Jaja... Wenger is alvast zijn shitstorm aan klachten en excuses aan het voorbereiden, dat je het weet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:03 schreef Zenit- het volgende:
Hoera, ik hoef mijn RX-7 niet te wassen met een schuurmachine!![]()
![]()
Heb je over jezelf afgeroepen met het op het spel zetten van je roestbak. (hihi nee hoor prima wagentje), maar ik vergeef U oh nobele en grote simulator.quote:
Hallo gewaardeerde collega, er kan echt niks gebeuren om jou negatief in het nieuws te krijgen he?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, ik vergeef je ook, alsjeblieft trouwens een digitale envelop, er zit misschien wat geld in, kan ik het volgende seizoen de beker weer winnen, dat zou leuk zijn. * hint hint *
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik kan met fifa 12 ook wel eens simuleren trouwens.
Kan je nog wat sturen, ze laten zich niet zo makkelijk omkopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, ik vergeef je ook, alsjeblieft trouwens een digitale envelop, er zit misschien wat geld in, kan ik het volgende seizoen de beker weer winnen, dat zou leuk zijn. * hint hint *
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je over jezelf afgeroepen met het op het spel zetten van je roestbak. (hihi nee hoor prima wagentje), maar ik vergeef U oh nobele en grote simulator.
quote:
Ruilen? Ik AZ, jij Heerenveen. Iedereen tevree.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Godverdomme Zenit Heerenveen is mijn club.
Ik ga dan voor AZ.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ruilen? Ik AZ, jij Heerenveen. Iedereen tevree.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |