oh goed genoeg voor een eerste pogingquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:16 schreef ranja het volgende:
de eerste is al binnen
ralfseltje 18 punten.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga ze nog wel een keer proberen, te zien aan de mensen die er veel goed hebben zal dit mijn ronde niet worden...
Probleem met die van On, voor mij, was dat ik van de lijst met antwoorden maar een fractie ken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Iedereen te klagen over die van on deze vind ik ook niet te doen, de meeste deuntjes kan gewoon alles zijn...
nee hoor, tenzij je de trivia bedoelt? maar deel 1 t/m 7 zijn al afgesloten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:43 schreef Modus het volgende:
Ik snap het niet helemaal, lopen er nou meerdere opgaven tegelijk in meerdere topics?
Dat mag ik doe het samen met mijn vriendinquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:30 schreef starla het volgende:
Mag je andere mensen om hulp vragen? Heb een aantal vrienden die veel weten en mijn vader is een wandelende muziekencyclopedie.
Of is dat niet eerlijk?
Daar was ik al bang voorquote:
Het is ook niet zozeer dat ik bij die van On goed was de rest was gewoon een stuk minder, het kan zijn dat ik me vergis maar ik denk dat ik bij iedereen wel een puntje of 10 moet kunnen halen. Tenzij er hele genre specifieke lijsten gemaakt worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:10 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is maar 4 minder als waarmee je winnaar werd bij de quiz van On
Je hebt er ook eentje die verder nog niemand hadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is ook niet zozeer dat ik bij die van On goed was de rest was gewoon een stuk minder, het kan zijn dat ik me vergis maar ik denk dat ik bij iedereen wel een puntje of 10 moet kunnen halen. Tenzij er hele genre specifieke lijsten gemaakt worden.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
33 punten als ik het goed geteld heb.
Wauw 58. Ik hoop nog op 30 uit te komen, moet lukken volgens mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Je hebt er ook eentje die verder nog niemand had
Inclusief N00biedoobiedoo, 1e poging als ik goed geteld heb 58 punten.
Kut.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:48 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Wauw 58. Ik hoop nog op 30 uit te komen, moet lukken volgens mij.
herlezen en herteld, 57 punten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef ranja het volgende:
Inclusief N00biedoobiedoo, 1e poging als ik goed geteld heb 58 punten.
ok, nu wel 58quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan moet ik ook nog even herlezen. Had op een even getal gerekend
je moet ze gewoon in je hoofd 'doorzingen' vooral 38quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:47 schreef Kadafi het volgende:
wat liedjes zoals nummer 8 en 38 klinken zo bekend in de oren maar echt geen flauw idee van wie of hoe het lied heet, en zo zijn er nog wel meer. Final answer opgestuurd.
als je de top 40 nooit gevolgd hebt is het inderdaad erg obscuurquote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Gehenna het volgende:
mwoah valt mee volgens mij, ik dacht dat de meesten wel van een (bescheiden) succesje hebben genoten....
Hoog indie-OOR-3-voor-12 gehalte wel ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:08 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm ik zak diep in de put met die obscure shizzle van ranja...
dan wist je er een stuk of 10 niet die óók in de top 40 of tipparade hebben gestaanquote:Op maandag 9 januari 2012 11:49 schreef Modus het volgende:
Hoog indie-OOR-3-voor-12 gehalte wel ja..
Van de 12 die ik er wist, heeft er denk ik maar 1 niet in de top 40 gestaan.
je telling loopt wat scheef maar ik tel ook bij jou 12 punten.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef belsen het volgende:
Ingestuurd, maar niet heel veel herkend. Wel weer tof.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Al ruik ik toch een klein beetje de adem van papa Starla.
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:08 schreef Darkestrah het volgende:
Maar nu vooral hier nog lijstjes blijven insturen!
quote:
Doe ik ook, ik weet dat er nog minstens twee of drie nummers tussen zitten die ik moet kennen, maar dit gaat me niet meer lukken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef ranja het volgende:
Tja, ik doe zelf nog wel eens na een poosje de boel er weer bij pakken om te kijken of ik toch nog wat extra herken.
Van mij mag het idd wel korter, ik luister het, maak m'n lijstje, luister de dag erna nog eens en that's it. Ik herken het nummer of niet, hoef ik geen weken over na te denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:51 schreef Darkestrah het volgende:
Zal ik mijn RDP wat korter laten duren? Heb toch het idee dat zo'n wedstrijd twee weken te lang duurt.
Om die reden heb ik niks ingestuurdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef ranja het volgende:
Tja, ik doe zelf nog wel eens na een poosje de boel er weer bij pakken om te kijken of ik toch nog wat extra herken.
Misschien is het ook niet handig om steeds tussenstanden te geven, dat voorkomt misschien dat mensen niet willen insturen omdat ze niet onderaan willen staan.
al die 3 met meer dan 30 punten bedoel jequote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:33 schreef MaJo het volgende:
Om die reden heb ik niks ingestuurdik herken er maar 10 ofzo en dat staat nogal lullig tussen mensen die bijna alles kennen
Ik dacht dat het er mee warenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:39 schreef ranja het volgende:
[..]
al die 3 met meer dan 30 punten bedoel je
28 puntenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er mee waren
Ik zal het vanavond naar je opsturen
Valt me niet tegenquote:
dat niet, maar wel 1 die alleen n00bie nog had dus dat telt bijna evenzwaarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valt me niet tegen
Ook nog een ongeraden of dat niet?
Dat is ook wel een prestatie inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:14 schreef ranja het volgende:
[..]
dat niet, maar wel 1 die alleen n00bie nog had dus dat telt bijna evenzwaar
Ik weet het denk ik welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook wel een prestatie inderdaadIk ben benieuwd welke het was
soort van happy hardcore hit rond 1995quote:Op zondag 29 januari 2012 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb dan ook werkelijk geen idee wie of wat RMB en Spring is.
Le Tigre is niet zo bekend, maar dat nummer is wel een poos geleden in een reclame gebruikt.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:25 schreef starla het volgende:
Wel gek dat Le Tigre, Fleetwood Mac en
Muse relatief slecht scoren. Allen 50 % of minder.
Of Fischer Z door The Gogo's, of andersomquote:Op zondag 29 januari 2012 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, heeft Front 242 eigenlijk Muse al aangeklaagd vanwege het stelen van Tragedy for you?
Tja ik denk dat je dan triviaers als grobbel, bartid e.d. mist.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik sta dan weer te kijken van de lage score van Ash. Toch zo'n beetje de beste single van 2001.
Ik ken dat nummer best goed (wordt vaak gedraaid tijdens het uitgaan) maar geen idee hoe het heettequote:Op zondag 29 januari 2012 12:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Le Tigre is niet zo bekend, maar dat nummer is wel een poos geleden in een reclame gebruikt.
MaJo had 'm niet maar herkende het wel gezien het antwoord 'See You later'.
Ahquote:Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef MaJo het volgende:
Ik ken dat nummer best goed (wordt vaak gedraaid tijdens het uitgaan) maar geen idee hoe het heetteDus maar gegokt op see you later
Op indieavonden wordt ie vaak gedraaidquote:Op zondag 29 januari 2012 14:12 schreef ranja het volgende:
[..]
AhUitgaan (afgezien van concerten) doe ik weinig meer dus dat wist ik niet.
Nu niet meer vergeten he
Volgens het lijstje van het vorige topic zou weezerbutler aan de beurt zijn, maar die heeft hier niet eens aan meegedaan. Van mij mag jij als volgende als je al wat klaar hebt staan.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef Darkestrah het volgende:
Zullen we even een weekje wachten voordat de volgende begint? Ik heb die van mij klaar staan, maar was nog niet helemaal aan de beurt.
quote:26 Ash - Burn Baby Burn (1-1)
Dat vond ik de makkelijkste ertussenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:20 schreef ranja het volgende:
Andersom had ik niet verwacht dat bijna niemand Spring zou herkennen.
Gefeliciteerd in ieder geval!quote:Op maandag 30 januari 2012 13:23 schreef WeezerButler het volgende:
Ben sinds 11 weken vader en heb niet zoveel tijd meer voor trivia ....
Gefeliciteerd ook van mijquote:Op maandag 30 januari 2012 13:23 schreef WeezerButler het volgende:
Ben sinds 11 weken vader en heb niet zoveel tijd meer voor trivia .... zou rond de 50/ 55 zijn uitgekomen. Die Jam & Spoon remix van the Age of Love had ik iig. Veel ook niet.
Ik wacht er nog even mee, ergens in de komende dagen zal ik het topic maken.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:33 schreef WeezerButler het volgende:
Dank !! Als jij'm toch klaar hebt staan.... drop it !!
Nee, wanneer was dat? Afgelopen weekend? Toen moest ik tv kijkenquote:Op maandag 30 januari 2012 13:48 schreef WeezerButler het volgende:
Ranja, was jij bij Veronica Falls in EKKO ??
Ja, ik heb nog getwijfeld maar uiteindelijk dus niet. Wist niet meer of ik ze nou leuk vond of niet toen ze op de Luisterpaal stonden.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:59 schreef WeezerButler het volgende:
2 weken geleden. Dacht dat't wel is wat voor jou zou kunnen zijn ....
Het is alweer een tijdje geleden, Darkestrah. Ik heb wel weer zin in een muziekspelletjequote:Op maandag 30 januari 2012 13:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik wacht er nog even mee, ergens in de komende dagen zal ik het topic maken.
Hij gaat sowieso wat korter duren, en ik zal de scores pas op het eind prijsgeven. Misschien wel een ranglijst qua namen, maar dan de score er niet bij zetten?
Er is al een nieuwe je ziet hem denk ik niet omdat deze nog open is.... ik sluit hem nuquote:Op maandag 13 februari 2012 15:16 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden, Darkestrah. Ik heb wel weer zin in een muziekspelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |