Hmm ik zou wel eens bij Arsenal willen aantonen dat Wenger zijn beleid echt de verkeerde is doormiddel kampioen met deze club te worden.quote:

Volgende stop: Premier League!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik zou wel eens bij Arsenal willen aantonen dat Wenger zijn beleid echt de verkeerde is doormiddel kampioen met deze club te worden.

Zo, jij hebt ook een keeper met scorend vermogen!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil Royston Rickie Drenthe onder mijn hoede nemen.

quote:Op zondag 15 januari 2012 21:00 schreef Cpt. het volgende:
Dan wil ik bewijzen dat Tottenham WEL kampioen kan worden.
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:01 schreef Cpt. het volgende:
Te laat. Laat mij dan maar proberen Torres wel aan het scoren te krijgen.

Was vandaag naar de autosalon in Brussel, dus ik heb ook nog niet gesimuleerd.
 Was vandaag naar de autosalon in Brussel, dus ik heb ook nog niet gesimuleerd.  

Is je vergeven. Al zal ik dit natuurlijk alsnog tegen je gebruiken mochten de resultaten van Assenal tegenvallen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:52 schreef Zenit- het volgende:
Morgen de uitslagen, vandaag heb ik geen zin meer.Was vandaag naar de autosalon in Brussel, dus ik heb ook nog niet gesimuleerd.

Ik zal ervoor zorgen dat dat niet gebeurd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is je vergeven. Al zal ik dit natuurlijk alsnog tegen je gebruiken mochten de resultaten van Assenal tegenvallen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |