Zit jij dan op school?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:13 schreef Zenit- het volgende:
Er komen nu eerst nog wat oefenwedstrijden, maar morgen heb ik vrij van school, dus heb ik alle tijd!
Heb jij zeker nooit gedaan?quote:
Het is nu Football Manager 11, dus geen FIFA, we zijn halverwege overgestapt, sorry.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:18 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand zin om binnenkort eens een duel aan te gaan?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:18 schreef Zenit- het volgende:
Beste managers van het FIFA-spel, ik wil u mededelen dat ik eigenlijk heel weinig meer op mijn PSP zit. Ik speel nu meer Football Manager en ik zou eigenlijk weer verder willen met het FM-spel. Ik ben nog steeds Shakhtar Donetsk, nu voor het tweede seizoen, maar na dit seizoen ga ik misschien vertrekken, en wel naar Olympique Marseille. Helaas is dat nog niet zeker. Ik speel redelijk wat wedstrijden per dag, dus het gaat hopelijk wel vlotten daarmee. Wat vinden jullie ervan?
Suárez niet meer hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Had ik daar maar aan gedacht;
Suárez en Emanuelson spelen er dan nog maar geen Sigthorsonn,
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:39 schreef Zenit- het volgende:
UITSLAGEN RONDE 1
Ajax 2-0 ADO
FC Twente 1-0 NEC
FC Utrecht 2-0 FC Groningen
Feyenoord 4-0 VVV
Heracles 2-2 De Graafschap
NAC Breda 8-2 Excelsior
PSV 2-0 AZ
Vitesse 1-2 sc Heerenveen
Willem II 0-2 Roda JC
Huh, het spel start toch niet halverwege of is ie op dat spel verkocht?quote:
Ik weet het niet, maar hij staat er niet bij, ik zal zo eens kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:40 schreef PunkAap het volgende:
[..]
[..]
Huh, het spel start toch niet halverwege of is ie op dat spel verkocht?
Ja, na dat slechte resultaat tegen AZ was de maat vol natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Fredje is na speelronde 1 al ontslagen. Ik solliciteer voor de vrijgekomen positie bij PSV.
Ik heb geen PS3.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:01 schreef bjanaan het volgende:
Waarom gaan we niet verder met fifa11 op de ps3?
1. -Zenit heeft geen ps3 (denk ik en anders geen fifa11 op ps3)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:01 schreef bjanaan het volgende:
Waarom gaan we niet verder met fifa11 op de ps3?
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:30 schreef PunkAap het volgende:
[..]
1. -Zenit heeft geen ps3 (denk ik en anders geen fifa11 op ps3)
2. Omdat hij meer op z'n pc zit dan op z'n PSP waar hij fifa11 op zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |