SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
![]()
Die tool
Ik heb gewoon een naamtopic, ik weet alleen niet waar het over ging
Phantomesse je hebt gelijk!
En nog meer onzin van mensen die ik niet ken.![]()
Jahwolll, daarvan ben ik hyperquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dagelijkse dosis THC nog niet binnen?![]()
Nee, typ, meisje, TYP!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks johIk blijf even met m'n tengels van het toetsenbord af
Nu be ik een keer niet degene die teveel lult, doen![]()
![]()
Zo ben ik dus met drank op, eeuwig blablablablablaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, typ, meisje, TYP!
Nu be ik een keer niet degene die teveel lult, doen
En dan nog eeuwig ha-ha-ha-ha-ha
Neks no fowt
![]()
Niks mis mee hoor, typ zoveel je wil.
Ik ga even douchen ondertussen.
full stops and exclamation marks![]()
Ja met drank op lul ik aan 1 stuk door joh, daar is Omar echt helemaal niets bij! Ontzettend hinderlijk vind ik mezelf met drank op, en mensen die niet dronken zijn vinden mij ook hinderlijkIk kan ook nooit stil zitten dan ofzo, of uberhaupt zitten
Sta altijd van mijn ene op mijn andere been te hoppen terwijl ik hele hak-tak verhalen lul die niemand ook maar iéts interesseert.
![]()
Ghehehe maar om omar moest ik ook zó hard lachen toen. Ipv dat ie beweegt en danst staat ie stil en laat ie zn mond dansen. DamnMaar idd, zo herkenbaar. Je weet dat je hinderlijk bent maar toch blijf je lullen en de volgende dag weer van: Oh-oh..
't Is me alleen nooit daadwerkelijk gebeurd dat iemand zei van; Bek houwe nu![]()
![]()
Ik krijg stille tips wel als ik bij de overburen zit, maar iedereen haat dat wijf zo'n beetje en het boeit me ook niet zo wat zij zegt en vindt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Ghehehe maar om omar moest ik ook zó hard lachen toen. Ipv dat ie beweegt en danst staat ie stil en laat ie zn mond dansen. DamnMaar idd, zo herkenbaar. Je weet dat je hinderlijk bent maar toch blijf je lullen en de volgende dag weer van: Oh-oh..
't Is me alleen nooit daadwerkelijk gebeurd dat iemand zei van; Bek houwe nuHaar vriend vind het helemaal prima en gezellig, en hij betaalt de huur, zij profiteert er maar een beetje van hem en doet jaloers.
![]()
![]()
Ik wou net zeggen, ook zo random over naar een ander onderwerp![]()
I feel like dancingggggg, maar het zit allemaal niet mee![]()
Even cru doen![]()
![]()
Wat scheelt er allemaal meid?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik wou net zeggen, ook zo random over naar een ander onderwerp![]()
I feel like dancingggggg, maar het zit allemaal niet mee![]()
Even cru doen![]()
Aaah, ja die storm fuckt mijn avond ook wel enigzins op ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niksniks, klotestorm en saaie vriendenOf ze zijn niet in Amsterdam op t moment
![]()
Ik heb op 1 januari mijn laatste bierie en jonko gehad, weet niet boelang ik het volhou, vandaag iig welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dagelijkse dosis THC nog niet binnen?.
![]()
Ah, ik ook heel toevallig! Maar heb afgesprokenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:46 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga donderdag naar A'dam, wat kan ik daar doen behalve hoeren neuken?![]()
![]()
Ik ging net even bij mijn sportschool kijken bij een MMA training, en toen heb ik me over laten halen om mee te doen. Jeez, ik dacht dat ik dood ging.. die mannen daar
Wat een drukte daar trouwens, damn. Al die mensen met goede voornemens
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb ook afgesproken met 2 top notch chicks, wat wil je zeggenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ah, ik ook heel toevallig! Maar heb afgesproken?
![]()
In de middag shoppen en in de avond/nacht uitgaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:46 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga donderdag naar A'dam, wat kan ik daar doen behalve hoeren neuken?
Ook gewoon weer met je gebroken teen, damn girlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:49 schreef Juminelle het volgende:
Ik ging net even bij mijn sportschool kijken bij een MMA training, en toen heb ik me over laten halen om mee te doen. Jeez, ik dacht dat ik dood ging.. die mannen daar
Wat een drukte daar trouwens, damn. Al die mensen met goede voornemens
Ik heb al like 3 weken niet meer getraind en de gym is de hele vakantie dicht. Ik voel me flubberig als ik niet train man. Dan maar weer wagen aan zelf thuis trainen ofzo, wat suckt.![]()
Boringquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In de middag shoppen en in de avond/nacht uitgaan. 's Middags moet ik wat dingetjes doen en daarna misschien wel gewoon wasted gaan. 4 dagen geen drank is best lang, dus dan mag ik best 's middags weer beginnen
.
![]()
Ging best goed eigenlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook gewoon weer met je gebroken teen, damn girl
Ik heb al like 3 weken niet meer getraind en de gym is de hele vakantie dicht. Ik voel me flubberig als ik niet train man. Dan maar weer wagen aan zelf thuis trainen ofzo, wat suckt.
Ah, herkenbaar. Kan je jezelf niet voor één maandje inschrijven bij zo'n cheapass gym voor 10 euro per maand o.i.d.?
M'n tieten zijn zwaar aan het vervellen trouwens, heel irritant.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Shoppen en uitgaan boring!?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Boring. 's Middags moet ik wat dingetjes doen en daarna misschien wel gewoon wasted gaan. 4 dagen geen drank is best lang, dus dan mag ik best 's middags weer beginnen
.
Maar goed idee wel ja. Ik zit hier als een loner aan de razz omdat ik zin heb om los te gaan, maar er is hier op dinsdag niets te doen
Nee hier is het allemaal zo'n jaarabonnement, heel gayquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ging best goed eigenlijk
Ah, herkenbaar. Kan je jezelf niet voor één maandje inschrijven bij zo'n cheapass gym voor 10 euro per maand o.i.d.?
M'n tieten zijn zwaar aan het vervellen trouwens, heel irritant.Tenminste, de sportscholen die ik ken.
En vervellen? Door de zonnebank of?![]()
Ik ga mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Boring. 's Middags moet ik wat dingetjes doen en daarna misschien wel gewoon wasted gaan. 4 dagen geen drank is best lang, dus dan mag ik best 's middags weer beginnen
.
![]()
Ik ga gewoon naar het Anne Frank huisquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Shoppen en uitgaan boring!?
Maar goed idee wel ja. Ik zit hier als een loner aan de razz omdat ik zin heb om los te gaan, maar er is hier op dinsdag niets te doen. Lekker educatief ook.
Nee goed, waarschijnlijk wordt het weer shoppen en shit. Totaal geen geld voor.
Mijn lichaam moet trouwens nog even bijkomen van nieuwjaar, alhoewel razz er altijd wel in gaat.
Dan houd je een feestje voor de cam samen met ons.
Nee, ik heb afspraken.quote:![]()
Ik wilde een eventuele uitnodiging voorkomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook afgesproken met 2 top notch chicks, wat wil je zeggen?
![]()
Niet dat ik niet met je zou willen chillen, echter niet donderdag.Anne Frank huis heb ik ook nog niet gezien in levende lijve, hoeft ook niet zo, heb haar dagboek hier en weet de geschiedenis van het huis inmiddels wel. Madam Tussauds moet ik wel een keer naartoe!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar het Anne Frank huis. Lekker educatief ook.
Mijn lichaam moet trouwens nog even bijkomen van nieuwjaar, alhoewel razz er altijd wel in gaat.
[..]
Nee, ik heb afspraken.
Is er niets leuks in dat museum op het plein nu toevallig? Daar is het altijd wel boeiend om te kijken, ging er veel op excursie tijdens verschillende, onafgemaakte, opleidingen.![]()
Anne Frank is zo fucking saaiBen er es geweest in groep 8 ofzo. Totaal niet boeiend. Madame Tussauds daartegen
![]()
![]()
Ik ga naar de Bijlmer, kijken of er nog lekkere Anti´s buiten brabant zijn =$quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wilde een eventuele uitnodiging voorkomen.![]()
Niet dat ik niet met je zou willen chillen, echter niet donderdag.
[..]
Anne Frank huis heb ik ook nog niet gezien in levende lijve, hoeft ook niet zo, heb haar dagboek hier en weet de geschiedenis van het huis inmiddels wel. Madam Tussauds moet ik wel een keer naartoe!
Is er niets leuks in dat museum op het plein nu toevallig? Daar is het altijd wel boeiend om te kijken, ging er veel op excursie tijdens verschillende, onafgemaakte, opleidingen.![]()
hard beuken in de plaatselijke gym nou okequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:10 schreef Chai het volgende:
Ik ga van donderdag op vrijdag naar Enschede, wat kan ik daar doen behalve TU nurds neuken?![]()
Met mij ruilen, ik val op TU nerds.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:10 schreef Chai het volgende:
Ik ga van donderdag op vrijdag naar Enschede, wat kan ik daar doen behalve TU nurds neuken?![]()
homoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
hard beuken in de plaatselijke gym nou oke![]()
vertel meer =$quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zal jou es hard beuken in de plaatselijke gym(no homo)
![]()
En iedereen mag erbijkomen!! Zelfs jij Allyballyquote:Ik heb net zulke spieren als Alistair Overeemquote:![]()
![]()
Oh, minder dan. Dan wordt het inderdaad thuis sporten. En ja, door zonnebankquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hier is het allemaal zo'n jaarabonnement, heel gayTenminste, de sportscholen die ik ken.
En vervellen? Door de zonnebank of?Whehe, saai wel ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar het Anne Frank huis. Lekker educatief ook.
Ik moet eigenlijk ook even rustig aandoen, want ik heb me zwaar misdragen met O&N. Ik heb alleen geen zin om tot het weekend binnen te zitten tho
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |