Ik heb het een tijd als sig gehad: a dirty mind, a joy foreverquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel van het NSFW-spul, getuige dat recente gifje
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:42 schreef Soempie het volgende:
Sinds 2 dagen nesteldrang. Gister de hele badkamer gedaan en nog op m'n knieen de badkamervloer gepoetst en toen moest Wiebel me overeind helpen.![]()
En ik zie nu vlekjes op de plint van de keuken. Aaargh, dat kan natuurlijk niet he.Daar gaat de baby straks wakker van liggen natuurlijk.
Als ik dus niet aan de slag ga ben ik echt heel kribbig en niet tof tegen Wiebel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag he: kun je daar nou niets tegen doen dandie poetsdrang enzo
Je kunt er niks tegen doen. Wel iets mee doen: poetsenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag he: kun je daar nou niets tegen doen dandie poetsdrang enzo
Een van mijn leraren op de HES zei dat wel eens tijdens een les, als een onderwerp wat dubbelzinnig kon worden besprokenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het een tijd als sig gehad: a dirty mind, a joy forever
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik dus niet aan de slag ga ben ik echt heel kribbig en niet tof tegen Wiebel.En dan zit ik ook heel onrustig. Ik had echt gedacht dat die hele poetsdrang gewoon aan mij voorbij zou gaan. Gister werd Wiebel er ook wel een beetje gestoord van, omdat ik hem een aantal keer nodig had voor totaal overbodige klusjes. Maar hij was wel zo lief te beseffen dat ik het gewoon op m'n heupen had en heeft netjes meegeholpen.
![]()
En hij heeft ook een soort nesteldrang. Hij is al dagen de hele zolder aan het opruimen.
Ah lief! Ja, ik had hier een tijdje terug gepost, omdat ik in OUD er per ongeluk achter kwam dat Soemp zwanger is. Nu blijft dit topic hangen in mijn actieve topics en ik moet elke week weer ff spieken of er al een kleine Soempie isquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef iamredleader het volgende:
Nesteldrang FTW en WTF tegelijk![]()
Hee, Jojoortje, leuk je weer hier te zien
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef iamredleader het volgende:
Hee, Jojoortje, leuk je weer hier te zien
Ik weigerquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als de rest van de SC nou ook baby's maakt, dan blijft ze terugkomen.![]()
Ik verwacht een AKQ babyboom nu he!?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jojoor, hoe is het bij jou?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik verwacht een AKQ babyboom nu he!?
Hier ook goedIedereen om me heen wordt zwanger
En iedereen vraagt wanneer ik de volgende ben!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik woon sinds een half jaar samen
Jaaaa! Heel gelukkig in onze nieuwe crib. Ook klaar met studeren. Leerkracht groep 5 atmquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat het allemaal goed? En ben je ook klaar met studeren?
Wacht ff... die zolder kon je toch alleen met een trapje bij, en dat kon jij toch niet meer doen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Soempie het volgende:
En hij heeft ook een soort nesteldrang. Hij is al dagen de hele zolder aan het opruimen.
Fixedquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
Nu blijft dit topic hangen in mijn actieve topics en ik moet elke paar uur weer ff spieken of er al een kleine Soempie is
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef Soempie het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]duurt nog wel zo'n 18-20 weken, maar #2 is op weg
Nesteldrang / vluchtgedrag.... Patatoe, Patetoequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik sla ook een rondje over en niet alleen omdat ik geen babyomhulsel hebquote:
Hoe weet jij datquote:
Wat goed! Je hebt het mooi voor elkaar dus allemaal.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaaaa! Heel gelukkig in onze nieuwe crib. Ook klaar met studeren. Leerkracht groep 5 atm
Tsja, die van ons was nog bekleed met oud tapijt. Dus het was:quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo de trap staat in de verf. En een in de grondverf geleverde trap, die tijdens het klussen in beschermd door board op de tredes, schuur je licht op met de hand en schilder je, in een uur of 5
Ik ben bang dat ik het van je win qua urenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, die van ons was nog bekleed met oud tapijt. Dus het was:
1. tapijt verwijderen
2. lijmresten verwijderen met chemische rotzooi
3. met grof geweld alles schuren
4. met "minder grof" geweld alle kleine hoekjes schuren
5. grondlaag
6. licht opschuren
7. eerste coat
8. heel licht opschuren
9. aflakken
10. anti-slip strips leggen en vastmaken
Al met al heel wat uurtjes dusmaar nogmaals: in dit huis zitten alleen al aan vrijwilligers-uren heel wat dagen... zal eens een schatting maken.... ik denk zeker 2.000 uur aan eigen tijd (en van de vele vrijwilligers)
Ik weet dat gewoonquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Ja, het is geweldig, vooral omdat mijn vrouw nu veel eerder de kleine voelde bewegen (en ik ook), en ons zoontje (bijna 3) ook echt bewust ermee bezig is op een geweldige manier. Echt waar: kusjes op de buik, praten tegen de kleine, tekeningen maken, extra lief zijn voor mama, dat soort dingen![]()
Daarom denken ze ook dat ik de volgende benquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat goed! Je hebt het mooi voor elkaar dus allemaal.
Mjah, ik heb ook een aantal dingen uitbesteed, dat zal nog wel wat uurtjes opleveren. Maar ik weet vrij zeker dat ik het van je win qua budgetquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben bang dat ik het van je win qua uren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, gezien de randvoorwaarden is het ook niet gek dat mensen nu denken dat jij binnenkort ook eraan gaat gelovenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef wyccie het volgende:
Beter nesteldrang dan koopdrang.Kind is veel duurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in 20 jaar ben je gemiddeld EUR 100.000,- "kwijt" aan een kind.
En dan nu de inkopper van de week:
MAAR JE KRIJGT ER ZO VEEL VOOR TERUG![]()
Of verlies, net hoe je het zietquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, ik heb ook een aantal dingen uitbesteed, dat zal nog wel wat uurtjes opleveren. Maar ik weet vrij zeker dat ik het van je win qua budget
Zo'n beetje de hele top bestaat uit de AKQSCquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Cobra4
MadMaster
Its-Jojo-4you
Nembrionic
Etcetera
TradeMarkie
Diaan73
Puntenslijpsel
LadyBlack
Soempie
tong80
Hawaii_Tim
Whiteguy
wyccie
Bart
Ofyles2
CaLeX
lubje25
JustinK
MaJo
PhysicsRules
De_Hertog
Socios
_Ophelia_
Yurithemaster
SuperwormJim
Arcee
Huppelmuts
Mark
Flitspaal
DiegoArmandoMaradona
-_Guitarist_-
Beach
Michhas
Trevland
HaJee
the-brother-of-uzunumaki
Stuurloos
Hooidraad
DaviniaHR
Giertje
Cynix ®
trolololo
ToT
Nico_S.
Da_Sandman
B.ertha
laffer
Jojoortje
Little_Miss_Naughty
Dat is ook waarquote:
Ik sta er ook inquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef iamredleader het volgende:
Even een leuke:
[..]
Zo'n beetje de hele top bestaat uit de AKQSC![]()
![]()
Ik klaag ook niet, zo zonder kinderen maar met eigen huisquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is ook waar
Hoe dan ook: ik ben zielsgelukkig in ons prachtige huis, met m'n mooie gezinnetje (inclusief aanstaande uitbreiding), en zie de toekomst zonnig in
Zal bij mij ook wel het geval zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef iamredleader het volgende:
Even een leuke:
[..]
Zo'n beetje de hele top bestaat uit de AKQSC![]()
![]()
Ook vrij voorspelbaarquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
MadMaster
Its-Jojo-4you
Nembrionic
Etcetera
Cobra4
Diaan73
Soempie
minthy
iamredleader
Puntenslijpsel
LadyBlack
Bart
MaJo
wyccie
3rdRock
Whiteguy
Hawaii_Tim
CaLeX
Qunix
alors
lubje25
Pino112
themauster
Wasknijper21
Ml-etje
Ofyles2
Timo20
Baszh
Flitspaal
Mark
Quyxz_
_Ophelia_
hole1988
Paul-89
MREn
CindieY
tomtomaat
SilentChaos
Yankee
outtayourleague
ß
banaantjeEE
Yurithemaster
Vonkenboer
Cee
TheZapster
Iridal
Sersjee
Evertjan
Allrounder
Beter nesteldrang dan koopdrang.Leuk toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Top 15 is bij mij AKQSC daarna komen de maffia spelers bij mijquote:
Beter nesteldrang dan koopdrang.Dat is geen koopdrang maar mazzelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik een mooie positieve draai! Dank je, voel me een stuk minder schuldig.quote:
Daarom vraag ik het ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, DeX090.Heb hem al heel lang niet meer gesproken. Zie wel dat hij nog steeds op Fok komt. Meneer_Ei ken ik ook nog van de middelbare school en we zijn ook nog steeds vrienden.
![]()
Worms Armageddon![]()
@ Nem, we hebben al zo veel joh. In elk geval geen kleertjes in maat 50/56, want daarvan hebben we echt zat. En knuffels hebben we ook veel.
Iemand opperde al heel verstandig dat dat gewoon vluchtgedrag isquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik dus niet aan de slag ga ben ik echt heel kribbig en niet tof tegen Wiebel.En dan zit ik ook heel onrustig. Ik had echt gedacht dat die hele poetsdrang gewoon aan mij voorbij zou gaan. Gister werd Wiebel er ook wel een beetje gestoord van, omdat ik hem een aantal keer nodig had voor totaal overbodige klusjes. Maar hij was wel zo lief te beseffen dat ik het gewoon op m'n heupen had en heeft netjes meegeholpen.
![]()
Ah, dat kan ook. Soempie, doe je binnenkort mee dan met Worms?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, DeX090.Heb hem al heel lang niet meer gesproken. Zie wel dat hij nog steeds op Fok komt. Meneer_Ei ken ik ook nog van de middelbare school en we zijn ook nog steeds vrienden.
![]()
Worms Armageddon![]()
Een Super Nintendo dan?quote:@ Nem, we hebben al zo veel joh. In elk geval geen kleertjes in maat 50/56, want daarvan hebben we echt zat. En knuffels hebben we ook veel.
Achterlijke dwaas dat wijf.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he jammer, ze houdt ermee op![]()
[ afbeelding ]
With all the money we owe China, I think we might rightly say, Hus your daddy!
Dat heb ik dus bijna elke dagquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:04 schreef wyccie het volgende:
Het viel mee. Raar, al sinds het nieuwe jaar 1x/dag diarree, terwijl ik verder niet ziek ben (behalve een verkoudheid met als enige symptoom veel niezen, die nu zo goed als weg is). Rommelende darmen, misschien een parasietje opgepikt.
Foto komt nog steeds later, want ik moet nu weg.
Een mengeling van AKQ, maffia en top 2000quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Nembrionic
Cobra4
MadMaster
Diaan73
Its-Jojo-4you
Etcetera
TradeMarkie
Puntenslijpsel
FritsFlits
Soempie
Bart
peaceman
laxus13
Hawaii_Tim
LadyBlack
Mexicanobakker
wyccie
D.
liesje1979
Whiteguy
djenneke
CaLeX
n00biedoobiedoo
Tha_Erik
Jane
Scorpion_17
iamredleader
Flitspaal
Karina
timmmmm
Iridal
Ofyles2
Wickedangel
lubje25
Doedezemaar
TheVulture
ß
FireFox1
Fred_B
loveli
spijkerbroek
Olga
banaantjeEE
Eska
_Ophelia_
Roger_Epiales
Ferdo
Cee
Ml-etje
Tijn
quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2011:
MadMaster
Cobra4
Puntenslijpsel
Its-Jojo-4you
Etcetera
wyccie
Soempie
MaJo
Whiteguy
Diaan73
TradeMarkie
Hawaii_Tim
LadyBlack
Bart
iamredleader
CaLeX
Ofyles2
lubje25
Pietverdriet
Curchulain
Stanley_Climbfall
De_Hertog
Mark
Yurithemaster
knappekloon
_Ophelia_
Seven.
Nico_S.
stevenmac26
Gitaarmat
Meloewa
Id_do_her
vosss
Watertornado
Fogel
PiRANiA
bas-beest
Inkomen
avw1982
linpunt
andrejes
knight18
FkTwkGs2012
kingtoppie
Quannum
borisz
kwiwi
PhysicsRules
mr_anonimous
Mexicaantje.
Ik moet het er stiekem een beetje mee eens zijn. Ze is bijkans nog erger dan Sarah Palin.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zeg ofy dat gaat ook wat ver he
Ik vond mijn bewoordingen bijkans veel te mild.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zeg ofy dat gaat ook wat ver he
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Cobra4
Flitspaal
Nembrionic
MadMaster
lubje25
Yankee
tong80
MREn
Etcetera
Its-Jojo-4you
banaantjeEE
Quyxz_
tomtomaat
Baszh
ß
Puntenslijpsel
Paul-89
Specularium
ScottTracy
Dr_Flash
iamredleader
Soempie
Pino112
Morendo
female81
chufi
DrDentz
Littlerabbit
Whiteguy
Dj_Day-V
Ajacied422
Ambrosius
TradeMarkie
wyccie
FireFox1
Bart
Mark
LadyBlack
j0rdiiii
Peterselieman
Adelante
nightcowboy
plagvreugd
Id_do_her
Diaan73
Geo3kant
Pharkus![]()
CaptainCookie![]()
MaJo
Hawaii_Tim
ja. Dat maakt haar achterlijk, fine. Idioot. Gestoord. Maar een kuthoer... nee. Dat soort taal laat je maar lekker thuis.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet het er stiekem een beetje mee eens zijn. Ze is bijkans nog erger dan Sarah Palin.
Schelden met ziektes of vloeken zul je mij nooit zien/horen doen, de rest is geen probleem.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja. Dat maakt haar achterlijk, fine. Idioot. Gestoord. Maar een kuthoer... nee. Dat soort taal laat je maar lekker thuis.
Ik deed vandaag een MaJo. Werd om 08:00 wakker. Maar vandaag dagje vrij, dus nog maar 1x omgedraaid. En om 15:00 weer wakker geworden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Om 0:00 wakker worden en denken dat je eruit moet vind ik niet eens zo erg, als je je na 30 seconden realiseert dat je nog 6 en een half uur kan slapen is dat alleen maar leuker. Vervelend vind ik het als ik om 05:30 wakker wordt, dan weet ik dat ik over een uur moet opstaan en kan ik vaak niet meer slapen.
het maakt me niet uit wat je van haar politieke ideeën vind. Ik heb er ook al nog een sterke mening over. Maar zo schelden is gewoon vrouwontvriendelijk en ongepast. Onnodig, ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Schelden met ziektes of vloeken zul je mij nooit zien/horen doen, de rest is geen probleem.
quote:
Verder nog wat VLB en KLB onbekenden denk ik.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2011:
Nembrionic
MadMaster
Cobra4
Its-Jojo-4you
Etcetera
Puntenslijpsel
wyccie
Diaan73
TradeMarkie
Soempie
Hawaii_Tim
iamredleader
LadyBlack
MaJo
Dj_Day-V
Ofyles2
CaLeX
Bart
Caland
MarkoAlmelo
Geo3kant
Ajacied422
Jojoortje
Doublepain
lubje25
quote:geregistreerd op: dinsdag 25 april 2000
aantal posts: 12479 (gemiddeld 3 per dag)
Oh ja, die was er ook nog.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
Over 2011, compleet debiel dat Knappekloon daar tussenstaat.
[..]
Via Google had ik zo een download gevonden toen ik mij afvroeg of Worms Armageddon abandonware wasquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:14 schreef Soempie het volgende:
HT, ik wil best meedoen, maar ik heb geen idee hoe het opnieuw op m'n computer te krijgen? Dat had Dex dus voro me gedaan de vorige keer..dus als je een download hebt, dan graag. Kan Wiebel me wel verder helpen.
[..]
Ik wil best meedoen, maar ik moet wel bekennen dat toen ik dat vroeger speelde, ik zelden een potje verloren heb daarmee...quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wil ook wormsen jullie allemaal afknallen
Gewoon Worms Armageddon ergens vinden lijkt mij genoeg. Gaan we daarna wel uitvinden of het werktquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:39 schreef Soempie het volgende:
Er is dus niet een speciale versie nodig?
Ik klik rechts, pop-up dat dat disabled is, menu verschijnt alsnog. Logischquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
Wéér vette fotos:
http://totallycoolpix.com/2012/01/in-the-picture-aimish-boy/
Ook niet door nodeloos ingewikkeld te doen? Plannen een worm die aan de andere kant van het level staat met een duwtje om zeep te helpen, met een ninjatouw ernaartoe slingeren en er dan net te laat achter komen dat je met een iets andere regelset speelt dan je gewend bent?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen, maar ik moet wel bekennen dat toen ik dat vroeger speelde, ik zelden een potje verloren heb daarmee...
Ik deed nooit nodeloos ingewikkeld, gewoon puur voor de winst gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook niet door nodeloos ingewikkeld te doen? Plannen een worm die aan de andere kant van het level staat met een duwtje om zeep te helpen, met een ninjatouw ernaartoe slingeren en er dan net te laat achter komen dat je met een iets andere regelset speelt dan je gewend bent?
M'n nieuwe achtergrondje.quote:
Nodeloos ingewikkeld doen vind ik zelf wel leuker eigenlijk. Zeker als ik een worm of twee voor sta. Dan is die voorsprong zo wegquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik deed nooit nodeloos ingewikkeld, gewoon puur voor de winst gaan.
In een oude versie van worms kon ik mensen met goeie timing qua loslaten ninja touw het water in duwen zonder zelf er achteraan te gaan. Kon je dus mooi verder met het slopen van een tweede. Dat heeft mij bijzonder veel scheldkannonnades opgeleverd
Pagina wordt hier niet geladen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef Etcetera het volgende:
http://z0r.de/L/z0r-de_3714.swfspeakers wel even aanzetten
Jee ik ben nu ook een werkwoordquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik deed vandaag een MaJo. Werd om 08:00 wakker. Maar vandaag dagje vrij, dus nog maar 1x omgedraaid. En om 15:00 weer wakker geworden.
Er zat blijkbaar nog wat oud & nieuw vermoeidheid ergens
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
sheepen, soempen, majo-en, visseren.....
quote:
Refreshen, had ik eerst ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Pagina wordt hier niet geladen...
Ik denk dat 'ie weer op vakantie isquote:
Dat was natuurlijk de enige reden voor de opruimactiequote:
Toen ik deze las dacht ik ook al meteen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
ik wist niet dat ze hoereerde, ze was toch zo gelovig? Ik bedoel dat ze dwaas was kon iedereen we zienquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geen achterlijke dwaas, gewoon een achterlijke kuthoer...
Mits cadeaus!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk de enige reden voor de opruimactie
Kun je geloof mijn bovenstaande vraag beantwoorden.
Maar wel al hoog op de lijst, toch?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Geen huis, op naar de volgende opties
We zijn alleen gebonden aan de schoolvakanties vanwege zijn werk dus dat is lastig...quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
Of het financieel haalbaar is is natuurlijk erg afhankelijk van wanneer je boekt en voor wanneer je boekt.
In september, net buiten het hoofdseizoen is vaak wel aantrekkelijk. Dan kun je in NYC nog enorm mooi weer hebben.
Of doe wat ik en B gedaan hebben: paar dagen NYC, dan de kusttrein naar Boston.
Oh ja...dan vaak per definitie duurder. Maar mazzeltjes zijn er altijd. Als je overstappen niet erg vindt? (Ja, gevaarlijke vraagquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
We zijn alleen gebonden aan de schoolvakanties vanwege zijn werk dus dat is lastig...
Wij vonden het erg leuk. Het is natuurlijk dé bakermat van de VS. De revolutie is er begonnen en het hele Decleration of Independance verhaal natuurlijk.quote:Het liefst zou ik een dag of 10 gaan, inderdaad een paar dagen NY en dan naar een andere stad. Is Boston een aanrader?
Is het ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me ook wel een leuk tripje Nem
Overstappen is geen probleem, zag al dat het goedkoper wasquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja...dan vaak per definitie duurder. Maar mazzeltjes zijn er altijd. Als je overstappen niet erg vindt? (Ja, gevaarlijke vraag)
Klinkt goedquote:Wij vonden het erg leuk. Het is natuurlijk dé bakermat van de VS. De revolutie is er begonnen en het hele Decleration of Independance verhaal natuurlijk.
Dus wat historische sites, begraafplaatsen van belangrijke lui, mooie oude Engelse bouwstijl.
Wij hadden dan wel ook nog het geluk een fantastische honkbalwedstrijd van de Red Sox te hebben meegemaakt.
En de treinrit is ook erg mooi in die tijd want dan begint de Indian Summer.
Nopequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt J trouwens zeker nog niet gesproken?
Ze hoereert niet, maar als ik iemand niet mag laat ik dat duidelijk merken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik wist niet dat ze hoereerde, ze was toch zo gelovig? Ik bedoel dat ze dwaas was kon iedereen we zien
Met overstap is bijna altijd goedkoper. Ik heb ooit eens met 2 overstappen gevlogen(dat doe ik niet zo gauw meer). Dan vlieg je van hot naar her maar het kan zomaar 100 euro schelen op de 500.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Overstappen is geen probleem, zag al dat het goedkoper wasHoewel rechtstreeks natuurlijk relaxter zou zijn want minder vlieguren maar als het niet anders kan
Zeker. En erg relaxte treinen johquote:Klinkt goed
Dat is wel de moeite inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met overstap is bijna altijd goedkoper. Ik heb ooit eens met 2 overstappen gevlogen(dat doe ik niet zo gauw meer). Dan vlieg je van hot naar her maar het kan zomaar 100 euro schelen op de 500.
[..]
Been there, done that, AANRDADER!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel de moeite inderdaad
We zouden ook graag nog eens een paar weken langs de westkust reizen maar dat is echt een toekomstdroom
Wat is andersom dan? Ik weet niet wat de gebruikelijke route isquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Been there, done that, AANRDADER!
Zou ik 'm wel andersom doen dan de meeste mensen doen(zoals wij dus deden).
Ik heb ooit met B afgesproken dat nog een keer te gaan doen maar dat zie ik nog niet zo gauw gebeuren.
Ik vrees wel dat hotels relatief duur zijn in de VS.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Overstappen is geen probleem, zag al dat het goedkoper wasHoewel rechtstreeks natuurlijk relaxter zou zijn want minder vlieguren maar als het niet anders kan
[..]
Klinkt goed
Wat wij hebben gezien is Las Vegas > San Diego, Los Angeles, San Francisco en dan terugvliegen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is andersom dan? Ik weet niet wat de gebruikelijke route is
Maar echt TOTAAL niet te vergelijken en als ik die troosteloze hotelfotos bekijk, dan snap je wel dat NYC toch ook wel trektquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat hotels relatief duur zijn in de VS.
Ben zelf wel fan van het Oostblok. Super goedkoop om naartoe te reizen, verblijf kost ook geen ruk, en ondanks dat de vlucht vaak nogal kort is, is het mentaal gezien vaak wel 'ver weg'.
Denk dat als ik nu moest kiezen dit zeker een optie is:
2 uurtjes vliegen, EUR 99 retour vanaf Schiphol, EUR 52 retour vanaf Eindhoven...
SF dan. LA zal een beetje een deceptie zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef MaJo het volgende:
Ik zie trouwens dat een ticket naar San Francisco maar 100 euro duurder is, dus een tripje SF en LA is ook een optie
We gaan van de zomer al die kant op, in ieder geval Servie en Bosniequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat hotels relatief duur zijn in de VS.
Ben zelf wel fan van het Oostblok. Super goedkoop om naartoe te reizen, verblijf kost ook geen ruk, en ondanks dat de vlucht vaak nogal kort is, is het mentaal gezien vaak wel 'ver weg'.
Denk dat als ik nu moest kiezen dit zeker een optie is:
2 uurtjes vliegen, EUR 99 retour vanaf Schiphol, EUR 52 retour vanaf Eindhoven...
kloptquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SF dan. LA zal een beetje een deceptie zijn
SF is erg erg leuk.
Ik zou het zelf ook eerder op jouw manier doen, vind ik logischer ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat wij hebben gezien is Las Vegas > San Diego, Los Angeles, San Francisco en dan terugvliegen.
Veel mensen beginnen bij San Francisco.
Gek idee..maar is het een optie om die laptop mee naar boven te nemen? Of ligt 'ie aan de ketting aan de bank vast?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:35 schreef Wiebelkont het volgende:
Zo'n nieuwerwetse laptop op de bank werkt toch vlotter dan een P4 2.0Ghz Dell bakje op zolder.
Ik probeerde op dat ding en webcamlink te bouwen zodat Cathy gewoon tegen me kan kletsen als ik op zolder zit, maar dat ding is toch een beetje traag, hij had al moeite met tegelijkertijd studio brussel streamen en de SC refreshen, al ligt dat waarschijnlijk aan de layout van de laatste.
Ja wij ook.....en het voordeel is, is dat je kans hebt op en gratis veel grotere auto dan die je geboekt hebt en voor betaalt, omdat die dingen terug moeten naar SF.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook eerder op jouw manier doen, vind ik logischer ofzo
Ik ga niet elke keer die laptop mee naar boven nemen, ik knutsel daar alleen maar en daarvoor heb ik een diskettestation nodig (heeft mijn laptop niet meer) en verder alleen maar internet, daar is die Dell snel genoeg voor. Het is een onhandig trapje en ik hou mijn laptop graag heelquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek idee..maar is het een optie om die laptop mee naar boven te nemen? Of ligt 'ie aan de ketting aan de bank vast?
Dat heb ik wel vaker gehoord jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wij ook.....en het voordeel is, is dat je kans hebt op en gratis veel grotere auto dan die je geboekt hebt en voor betaalt, omdat die dingen terug moeten naar SF.
Eeeeeeeh vraag dat ergens in December 2012 nog eensquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Even wat anders trouwens. Nem, zou jij in zijn voor een nieuwjaarsduik met mij en enkele anderen in het meer vlakbij Breda? Ik wil iets opzetten voor oudjaar 2012.
Anders kun je ook nog wel geluk hebben hoor..maargoed.quote:
Haha dat is tofquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Anders kun je ook nog wel geluk hebben hoor..maargoed.
Wij hadden een compact auto gehuurd(het moest goedkoop) en dat zou echt heel klein zijn. Uiteindelijk moesten(ja, moesten) we een enorme (en luxe) SUV uitzoeken
Ik weet wel wat vuig betekentquote:
Klopt, niet te vergelijken. Allebei leuk. Maar als budget een issue is, zou ik het zeker niet overslaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar echt TOTAAL niet te vergelijken en als ik die troosteloze hotelfotos bekijk, dan snap je wel dat NYC toch ook wel trekt
Oeh, lijkt me ook cool.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan van de zomer al die kant op, in ieder geval Servie en BosnieVerblijf is inderdaad stuk goedkoper daar, dat is wel weer een nadeel van de VS
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet wel wat vuig betekentMaar snap niet wat ie bedoelt
Niet naar Lowlands gaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vuig dat je dan niet naar LL gaat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarom: hostels.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klopt, niet te vergelijken. Allebei leuk. Maar als budget een issue is, zou ik het zeker niet overslaan.
En dat hotel zit je toch alleen maar om te tukken
Dat ziet er wel vet uit.quote:Oeh, lijkt me ook cool.
Hoe bruut moet het zijn om met je vrachtwagen onder een 14e eeuws kasteel te scheuren:
[ afbeelding ]
Dat vond ik wel minder aan de VS; bijna alles is 'nieuw'.
Ik ga al een paar jaar niet omdat ik iedere keer wanneer de kaartjes de verkoop ingaan hoop dat ik tegen die tijd in de plopfase zit en niet meer kan/ wilquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vuig dat je dan niet naar LL gaat.
Lowlandskaartjes kun je ALTIJD kwijt. Kun je ze nergens anders kwijt(wat me stug lijkt) dan kun je ze altijd HIER kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga al een paar jaar niet omdat ik iedere keer wanneer de kaartjes de verkoop ingaan hoop dat ik tegen die tijd in de plopfase zit en niet meer kan/ wil![]()
Heeft sowieso mijn voorkeur. Eéntje met een leuke gezamelijke bar. Altijd gezellig om mensen te ontmoeten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:53 schreef MaJo het volgende:
Hostels zullen het sowieso wel worden in de VS, anders kunnen we het echt niet betalen
Dat ook nog jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft sowieso mijn voorkeur. Eéntje met een leuke gezamelijke bar. Altijd gezellig om mensen te ontmoeten.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus mocht je moeten ploppen, dan is er geen man over boord.
Ik zat ook tickets te kijken voor Londen en dat is toch wel een stuk aantrekkelijkerquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
De leukste die ik ken is één van de St Christoffer hostels in London. Grote feestboel daar
Misschien moet je dat maar gewoon doen dan en een jaar later naar de VSquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zat ook tickets te kijken voor Londen en dat is toch wel een stuk aantrekkelijker
Misschien wel jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je dat maar gewoon doen dan en een jaar later naar de VS
Ja dat is het grappig, London is opzich erg snel te doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sparen en dan ineens spontaan naar Londen zodra je er zin in hebt
Jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sparen en dan ineens spontaan naar Londen zodra je er zin in hebt
Couchsurfen kan ook nog.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft sowieso mijn voorkeur. Eéntje met een leuke gezamelijke bar. Altijd gezellig om mensen te ontmoeten.
Dat zou ik zelf niet zo snel doen. Is dat als stel sowieso een optie?quote:
Yupquote:
Ja. Kijk maar op de sitequote:Op woensdag 4 januari 2012 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf niet zo snel doen. Is dat als stel sowieso een optie?
Ah ok, misschien toch maar eens checkenquote:
Tuurlijk. Vond het eerst ook wel een apart idee, maar bijv. in Sofia nog gedaan laatst, beviel prima.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf niet zo snel doen. Is dat als stel sowieso een optie?
Via couchsurfing kun ook mensen zoeken voor alleen een kop koffie, of een avondje stappen, zonder er te slapenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tuurlijk. Vond het eerst ook wel een apart idee, maar bijv. in Sofia nog gedaan laatst, beviel prima.
En net als met hostels; je ontmoet zo wel makkelijk locals die de leuke dingen van de stad weten buiten de super toeristische dingen om.
Uiteraardquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:21 schreef MaJo het volgende:
Mijn tas is gepakt
Tot over een paar dagen
En Soemp niet stiekem bevallen als ik weg ben heNem hou jij me op de hoogte als het wel zover is? Ik wil niks missen
Waar zijn we nou mee bezig?quote:
Is dat een reactie of een vraag?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:56 schreef Jojoortje het volgende:
Pics van Soempie met een bolle buik trouwens
Een eis?quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat een reactie of een vraag?
Moet je even in de laatste 2 topics kijken, daar zou hij bij moeten staan (in een spoiler)quote:
je hebt geen vertrouwen in je eigen werkgever?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:28 schreef CaLeX het volgende:
fijne vakantie
ik hoop zoooooo erg dat de bus nog komt
daar heb je gelijk in, banken crashen wel vaker in Amerikaquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet nog wel een goeie bank inde VS waar je op kan crashen MaJo
Ik was ook al begonnen met het opnoemen van wat banken maar vond het te flauwquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, banken crashen wel vaker in Amerika
*boem*quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
om hem nog flauwer te maken,
In Noord Holland crashen ook wel eens banken
Ik zie een verband....
Hij slaapt op de babykamer.quote:
Of in een tentje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:04 schreef Soempie het volgende:
Hier stormt het echt.
Fijn om dan binnen te zitten.
tentje is leuk zo lang je maar niet op het laagste punt staat (en je enig vertrouwen in de stormvastheid van je tent hebt)quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of in een tentje.
Hier heeft het de hele nacht gespookt. En dat gaat dus nog aanhouden.
klinkt me wel bekend, klinkt een beetje als een zware verkoudheid. Zit een beetje tussen verkouden en griep in (of had je er ook maagklachten bij?)quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:05 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm was mijn koorts weg en mijn keelpijn minder, ben ik nu verkouden en loop te hoesten met iets dat dieper in mijn keel zit
Ik ben nooit zo aan het kwakkelen
Ja, dat lukt me allebei welquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
tentje is leuk zo lang je maar niet op het laagste punt staat (en je enig vertrouwen in de stormvastheid van je tent hebt)
Direct na O&N was het maagklachten, keelpijn en behoorlijke koorts.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klinkt me wel bekend, klinkt een beetje als een zware verkoudheid. Zit een beetje tussen verkouden en griep in (of had je er ook maagklachten bij?)
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:07 schreef Soempie het volgende:
't Komt ook na elkaar, dat is toch ook vreemd.
Op zich wel, maar door verragt slaapritme is mijn weerstand natuurlijk niet optimaalquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:18 schreef Soempie het volgende:
Beterschap dan maar.Heb je nu rustige dagen? Dat je even echt uit kunt zieken?
Best wel, ik ben weer 3de (nu 2x, en zijn best mooie huizenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar wel al hoog op de lijst, toch?
Neem er 1 met een USB aansluiting, doet E. ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:38 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik ga niet elke keer die laptop mee naar boven nemen, ik knutsel daar alleen maar en daarvoor heb ik een diskettestation nodig (heeft mijn laptop niet meer) en verder alleen maar internet, daar is die Dell snel genoeg voor. Het is een onhandig trapje en ik hou mijn laptop graag heel.
En anders nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zolang je niet in Groningen in een polder woont
goedemorgen
Waaromquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij slaapt op de babykamer.
Heb wel de Auping voor mezelf.
je morgen is niet zo goed als je polder gaat vollopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En anders niet![]()
[..]
Ik heb regenlaarzen en regenbroek aangehad op de heenweg. Bleef. Het. Droog.
Oh dat is wel onhandig inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:30 schreef Soempie het volgende:
3e, netjes Etcie, dan gaat het vast niet lang meer duren!
En hij slaapt daar, omdat we elkaar wakker houden. Ik met gedraai en adem heel zwaar/ snurk omdat ik het steeds benauwd heb (longen hebben denk ik niet zoveel ruimte meer) en hij mij omdat het veel te warm is samen (verwarming staat uit op de slaapkamer), hij ook draait en soms ook snurkt. En vanaf 4 uur ben ik meestal sowieso een aantal uur wakker en dan ga ik lezen.
Daar ga ik ook maar vanuitquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je morgen is niet zo goed als je polder gaat vollopen
en als je je laarzen en regenbroek niet had aangetrokken was het gaan regenen
Omdat ik vanaf het station nog 20 minuten loop over het algemeen. Niet altijd, maar als ik de stadsbus mis heb ik geen zin om te wachtenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie, jij ging toch met de bus naar je werk, waarom dan regenbroek (en laarzen)?
Verkouden word je niet door regen of kou maar door een virusquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat ik vanaf het station nog 20 minuten loop over het algemeen. Niet altijd, maar als ik de stadsbus mis heb ik geen zin om te wachtenEn ik was dinsdag sjompesnat geworden op de terugweg, waardoor ik denk nu zo verkouden ben
Weet ik, maar 1,5 uur een zeiknatte broek aanhebben zal niet hebben geholpenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verkouden word je niet door regen of kou maar door een virus
Waar je vatbaarder voor bent als je weerstand wat naar beneden is. En dat is als je nat en koud bentquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Plu mee!quote:Wat een rotweer was het vannachtIk zag dat er in Berlijn voor de komende dagen ook regen was voorspeld. Ik hoop dat het meevalt
westenwind, dus je weet wat eraan komtquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een rotweer was het vannachtIk zag dat er in Berlijn voor de komende dagen ook regen was voorspeld. Ik hoop dat het meevalt
Saai, ja. Ik mis hem ook echt wel, juist omdat hij overdag ook op zolder zit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat is wel onhandig inderdaadmaar het lijkt me ook saai om alleen te slapen?
Wanneer hoor je meer over je baan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:34 schreef Etcetera het volgende:
Hoop dat het inderdaad niet meer te lang duurt. Maar aan de andere kant: m'n baan hangt dus echt af van budget. En dat vind ik naar, geeft een vervelend voorgevoelAlhoewel we vast niet níet gaan samenwonen als ik geen baan heb, want we hebben er allebei zin in
Dat is wel verstandigquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Saai, ja. Ik mis hem ook echt wel, juist omdat hij overdag ook op zolder zit.Ik bedoel, overdag is hij meestal bezig met iets en dan was het 's avonds in bed en 's morgens in bed de tijd om te knuffelen en te kletsen enzo. Overdag zit ie niet zo makkelijk stil.
Eerst ook stug volgehouden bij elkaar te blijven slapen, maar ik was zo moe. En nu ik een tikkend tijdbommetje in m'n buik heb moet ik wel een beetje uitgerust zijn.
Deze maand, als de budgetten bekend zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wanneer hoor je meer over je baan?
fixedquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is wel verstandigGewoon snel ploppen. Alhoewel het er niet rustiger op zal worden, kun je weer samen slapen liggen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:09 schreef Nembrionic het volgende:
Het gemak dient de mens, de natuur heeft zich maar aan te passen
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:10 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen jullie dit openenhttp://markt.actiumwonen.(...)ssessorlaan%2027.pdf en
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:09 schreef Nembrionic het volgende:
Het gemak dient de mens, de natuur heeft zich maar aan te passen
Ah zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:12 schreef Etcetera het volgende:
Jawelmaar ik vroeg me af of je misschien ingelogd moest zijn om het te kunnen bekijken
Nee en ik snap sowieso wel dat je het na 9 maanden en een boel pijn gewoon zat bentquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan me geen zak schelen trouwens. Ik heb geen zin om in het ziekenhuis te moeten bevallen.
Er zijn heel veel mensen die liever geen open keuken hebben. Wij hebben een open keuken en ik vind dat zo veel gezelliger.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah zo. Zonde van dat muurtje tussen de keuken en de woonkamer... Voor de rest is het toch een mooie woning zo!
Ik ben ook zo ontzettend blij met de open keuken die ik nu heb, geniet er elke dag van, ook al is het nog maar een tijdelijke keukenquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die liever geen open keuken hebben. Wij hebben een open keuken en ik vind dat zo veel gezelliger.
Mooie huizen, Etcie!
Nouja, m'n nichtje was een paar dagen te laat en bijna dood, omdat de placenta 'op' was. Bij anderen in het topic in OUD was het bijvoorbeeld zo dat het vruchtwater bijna niet meer aanwezig was. Dat zijn toch ook gewoon echte risico's. Daarom ook voor de zekerheid die controles in het ziekenhuis en dan kun je alsnog zelf beslissen af te wachten tot 42 weken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee en ik snap sowieso wel dat je het na 9 maanden en een boel pijn gewoon zat bent
Maar ik blijf het wel een grappig fenomeen vinden dat men er blijkbaar zo panisch over doet en gelijk noodplannen trekt indien baby zich niet aandient op uitgerekende datum.
Vonden wij ook, goede buurt ook wel (niet geheel onbelangrijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah zo. Zonde van dat muurtje tussen de keuken en de woonkamer... Voor de rest is het toch een mooie woning zo!
Ik wil gewoon een huisquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die liever geen open keuken hebben. Wij hebben een open keuken en ik vind dat zo veel gezelliger.
Mooie huizen, Etcie!
Ja precies. Samenwonen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een huisopen keuken of niet komt wel als we een huis kunnen kopen
Daar zijn die controles dan toch juist voor? Om te weten of dat zo is? Ik zeg niet dat die controles niet uitgevoerd moeten wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, m'n nichtje was een paar dagen te laat en bijna dood, omdat de placenta 'op' was. Bij anderen in het topic in OUD was het bijvoorbeeld zo dat het vruchtwater bijna niet meer aanwezig was. Dat zijn toch ook gewoon echte risico's. Daarom ook voor de zekerheid die controles in het ziekenhuis en dan kun je alsnog zelf beslissen af te wachten tot 42 weken.
Wel knus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het worden idd erg kleine kamers beneden als die muur blijft staan. een woonkamer van 4*4 is niet veel.
4,5 bij 3,8quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het worden idd erg kleine kamers beneden als die muur blijft staan. een woonkamer van 4*4 is niet veel.
Je moet gewoon vergelijken met de woonkamer die jullie nu hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:22 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik vond het er nog best groot uitzieneerst maar eens afwachten of we aan de beurt komen met deze huizen
Ja, dat is ook zo. Dat is ook wat ik zeg?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zijn die controles dan toch juist voor? Om te weten of dat zo is? Ik zeg niet dat die controles niet uitgevoerd moeten worden
Men..."men" doet. Dus in het algemeen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Dat is ook wat ik zeg?
Ik bedoelde te zeggen dat niemand panisch doet? Ik ben niet verplicht dat inwendige onderzoek uit te laten voeren, dus de verloskundige doet daar ook niet panisch over.
Je hebt de eetkamer ook apart.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:22 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik vond het er nog best groot uitzieneerst maar eens afwachten of we aan de beurt komen met deze huizen
Oke, nooit wat van gemerkt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Men..."men" doet. Dus in het algemeen.
Oh, dat kan ik nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet gewoon vergelijken met de woonkamer die jullie nu hebben.
Dan weet je ongeveer hoe groot het in werkelijkheid is
Dat kan gewoon voldoende zijn
Niet iedereen heeft de keuze om een woonkamer van 80m2 te hebben.
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik nietik lijk op m'n moeder wat dat betreft. Als iemand zegt dat iets 10 m2 is, dan kan ik me daar geen beeld bij vormen. Als ik iets zie, dus in een ruimte sta, kan ik het wel vergelijken met andere ruimtes die ik ken
Dan vergelijk je vanavond.quote:
Oh ik dacht dat je de afmetingen van de een weet, en die van de ander, dat je dan kunt vergelijken zonder dat je het echt hoeft te zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Je weet toch de maten van de woonkamer van je ouders? Zo niet, dan vraag je dat. Dan weet je het dus. Dus stel nou dat dat 32m2 is, dan weet je dat je in dat andere huis de helft van die kamer hebt. Trek je daar even een touwtje.
Och, die hebben ze ook niet bij E., is tegenwoordig misschien heel standaard maar eigenlijk best een luxe als je erover nadenkt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die maat van de woonkamer op je tekening is net zo groot als een redelijke slaapkamer
wat ik veel storender zou vinden is het ontbreken van het toilet op de 1ste verdieping.....
Maisonette? Overdreven zitkuil?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
slaap op de eerste verdieping en toilet is op de eerste verdieping. Heb nogal een atypische indeling. Mijn woonkamer is gedeeltelijk 2 verdiepingen hoog (5m)
Tnx! Keuken zit er nog niet in, maar voor de rest is het aardig afquote:
Hoezo? Is ie stuk?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:59 schreef Etcetera het volgende:
Bart, dvd is binnengekomen gisterenEn ik koop die dingen nooit meer, maar de hoesjes van tegenwoordig zijn een beetje gammel geloof ik
Nee, maar er zit in het plastic een recycle-logo gestenceld. D'r zit dus een gat in zeg maarquote:
Ach ja, gegeven paard niet in de bek kijken zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, maar er zit in het plastic een recycle-logo gestenceld. D'r zit dus een gat in zeg maaren dat hoort zo hoor, maar het maakt het doosje er niet steviger op
Ik ben er ook nog steeds blij meequote:Op donderdag 5 januari 2012 10:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach ja, gegeven paard niet in de bek kijken zullen we maar zeggen.
Moet hem ook nog zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds blij meeheb de film ook nog niet eerder gezien, ben dus wel benieuwd. Hopen dat we er dit weekend tijd voor hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |