kk smerigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En iedereen mag erbijkomen!! Zelfs jij Allybally
[..]
Ik heb net zulke spieren als Alistair Overeem
Nooo thanks, ik gun jullie je momentjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En iedereen mag erbijkomen!! Zelfs jij Allybally
[..]
Ik heb net zulke spieren als Alistair Overeem
Wat vind jij van zoiets.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort streken. Vrouwen van 1.75m+ met een gewicht van 50 kg en amper nog spiermassa over. No - fucking - thank you. Mag dan leuk zijn in je verdraaide modellenwereldje, maar zoiets hoef ik dus echt niet te hebben. Met je uitgemagerde kinderlijfje. Waar is die ass, waar zijn die tieten, waar zijn je heupen. Waar heb je je bovenbenen gelaten. Rot op met die scherpe kutkaak van je. Zelfde geval met die Sylvia Hoeks.
Mag ik hier een pic posten van jou een jaar geleden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Panzermaus het volgende:
A_F, even zonder grappen.
[..]
Wat vind jij van zoiets.
Dat mag je niet, geinteresseerden zoeken hem maar op, eind december nog gepost in BB topic/SC. Maar mijn punt blijft hetzelfde. Toen vond ik het al niet mooi, en nu ook niet. Wat ik in een jaar tijd allemaal heb uitgespookt staat daar los van.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik hier een pic posten van jou een jaar geleden?
Je moet je schamen.
Maar, ik dacht..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nooo thanks, ik gun jullie je momentje.
Ik ga in een boom met Phannie =$
Is dat Alessandra Ambrosio? En wat wil je nou van mij horen? Dat ze te skinny is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat vind jij van zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst pics ={w =*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nooo thanks, ik gun jullie je momentje.
Ik ga in een boom met Phannie =$
Je zet het wel een beetje hard, maar stiekem ben ik het met je eens, maar heb nooit iets met dunne mensen gehad. Daar kwam ik achter toen ik een oude ex voor het eerst zonder broek aan zag, twee luciferstokjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat vind jij van zoiets.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is dat Alessandra Ambrosio? En wat wil je nou van mij horen? Dat ze te skinny is?Ik ben benieuwd wat jij daar bijvoorbeeld van vind, van zo'n lichaam. Ik krijg er gewoon een 'dsdfsdfsdf'-reactie van, ben benieuwd of dat aan mij ligt. Ik verwacht van niet, shoot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar iedereen weet toch dat supermodellen niet lekker zijn maar gewoon goed in verhouding zijn en een fotogenieke kop hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jij daar bijvoorbeeld van vind. Ik krijg er gewoon een 'dsdfsdfsdf'-reactie van, ben benieuwd of dat aan mij ligt. Ik verwacht van niet, shoot.
Siktir git, domuzquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat mag je niet, geinteresseerden zoeken hem maar op, eind december nog gepost in BB topic/SC. Maar mijn punt blijft hetzelfde. Toen vond ik het al niet mooi, en nu ook niet. Wat ik in een jaar tijd allemaal heb uitgespookt staat daar los van.
Vind jij zo'n vrouwenlichaam als dat mooi, Ally?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou haar doen en hard.![]()
[ afbeelding ]
Ze is moooooiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou haar doen en hard.![]()
[ afbeelding ]
Omdat er dan niet veel te neuken valt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze is moooooiWaarom een neuk geven om haar skinnyness als ze er zo uitziet
Wat Ally zegt ja, hoofd is niet allesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze is moooooiWaarom een neuk geven om haar skinnyness als ze er zo uitziet
Ik zie ze altijd maar als figuurloze plankjes, paspopjes voor modeshows die zo eruit zien zodat ze niet afleiden van de kledingstukken. Smaak is persoonlijk maar ik vind ze alles behalve 'in verhouding'. Een vrouwenlichaam is voor mij nog altijd gekenmerkt door tieten, ass, bovenbenen, etc. Niet dit neutrale 'ding'.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen weet toch dat supermodellen niet lekker zijn maar gewoon goed in verhouding zijn en een fotogenieke kop hebben.
okquote:
Ik snap alleen niet waarom je dit soort shit steeds aan moet halen, terwijl iedereen daar in principe hetzelfde over denkt. Natuurlijk vind ik iets meer vet ook mooier, maar ja, ik vind haar wel een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie ze altijd maar als figuurloze plankjes, paspopjes voor modeshows die zo eruit zien zodat ze niet afleiden van de kledingstukken. Smaak is persoonlijk maar ik vind ze alles behalve 'in verhouding'. Een vrouwenlichaam is voor mij nog altijd gekenmerkt door tieten, ass, bovenbenen, etc. Niet dit neutrale 'ding'.
[..]
ok
Ik ben geobsedeerd met die shit man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom je dit soort shit steeds aan moet halen, terwijl iedereen daar in principe hetzelfde over denkt. Natuurlijk vind ik iets meer vet ook mooier, maar ja, ik vind haar wel een mooie vrouw.
What else is newquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben geobsedeerd met die shit man.
Meh, ik zou er geen problemen mee hebben iig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat er dan niet veel te neuken valt.
Ja gaaf is dat hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil meedoen met Red Bull Crashed Iceechter heb ik het skaten opgegeven omdat je er lelijke littekent van krijgt dus laat ik dit ook maar niet doen.
Zal jou eens uitlaten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Skaten, awesome. Vroeger toen ik 10 was ofzo als ik de hond ging uitlaten liet ik me trekken en dan ging ik echt kenkerhard joh
WAAAAAAAT.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb op 1 januari mijn laatste bierie en jonko gehad, weet niet boelang ik het volhou, vandaag iig wel.
Kom maar aan mij trekken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Skaten, awesome. Vroeger toen ik 10 was ofzo als ik de hond ging uitlaten liet ik me trekken en dan ging ik echt kenkerhard joh
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik snap dat je into roleplay bent, maar je hoeft geen hond te zijn, hoor.
Aaaah, nee ik ging ook echt naar skateland enzo in Rotterdamquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja gaaf is dat he
Ik ben al heel lang niet gevallen met skatennouja, bij mij is het afstanden en geen truukjes
Mijn vrienden ( of nou ja, die waar ik eerst mee omging) keken ook een beetje raar toen ik opeens hen skateboards af ging persen en vrolijk mezelf ging leren boarden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:11 schreef Juminelle het volgende:
Ik wil leren skateboarden, maar m'n vrienden lachen me altijd uit als ik ze dat vertel
Meh, bij mijn eerste ramp ben ik ook keihard neergegaan, carequote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben laatst op het longboard van een vriend van mij van een brug gegaan, gevallen, en een maand mank gelopen.
stoerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben laatst op het longboard van een vriend van mij van een brug gegaan, gevallen, en een maand mank gelopen.
Whehe, ik wil eigenlijk skateboarden omdat ik zo'n dope board heb gezien, en ik wil een reden hebben om die te kopenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaaah, nee ik ging ook echt naar skateland enzo in Rotterdam![]()
Agressive skatingmaatje van me kan dat zoooooo goed he! Door heb was ik er ook mee begonnen, hij vond dat ik skills en lef had, maar toen zag ik hem een keer zonder shirt aan en heb ik direct die skates aan de kant gegooid. Skateboarden heb ik ook heel even gedaan maar dat vind ik een beetje saai en je schoenen gaan er te snel van naar de klote.
[..]
Mijn vrienden ( of nou ja, die waar ik eerst mee omging) keken ook een beetje raar toen ik opeens hen skateboards af ging persen en vrolijk mezelf ging leren boarden.Bak er alleen weinig van, kan bochten maken en gewoon vooruit zonder te vallen maar daar houdt het wel op, skaten is leuker want daar kun je veel meer mee.
Laat me bij je wonen, dan gaan we samen leren boarden en dan word je niet uitgelachen omdat 2 chicks op skateboardsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, ik wil eigenlijk skateboarden omdat ik zo'n dope board heb gezien, en ik wil een reden hebben om die te kopenMaar het lijkt me ook wel best tof om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |