Genoa heeft interesse in Ruiz, Fiorentina in Theootje en Hércules in Kuiper.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:35 schreef PunkAap het volgende:
Voor hoeveel heb ik Ruíz verkocht of Chadli of Janko of heeft niemand interesse in die spelers?
0-4 retteketet.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef Zenit- het volgende:
UITSLAGEN RONDE 4
FC Groningen 4-2 Willem II
De Graafschap 1-1 FC Twente
ADO 1-1 Vitesse
Excelsior 1-1 Heracles
sc Heerenveen 0-4 PSV
NAC 0-0 FC Utrecht
NEC 2-1 AZ
Roda JC 0-1 Feyenoord
VVV 0-0 Ajax
Ik doe om de 5 speelrondes een stand neerzetten, dus volgende speelronde.
Ja hoor... ach kan het aan Psv zal merken hoe verstandig het wegsturen van Rutten wel niet was.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:21 schreef Zenit- het volgende:
Ik heb Rasmus Elm van AZ gekocht.Nu uit tegen Roda JC.
Nou, Rasmus was duur! Ik heb nu geen geld meer voor andere versterkingen, alleen transfervrij, maar daar zijn amper goede spelers.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
0-4 retteketet.
[..]
Ja hoor... ach kan het aan Psv zal merken hoe verstandig het wegsturen van Rutten wel niet was.
Koop in de wintertransferperiode spelers met aflopend contract, moet je op F5 drukken krijg je spelers en dan daar boven is Transfervrij.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:02 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Nou, Rasmus was duur! Ik heb nu geen geld meer voor andere versterkingen, alleen transfervrij, maar daar zijn amper goede spelers.
Ik zeven.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Utrecht heeft al 10 punten na vier wedstrijden, ben ik een toptrainer of niet?
Wijngum is mij wat te waardevol.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:16 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Koop in de wintertransferperiode spelers met aflopend contract, moet je op F5 drukken krijg je spelers en dan daar boven is Transfervrij.
Of verkoop Georginio voor ¤15mil.
Tuurlijk, dat wisten we wel van jou!quote:Op maandag 20 februari 2012 11:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Utrecht heeft al 10 punten na vier wedstrijden, ben ik een toptrainer of niet?
Je gaat toch niet cheatah he? Anders kom ik je halen of je nou in Sint-Petersburg zit of niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:01 schreef Zenit- het volgende:
Wacht maar tot ik tegen PSV gespeeld heb! Dan zal ik eerste staan!Eerst wacht Galatasaray in de Europa League.
Nee, cheaten kan niet echt in dit spel. Tenminste, toen ik dit spel net had, september 2011, zocht ik naar een paar cheats, niks gevonden. Maar ja, de basis van succes ligt in de tactiek toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat toch niet cheatah he? Anders kom ik je halen of je nou in Sint-Petersburg zit of niet.
100x restarten totdat je eindelijk een keer wintquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:38 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Nee, cheaten kan niet echt in dit spel. Tenminste, toen ik dit spel net had, september 2011, zocht ik naar een paar cheats, niks gevonden. Maar ja, de basis van succes ligt in de tactiek toch?
(***)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Zenit- het volgende:
UITSLAGEN EUROPA LEAGUE GROEPSWEDSTRIJD 1
RC Genk 3-3 AZ
Galatasaray 0-2 Feyenoord
Grashopper 1-2 Ajax
FC Utrecht 3-2 FC Vaslui
Besiktas 0-0 PSV
UITSLAG CHAMPIONS LEAGUE GROEPSWEDSTRIJD 1
FC Twente 1-2 Zenit St. Petersburg
Ja, doe ik op FM 12 met Swansea ook, ben ik uiteindelijk tweede geworden, 3 punten van Arsenal.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100x restarten totdat je eindelijk een keer wint
Olympique Lyonnais, Zenit en Inter Milan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef PunkAap het volgende:
[..]
(***)
Ach, met wie zit ik nog in de poule?
Misschien derde, net als ik met Swansea op FM 12 tweede werd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Olympique Lyonnais, Zenit en Inter Milan.Dat wordt einde Europa voor Twente.
Zenit uit, dat wordt sowieso niks, Inter met Sneijder nog in de basis zal ook zwaar zijn, Lyon is ook zwaar, misschien wat minder als Inter, maar toch.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:05 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Misschien derde, net als ik met Swansea op FM 12 tweede werd.
PSV - Feyenoord vorig jaar...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Zenit uit, dat wordt sowieso niks, Inter met Sneijder nog in de basis zal ook zwaar zijn, Lyon is ook zwaar, misschien wat minder als Inter, maar toch.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef Zenit- het volgende:
CHAMPIONS LEAGUE GROEPSWEDSTRIJD 2
Olympique Lyonnais 2-2 FC Twente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |