Je moeder kreeg gelijk weeën bij het horen van dat nummerquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:33 schreef CrashO het volgende:
Crasho is verpest voor het leven nu hij dit weet
Op mijn geboortedatum stond het grootste scheit nummer ooit blijkbaar op 1:
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moeder kreeg gelijk weeën bij het horen van dat nummer
Jerney fucking Kaagman jonguh, BAM!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jerney fucking Kaagman jonguh, BAM!Ik vind de versie van Scooter eigenlijk beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Deze. Maar dan 29-01-1988quote:
quote:Een belangrijk nummer voor de homoseksuele beweging in de jaren '80, en daarna. Jimmy Sommerville zingt deels zijn eigen verhaal over hoe het is om in een klein dorp op te groeien, en daar uiteindelijk te vertrekken. In 1984 is 'Smalltown Boy' een nummer 1 hit in Nederland.
goede weekquote:Op zondag 8 januari 2012 01:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG![]()
7 feb 79
Op 2 stond trouwens "'K heb hele grote bloemkoole."
Jij hebt al wel een zanger die al dood isquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
Nu kan ik de clip erbij posten.
11-04-1996 (week 15)
Ik zal niet gedacht hebben wat een goede muziek ik moet er maar eens uit.quote:
nee?quote:Op maandag 9 januari 2012 01:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zal niet gedacht hebben wat een goede muziek ik moet er maar eens uit.
Haha dat zou wat zijn ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee?ik zie je al met dat YMCA dansje ter wereld komen
Zo oud ben ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij hebt al wel een zanger die al dood is
Ik ken het wel en het is nogwel voor mijn tijd.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:39 schreef DeVaas het volgende:
15-07-1976
Voor mij een totaal onbekend nummer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |