dat idee kunnen we natuurlijk prima ordinair stelenquote:Wat stond er op #1 tijdens jouw geboorte?
Zoek op de Mega Top 50 site welk nummer er tijdens jouw geboorte op #1 stond. Leuk spelletje!
Op Facebook wordt er een spelletje gespeeld waarbij gebruikers opzoeken welk nummer er op #1 stond toen ze geboren werden, het filmpje erbij zoeken en het -let wel- schaamteloos- op hun profiel posten. Pareltjes komen boven drijven.
Mega Top 50
Het leuke is dat je dat heel makkelijk kunt opzoeken op de Mega Top 50 site! Aan de rechterkant vul je bij 'Zoek snel' jouw geboortedatum in en je ziet meteen de lijst van die week!
Bart Arens
Zo stond tijdens de geboorte van Mega Top 50-presentator Bart Arens de track "If I Had Words"van Scott Fitzgerald & Yvonne Keeley op #1. Wat stond er bij jou op #1? Laat het weten via de reacties!
Mjaaa, bleef nog lang uit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Ik had dit topic serieus al verwacht.
je hoef hier niet te postenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:11 schreef Tha_Duck het volgende:
En daar gaan we weer voor de 285.000 keer... Het wordt een beetje saai.
Ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
vriend van me had Rick Astley, ik, dacht dat ie me rickrollede maar t was echt waar
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
vriend van me had Rick Astley, ik, dacht dat ie me rickrollede maar t was echt waar
Oh nee dat was in de top 40quote:
Lekker nummer.quote:
Koningsnummer!quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:15 schreef Klonk het volgende:
15-09-1971 (oudste in dit topic tot nu toe)
Haha bij mij staat in de top 40 juist weer Billie Joel - Goodnight Saigonquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh nee dat was in de top 40
In de megatop50 was het deze
Veel beter eigenlijk
10-03-1988. Dus op z'n minst 18 dagen op 1 gestaanquote:
Ja dan had ik liever Fame gehadquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:26 schreef Knaller het volgende:
[..]
Haha bij mij staat in de top 40 juist weer Billie Joel - Goodnight Saigon![]()
Maar goed, we schelen maar een maandje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Star_Sistersquote:The Star Sisters was een Nederlandse meidengroep die zeer populair was gedurende de jaren '80. De groep werd bij wijze van grap opgericht in 1983 en bestond aanvankelijk uit Patricia Paay, Yvonne Keeley en Sylvana van Veen.
Is niet de originele mix, dat was deze:quote:
Bagger, de remix jaquote:
Ik ook! Ik ben 13 dagen jonger dan jij.quote:
Ik had de mijne al eens opgezocht voor een ander topic uit de Teener top40? zoiets, ik vond toen dezequote:Op woensdag 4 januari 2012 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
http://muziek-en-film.inf(...)1-hits-jaren-60.html
Ik ook, maar vond deze voor mij :
Ben je ooit over dat trauma heen geraakt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had de mijne al eens opgezocht voor een ander topic uit de Teener top40? zoiets, ik vond toen deze![]()
Neequote:Op woensdag 4 januari 2012 21:49 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ben je ooit over dat trauma heen geraakt?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:02 schreef rubbereend het volgende:
dat idee kunnen we natuurlijk prima ordinair stelen
Jullie dachten toch niet dat dit het eerste topic met dit onderwerp was, hè?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Ik had dit topic serieus al verwacht.
Daarom had ik zo snel die van mij, gewoon uit een oud topic gehaaldquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Jullie dachten toch niet dat dit het eerste topic met dit onderwerp was, hè?
Nummer 1 hits toen je geboren werd
Welk nummer stond nummer 1 tijdens je geboorte ?
Wat stond er op nummer 1 toen jij geboren werd? 4
Welk liedje was nummer 1 op de dag dat je werd geboren?
Hehe die stond er ook bij mijquote:
hier mogen ook 40 minners komenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Jullie dachten toch niet dat dit het eerste topic met dit onderwerp was, hè?
Nummer 1 hits toen je geboren werd
Welk nummer stond nummer 1 tijdens je geboorte ?
Wat stond er op nummer 1 toen jij geboren werd? 4
Welk liedje was nummer 1 op de dag dat je werd geboren?
Ja dat blijkt, de 40 plussers kwamen er maar bekaaid af met dat linkjequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier mogen ook 40 minners komen
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat blijkt, de 40 plussers kwamen er maar bekaaid af met dat linkje
Nog even en mensen gaan hier nummer 1 hits posten van na mijn FOK!registratiedatum.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:26 schreef Haasbeuntje het volgende:
Geniáál, Have you ever been mellow van The Party Animals. Vond dit altijd al een leuk liedje haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |