Dit dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:08 schreef Darkestrah het volgende:
Maar nu vooral hier nog lijstjes blijven insturen!
quote:
Doe ik ook, ik weet dat er nog minstens twee of drie nummers tussen zitten die ik moet kennen, maar dit gaat me niet meer lukken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef ranja het volgende:
Tja, ik doe zelf nog wel eens na een poosje de boel er weer bij pakken om te kijken of ik toch nog wat extra herken.
Van mij mag het idd wel korter, ik luister het, maak m'n lijstje, luister de dag erna nog eens en that's it. Ik herken het nummer of niet, hoef ik geen weken over na te denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:51 schreef Darkestrah het volgende:
Zal ik mijn RDP wat korter laten duren? Heb toch het idee dat zo'n wedstrijd twee weken te lang duurt.
Om die reden heb ik niks ingestuurdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef ranja het volgende:
Tja, ik doe zelf nog wel eens na een poosje de boel er weer bij pakken om te kijken of ik toch nog wat extra herken.
Misschien is het ook niet handig om steeds tussenstanden te geven, dat voorkomt misschien dat mensen niet willen insturen omdat ze niet onderaan willen staan.
al die 3 met meer dan 30 punten bedoel jequote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:33 schreef MaJo het volgende:
Om die reden heb ik niks ingestuurdik herken er maar 10 ofzo en dat staat nogal lullig tussen mensen die bijna alles kennen
Ik dacht dat het er mee warenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:39 schreef ranja het volgende:
[..]
al die 3 met meer dan 30 punten bedoel je
28 puntenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er mee waren
Ik zal het vanavond naar je opsturen
Valt me niet tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |