Ja, maar iedereen weet toch dat supermodellen niet lekker zijn maar gewoon goed in verhouding zijn en een fotogenieke kop hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jij daar bijvoorbeeld van vind. Ik krijg er gewoon een 'dsdfsdfsdf'-reactie van, ben benieuwd of dat aan mij ligt. Ik verwacht van niet, shoot.
Siktir git, domuzquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat mag je niet, geinteresseerden zoeken hem maar op, eind december nog gepost in BB topic/SC. Maar mijn punt blijft hetzelfde. Toen vond ik het al niet mooi, en nu ook niet. Wat ik in een jaar tijd allemaal heb uitgespookt staat daar los van.
Vind jij zo'n vrouwenlichaam als dat mooi, Ally?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou haar doen en hard.![]()
[ afbeelding ]
Ze is moooooiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou haar doen en hard.![]()
[ afbeelding ]
Omdat er dan niet veel te neuken valt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze is moooooiWaarom een neuk geven om haar skinnyness als ze er zo uitziet
Wat Ally zegt ja, hoofd is niet allesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze is moooooiWaarom een neuk geven om haar skinnyness als ze er zo uitziet
Ik zie ze altijd maar als figuurloze plankjes, paspopjes voor modeshows die zo eruit zien zodat ze niet afleiden van de kledingstukken. Smaak is persoonlijk maar ik vind ze alles behalve 'in verhouding'. Een vrouwenlichaam is voor mij nog altijd gekenmerkt door tieten, ass, bovenbenen, etc. Niet dit neutrale 'ding'.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen weet toch dat supermodellen niet lekker zijn maar gewoon goed in verhouding zijn en een fotogenieke kop hebben.
okquote:
Ik snap alleen niet waarom je dit soort shit steeds aan moet halen, terwijl iedereen daar in principe hetzelfde over denkt. Natuurlijk vind ik iets meer vet ook mooier, maar ja, ik vind haar wel een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie ze altijd maar als figuurloze plankjes, paspopjes voor modeshows die zo eruit zien zodat ze niet afleiden van de kledingstukken. Smaak is persoonlijk maar ik vind ze alles behalve 'in verhouding'. Een vrouwenlichaam is voor mij nog altijd gekenmerkt door tieten, ass, bovenbenen, etc. Niet dit neutrale 'ding'.
[..]
ok
Ik ben geobsedeerd met die shit man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom je dit soort shit steeds aan moet halen, terwijl iedereen daar in principe hetzelfde over denkt. Natuurlijk vind ik iets meer vet ook mooier, maar ja, ik vind haar wel een mooie vrouw.
What else is newquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben geobsedeerd met die shit man.
Meh, ik zou er geen problemen mee hebben iig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat er dan niet veel te neuken valt.
Ja gaaf is dat hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil meedoen met Red Bull Crashed Iceechter heb ik het skaten opgegeven omdat je er lelijke littekent van krijgt dus laat ik dit ook maar niet doen.
Zal jou eens uitlaten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Skaten, awesome. Vroeger toen ik 10 was ofzo als ik de hond ging uitlaten liet ik me trekken en dan ging ik echt kenkerhard joh
WAAAAAAAT.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb op 1 januari mijn laatste bierie en jonko gehad, weet niet boelang ik het volhou, vandaag iig wel.
Kom maar aan mij trekken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Skaten, awesome. Vroeger toen ik 10 was ofzo als ik de hond ging uitlaten liet ik me trekken en dan ging ik echt kenkerhard joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |