Volgens het lijstje van het vorige topic zou weezerbutler aan de beurt zijn, maar die heeft hier niet eens aan meegedaan. Van mij mag jij als volgende als je al wat klaar hebt staan.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef Darkestrah het volgende:
Zullen we even een weekje wachten voordat de volgende begint? Ik heb die van mij klaar staan, maar was nog niet helemaal aan de beurt.
quote:26 Ash - Burn Baby Burn (1-1)
Dat vond ik de makkelijkste ertussenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:20 schreef ranja het volgende:
Andersom had ik niet verwacht dat bijna niemand Spring zou herkennen.
Gefeliciteerd in ieder geval!quote:Op maandag 30 januari 2012 13:23 schreef WeezerButler het volgende:
Ben sinds 11 weken vader en heb niet zoveel tijd meer voor trivia ....
Gefeliciteerd ook van mijquote:Op maandag 30 januari 2012 13:23 schreef WeezerButler het volgende:
Ben sinds 11 weken vader en heb niet zoveel tijd meer voor trivia .... zou rond de 50/ 55 zijn uitgekomen. Die Jam & Spoon remix van the Age of Love had ik iig. Veel ook niet.
Ik wacht er nog even mee, ergens in de komende dagen zal ik het topic maken.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:33 schreef WeezerButler het volgende:
Dank !! Als jij'm toch klaar hebt staan.... drop it !!
Nee, wanneer was dat? Afgelopen weekend? Toen moest ik tv kijkenquote:Op maandag 30 januari 2012 13:48 schreef WeezerButler het volgende:
Ranja, was jij bij Veronica Falls in EKKO ??
Ja, ik heb nog getwijfeld maar uiteindelijk dus niet. Wist niet meer of ik ze nou leuk vond of niet toen ze op de Luisterpaal stonden.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:59 schreef WeezerButler het volgende:
2 weken geleden. Dacht dat't wel is wat voor jou zou kunnen zijn ....
Het is alweer een tijdje geleden, Darkestrah. Ik heb wel weer zin in een muziekspelletjequote:Op maandag 30 januari 2012 13:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik wacht er nog even mee, ergens in de komende dagen zal ik het topic maken.
Hij gaat sowieso wat korter duren, en ik zal de scores pas op het eind prijsgeven. Misschien wel een ranglijst qua namen, maar dan de score er niet bij zetten?
Er is al een nieuwe je ziet hem denk ik niet omdat deze nog open is.... ik sluit hem nuquote:Op maandag 13 februari 2012 15:16 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden, Darkestrah. Ik heb wel weer zin in een muziekspelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |