Hmm ik zou wel eens bij Arsenal willen aantonen dat Wenger zijn beleid echt de verkeerde is doormiddel kampioen met deze club te worden.quote:
Volgende stop: Premier League!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik zou wel eens bij Arsenal willen aantonen dat Wenger zijn beleid echt de verkeerde is doormiddel kampioen met deze club te worden.
Zo, jij hebt ook een keeper met scorend vermogen!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil Royston Rickie Drenthe onder mijn hoede nemen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:00 schreef Cpt. het volgende:
Dan wil ik bewijzen dat Tottenham WEL kampioen kan worden.
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:01 schreef Cpt. het volgende:
Te laat. Laat mij dan maar proberen Torres wel aan het scoren te krijgen.
Is je vergeven. Al zal ik dit natuurlijk alsnog tegen je gebruiken mochten de resultaten van Assenal tegenvallen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:52 schreef Zenit- het volgende:
Morgen de uitslagen, vandaag heb ik geen zin meer.Was vandaag naar de autosalon in Brussel, dus ik heb ook nog niet gesimuleerd.
Ik zal ervoor zorgen dat dat niet gebeurd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is je vergeven. Al zal ik dit natuurlijk alsnog tegen je gebruiken mochten de resultaten van Assenal tegenvallen.
Jaja... Wenger is alvast zijn shitstorm aan klachten en excuses aan het voorbereiden, dat je het weet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:03 schreef Zenit- het volgende:
Hoera, ik hoef mijn RX-7 niet te wassen met een schuurmachine!![]()
![]()
Heb je over jezelf afgeroepen met het op het spel zetten van je roestbak. (hihi nee hoor prima wagentje), maar ik vergeef U oh nobele en grote simulator.quote:
Hallo gewaardeerde collega, er kan echt niks gebeuren om jou negatief in het nieuws te krijgen he?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, ik vergeef je ook, alsjeblieft trouwens een digitale envelop, er zit misschien wat geld in, kan ik het volgende seizoen de beker weer winnen, dat zou leuk zijn. * hint hint *
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik kan met fifa 12 ook wel eens simuleren trouwens.
Kan je nog wat sturen, ze laten zich niet zo makkelijk omkopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, ik vergeef je ook, alsjeblieft trouwens een digitale envelop, er zit misschien wat geld in, kan ik het volgende seizoen de beker weer winnen, dat zou leuk zijn. * hint hint *
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je over jezelf afgeroepen met het op het spel zetten van je roestbak. (hihi nee hoor prima wagentje), maar ik vergeef U oh nobele en grote simulator.
quote:
Ruilen? Ik AZ, jij Heerenveen. Iedereen tevree.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Godverdomme Zenit Heerenveen is mijn club.
Ik ga dan voor AZ.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ruilen? Ik AZ, jij Heerenveen. Iedereen tevree.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |