dat idee kunnen we natuurlijk prima ordinair stelenquote:Wat stond er op #1 tijdens jouw geboorte?
Zoek op de Mega Top 50 site welk nummer er tijdens jouw geboorte op #1 stond. Leuk spelletje!
Op Facebook wordt er een spelletje gespeeld waarbij gebruikers opzoeken welk nummer er op #1 stond toen ze geboren werden, het filmpje erbij zoeken en het -let wel- schaamteloos- op hun profiel posten. Pareltjes komen boven drijven.
Mega Top 50
Het leuke is dat je dat heel makkelijk kunt opzoeken op de Mega Top 50 site! Aan de rechterkant vul je bij 'Zoek snel' jouw geboortedatum in en je ziet meteen de lijst van die week!
Bart Arens
Zo stond tijdens de geboorte van Mega Top 50-presentator Bart Arens de track "If I Had Words"van Scott Fitzgerald & Yvonne Keeley op #1. Wat stond er bij jou op #1? Laat het weten via de reacties!
Mjaaa, bleef nog lang uit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Ik had dit topic serieus al verwacht.
je hoef hier niet te postenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:11 schreef Tha_Duck het volgende:
En daar gaan we weer voor de 285.000 keer... Het wordt een beetje saai.
Ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
vriend van me had Rick Astley, ik, dacht dat ie me rickrollede maar t was echt waar
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
vriend van me had Rick Astley, ik, dacht dat ie me rickrollede maar t was echt waar
Oh nee dat was in de top 40quote:
Lekker nummer.quote:
Koningsnummer!quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:15 schreef Klonk het volgende:
15-09-1971 (oudste in dit topic tot nu toe)
Haha bij mij staat in de top 40 juist weer Billie Joel - Goodnight Saigonquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh nee dat was in de top 40
In de megatop50 was het deze
Veel beter eigenlijk
10-03-1988. Dus op z'n minst 18 dagen op 1 gestaanquote:
Ja dan had ik liever Fame gehadquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:26 schreef Knaller het volgende:
[..]
Haha bij mij staat in de top 40 juist weer Billie Joel - Goodnight Saigon![]()
Maar goed, we schelen maar een maandje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Star_Sistersquote:The Star Sisters was een Nederlandse meidengroep die zeer populair was gedurende de jaren '80. De groep werd bij wijze van grap opgericht in 1983 en bestond aanvankelijk uit Patricia Paay, Yvonne Keeley en Sylvana van Veen.
Is niet de originele mix, dat was deze:quote:
Bagger, de remix jaquote:
Ik ook! Ik ben 13 dagen jonger dan jij.quote:
Ik had de mijne al eens opgezocht voor een ander topic uit de Teener top40? zoiets, ik vond toen dezequote:Op woensdag 4 januari 2012 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
http://muziek-en-film.inf(...)1-hits-jaren-60.html
Ik ook, maar vond deze voor mij :
Ben je ooit over dat trauma heen geraakt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had de mijne al eens opgezocht voor een ander topic uit de Teener top40? zoiets, ik vond toen deze![]()
Neequote:Op woensdag 4 januari 2012 21:49 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ben je ooit over dat trauma heen geraakt?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:02 schreef rubbereend het volgende:
dat idee kunnen we natuurlijk prima ordinair stelen
Jullie dachten toch niet dat dit het eerste topic met dit onderwerp was, hè?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Ik had dit topic serieus al verwacht.
Daarom had ik zo snel die van mij, gewoon uit een oud topic gehaaldquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Jullie dachten toch niet dat dit het eerste topic met dit onderwerp was, hè?
Nummer 1 hits toen je geboren werd
Welk nummer stond nummer 1 tijdens je geboorte ?
Wat stond er op nummer 1 toen jij geboren werd? 4
Welk liedje was nummer 1 op de dag dat je werd geboren?
Hehe die stond er ook bij mijquote:
hier mogen ook 40 minners komenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Jullie dachten toch niet dat dit het eerste topic met dit onderwerp was, hè?
Nummer 1 hits toen je geboren werd
Welk nummer stond nummer 1 tijdens je geboorte ?
Wat stond er op nummer 1 toen jij geboren werd? 4
Welk liedje was nummer 1 op de dag dat je werd geboren?
Ja dat blijkt, de 40 plussers kwamen er maar bekaaid af met dat linkjequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier mogen ook 40 minners komen
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat blijkt, de 40 plussers kwamen er maar bekaaid af met dat linkje
Nog even en mensen gaan hier nummer 1 hits posten van na mijn FOK!registratiedatum.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:26 schreef Haasbeuntje het volgende:
Geniáál, Have you ever been mellow van The Party Animals. Vond dit altijd al een leuk liedje haha
Echt, het is een kwestie van tijd voordat mensen hier een Amy Winehouse clip neerzetten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:59 schreef Ferdo het volgende:
Zijn hier al mensen die geboren zijn ten tijde van de happy hardcore? Mijn hemel...
Ik maakte mijn FOK!account toen ik net 14 was.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:59 schreef Ferdo het volgende:
Zijn hier al mensen die geboren zijn ten tijde van de happy hardcore? Mijn hemel...
Maar nog wel via het linkje gevonden volgens mijquote:
Dan schelen we elkaar waarschijnlijk een paar dagenquote:
Weet alleen ff niet hoe ik het aan mijn vriendin moet vertellenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:33 schreef CrashO het volgende:
Crasho is verpest voor het leven nu hij dit weet
Op mijn geboortedatum stond het grootste scheit nummer ooit blijkbaar op 1:
![]()
Je moeder kreeg gelijk weeën bij het horen van dat nummerquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:33 schreef CrashO het volgende:
Crasho is verpest voor het leven nu hij dit weet
Op mijn geboortedatum stond het grootste scheit nummer ooit blijkbaar op 1:
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moeder kreeg gelijk weeën bij het horen van dat nummer
Jerney fucking Kaagman jonguh, BAM!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jerney fucking Kaagman jonguh, BAM!Ik vind de versie van Scooter eigenlijk beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Deze. Maar dan 29-01-1988quote:
quote:Een belangrijk nummer voor de homoseksuele beweging in de jaren '80, en daarna. Jimmy Sommerville zingt deels zijn eigen verhaal over hoe het is om in een klein dorp op te groeien, en daar uiteindelijk te vertrekken. In 1984 is 'Smalltown Boy' een nummer 1 hit in Nederland.
goede weekquote:Op zondag 8 januari 2012 01:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG![]()
7 feb 79
Op 2 stond trouwens "'K heb hele grote bloemkoole."
Jij hebt al wel een zanger die al dood isquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
Nu kan ik de clip erbij posten.
11-04-1996 (week 15)
Ik zal niet gedacht hebben wat een goede muziek ik moet er maar eens uit.quote:
nee?quote:Op maandag 9 januari 2012 01:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zal niet gedacht hebben wat een goede muziek ik moet er maar eens uit.
Haha dat zou wat zijn ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee?ik zie je al met dat YMCA dansje ter wereld komen
Zo oud ben ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij hebt al wel een zanger die al dood is
Ik ken het wel en het is nogwel voor mijn tijd.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:39 schreef DeVaas het volgende:
15-07-1976
Voor mij een totaal onbekend nummer
quote:
Er zijn al kleuters die zo oud zijn (Valerie)quote:
Jeugdsentimentquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG![]()
7 feb 79
Op 2 stond trouwens "'K heb hele grote bloemkoole."
Dan is dat óf Heintje Davids óf De Heikrekels....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn ga ik nie posten die is ook fucking triest
Leuk. Ik weet niet wat er op #1 stond toen ik geboren werd,maar ik herinner mij wel dat ik als baby onderstaand nummer vaak hoorde dat mijn moeder dan afspeelde.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat idee kunnen we natuurlijk prima ordinair stelenzoeken kan via http://megatop50.3fm.nl/ en dan rechts bovenin
7-3-1979 op 1:
ik zal een tipje van de sluier lichten cliff richardquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dan is dat óf Heintje Davids óf De Heikrekels....
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik zal een tipje van de sluier lichten cliff richard
dat nummer met die young giants?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik zal een tipje van de sluier lichten cliff richard
Ken je klassiekers...quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:53 schreef flashbacknl het volgende:
[..]
dat nummer met die young giants?
young ones, young the giant is een band van nuquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:53 schreef flashbacknl het volgende:
[..]
dat nummer met die young giants?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
young ones, young the giant is een band van nu
Lambadaquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef Euribob het volgende:
Aquarius - Part Animals
Nummer 1 op 21/08/1996
Ik moet ergens diep van binnen toch wel huilen, dan had ik zowaar 'Killing me softly' van Fugees (die stond bij mij op twee) gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |