Probleem met die van On, voor mij, was dat ik van de lijst met antwoorden maar een fractie ken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Iedereen te klagen over die van on deze vind ik ook niet te doen, de meeste deuntjes kan gewoon alles zijn...
nee hoor, tenzij je de trivia bedoelt? maar deel 1 t/m 7 zijn al afgesloten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:43 schreef Modus het volgende:
Ik snap het niet helemaal, lopen er nou meerdere opgaven tegelijk in meerdere topics?
Dat mag ik doe het samen met mijn vriendinquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:30 schreef starla het volgende:
Mag je andere mensen om hulp vragen? Heb een aantal vrienden die veel weten en mijn vader is een wandelende muziekencyclopedie.
Of is dat niet eerlijk?
Daar was ik al bang voorquote:
Het is ook niet zozeer dat ik bij die van On goed was de rest was gewoon een stuk minder, het kan zijn dat ik me vergis maar ik denk dat ik bij iedereen wel een puntje of 10 moet kunnen halen. Tenzij er hele genre specifieke lijsten gemaakt worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:10 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is maar 4 minder als waarmee je winnaar werd bij de quiz van On
Je hebt er ook eentje die verder nog niemand hadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is ook niet zozeer dat ik bij die van On goed was de rest was gewoon een stuk minder, het kan zijn dat ik me vergis maar ik denk dat ik bij iedereen wel een puntje of 10 moet kunnen halen. Tenzij er hele genre specifieke lijsten gemaakt worden.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
33 punten als ik het goed geteld heb.
Wauw 58. Ik hoop nog op 30 uit te komen, moet lukken volgens mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Je hebt er ook eentje die verder nog niemand had
Inclusief N00biedoobiedoo, 1e poging als ik goed geteld heb 58 punten.
Kut.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:48 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Wauw 58. Ik hoop nog op 30 uit te komen, moet lukken volgens mij.
herlezen en herteld, 57 punten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef ranja het volgende:
Inclusief N00biedoobiedoo, 1e poging als ik goed geteld heb 58 punten.
ok, nu wel 58quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan moet ik ook nog even herlezen. Had op een even getal gerekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |