Ja gaaf is dat hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil meedoen met Red Bull Crashed Iceechter heb ik het skaten opgegeven omdat je er lelijke littekent van krijgt dus laat ik dit ook maar niet doen.
Zal jou eens uitlaten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Skaten, awesome. Vroeger toen ik 10 was ofzo als ik de hond ging uitlaten liet ik me trekken en dan ging ik echt kenkerhard joh
WAAAAAAAT.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb op 1 januari mijn laatste bierie en jonko gehad, weet niet boelang ik het volhou, vandaag iig wel.
Kom maar aan mij trekken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Skaten, awesome. Vroeger toen ik 10 was ofzo als ik de hond ging uitlaten liet ik me trekken en dan ging ik echt kenkerhard joh
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik snap dat je into roleplay bent, maar je hoeft geen hond te zijn, hoor.
Aaaah, nee ik ging ook echt naar skateland enzo in Rotterdamquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja gaaf is dat he
Ik ben al heel lang niet gevallen met skatennouja, bij mij is het afstanden en geen truukjes
Mijn vrienden ( of nou ja, die waar ik eerst mee omging) keken ook een beetje raar toen ik opeens hen skateboards af ging persen en vrolijk mezelf ging leren boarden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:11 schreef Juminelle het volgende:
Ik wil leren skateboarden, maar m'n vrienden lachen me altijd uit als ik ze dat vertel
Meh, bij mijn eerste ramp ben ik ook keihard neergegaan, carequote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben laatst op het longboard van een vriend van mij van een brug gegaan, gevallen, en een maand mank gelopen.
stoerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben laatst op het longboard van een vriend van mij van een brug gegaan, gevallen, en een maand mank gelopen.
Whehe, ik wil eigenlijk skateboarden omdat ik zo'n dope board heb gezien, en ik wil een reden hebben om die te kopenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaaah, nee ik ging ook echt naar skateland enzo in Rotterdam![]()
Agressive skatingmaatje van me kan dat zoooooo goed he! Door heb was ik er ook mee begonnen, hij vond dat ik skills en lef had, maar toen zag ik hem een keer zonder shirt aan en heb ik direct die skates aan de kant gegooid. Skateboarden heb ik ook heel even gedaan maar dat vind ik een beetje saai en je schoenen gaan er te snel van naar de klote.
[..]
Mijn vrienden ( of nou ja, die waar ik eerst mee omging) keken ook een beetje raar toen ik opeens hen skateboards af ging persen en vrolijk mezelf ging leren boarden.Bak er alleen weinig van, kan bochten maken en gewoon vooruit zonder te vallen maar daar houdt het wel op, skaten is leuker want daar kun je veel meer mee.
Laat me bij je wonen, dan gaan we samen leren boarden en dan word je niet uitgelachen omdat 2 chicks op skateboardsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, ik wil eigenlijk skateboarden omdat ik zo'n dope board heb gezien, en ik wil een reden hebben om die te kopenMaar het lijkt me ook wel best tof om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |