Dan ga je vanavond tochquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Nee, moet vrijdag werken.
How do you do and how do you do your wife?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yes, we all know how the fork in the steel sits.
Er is er ook een waarbij de kleuren omgedraaid zijn, dus dat de cap zelf grijs is. Maar die kan ik nergens meer vindenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zwart grijs, jij weet hoe het hoort.
Maar ik koop hem alleen als je mij vervolgens probeert te verscheuren wanneer ik deze rock.
Ik niet, maar heb altijd het idee dat iedereen in dit topic 24/7 in de keuken staatquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb fuckin honger, wie komt wat lekker voedsel brengen
Ik doelde op ATOMIC_FUUUquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn hondje is echt superlief. Of bedoel je dat niet
?
Leek ze een beetje hierop?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja weet ik hoor John, maar ik vond dat gewoon een goed filmpje en wil alvast van afstand slijmen bij die ingi chicks in Havana Lounge.
Het is dat ik zit te eten, anders had ik die over je poesje schaamteloos ingekopt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn hondje is echt superlief. Of bedoel je dat niet
?
Ik zal mijn poesje eens op jou af sturenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Het is dat ik zit te eten, anders had ik die over je poesje schaamteloos ingekopt.
Dat valt wel mee, hij vind jou toch leukquote:
Ik ga nog eens fittie plegen met A_F om Vaseline_quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef Allure_ het volgende:
Dat valt wel mee, hij vind jou toch leuk.
Je mag haar hebben hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga nog eens fittie plegen met A_F om Vaseline_.
Kei hard overheen gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leek ze een beetje hierop?
[ afbeelding ]
Vas is 2e keus omdat je brownie niet gehosseld krijgt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga nog eens fittie plegen met A_F om Vaseline_.
Ik ben nu andijvie met spekjes aan het maken maar dat lust je zeker nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb fuckin honger, wie komt wat lekker voedsel brengen
Y U Still Madquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vas is 2e keus omdat je brownie niet gehosseld krijgt?
OH SNAP.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vas is 2e keus omdat je brownie niet gehosseld krijgt?
Ik vind die van de foto spangerderder.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Er is er ook een waarbij de kleuren omgedraaid zijn, dus dat de cap zelf grijs is. Maar die kan ik nergens meer vinden
Ik zal het overwegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |