Heb je ook je gebruikersnaam en wachtwoord niet meer? Want je kan het wel vinden bij eerdere bestellingenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:00 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb de mail waarin de ordernummer in vermeld stond allang verwijderd
Ik zeg, doen! Als je een ordernummer hebt dan weten zij toch niksquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vertel wel over een ervaring met truffels die ik in de zomer had.
in de zomer.....
de zomer.....
zomer.....![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou best kunnen, in feite stamt bijna elke bewoner van Suriname af van import hè.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jawel
Die eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zijn dat hele andere sleeves, maar oke.full stops and exclamation marks
Hehe, hetzelfde Gridjequote:
Oke ik zet het even in je pmquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Vasje, stuur je "tripreport" eens door? Ik heb vandaag geen creativiteit in me.
Wil jij de mijne ontwerpen?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zal eens van jou afblijven!
Nee, wacht...
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:08 schreef Juminelle het volgende:
Ik neem genoegen met die tweede.
[..]
Hehe, hetzelfde Gridje
Ben zelf nog bezig met mijne, maar die verandert om het uur... Als ik die af heb ga ik pas voor anderen beginnenquote:
Bla bla bla niet doorsturen hé. Nu staat de pic in je fobo kut, en ik maar denken dat ik speciaal was.quote:
Verwerk er een zombie in.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben zelf nog bezig met mijne, maar die verandert om het uur... Als ik die af heb ga ik pas voor anderen beginnen
Tot over 5 jaar bruh.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben zelf nog bezig met mijne, maar die verandert om het uur... Als ik die af heb ga ik pas voor anderen beginnen
Jij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Met koffie ben ik stuk creatiever, moet je die eerst nog komen afgooien.
Ik ontwerp 'm wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |