SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
![]()
Die tool
Ik heb gewoon een naamtopic, ik weet alleen niet waar het over ging
Phantomesse je hebt gelijk!
En nog meer onzin van mensen die ik niet ken.![]()
Jahwolll, daarvan ben ik hyperquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dagelijkse dosis THC nog niet binnen?![]()
Nee, typ, meisje, TYP!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks johIk blijf even met m'n tengels van het toetsenbord af
Nu be ik een keer niet degene die teveel lult, doen![]()
![]()
Zo ben ik dus met drank op, eeuwig blablablablablaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, typ, meisje, TYP!
Nu be ik een keer niet degene die teveel lult, doen
En dan nog eeuwig ha-ha-ha-ha-ha
Neks no fowt
![]()
Niks mis mee hoor, typ zoveel je wil.
Ik ga even douchen ondertussen.
full stops and exclamation marks![]()
Ja met drank op lul ik aan 1 stuk door joh, daar is Omar echt helemaal niets bij! Ontzettend hinderlijk vind ik mezelf met drank op, en mensen die niet dronken zijn vinden mij ook hinderlijkIk kan ook nooit stil zitten dan ofzo, of uberhaupt zitten
Sta altijd van mijn ene op mijn andere been te hoppen terwijl ik hele hak-tak verhalen lul die niemand ook maar iéts interesseert.
![]()
Ghehehe maar om omar moest ik ook zó hard lachen toen. Ipv dat ie beweegt en danst staat ie stil en laat ie zn mond dansen. DamnMaar idd, zo herkenbaar. Je weet dat je hinderlijk bent maar toch blijf je lullen en de volgende dag weer van: Oh-oh..
't Is me alleen nooit daadwerkelijk gebeurd dat iemand zei van; Bek houwe nu![]()
![]()
Ik krijg stille tips wel als ik bij de overburen zit, maar iedereen haat dat wijf zo'n beetje en het boeit me ook niet zo wat zij zegt en vindt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Ghehehe maar om omar moest ik ook zó hard lachen toen. Ipv dat ie beweegt en danst staat ie stil en laat ie zn mond dansen. DamnMaar idd, zo herkenbaar. Je weet dat je hinderlijk bent maar toch blijf je lullen en de volgende dag weer van: Oh-oh..
't Is me alleen nooit daadwerkelijk gebeurd dat iemand zei van; Bek houwe nuHaar vriend vind het helemaal prima en gezellig, en hij betaalt de huur, zij profiteert er maar een beetje van hem en doet jaloers.
![]()
![]()
Ik wou net zeggen, ook zo random over naar een ander onderwerp![]()
I feel like dancingggggg, maar het zit allemaal niet mee![]()
Even cru doen![]()
![]()
Wat scheelt er allemaal meid?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik wou net zeggen, ook zo random over naar een ander onderwerp![]()
I feel like dancingggggg, maar het zit allemaal niet mee![]()
Even cru doen![]()
Aaah, ja die storm fuckt mijn avond ook wel enigzins op ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niksniks, klotestorm en saaie vriendenOf ze zijn niet in Amsterdam op t moment
![]()
Ik heb op 1 januari mijn laatste bierie en jonko gehad, weet niet boelang ik het volhou, vandaag iig welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dagelijkse dosis THC nog niet binnen?.
![]()
Ah, ik ook heel toevallig! Maar heb afgesprokenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:46 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga donderdag naar A'dam, wat kan ik daar doen behalve hoeren neuken?![]()
![]()
Ik ging net even bij mijn sportschool kijken bij een MMA training, en toen heb ik me over laten halen om mee te doen. Jeez, ik dacht dat ik dood ging.. die mannen daar
Wat een drukte daar trouwens, damn. Al die mensen met goede voornemens
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb ook afgesproken met 2 top notch chicks, wat wil je zeggenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ah, ik ook heel toevallig! Maar heb afgesproken?
![]()
In de middag shoppen en in de avond/nacht uitgaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:46 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga donderdag naar A'dam, wat kan ik daar doen behalve hoeren neuken?
Ook gewoon weer met je gebroken teen, damn girlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:49 schreef Juminelle het volgende:
Ik ging net even bij mijn sportschool kijken bij een MMA training, en toen heb ik me over laten halen om mee te doen. Jeez, ik dacht dat ik dood ging.. die mannen daar
Wat een drukte daar trouwens, damn. Al die mensen met goede voornemens
Ik heb al like 3 weken niet meer getraind en de gym is de hele vakantie dicht. Ik voel me flubberig als ik niet train man. Dan maar weer wagen aan zelf thuis trainen ofzo, wat suckt.![]()
Boringquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In de middag shoppen en in de avond/nacht uitgaan. 's Middags moet ik wat dingetjes doen en daarna misschien wel gewoon wasted gaan. 4 dagen geen drank is best lang, dus dan mag ik best 's middags weer beginnen
.
![]()
Ging best goed eigenlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook gewoon weer met je gebroken teen, damn girl
Ik heb al like 3 weken niet meer getraind en de gym is de hele vakantie dicht. Ik voel me flubberig als ik niet train man. Dan maar weer wagen aan zelf thuis trainen ofzo, wat suckt.
Ah, herkenbaar. Kan je jezelf niet voor één maandje inschrijven bij zo'n cheapass gym voor 10 euro per maand o.i.d.?
M'n tieten zijn zwaar aan het vervellen trouwens, heel irritant.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Shoppen en uitgaan boring!?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Boring. 's Middags moet ik wat dingetjes doen en daarna misschien wel gewoon wasted gaan. 4 dagen geen drank is best lang, dus dan mag ik best 's middags weer beginnen
.
Maar goed idee wel ja. Ik zit hier als een loner aan de razz omdat ik zin heb om los te gaan, maar er is hier op dinsdag niets te doen
Nee hier is het allemaal zo'n jaarabonnement, heel gayquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ging best goed eigenlijk
Ah, herkenbaar. Kan je jezelf niet voor één maandje inschrijven bij zo'n cheapass gym voor 10 euro per maand o.i.d.?
M'n tieten zijn zwaar aan het vervellen trouwens, heel irritant.Tenminste, de sportscholen die ik ken.
En vervellen? Door de zonnebank of?![]()
Ik ga mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Boring. 's Middags moet ik wat dingetjes doen en daarna misschien wel gewoon wasted gaan. 4 dagen geen drank is best lang, dus dan mag ik best 's middags weer beginnen
.
![]()
Ik ga gewoon naar het Anne Frank huisquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Shoppen en uitgaan boring!?
Maar goed idee wel ja. Ik zit hier als een loner aan de razz omdat ik zin heb om los te gaan, maar er is hier op dinsdag niets te doen. Lekker educatief ook.
Nee goed, waarschijnlijk wordt het weer shoppen en shit. Totaal geen geld voor.
Mijn lichaam moet trouwens nog even bijkomen van nieuwjaar, alhoewel razz er altijd wel in gaat.
Dan houd je een feestje voor de cam samen met ons.
Nee, ik heb afspraken.quote:![]()
Ik wilde een eventuele uitnodiging voorkomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook afgesproken met 2 top notch chicks, wat wil je zeggen?
![]()
Niet dat ik niet met je zou willen chillen, echter niet donderdag.Anne Frank huis heb ik ook nog niet gezien in levende lijve, hoeft ook niet zo, heb haar dagboek hier en weet de geschiedenis van het huis inmiddels wel. Madam Tussauds moet ik wel een keer naartoe!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar het Anne Frank huis. Lekker educatief ook.
Mijn lichaam moet trouwens nog even bijkomen van nieuwjaar, alhoewel razz er altijd wel in gaat.
[..]
Nee, ik heb afspraken.
Is er niets leuks in dat museum op het plein nu toevallig? Daar is het altijd wel boeiend om te kijken, ging er veel op excursie tijdens verschillende, onafgemaakte, opleidingen.![]()
Anne Frank is zo fucking saaiBen er es geweest in groep 8 ofzo. Totaal niet boeiend. Madame Tussauds daartegen
![]()
![]()
Ik ga naar de Bijlmer, kijken of er nog lekkere Anti´s buiten brabant zijn =$quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wilde een eventuele uitnodiging voorkomen.![]()
Niet dat ik niet met je zou willen chillen, echter niet donderdag.
[..]
Anne Frank huis heb ik ook nog niet gezien in levende lijve, hoeft ook niet zo, heb haar dagboek hier en weet de geschiedenis van het huis inmiddels wel. Madam Tussauds moet ik wel een keer naartoe!
Is er niets leuks in dat museum op het plein nu toevallig? Daar is het altijd wel boeiend om te kijken, ging er veel op excursie tijdens verschillende, onafgemaakte, opleidingen.![]()
hard beuken in de plaatselijke gym nou okequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:10 schreef Chai het volgende:
Ik ga van donderdag op vrijdag naar Enschede, wat kan ik daar doen behalve TU nurds neuken?![]()
Met mij ruilen, ik val op TU nerds.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:10 schreef Chai het volgende:
Ik ga van donderdag op vrijdag naar Enschede, wat kan ik daar doen behalve TU nurds neuken?![]()
homoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
hard beuken in de plaatselijke gym nou oke![]()
vertel meer =$quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zal jou es hard beuken in de plaatselijke gym(no homo)
![]()
En iedereen mag erbijkomen!! Zelfs jij Allyballyquote:Ik heb net zulke spieren als Alistair Overeemquote:![]()
![]()
Oh, minder dan. Dan wordt het inderdaad thuis sporten. En ja, door zonnebankquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hier is het allemaal zo'n jaarabonnement, heel gayTenminste, de sportscholen die ik ken.
En vervellen? Door de zonnebank of?Whehe, saai wel ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar het Anne Frank huis. Lekker educatief ook.
Ik moet eigenlijk ook even rustig aandoen, want ik heb me zwaar misdragen met O&N. Ik heb alleen geen zin om tot het weekend binnen te zitten tho
kk smerigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En iedereen mag erbijkomen!! Zelfs jij Allybally
[..]
Ik heb net zulke spieren als Alistair Overeem![]()
![]()
Nooo thanks, ik gun jullie je momentjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En iedereen mag erbijkomen!! Zelfs jij Allybally
[..]
Ik heb net zulke spieren als Alistair Overeem.
Ik ga in een boom met Phannie =$![]()
A_F, even zonder grappen.Wat vind jij van zoiets.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort streken. Vrouwen van 1.75m+ met een gewicht van 50 kg en amper nog spiermassa over. No - fucking - thank you. Mag dan leuk zijn in je verdraaide modellenwereldje, maar zoiets hoef ik dus echt niet te hebben. Met je uitgemagerde kinderlijfje. Waar is die ass, waar zijn die tieten, waar zijn je heupen. Waar heb je je bovenbenen gelaten. Rot op met die scherpe kutkaak van je. Zelfde geval met die Sylvia Hoeks.![]()
Mag ik hier een pic posten van jou een jaar geleden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Panzermaus het volgende:
A_F, even zonder grappen.
[..]
Wat vind jij van zoiets.
Je moet je schamen.![]()
Dat mag je niet, geinteresseerden zoeken hem maar op, eind december nog gepost in BB topic/SC. Maar mijn punt blijft hetzelfde. Toen vond ik het al niet mooi, en nu ook niet. Wat ik in een jaar tijd allemaal heb uitgespookt staat daar los van.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik hier een pic posten van jou een jaar geleden?
Je moet je schamen.
Vind jij zo'n vrouwenlichaam als dat mooi, Ally?![]()
Maar, ik dacht..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nooo thanks, ik gun jullie je momentje.
Ik ga in een boom met Phannie =$![]()
![]()
Is dat Alessandra Ambrosio? En wat wil je nou van mij horen? Dat ze te skinny is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat vind jij van zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst pics ={w =*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nooo thanks, ik gun jullie je momentje.
Ik ga in een boom met Phannie =$Je zet het wel een beetje hard, maar stiekem ben ik het met je eens, maar heb nooit iets met dunne mensen gehad. Daar kwam ik achter toen ik een oude ex voor het eerst zonder broek aan zag, twee luciferstokjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat vind jij van zoiets.wat een turn-off was dat zeg, gelukkig heb ik er nooit iets mee gedaan in de 4 maanden dat we hadden (lullig he van mij hahahahahaha).
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is dat Alessandra Ambrosio? En wat wil je nou van mij horen? Dat ze te skinny is?Ik ben benieuwd wat jij daar bijvoorbeeld van vind, van zo'n lichaam. Ik krijg er gewoon een 'dsdfsdfsdf'-reactie van, ben benieuwd of dat aan mij ligt. Ik verwacht van niet, shoot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar iedereen weet toch dat supermodellen niet lekker zijn maar gewoon goed in verhouding zijn en een fotogenieke kop hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jij daar bijvoorbeeld van vind. Ik krijg er gewoon een 'dsdfsdfsdf'-reactie van, ben benieuwd of dat aan mij ligt. Ik verwacht van niet, shoot..
![]()
Siktir git, domuzquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat mag je niet, geinteresseerden zoeken hem maar op, eind december nog gepost in BB topic/SC. Maar mijn punt blijft hetzelfde. Toen vond ik het al niet mooi, en nu ook niet. Wat ik in een jaar tijd allemaal heb uitgespookt staat daar los van.
Vind jij zo'n vrouwenlichaam als dat mooi, Ally?![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou haar doen en hard.![]()
[ afbeelding ].
En ze is Braziliaans =$![]()
Zojuit kip gemaakt en die met een of andere KFC marinade/meelshit gemengd. Ik ben benieuwd hoe het smaakt
Ze is moooooiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou haar doen en hard.![]()
[ afbeelding ]Waarom een neuk geven om haar skinnyness als ze er zo uitziet
Omdat er dan niet veel te neuken valt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze is moooooiWaarom een neuk geven om haar skinnyness als ze er zo uitziet
![]()
Wat Ally zegt ja, hoofd is niet allesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze is moooooiWaarom een neuk geven om haar skinnyness als ze er zo uitziet
![]()
![]()
Ik zie ze altijd maar als figuurloze plankjes, paspopjes voor modeshows die zo eruit zien zodat ze niet afleiden van de kledingstukken. Smaak is persoonlijk maar ik vind ze alles behalve 'in verhouding'. Een vrouwenlichaam is voor mij nog altijd gekenmerkt door tieten, ass, bovenbenen, etc. Niet dit neutrale 'ding'.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen weet toch dat supermodellen niet lekker zijn maar gewoon goed in verhouding zijn en een fotogenieke kop hebben.
okquote:![]()
Ik snap alleen niet waarom je dit soort shit steeds aan moet halen, terwijl iedereen daar in principe hetzelfde over denkt. Natuurlijk vind ik iets meer vet ook mooier, maar ja, ik vind haar wel een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie ze altijd maar als figuurloze plankjes, paspopjes voor modeshows die zo eruit zien zodat ze niet afleiden van de kledingstukken. Smaak is persoonlijk maar ik vind ze alles behalve 'in verhouding'. Een vrouwenlichaam is voor mij nog altijd gekenmerkt door tieten, ass, bovenbenen, etc. Niet dit neutrale 'ding'.
[..]
ok![]()
Ik ben geobsedeerd met die shit man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom je dit soort shit steeds aan moet halen, terwijl iedereen daar in principe hetzelfde over denkt. Natuurlijk vind ik iets meer vet ook mooier, maar ja, ik vind haar wel een mooie vrouw.
Gewoon, wat mensen 'mooi' vinden, wat mensen kenmerkt, welke invloeden invloed op mensen hebben, wat het met ze doet, hoe er onbewust op gereageerd wordt.![]()
What else is newquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben geobsedeerd met die shit man..
![]()
Meh, ik zou er geen problemen mee hebben iig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat er dan niet veel te neuken valt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik wil meedoen met Red Bull Crashed Iceechter heb ik het skaten opgegeven omdat je er lelijke littekent van krijgt dus laat ik dit ook maar niet doen.
![]()
Ja gaaf is dat hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil meedoen met Red Bull Crashed Iceechter heb ik het skaten opgegeven omdat je er lelijke littekent van krijgt dus laat ik dit ook maar niet doen.
Ik ben al heel lang niet gevallen met skatennouja, bij mij is het afstanden en geen truukjes
![]()
![]()
Skaten, awesome. Vroeger toen ik 10 was ofzo als ik de hond ging uitlaten liet ik me trekken en dan ging ik echt kenkerhard joh![]()
![]()
Ik wil leren skateboarden, maar m'n vrienden lachen me altijd uit als ik ze dat vertel
Zal jou eens uitlaten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Skaten, awesome. Vroeger toen ik 10 was ofzo als ik de hond ging uitlaten liet ik me trekken en dan ging ik echt kenkerhard joh![]()
WAAAAAAAT.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb op 1 januari mijn laatste bierie en jonko gehad, weet niet boelang ik het volhou, vandaag iig wel.
Kom maar aan mij trekken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik snap dat je into roleplay bent, maar je hoeft geen hond te zijn, hoor.? woef
![]()
Aaaah, nee ik ging ook echt naar skateland enzo in Rotterdamquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja gaaf is dat he
Ik ben al heel lang niet gevallen met skatennouja, bij mij is het afstanden en geen truukjes
![]()
Agressive skatingmaatje van me kan dat zoooooo goed he! Door heb was ik er ook mee begonnen, hij vond dat ik skills en lef had, maar toen zag ik hem een keer zonder shirt aan en heb ik direct die skates aan de kant gegooid. Skateboarden heb ik ook heel even gedaan maar dat vind ik een beetje saai en je schoenen gaan er te snel van naar de klote.
Mijn vrienden ( of nou ja, die waar ik eerst mee omging) keken ook een beetje raar toen ik opeens hen skateboards af ging persen en vrolijk mezelf ging leren boarden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:11 schreef Juminelle het volgende:
Ik wil leren skateboarden, maar m'n vrienden lachen me altijd uit als ik ze dat vertelBak er alleen weinig van, kan bochten maken en gewoon vooruit zonder te vallen maar daar houdt het wel op, skaten is leuker want daar kun je veel meer mee.
![]()
Ben laatst op het longboard van een vriend van mij van een brug gegaan, gevallen, en een maand mank gelopen.
![]()
Meh, bij mijn eerste ramp ben ik ook keihard neergegaan, carequote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben laatst op het longboard van een vriend van mij van een brug gegaan, gevallen, en een maand mank gelopen.
Gewoon opstaan en nog een keer proberen, de derde keer val je niet meer direct, dan ga je je druk maken welke kant je in godsnaam uit moet rollen en wat het minst pijn doet om tegenaan de botsen. Of rechtuit een andere ramp op en weer achteruitnaar beneden rollen omdat j eniet hard genoeg gaat om op de ramp te komen.
![]()
![]()
stoerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
![]()
Whehe, ik wil eigenlijk skateboarden omdat ik zo'n dope board heb gezien, en ik wil een reden hebben om die te kopenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaaah, nee ik ging ook echt naar skateland enzo in Rotterdam![]()
Agressive skatingmaatje van me kan dat zoooooo goed he! Door heb was ik er ook mee begonnen, hij vond dat ik skills en lef had, maar toen zag ik hem een keer zonder shirt aan en heb ik direct die skates aan de kant gegooid. Skateboarden heb ik ook heel even gedaan maar dat vind ik een beetje saai en je schoenen gaan er te snel van naar de klote.
[..]
Mijn vrienden ( of nou ja, die waar ik eerst mee omging) keken ook een beetje raar toen ik opeens hen skateboards af ging persen en vrolijk mezelf ging leren boarden.Bak er alleen weinig van, kan bochten maken en gewoon vooruit zonder te vallen maar daar houdt het wel op, skaten is leuker want daar kun je veel meer mee.
Maar het lijkt me ook wel best tof om te doen.
ahja skateboarden heb ik ook ffkes gedaan maar het was saai in m'n eentjeHeb 'm nog steeds tho.
Skaters![]()
Lawd, gister had ik die vans in zo'n skatewinkels gekocht en dan sta ik direct te kwijlen bij de toonbank. Etnies, hangbroek, tattoo, lippiercing, pet
![]()
![]()
Laat me bij je wonen, dan gaan we samen leren boarden en dan word je niet uitgelachen omdat 2 chicks op skateboardsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, ik wil eigenlijk skateboarden omdat ik zo'n dope board heb gezien, en ik wil een reden hebben om die te kopenMaar het lijkt me ook wel best tof om te doen.
![]()
![]()
Ah ja, die mannenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
ahja skateboarden heb ik ook ffkes gedaan maar het was saai in m'n eentjeHeb 'm nog steeds tho.
Skaters![]()
Lawd, gister had ik die vans in zo'n skatewinkels gekocht en dan sta ik direct te kwijlen bij de toonbank. Etnies, hangbroek, tattoo, lippiercing, pet
Bij die docu over die gangsterchicks zag ik ook zo'n gast die kwam kijken toen één van hen een tattoo liet zetten en wauwie
Ik ging de hele tijd terugspoelen
Dealquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Laat me bij je wonen, dan gaan we samen leren boarden en dan word je niet uitgelachen omdat 2 chicks op skateboards!
Nohquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Skaters![]()
Je omschrijft mijn droom man. Ik was vroeger altijd verliefd op Travis Barker van blink 182
All good things are wild and free.![]()
Welke, die blanke? Die zei dat je niet ghetto én classy kan zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah ja, die mannenBij die docu over die gangsterchicks zag ik ook zo'n gast die kwam kijken toen één van hen een tattoo liet zetten en wauwie
Ik ging de hele tijd terugspoelen
[..]
Deal!
Das echt een mafketel manHij blowt als een malle en is nogal lomp, en zit de hele tijd op z'n xbox te spelen ipv zich bezig houden met klanten
![]()
![]()
HAHA ik oook, maar nu vind ik hem lelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
NohJe omschrijft mijn droom man. Ik was vroeger altijd verliefd op Travis Barker van blink 182
Maar in die realityshow van hem toen
![]()
Ik vond die gast van Gym Class Heroes ook altijd lekker.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja, hij ja! Niet leuk dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke, die blanke?
Das echt een mafketel manHij blowt als een malle en is nogal lomp, en zit de hele tijd op z'n xbox te spelen ipv zich bezig houden met klanten
Blowen, lomp zijn en gamen.
Wel mijn soulmate denk ik
Hmmmm met skaters die eruitzien als skaters heb ik dan weer niks, mensen moeten er wel verzorgd uitzien. Het kán nice zijn wel maar moet je wel héél sexy zijn.![]()
Hahaha ja kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
HAHA ik oook, maar nu vind ik hem lelijkMaar in die realityshow van hem toen
![]()
Ik vond die gast van Gym Class Heroes ook altijd lekker.
Ryan Sheckler?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:29 schreef Phantomesse het volgende:
Hmmmm met skaters die eruitzien als skaters heb ik dan weer niks, mensen moeten er wel verzorgd uitzien. Het kán nice zijn wel maar moet je wel héél sexy zijn.![]()
![]()
Ik heb ook een crush op een jongen van de gamewinkel, en ze vragen daar nu iemand om te werken, zou het zo doen.
Doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:30 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb ook een crush op een jongen van de gamewinkel, en ze vragen daar nu iemand om te werken, zou het zo doen.!
Waar?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
I can hook you up with 2 guys looking a bit like him. Een in Hollands, de ander is half Zweeds (en niet blond). Hele lieve en mooie jongen, het is dat ik hem al van kinds af aan kenquote:Anders had ik zomaar een crush op hem kunnen krijgen.
![]()
Oh jullie zitten te tc'en? Zijn we niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef Allure_ het volgende:
A_F sukkel nu ben ik helemaal gebanned.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef Allure_ het volgende:
A_F sukkel nu ben ik helemaal gebanned.
![]()
![]()
Whehehe. Ik zou het doen johquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
I can hook you up with 2 guys looking a bit like him. Een in Hollands, de ander is half Zweeds (en niet blond). Hele lieve en mooie jongen, het is dat ik hem al van kinds af aan kenAnders had ik zomaar een crush op hem kunnen krijgen.
![]()
![]()
Mensen (willen) skateboarden, maar als Lil Wayne het doet vinden ze het (laatst nog iig) nep en wannabe.
![]()
http://tinychat.com/hellyeahfuckingright1quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jullie zitten te tc'en? Zijn we niet uitgenodigd![]()
Oh, wist nieteens dat daar een gamewinkel zatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de stad op jansplein of plaats hoe heet datBinnenkort even kijken dan
Gamemania zit daar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh, wist nieteens dat daar een gamewinkel zatBinnenkort even kijken dan
Lil' Wayne is ook nep en wannabe.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen willen skateboarden, maar als Lil Wayne het doet vinden ze het (laatst nog iig) nep en wannabe.
Nehhh, is meer een smook en praat maatje geworden, bijna als een soort van broertje ofzo, mijn buurvrouw zie ik als soort van moeder, vroeger was het zijn buurvrouw (en daarvóór weer de mijne, ze is nu dus voor de tweede keer mijn buuf) en hij ziet haar ook als soort moeder. Ken die jongen al zo lang inmiddeldquote:![]()
Mooi koppie en hele mooie blauwe kijkers heeft hij, hij longboard ook.![]()
Was zo'n filmpje op NYE geloof ik dat Lil Wayne DMX op het podium bracht en hij z'n oude nummers deed, dat was wel even een paar klassen hogerquote:. Maar Lil Wayne blijft hard imo
.
![]()
Dat vind ik juist sexyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wtf die aderen.
Maar verder wel hawt =$
Tli, en Phan en andere haar-helpers
Dit is een pic waar je mn haar goed kan zien, ga zo naar bed dus ik zie er niet flattering uit, maar heb het even een beetje uitgeborsteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk echt zo lijzig hierfuck it
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef Maisnon het volgende:
Dit is een pic waar je mn haar goed kan zien, ga zo naar bed dus ik zie er niet flattering uit, maar heb het even een beetje uitgeborsteldWil je een andere haar kleur? Iets donker staat wel mooi denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk echt zo lijzig hierfuck it
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef Maisnon het volgende:
Dit is een pic waar je mn haar goed kan zien, ga zo naar bed dus ik zie er niet flattering uit, maar heb het even een beetje uitgeborsteldJij hebt echt geluk gehad met je lippen zeg, zijn gewoon vol en vrouwelijk. Donkerder zou je wel staan ja, en kwa shampoo gewoon wat ik zei, en veel maskers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk echt zo lijzig hierfuck it
Vasje ik kom straks TC'en, even mijn lappie restarten.![]()
He jullie daar.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik háát verkleinwoorden.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik háát verkleinwoorden.
[ afbeelding ]Ik ook wel eigenlijk, maar beertje is wel schattig.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ik ook wel eigenlijk, maar beertje is wel schattig.
Woest aantrekkelijk is de benaming die je zocht.
"Schattig"
Gek hard gaan op die NoxiPro.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben geobsedeerd met die shit man.
Gewoon, wat mensen 'mooi' vinden, wat mensen kenmerkt, welke invloeden invloed op mensen hebben, wat het met ze doet, hoe er onbewust op gereageerd wordt.If not now, then when.![]()
Kanker jetlag.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Epic. Heel erg mooi.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ah hier is nog leven.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Chai houdt van pre-puberale jongetjes.Nice, heb je nog gym gehit of BW dingen gedaan? En hoe was het eten?quote:![]()
Nee echt totaal niet. Daarom heb ik Mozy ook uitgekozen, is maar 4 maanden ouder dan ikzelf, maar ziet er wel ouder uit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:19 schreef Panzermaus het volgende:
Chai houdt van pre-puberale jongetjes.
[..]
Nice, heb je nog gym gehit of BW dingen gedaan? En hoe was het eten?![]()
Neh, wel heel veel gelopen, en bergen beklommen en gezwommen en shit. Het was daar af en toe meer dan 40 gradenquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:19 schreef Panzermaus het volgende:
Chai houdt van pre-puberale jongetjes.
[..]
Nice, heb je nog gym gehit of BW dingen gedaan? En hoe was het eten?. Heb wel wat push-ups gedaan maar dat was als wedstrijd met mn neven daar
.
Eten was zoals je verwacht, rijst rijst rijst rijst rijst rijst kip kip kip kip kip groenten etc..
Ben 2 kilo afgevallen daar ben ik wel blij mee hahaha.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Uitgekozenquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet. Daarom heb ik Mozy ook uitgekozen, is maar 4 maanden ouder dan ikzelf, maar ziet er wel ouder uit..
Tofff, geen party's gehit of andere gekke dingen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Neh, wel heel veel gelopen, en bergen beklommen en gezwommen en shit. Het was daar af en toe meer dan 40 graden. Heb wel wat push-ups gedaan maar dat was als wedstrijd met mn neven daar
.
Eten was zoals je verwacht, rijst rijst rijst rijst rijst rijst kip kip kip kip kip groenten etc..
Ben 2 kilo afgevallen daar ben ik wel blij mee hahaha.
![]()
Haha. Ik zat in een heel klein dorp, wat streng religieus is. En mijn familie is nog strenger dan gemiddeld daar. Drinken en roken is streng verbotenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tofff, geen party's gehit of andere gekke dingen?.
Boringquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Ik zat in een heel klein dorp, wat streng religieus is. En mijn familie is nog strenger dan gemiddeld daar. Drinken en roken is streng verboten.
Educatieve vakantie dus
![]()
True, zeg even tegen je moeder dat 't niks persoonlijks is, maar ik vond haar gewoon een beetje tegenvallen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik las je recensies al op hookers.nl, cool stories bro![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En hij heeft ook veel gemistquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wed dat mijn moeder er veel beter uitziet dan die van hem. Ik heb je wel gemist hoor, stiekem.
![]()
En nu ga ik naar de sportschool, aju!![]()
Als je kon, zou je dat doen.quote:Mijn moeder is vrij knap voor iemand van 56 hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wed dat mijn moeder er veel beter uitziet dan die van hem. Ik heb je wel gemist hoor, stiekem.
Ja, vertel... Wat heb ik gemist.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En hij heeft ook veel gemist![]()
En nu ga ik naar de sportschool, aju![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Durf je te vergelijken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:10 schreef Jajong het volgende:
Mijn moeder is vrij knap voor iemand van 56 hoor.Mijne is 59 zonder rimpels en shit. Mooier dan Patricia Paay, al zeg ik het zelf.
![]()
Nice.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Durf je te vergelijken?Mijne is 59 zonder rimpels en shit. Mooier dan Patricia Paay, al zeg ik het zelf.
Trouwens, wist je wel dat roti oorspronkelijk Indisch/Moluks is? Of tenminste daar komt de naam vandaan. Roti is namelijk Bahasa voor brood.
Stelletje rip-offs die Suri's.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Heey, hier is leven!
apa kabar?Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
Zou best kunnen, in feite stamt bijna elke bewoner van Suriname af van import hè.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nice.
Trouwens, wist je wel dat roti oorspronkelijk Indisch/Moluks is? Of tenminste daar komt de naam vandaan. Roti is namelijk Bahasa voor brood.
Stelletje rip-offs die Suri's.![]()
True.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou best kunnen, in feite stamt bijna elke bewoner van Suriname af van import hè.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mijn moeder ziet er ook jong uitmaar ze is ook nog maar 49 wat voor iemand van mijn leeftijd best jong is om als moeder te hebben
![]()
![]()
Mijn moeder ook wel, maar die is nog best jong 46 of zo. Ze is ook nog wel slank, maar niet meer strak, want eerst was ze dikker omdat ze een tijd niet sportte.![]()
Ik heb een jonge moeder en een oude vaderquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:38 schreef Maisnon het volgende:
Mijn moeder ziet er ook jong uitmaar ze is ook nog maar 49 wat voor iemand van mijn leeftijd best jong is om als moeder te hebben
Credits naar Ally.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed nummer, sowieso alle 3 geweldig.![]()
Gister gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet dat hele album luisteren..
![]()
Mijn pa is 60quote:Maar gedraagt zich als iemand van mijn leeftijd, die gaat in het weekend nog later naar bed dan ik.
Dromen dat ik met kerst die Nikes uit Back to the Future 2 kreeg.
"Cool, powerlaces!"The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Whehe, dopequote:Op woensdag 4 januari 2012 13:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn pa is 60Maar gedraagt zich als iemand van mijn leeftijd, die gaat in het weekend nog later naar bed dan ik.
M'n moeder is 45 en ze is fucking chill
quote:
Wauw, zoiets wil ik met kleur of schaduwen:
staat niet bij meidenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:01 schreef Juminelle het volgende:
Wauw, zoiets wil ik met kleur of schaduwen:
[ afbeelding ]![]()
Meet tussen mij, phanto, chocobeer en sala-adinquote:
Trrrrrrrrrouwens, ik kreeg net een mailtje van trufflemagic of ik even m'n tripreport naar hun wil sturen dan krijg ik NOG een gratis portie hollandia! Als sala dit nou ook even doet kunnen we met z'n allen chappenGoed plan of goed plan?
![]()
Jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zijn dat hele andere sleeves, maar oke.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jawel
Die eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zijn dat hele andere sleeves, maar oke.
Die kreeg ik ook ja. Misschien kan ik me er doorheen bluffen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Trrrrrrrrrouwens, ik kreeg net een mailtje van trufflemagic of ik even m'n tripreport naar hun wil sturen dan krijg ik NOG een gratis portie hollandia! Als sala dit nou ook even doet kunnen we met z'n allen chappenGoed plan of goed plan?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook ja. Misschien kan ik me er doorheen bluffen.Heb je ze al gebruikt ja?
Trust me, ik kan je er zo doorheen bluffen, maar als ze je naam daarna doorgeven aan een inrichting sta ik nergens voor in![]()
Ik heb ze nooit binnen gekregen, de teringlijers. Maar ik hoef enkel mijn ordernummer af te geven en een onzin verhaaltje te schrijven.quote:
Whehe, doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit binnen gekregen, de teringlijers. Maar ik hoef enkel mijn ordernummer af te geven en een onzin verhaaltje te schrijven.Zoek een random verhaal op internet en verander dat.
Ik vertel wel over een ervaring met truffels die ik in de zomer had.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, doenZoek een random verhaal op internet en verander dat.
in de zomer.....
de zomer.....
zomer.....![]()
![]()
Heb je ook je gebruikersnaam en wachtwoord niet meer? Want je kan het wel vinden bij eerdere bestellingenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:00 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb de mail waarin de ordernummer in vermeld stond allang verwijderd
Ik zeg, doen! Als je een ordernummer hebt dan weten zij toch niksquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vertel wel over een ervaring met truffels die ik in de zomer had.
in de zomer.....
de zomer.....
zomer.....![]()
![]()
Ik ben ook even psylocibe atlantis aan het hosselen op magictruffles.com. Als je 10 forumberichten neerzet en je naam en adres doormailt krijg je een gratis pakje![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou best kunnen, in feite stamt bijna elke bewoner van Suriname af van import hè.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jawel
Die eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zijn dat hele andere sleeves, maar oke.full stops and exclamation marks![]()
Vasje, stuur je "tripreport" eens door? Ik heb vandaag geen creativiteit in me.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik neem genoegen met die tweede.Hehe, hetzelfde Gridjequote:
Oke ik zet het even in je pmquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Vasje, stuur je "tripreport" eens door? Ik heb vandaag geen creativiteit in me.![]()
Wil jij de mijne ontwerpen?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zal eens van jou afblijven!
Nee, wacht...
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:08 schreef Juminelle het volgende:
Ik neem genoegen met die tweede.
[..]
Hehe, hetzelfde Gridje![]()
![]()
Ben zelf nog bezig met mijne, maar die verandert om het uur... Als ik die af heb ga ik pas voor anderen beginnenquote:![]()
![]()
Bla bla bla niet doorsturen hé. Nu staat de pic in je fobo kut, en ik maar denken dat ik speciaal was.quote:All good things are wild and free.![]()
Verwerk er een zombie in.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben zelf nog bezig met mijne, maar die verandert om het uur... Als ik die af heb ga ik pas voor anderen beginnen
Tot over 5 jaar bruh.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben zelf nog bezig met mijne, maar die verandert om het uur... Als ik die af heb ga ik pas voor anderen beginnen
Jij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Met koffie ben ik stuk creatiever, moet je die eerst nog komen afgooien.All good things are wild and free.![]()
Ik ontwerp 'm wel.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
De truffels waren geweldig. Vlak voordat mijn gezicht smolt en Henny Huisman naakt door de kamer rende, vond ik al dat er iets mis was met mijn 4e arm. Waarom liepen alle kleuren in elkaar over, en waarom had ik zo'n zin in tostie met inktvis? Ik besloot vanuit de 5e dimensie te kruipen naar een vloeibare staat, waarin kentucky fried chickens me achterna zaten totdat ik met een harde knal weer terugschoot naar het tostieapparaat. Schijnbaar blijft het ribbeltjespatroon inderdaad in je hand zitten, zo zag ik later, maar op dat moment wilde ik niks anders dan broodroosters high fiven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Vasje, stuur je "tripreport" eens door? Ik heb vandaag geen creativiteit in me.
Toen ik een uur of 2 later en 3 kilo lichter weer bij mn bewustzijn was, besloot ik de truffels te proberen. Ze waren inderdaad lekker! 3 sterren uit de 5.
Geen dank![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ontwerp 'm wel.Het gaat om de liefde die je er in steekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Internetliefde mag ook.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hahah dat is geen truffel report.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De truffels waren geweldig. Vlak voordat mijn gezicht smolt en Henny Huisman naakt door de kamer rende, vond ik al dat er iets mis was met mijn 4e arm. Waarom liepen alle kleuren in elkaar over, en waarom had ik zo'n zin in tostie met inktvis? Ik besloot vanuit de 5e dimensie te kruipen naar een vloeibare staat, waarin kentucky fried chickens me achterna zaten totdat ik met een harde knal weer terugschoot naar het tostieapparaat. Schijnbaar blijft het ribbeltjespatroon inderdaad in je hand zitten, zo zag ik later, maar op dat moment wilde ik niks anders dan broodroosters high fiven.
Toen ik een uur of 2 later en 3 kilo lichter weer bij mn bewustzijn was, besloot ik de truffels te proberen. Ze waren inderdaad lekker! 3 sterren uit de 5.
Geen dank![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ontwerp 'm wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht, ik weet niet wat ik dachtquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bla bla bla niet doorsturen hé. Nu staat de pic in je fobo kut, en ik maar denken dat ik speciaal was.. Over max een week is ie weer weg en als je niets had gezegd had bijna niemand 'm gezien
. Je hebt vast nog speciale foto's in je Allure mapje staan, die niemand heeft
.
![]()
Hahhaa damn Maisquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De truffels waren geweldig. Vlak voordat mijn gezicht smolt en Henny Huisman naakt door de kamer rende, vond ik al dat er iets mis was met mijn 4e arm. Waarom liepen alle kleuren in elkaar over, en waarom had ik zo'n zin in tostie met inktvis? Ik besloot vanuit de 5e dimensie te kruipen naar een vloeibare staat, waarin kentucky fried chickens me achterna zaten totdat ik met een harde knal weer terugschoot naar het tostieapparaat. Schijnbaar blijft het ribbeltjespatroon inderdaad in je hand zitten, zo zag ik later, maar op dat moment wilde ik niks anders dan broodroosters high fiven.
Geen dankJij bent ook zo droog afentoe
![]()
![]()
Ik heb gefapst op je ogen. Sorry.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht, ik weet niet wat ik dacht. Over max een week is ie weer weg en als je niets had gezegd had bijna niemand 'm gezien
.
Die haarkleur is moooiquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht, ik weet niet wat ik dacht. Over max een week is ie weer weg en als je niets had gezegd had bijna niemand 'm gezien
.
!
Stiekem lijkt het me wel leuk hoor, mooie vrouwen tatoeëren....quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Dudes en dudettes, ga lekker naar de shop in plaats van arme Gridje lastig te vallen.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Geen dank![]()
Dat is waar, ik glibber alweer van mijn stoel bij de gedachte.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ghehe true. Maar was jij nou bezig met opleiding daarvoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stiekem lijkt het me wel leuk hoor, mooie vrouwen tatoeëren....![]()
[..]
Geen dank![]()
Nice! Ik heb m'n haar weer donker geverfd, maar er zit alsnog een rode gloed overheen ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben er ook blij mee. Het is irl nog iets donkerder.
Niet persé tattoos, Illustratief; is dus ook veel tekenen/schilderen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehe true. Maar was jij nou bezig met opleiding daarvoor![]()
[..]
Geen dank![]()
Even fappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Oh bummer, dat had ik dus de vorige keerquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice! Ik heb m'n haar weer donker geverfd, maar er zit alsnog een rode gloed overheen ofzo. Ik vind chocoladebruin zó mooi, maar bij wordt dat altijd té rood
.
Als je graag een puist wilt zien.....................quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Was een leukere foto geweest zonder dat witte hokje.![]()
![]()
Je bent mooi zoals je bentquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh bummer, dat had ik dus de vorige keer. Ik vind chocoladebruin zó mooi, maar bij wordt dat altijd té rood
.
[..]
Als je graag een puist wilt zien......................
![]()
Ah, minderquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh bummer, dat had ik dus de vorige keer. Ik vind chocoladebruin zó mooi, maar bij wordt dat altijd té rood
.
Wat is je eigen haarkleur dan?
Ja weet ik hoor John, maar ik vond dat gewoon een goed filmpje en wil alvast van afstand slijmen bij die ingi chicks in Havana Lounge.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zei ook bijna, de oorspronkelijke bewoners vallen daar dus niet onder hè Swizzy.
Ik zag het.quote:
En nu heb ik zin in wintersport. Je wordt weer eens bedankt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze dude keek ik vroeger altijd als er niks op tv was
deze kijken, volledige versneld.![]()
Haha, die hebben wijquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:22 schreef tliciouz het volgende:
Dit boek net besteld, gewoon omdat het kangeniaal.
[ afbeelding ].
![]()
Lichtbruin, afhankelijk van het seizoen. Met veel blond erdoor heen. En ik vind blond verschrikkelijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, minderWat is je eigen haarkleur dan?
.
![]()
Ik weet soms ook niet hoe ik die nederlandse zinnen in het engels moet vertalen, dus dan maar letterlijk![]()
![]()
There comes the monkey out of the sleeve.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Are you all now completely jerked of the pot
Dan kan je beter gewoon je mond houdenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik weet soms ook niet hoe ik die nederlandse zinnen in het engels moet vertalen, dus dan maar letterlijk.
![]()
Kan ik niet, weet je toch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon je mond houden.
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
There comes the monkey out of the sleeve.
Yes, we all know how the fork in the steel sits.All good things are wild and free.![]()
Ah oké. Nja, donker staat je goed in ieder gevalquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lichtbruin, afhankelijk van het seizoen. Met veel blond erdoor heen. En ik vind blond verschrikkelijk.
Zwart grijs, jij weet hoe het hoort.quote:
Maar ik koop hem alleen als je mij vervolgens probeert te verscheuren wanneer ik deze rock.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Thanksquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah oké. Nja, donker staat je goed in ieder geval.
Nee, moet vrijdag werkenquote:.
![]()
Dan ga je vanavond tochquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Nee, moet vrijdag werken.
?
![]()
How do you do and how do you do your wife?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yes, we all know how the fork in the steel sits.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Er is er ook een waarbij de kleuren omgedraaid zijn, dus dat de cap zelf grijs is. Maar die kan ik nergens meer vindenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zwart grijs, jij weet hoe het hoort.
Maar ik koop hem alleen als je mij vervolgens probeert te verscheuren wanneer ik deze rock.
Ik zal het overwegen
Ik niet, maar heb altijd het idee dat iedereen in dit topic 24/7 in de keuken staatquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb fuckin honger, wie komt wat lekker voedsel brengen
.
![]()
Ik doelde op ATOMIC_FUUUquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn hondje is echt superlief. Of bedoel je dat niet
?
![]()
![]()
Leek ze een beetje hierop?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja weet ik hoor John, maar ik vond dat gewoon een goed filmpje en wil alvast van afstand slijmen bij die ingi chicks in Havana Lounge.![]()
![]()
Het is dat ik zit te eten, anders had ik die over je poesje schaamteloos ingekopt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn hondje is echt superlief. Of bedoel je dat niet
?
Ik zal mijn poesje eens op jou af sturenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Het is dat ik zit te eten, anders had ik die over je poesje schaamteloos ingekopt..
Dat valt wel mee, hij vind jou toch leukquote:.
![]()
Ik ga nog eens fittie plegen met A_F om Vaseline_quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef Allure_ het volgende:
Dat valt wel mee, hij vind jou toch leuk.
.
![]()
Je mag haar hebben hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga nog eens fittie plegen met A_F om Vaseline_.
.
![]()
Kei hard overheen gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leek ze een beetje hierop?
[ afbeelding ]All good things are wild and free.![]()
Vas is 2e keus omdat je brownie niet gehosseld krijgt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga nog eens fittie plegen met A_F om Vaseline_.
![]()
![]()
Ik ben nu andijvie met spekjes aan het maken maar dat lust je zeker nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb fuckin honger, wie komt wat lekker voedsel brengen
![]()
Y U Still Madquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vas is 2e keus omdat je brownie niet gehosseld krijgt?![]()
OH SNAP.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vas is 2e keus omdat je brownie niet gehosseld krijgt?All good things are wild and free.![]()
Ik vind die van de foto spangerderder.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Er is er ook een waarbij de kleuren omgedraaid zijn, dus dat de cap zelf grijs is. Maar die kan ik nergens meer vinden
Ik zal het overwegen![]()
Mijn mensen horen wel van jouw mensen wanneer copulatie mag plaatsvinden.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: