De truffels waren geweldig. Vlak voordat mijn gezicht smolt en Henny Huisman naakt door de kamer rende, vond ik al dat er iets mis was met mijn 4e arm. Waarom liepen alle kleuren in elkaar over, en waarom had ik zo'n zin in tostie met inktvis? Ik besloot vanuit de 5e dimensie te kruipen naar een vloeibare staat, waarin kentucky fried chickens me achterna zaten totdat ik met een harde knal weer terugschoot naar het tostieapparaat. Schijnbaar blijft het ribbeltjespatroon inderdaad in je hand zitten, zo zag ik later, maar op dat moment wilde ik niks anders dan broodroosters high fiven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Vasje, stuur je "tripreport" eens door? Ik heb vandaag geen creativiteit in me.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ontwerp 'm wel.Het gaat om de liefde die je er in steekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Internetliefde mag ook.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Hahah dat is geen truffel report.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De truffels waren geweldig. Vlak voordat mijn gezicht smolt en Henny Huisman naakt door de kamer rende, vond ik al dat er iets mis was met mijn 4e arm. Waarom liepen alle kleuren in elkaar over, en waarom had ik zo'n zin in tostie met inktvis? Ik besloot vanuit de 5e dimensie te kruipen naar een vloeibare staat, waarin kentucky fried chickens me achterna zaten totdat ik met een harde knal weer terugschoot naar het tostieapparaat. Schijnbaar blijft het ribbeltjespatroon inderdaad in je hand zitten, zo zag ik later, maar op dat moment wilde ik niks anders dan broodroosters high fiven.
Toen ik een uur of 2 later en 3 kilo lichter weer bij mn bewustzijn was, besloot ik de truffels te proberen. Ze waren inderdaad lekker! 3 sterren uit de 5.
Geen dank
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ontwerp 'm wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Ik dacht, ik weet niet wat ik dachtquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bla bla bla niet doorsturen hé. Nu staat de pic in je fobo kut, en ik maar denken dat ik speciaal was.
Hahhaa damn Maisquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De truffels waren geweldig. Vlak voordat mijn gezicht smolt en Henny Huisman naakt door de kamer rende, vond ik al dat er iets mis was met mijn 4e arm. Waarom liepen alle kleuren in elkaar over, en waarom had ik zo'n zin in tostie met inktvis? Ik besloot vanuit de 5e dimensie te kruipen naar een vloeibare staat, waarin kentucky fried chickens me achterna zaten totdat ik met een harde knal weer terugschoot naar het tostieapparaat. Schijnbaar blijft het ribbeltjespatroon inderdaad in je hand zitten, zo zag ik later, maar op dat moment wilde ik niks anders dan broodroosters high fiven.
Toen ik een uur of 2 later en 3 kilo lichter weer bij mn bewustzijn was, besloot ik de truffels te proberen. Ze waren inderdaad lekker! 3 sterren uit de 5.
Geen dank
Ik heb gefapst op je ogen. Sorry.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht, ik weet niet wat ik dacht. Over max een week is ie weer weg en als je niets had gezegd had bijna niemand 'm gezien
. Je hebt vast nog speciale foto's in je Allure mapje staan, die niemand heeft
.
Die haarkleur is moooiquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht, ik weet niet wat ik dacht. Over max een week is ie weer weg en als je niets had gezegd had bijna niemand 'm gezien
.
Stiekem lijkt het me wel leuk hoor, mooie vrouwen tatoeëren....quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Dudes en dudettes, ga lekker naar de shop in plaats van arme Gridje lastig te vallen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Geen dank
Dat is waar, ik glibber alweer van mijn stoel bij de gedachte.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ghehe true. Maar was jij nou bezig met opleiding daarvoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stiekem lijkt het me wel leuk hoor, mooie vrouwen tatoeëren....
[..]
Geen dank
Nice! Ik heb m'n haar weer donker geverfd, maar er zit alsnog een rode gloed overheen ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben er ook blij mee. Het is irl nog iets donkerder.
Niet persé tattoos, Illustratief; is dus ook veel tekenen/schilderen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehe true. Maar was jij nou bezig met opleiding daarvoor
[..]
Geen dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Oh bummer, dat had ik dus de vorige keerquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice! Ik heb m'n haar weer donker geverfd, maar er zit alsnog een rode gloed overheen ofzo
Als je graag een puist wilt zien.....................quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Was een leukere foto geweest zonder dat witte hokje.
Je bent mooi zoals je bentquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh bummer, dat had ik dus de vorige keer. Ik vind chocoladebruin zó mooi, maar bij wordt dat altijd té rood
.
[..]
Als je graag een puist wilt zien.....................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |