je moet ze gewoon in je hoofd 'doorzingen' vooral 38quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:47 schreef Kadafi het volgende:
wat liedjes zoals nummer 8 en 38 klinken zo bekend in de oren maar echt geen flauw idee van wie of hoe het lied heet, en zo zijn er nog wel meer. Final answer opgestuurd.
als je de top 40 nooit gevolgd hebt is het inderdaad erg obscuurquote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Gehenna het volgende:
mwoah valt mee volgens mij, ik dacht dat de meesten wel van een (bescheiden) succesje hebben genoten....
Hoog indie-OOR-3-voor-12 gehalte wel ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:08 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm ik zak diep in de put met die obscure shizzle van ranja...
dan wist je er een stuk of 10 niet die óók in de top 40 of tipparade hebben gestaanquote:Op maandag 9 januari 2012 11:49 schreef Modus het volgende:
Hoog indie-OOR-3-voor-12 gehalte wel ja..
Van de 12 die ik er wist, heeft er denk ik maar 1 niet in de top 40 gestaan.
je telling loopt wat scheef maar ik tel ook bij jou 12 punten.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef belsen het volgende:
Ingestuurd, maar niet heel veel herkend. Wel weer tof.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Al ruik ik toch een klein beetje de adem van papa Starla.
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:08 schreef Darkestrah het volgende:
Maar nu vooral hier nog lijstjes blijven insturen!
quote:
Doe ik ook, ik weet dat er nog minstens twee of drie nummers tussen zitten die ik moet kennen, maar dit gaat me niet meer lukken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef ranja het volgende:
Tja, ik doe zelf nog wel eens na een poosje de boel er weer bij pakken om te kijken of ik toch nog wat extra herken.
Van mij mag het idd wel korter, ik luister het, maak m'n lijstje, luister de dag erna nog eens en that's it. Ik herken het nummer of niet, hoef ik geen weken over na te denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:51 schreef Darkestrah het volgende:
Zal ik mijn RDP wat korter laten duren? Heb toch het idee dat zo'n wedstrijd twee weken te lang duurt.
Om die reden heb ik niks ingestuurdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef ranja het volgende:
Tja, ik doe zelf nog wel eens na een poosje de boel er weer bij pakken om te kijken of ik toch nog wat extra herken.
Misschien is het ook niet handig om steeds tussenstanden te geven, dat voorkomt misschien dat mensen niet willen insturen omdat ze niet onderaan willen staan.
al die 3 met meer dan 30 punten bedoel jequote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:33 schreef MaJo het volgende:
Om die reden heb ik niks ingestuurdik herken er maar 10 ofzo en dat staat nogal lullig tussen mensen die bijna alles kennen
Ik dacht dat het er mee warenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:39 schreef ranja het volgende:
[..]
al die 3 met meer dan 30 punten bedoel je
28 puntenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er mee waren
Ik zal het vanavond naar je opsturen
Valt me niet tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |