Epic. Heel erg mooi.quote:
Nice, heb je nog gym gehit of BW dingen gedaan? En hoe was het eten?quote:
Nee echt totaal niet. Daarom heb ik Mozy ook uitgekozen, is maar 4 maanden ouder dan ikzelf, maar ziet er wel ouder uit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:19 schreef Panzermaus het volgende:
Chai houdt van pre-puberale jongetjes.
[..]
Nice, heb je nog gym gehit of BW dingen gedaan? En hoe was het eten?
Neh, wel heel veel gelopen, en bergen beklommen en gezwommen en shit. Het was daar af en toe meer dan 40 gradenquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:19 schreef Panzermaus het volgende:
Chai houdt van pre-puberale jongetjes.
[..]
Nice, heb je nog gym gehit of BW dingen gedaan? En hoe was het eten?
Uitgekozenquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet. Daarom heb ik Mozy ook uitgekozen, is maar 4 maanden ouder dan ikzelf, maar ziet er wel ouder uit.
Tofff, geen party's gehit of andere gekke dingen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Neh, wel heel veel gelopen, en bergen beklommen en gezwommen en shit. Het was daar af en toe meer dan 40 graden. Heb wel wat push-ups gedaan maar dat was als wedstrijd met mn neven daar
.
Eten was zoals je verwacht, rijst rijst rijst rijst rijst rijst kip kip kip kip kip groenten etc..
Ben 2 kilo afgevallen daar ben ik wel blij mee hahaha.
Haha. Ik zat in een heel klein dorp, wat streng religieus is. En mijn familie is nog strenger dan gemiddeld daar. Drinken en roken is streng verbotenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tofff, geen party's gehit of andere gekke dingen?
Boringquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Ik zat in een heel klein dorp, wat streng religieus is. En mijn familie is nog strenger dan gemiddeld daar. Drinken en roken is streng verboten.
True, zeg even tegen je moeder dat 't niks persoonlijks is, maar ik vond haar gewoon een beetje tegenvallen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik las je recensies al op hookers.nl, cool stories bro!
En hij heeft ook veel gemistquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wed dat mijn moeder er veel beter uitziet dan die van hem. Ik heb je wel gemist hoor, stiekem.
Als je kon, zou je dat doen.quote:
Mijn moeder is vrij knap voor iemand van 56 hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wed dat mijn moeder er veel beter uitziet dan die van hem. Ik heb je wel gemist hoor, stiekem.
Ja, vertel... Wat heb ik gemist.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En hij heeft ook veel gemist![]()
En nu ga ik naar de sportschool, aju!
Durf je te vergelijken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:10 schreef Jajong het volgende:
Mijn moeder is vrij knap voor iemand van 56 hoor.
Nice.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Durf je te vergelijken?Mijne is 59 zonder rimpels en shit. Mooier dan Patricia Paay, al zeg ik het zelf.
Zou best kunnen, in feite stamt bijna elke bewoner van Suriname af van import hè.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nice.
Trouwens, wist je wel dat roti oorspronkelijk Indisch/Moluks is? Of tenminste daar komt de naam vandaan. Roti is namelijk Bahasa voor brood.
Stelletje rip-offs die Suri's.
True.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou best kunnen, in feite stamt bijna elke bewoner van Suriname af van import hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |