http://tinychat.com/hellyeahfuckingright1quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jullie zitten te tc'en? Zijn we niet uitgenodigd
Oh, wist nieteens dat daar een gamewinkel zatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de stad op jansplein of plaats hoe heet dat
Gamemania zit daar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh, wist nieteens dat daar een gamewinkel zatBinnenkort even kijken dan
Lil' Wayne is ook nep en wannabe.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen willen skateboarden, maar als Lil Wayne het doet vinden ze het (laatst nog iig) nep en wannabe.
Nehhh, is meer een smook en praat maatje geworden, bijna als een soort van broertje ofzo, mijn buurvrouw zie ik als soort van moeder, vroeger was het zijn buurvrouw (en daarvóór weer de mijne, ze is nu dus voor de tweede keer mijn buuf) en hij ziet haar ook als soort moeder. Ken die jongen al zo lang inmiddeldquote:
Was zo'n filmpje op NYE geloof ik dat Lil Wayne DMX op het podium bracht en hij z'n oude nummers deed, dat was wel even een paar klassen hogerquote:
Dat vind ik juist sexyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wtf die aderen.
Maar verder wel hawt =$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk echt zo lijzig hierfuck it
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef Maisnon het volgende:
Tli, en Phan en andere haar-helpers
Dit is een pic waar je mn haar goed kan zien, ga zo naar bed dus ik zie er niet flattering uit, maar heb het even een beetje uitgeborsteldWil je een andere haar kleur? Iets donker staat wel mooi denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk echt zo lijzig hierfuck it
All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef Maisnon het volgende:
Tli, en Phan en andere haar-helpers
Dit is een pic waar je mn haar goed kan zien, ga zo naar bed dus ik zie er niet flattering uit, maar heb het even een beetje uitgeborsteldJij hebt echt geluk gehad met je lippen zeg, zijn gewoon vol en vrouwelijk. Donkerder zou je wel staan ja, en kwa shampoo gewoon wat ik zei, en veel maskers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk echt zo lijzig hierfuck it
Vasje ik kom straks TC'en, even mijn lappie restarten.
Ik háát verkleinwoorden.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik háát verkleinwoorden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ik ook wel eigenlijk, maar beertje is wel schattig.
Woest aantrekkelijk is de benaming die je zocht.
Gek hard gaan op die NoxiPro.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben geobsedeerd met die shit man.
Gewoon, wat mensen 'mooi' vinden, wat mensen kenmerkt, welke invloeden invloed op mensen hebben, wat het met ze doet, hoe er onbewust op gereageerd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |