Volgens mij was Twente al bezet.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef PunkAap het volgende:
[..]![]()
Alhoewel je dan wel Wijnaldum nog hebt.
En dan wil ik Twente zijn, Chadli, Ruíz, Janssen, en ga zo maar door.
quote:Op zondag voordat die andere het zei 2012 16:50 schreef PunkAap het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef PunkAap het volgende:
[..]![]()
Kies een ander.quote:
Nee, nu mijn plek is ontnomen niet nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:36 schreef Zenit- het volgende:
De competitie is nog een beetje leeg. Iemand nog een teampje?
Heb je daar eigenlijk geen FA Cup?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:02 schreef Zenit- het volgende:
EINDSTAND
1) Tottenham Hotspur
2) Arsenal
3) Manchester United
4) Aston Villa
5) Fulham
6) Birmingham City
7) Sunderland
8) West Ham United
9) Chelsea
10) Everton
11) Bolton Wanderers
12) Wolverhampton Wanderers
13) Newcastle United
14) Stoke City
15) Manchester City
16) Liverpool
17) Wigan Athletic
18) West Bromwich Albion
19) Blackburn Rovers
20) Blackpool
TOPSCORERS
1) Defoe - Tottenham - 21
2) Rooney - Man Utd - 14
3) Dembélé - Fulham - 11
4) Johnson - Fulham - 11
5) Pavlyuchenko - Tottenham - 11
LEAGUE CUP
Tottenham 4-0 Leicester
Gefeliciteerd, Zenit- x2!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jawel, maar Derby County had die gewonnen, het was een Championship-finale.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:49 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Heb je daar eigenlijk geen FA Cup?
5 punten.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:58 schreef PunkAap het volgende:
Hoeveel puntenverschil was er tussen Fey en Twe?
Turkije werd eerder genoemd.quote:
Lekker voor je, krijg je geen Galaxy Note.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog geen Samsunspor. Trabzonspor dan maar.
Zolang mijn salaris maar gestort blijft worden. Ik moet toch mijn hypotheek betalen etc.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:18 schreef Zenit- het volgende:
Beste managers van het FIFA-spel, ik wil u mededelen dat ik eigenlijk heel weinig meer op mijn PSP zit. Ik speel nu meer Football Manager en ik zou eigenlijk weer verder willen met het FM-spel. Ik ben nog steeds Shakhtar Donetsk, nu voor het tweede seizoen, maar na dit seizoen ga ik misschien vertrekken, en wel naar Olympique Marseille. Helaas is dat nog niet zeker. Ik speel redelijk wat wedstrijden per dag, dus het gaat hopelijk wel vlotten daarmee. Wat vinden jullie ervan?
Wat een faal trainer ben je dan. Ik heb inmiddels m'n hypotheek afbetaald.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang mijn salaris maar gestort blijft worden. Ik moet toch mijn hypotheek betalen etc.
Je salaris wordt verhoogd met 12,5% door een overstap naar de Oekraïnse Eredivisie. Neem alleen wel warme kleren mee, want het schijnt koud te zijn in Oekraïne en omstreken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang mijn salaris maar gestort blijft worden. Ik moet toch mijn hypotheek betalen etc.
Ik vind het wel ok maar dan wel meer westrijden per dag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:18 schreef Zenit- het volgende:
Beste managers van het FIFA-spel, ik wil u mededelen dat ik eigenlijk heel weinig meer op mijn PSP zit. Ik speel nu meer Football Manager en ik zou eigenlijk weer verder willen met het FM-spel. Ik ben nog steeds Shakhtar Donetsk, nu voor het tweede seizoen, maar na dit seizoen ga ik misschien vertrekken, en wel naar Olympique Marseille. Helaas is dat nog niet zeker. Ik speel redelijk wat wedstrijden per dag, dus het gaat hopelijk wel vlotten daarmee. Wat vinden jullie ervan?
Ze houden wel van wild, pas op hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het goed als ik een aantal Oekraïnse schones onbeperkt tot mijn beschikking krijg.
Jazeker, u staat erbij.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Zenit kan jij je nog herinneren hoe ik Metalurg Donetsk van de laatste plek af coachte en me op de laatste speeldag veilig speeldeIs de selectie nog redelijk intact? zo ja wil ik met mijn jongens richting Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |