Winterstop is al geweest, de zomer komt eraan, en ik heb mijn eerste aankoop al binnen. Maxym Shatskikh komt mijn Shakhtar versterken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij van Dnjper Dnoejpvoetovsk hebben veel oliedollars, dus in de winterstop gaan wij enorme inkopen doen. Dan piep jen jullie in Donetsk, of Kiev of waar dan ook maar wel anders![]()
Het is Dnipro Dnipropetrovsk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ha ha, zoals ik al verwacht had komt de topscorer uit Dnjper Dnjeoprovtosk!!![]()
Hoeveelste sta ik eigenlijk, die statistiek kan ik niet vinden...?
Goede keus.quote:
Wat is ranglijst?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Het is Dnipro Dnipropetrovsk.![]()
Inderdaad, ik wilde Seleznyov nog kopen voor 15 miljoen, accepteert Dnipro het bod, is Eugene weer niet geïnteresseerd in een contract.
[..]
Goede keus.
Dat ik het elke keer fout spel is mijn running gag.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Het is Dnipro Dnipropetrovsk.![]()
Inderdaad, ik wilde Seleznyov nog kopen voor 15 miljoen, accepteert Dnipro het bod, is Eugene weer niet geïnteresseerd in een contract.
[..]
Goede keus.
Al gehandhaafd dus, en een stuk minder spannend dit keer. Op naar Europa dan maar volgend seizoen.quote:
Ik sta lekker 1 punt voor!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yes, 4e!
Is er trouwens ook nog een beker ofzo die ik kan winnen?
Nee, ik wou Chyzhov opzoeken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:13 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Wie is Chy?
Oh zeker van Chygrishnicki.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |