende:
Zo, ik ben het zat bij Shakhtar. Ik heb gesolliciteerd bij Levante, 1. FC Köln, Erzgebirge Aue en Lausanne. Alle clubs, behalve Aue, zijn uit de eerste divisie gedegradeert, Aue uit de tweede divisie.
Ik weet het niet, ik heb nog geen bericht ontvangen dat 'ie weg wilde, dat zie je dan altijd in je inbox.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koln zonder Podolski dan ben ik bang.
Brestois is gedegradeerd uit de Ligue 1. Nu ook bij Sevilla gesolliciteerd. Bekerfinale was trouwens 2-1 voor Shakhtar.quote:
-Zenit maakt een lijstje van beschikbare teams uit de competitie waarvan hij trainer is.quote:
Nou doe mij dan maar Cska Moskou.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:03 schreef Zenit- het volgende:
Ik ben, nadat ik bij Toluca ben aangenomen, benaderd door Dinamo Moskou. Lijkt mij een betere club, want ik snap geen hol van die Mexicaanse competitie. Dag, Toluca!
En ohja de scores worden niet beter gemaakt in het voordeel en het gaat best snel alles.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:12 schreef bjanaan het volgende:
Waarom dan in het fifa11 topic? Laat maar dan zitten..
We zijn het principieel oneens met Blatter en de prostaat commissie van de Fifa. Wij zijn progressieve voetbalfans.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:12 schreef bjanaan het volgende:
Waarom dan in het fifa11 topic? Laat maar dan zitten..
Het is 2011 he? Dan wil ik wel kijken of ik Willem II wel in de eredivisie kan houden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:56 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Sorry, ik had al Feyenoord gekozen op de game.
Zit jij dan op school?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:13 schreef Zenit- het volgende:
Er komen nu eerst nog wat oefenwedstrijden, maar morgen heb ik vrij van school, dus heb ik alle tijd!
Heb jij zeker nooit gedaan?quote:
Het is nu Football Manager 11, dus geen FIFA, we zijn halverwege overgestapt, sorry.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:18 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand zin om binnenkort eens een duel aan te gaan?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:18 schreef Zenit- het volgende:
Suárez niet meer hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Had ik daar maar aan gedacht;
Suárez en Emanuelson spelen er dan nog maar geen Sigthorsonn,
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:39 schreef Zenit- het volgende:
UITSLAGEN RONDE 1
Ajax 2-0 ADO
FC Twente 1-0 NEC
FC Utrecht 2-0 FC Groningen
Feyenoord 4-0 VVV
Heracles 2-2 De Graafschap
NAC Breda 8-2 Excelsior
PSV 2-0 AZ
Vitesse 1-2 sc Heerenveen
Willem II 0-2 Roda JC
Huh, het spel start toch niet halverwege of is ie op dat spel verkocht?quote:
Ik weet het niet, maar hij staat er niet bij, ik zal zo eens kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:40 schreef PunkAap het volgende:
[..]
[..]
Huh, het spel start toch niet halverwege of is ie op dat spel verkocht?
Ja, na dat slechte resultaat tegen AZ was de maat vol natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Fredje is na speelronde 1 al ontslagen. Ik solliciteer voor de vrijgekomen positie bij PSV.
Ik heb geen PS3.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:01 schreef bjanaan het volgende:
Waarom gaan we niet verder met fifa11 op de ps3?
1. -Zenit heeft geen ps3 (denk ik en anders geen fifa11 op ps3)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:01 schreef bjanaan het volgende:
Waarom gaan we niet verder met fifa11 op de ps3?
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:30 schreef PunkAap het volgende:
[..]
1. -Zenit heeft geen ps3 (denk ik en anders geen fifa11 op ps3)
2. Omdat hij meer op z'n pc zit dan op z'n PSP waar hij fifa11 op zit.
Genoa heeft interesse in Ruiz, Fiorentina in Theootje en Hércules in Kuiper.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:35 schreef PunkAap het volgende:
Voor hoeveel heb ik Ruíz verkocht of Chadli of Janko of heeft niemand interesse in die spelers?
0-4 retteketet.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef Zenit- het volgende:
UITSLAGEN RONDE 4
FC Groningen 4-2 Willem II
De Graafschap 1-1 FC Twente
ADO 1-1 Vitesse
Excelsior 1-1 Heracles
sc Heerenveen 0-4 PSV
NAC 0-0 FC Utrecht
NEC 2-1 AZ
Roda JC 0-1 Feyenoord
VVV 0-0 Ajax
Ik doe om de 5 speelrondes een stand neerzetten, dus volgende speelronde.
Ja hoor... ach kan het aan Psv zal merken hoe verstandig het wegsturen van Rutten wel niet was.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:21 schreef Zenit- het volgende:
Ik heb Rasmus Elm van AZ gekocht.Nu uit tegen Roda JC.
Nou, Rasmus was duur! Ik heb nu geen geld meer voor andere versterkingen, alleen transfervrij, maar daar zijn amper goede spelers.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
0-4 retteketet.
[..]
Ja hoor... ach kan het aan Psv zal merken hoe verstandig het wegsturen van Rutten wel niet was.
Koop in de wintertransferperiode spelers met aflopend contract, moet je op F5 drukken krijg je spelers en dan daar boven is Transfervrij.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:02 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Nou, Rasmus was duur! Ik heb nu geen geld meer voor andere versterkingen, alleen transfervrij, maar daar zijn amper goede spelers.
Ik zeven.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Utrecht heeft al 10 punten na vier wedstrijden, ben ik een toptrainer of niet?
Wijngum is mij wat te waardevol.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:16 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Koop in de wintertransferperiode spelers met aflopend contract, moet je op F5 drukken krijg je spelers en dan daar boven is Transfervrij.
Of verkoop Georginio voor ¤15mil.
Tuurlijk, dat wisten we wel van jou!quote:Op maandag 20 februari 2012 11:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Utrecht heeft al 10 punten na vier wedstrijden, ben ik een toptrainer of niet?
Je gaat toch niet cheatah he? Anders kom ik je halen of je nou in Sint-Petersburg zit of niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:01 schreef Zenit- het volgende:
Wacht maar tot ik tegen PSV gespeeld heb! Dan zal ik eerste staan!Eerst wacht Galatasaray in de Europa League.
Nee, cheaten kan niet echt in dit spel. Tenminste, toen ik dit spel net had, september 2011, zocht ik naar een paar cheats, niks gevonden. Maar ja, de basis van succes ligt in de tactiek toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat toch niet cheatah he? Anders kom ik je halen of je nou in Sint-Petersburg zit of niet.
100x restarten totdat je eindelijk een keer wintquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:38 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Nee, cheaten kan niet echt in dit spel. Tenminste, toen ik dit spel net had, september 2011, zocht ik naar een paar cheats, niks gevonden. Maar ja, de basis van succes ligt in de tactiek toch?
(***)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Zenit- het volgende:
UITSLAGEN EUROPA LEAGUE GROEPSWEDSTRIJD 1
RC Genk 3-3 AZ
Galatasaray 0-2 Feyenoord
Grashopper 1-2 Ajax
FC Utrecht 3-2 FC Vaslui
Besiktas 0-0 PSV
UITSLAG CHAMPIONS LEAGUE GROEPSWEDSTRIJD 1
FC Twente 1-2 Zenit St. Petersburg
Ja, doe ik op FM 12 met Swansea ook, ben ik uiteindelijk tweede geworden, 3 punten van Arsenal.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100x restarten totdat je eindelijk een keer wint
Olympique Lyonnais, Zenit en Inter Milan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef PunkAap het volgende:
[..]
(***)
Ach, met wie zit ik nog in de poule?
Misschien derde, net als ik met Swansea op FM 12 tweede werd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Olympique Lyonnais, Zenit en Inter Milan.Dat wordt einde Europa voor Twente.
Zenit uit, dat wordt sowieso niks, Inter met Sneijder nog in de basis zal ook zwaar zijn, Lyon is ook zwaar, misschien wat minder als Inter, maar toch.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:05 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Misschien derde, net als ik met Swansea op FM 12 tweede werd.
PSV - Feyenoord vorig jaar...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Zenit uit, dat wordt sowieso niks, Inter met Sneijder nog in de basis zal ook zwaar zijn, Lyon is ook zwaar, misschien wat minder als Inter, maar toch.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef Zenit- het volgende:
CHAMPIONS LEAGUE GROEPSWEDSTRIJD 2
Olympique Lyonnais 2-2 FC Twente
Bij ronde 10.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe je binnenkort ook weer even de tussenstand, want volgens mij gaat het wel goed met FC Utrecht, onder mijn vakkundige leiding.
Ik kan de OP niet meer editen, best raar.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:39 schreef TheFastOne het volgende:
Ik wil trouwens nog wel in de OP met mijn kampioenschap met Bohemians
Ja, helaas voor mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |