Ik zou een theater/ film topic in OUD wel leuk vinden. Als dat er is mag het best een schopje. Ik kan het zelf niet vinden....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:07 schreef Ireth het volgende:
Ik wil graag weten of er mensen met hun kinderen naar de theatervoorstelling van De Vloek Van De Woeste Wolf zijn geweest en wat hun ervaringen zijn. Topic hier of in Lif?? (of zelfs elders??)
die kan ik niet vinden maar wel iets wat er een beetje aan verwant isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
Er was vlgs mij wel een voorstellingen of theater topic op enig moment. Dacht van p_iglet.
Eens kijken of ik hem kan vinden.
Jahaa.... volgens mij wel.... van of met Evenstar meen ik.... maar of ik het kan vinden? Ik ga eens even zoekenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:01 schreef maffemuts het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar kan m zo 1 2 3 niet vinden,
Is er een topic over eetproblemen bij kinderen (m.n die vanaf 1 jaar / 4 jaar) ?
deze? is wel een oudje Eetproblemen bij kleine kindjes en dicht geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:19 schreef Lois het volgende:
[..]
Jahaa.... volgens mij wel.... van of met Evenstar meen ik.... maar of ik het kan vinden? Ik ga eens even zoeken
Die bedoelde ik jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
deze? is wel een oudje Eetproblemen bij kleine kindjes en dicht geloof ik
stomme vraag van mijn kant uit dan...quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:24 schreef Lois het volgende:
[..]
Die bedoelde ik jaDie is niet dicht, dus mag omhoog.
Dat is geen stomme vraag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
stomme vraag van mijn kant uit dan...
hoe wil je erin reageren dan? ik heb alleen een volgknop en nieuw topic, geen reactieveld
zou dan denk ik alleen met een quote gaan?
dat krijg ik normaal ook ja, maar dat stond er nu dus helemaal niet onderquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:03 schreef livelink het volgende:
Als ik zo'n oud topic schop, dan moet ik eerst aangeven dat ik zeker weet dat ik daarin wil posten. Als ik dat doe dan krijg ik alsnog een reactieveld.
Zit je op een laptop of mobiel?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef MamaPurk het volgende:
Hoe vind ik een topic dat nu niet in mijn lijst staat? Ik zoek het thema fototopic van slapende kindjes. (ik heb twee geweldige plaatjes)
thnx das nuttige info voor een volgende keer (ik ben echt een leek wat dat betrefd)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
In de index van het subforum OUD kijken: Ouder(s)
(Daar kom je oa. door op OUD te klikken in je MyActiveTopics lijst.
Als je dan alsnog een topic niet kan vinden kan je onderaan je scherm er voor kiezen het aantal topics dat je ziet te vergroten of naar een ander tijdvak te kijken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:00 schreef meissie1595 het volgende:
[..]
Rowan mag ook Nog in de OP 5-11-2011
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 08:10 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jullie?
Daan mag ook nog in de OP.. 21-12-2011
Erbij is op zich geen probleem, maar eraf wel, want als (álsquote:Op zondag 15 januari 2012 16:25 schreef Susie het volgende:
En deze 2 nog BE aangezien er duidelijk staat dat de lijstjes niet aangepast mogen worden, doen we dat dus heul braaf niet;
[..]
[..]
Ah ja, duidelijk!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Erbij is op zich geen probleem, maar eraf wel, want als (áls) we de lijstjes opschonen, dan copy paste ik bijvoorbeeld vanaf de baby'tjes tot aan de kleuters steeds per topic door. En wat er dan weg is komt dus ook niet in het nieuwe topic erbij.
Tnx!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:14 schreef Lois het volgende:
Ze staan er bij,mocht ik iets fout hebben gedaan of vergeten hoor ik dat graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok. Ga ik even een leuke OP maken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:38 schreef Lois het volgende:
Lijkt me leuk! Ik zou het gewoon openen, dan komt de animo vanzelf!
Deze? [OUD] Het supermarkt-actie-ruiltopic deel 5quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:04 schreef Muks het volgende:
Dr was toch een ruil topic voor supermarkt acties ? Maar ik kan of niet goed zoeken (dat zal wel) of het is zo ver weg gezakt dat ik het niet kan vinden... wie helpt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |