100x restarten totdat je eindelijk een keer wintquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:38 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Nee, cheaten kan niet echt in dit spel. Tenminste, toen ik dit spel net had, september 2011, zocht ik naar een paar cheats, niks gevonden. Maar ja, de basis van succes ligt in de tactiek toch?
(***)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Zenit- het volgende:
UITSLAGEN EUROPA LEAGUE GROEPSWEDSTRIJD 1
RC Genk 3-3 AZ
Galatasaray 0-2 Feyenoord
Grashopper 1-2 Ajax
FC Utrecht 3-2 FC Vaslui
Besiktas 0-0 PSV
UITSLAG CHAMPIONS LEAGUE GROEPSWEDSTRIJD 1
FC Twente 1-2 Zenit St. Petersburg
Ja, doe ik op FM 12 met Swansea ook, ben ik uiteindelijk tweede geworden, 3 punten van Arsenal.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100x restarten totdat je eindelijk een keer wint
Olympique Lyonnais, Zenit en Inter Milan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef PunkAap het volgende:
[..]
(***)
Ach, met wie zit ik nog in de poule?
Misschien derde, net als ik met Swansea op FM 12 tweede werd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Olympique Lyonnais, Zenit en Inter Milan.Dat wordt einde Europa voor Twente.
Zenit uit, dat wordt sowieso niks, Inter met Sneijder nog in de basis zal ook zwaar zijn, Lyon is ook zwaar, misschien wat minder als Inter, maar toch.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:05 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Misschien derde, net als ik met Swansea op FM 12 tweede werd.
PSV - Feyenoord vorig jaar...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Zenit uit, dat wordt sowieso niks, Inter met Sneijder nog in de basis zal ook zwaar zijn, Lyon is ook zwaar, misschien wat minder als Inter, maar toch.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef Zenit- het volgende:
CHAMPIONS LEAGUE GROEPSWEDSTRIJD 2
Olympique Lyonnais 2-2 FC Twente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |