SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
EERSTE VBL POST VAN 2012
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij is er ook trots op ...
Net als dit:
[..]
quote:Vader Boilesen: snel contractverlenging voor Nicolai
De vader van Nicolai Boilesen liet tegenover het Deense TV2 weten dat contractverlenging van Nicolai Boilesen bij Ajax aanstaande is.
"Ik verwacht niet dat contractverlenging nog een probleem wordt. Nicolai heeft het naar zijn zin bij Ajax en Ajax is tevreden met Nicolai, dus we zullen het gaan zien," aldus de vader en adviseur van de Deense verdediger van Ajax. In december spraken beide partijen al over de verlenging.
"Het is de bedoeling dat we begin 2012 om de tafel gaan zitten om de contractverlenging te bespreken. We moeten alleen nog een datum afspreken." De Deen speelt nu nog voor een jeugdcontract. Hij zou bij de contractverlenging drie keer zoveel kunnen gaan verdienen, zo weet Sporten.dk te melden.
quote:Boilesen verwacht dinsdag fit te kunnen aansluiten bij selectie
Nicolai Boilesen liet tegenover het Deense TV2 weten te verwachten dinsdag fit te kunnen aansluiten bij de A-selectie. Na vier maanden afwezigheid is hij hersteld van een spierblessure. "Ik heb een test vlak voor Kerst zonder problemen doorstaan. Ik verwacht dan ook helemaal fit te kunnen aansluiten bij de groepstraining," aldus de verdediger. Dinsdag zal hij eerst een nieuwe test ondergaan. "Natuurlijk is het een heerlijk vooruitzicht om weer in actie te kunnen komen. Als we de competitie hervatten, heb ik in totaal zo'n vier maanden niet kunnen spelen."
Nee, gelukkig vindt De Boer Enoh beter dan Anita.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]en Anita weer neerzetten als VM
Anita is in de opbouw beter maar Enoh laat Janssen en Eriksen beter functionerenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nee hoor, alleen logisch dat Enoh VM staat als je Anita noodzakelijk op LB moet zetten.
En de bal naar een teamgenoot te passen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:28 schreef Sharko1985 het volgende:
Enoh is goed, hij moet alleen eens afleren om elke wedstrijd een gele kaart te pakken
Vind je Anita zo goed dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
of met enoh en anita en eriksen ervoor
Dat kunnen zijn medespelers ook niet, waardoor Enoh weer geel moet halen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En de bal naar een teamgenoot te passen.
op de lb positie niet, op het middenveld vind ik hem stukken beter. + dat ik altijd moet lachen als ik hem zie lopen/rennenquote:
Als Enoh normaal ballen in kan spelen is hij geschikt voor Chelsea of iets in die richting, helaas heeft hij het spel inzicht van een blinde aap.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En de bal naar een teamgenoot te passen.
ja en als ie heel erg goed was, was het messi!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Enoh normaal ballen in kan spelen is hij geschikt voor Chelsea of iets in die richting, helaas heeft hij het spel inzicht van een blinde aap.
Hij heeft wel een lekker kontje ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
op de lb positie niet, op het middenveld vind ik hem stukken beter. + dat ik altijd moet lachen als ik hem zie lopen/rennen
twitter:AjaxFSideNL twitterde op maandag 02-01-2012 om 14:33:02UITVERKOOP: Fiorentina en Espanyol strijden om ‘koopje’ Mounir El Hamdaoui! #AJAX reageer retweet
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wel een lekker kontje ja.
Nog 29 dagen. Alles kanquote:Op maandag 2 januari 2012 14:34 schreef Tarado het volgende:
Zou het dan toch nog lukken?twitter:AjaxFSideNL twitterde op maandag 02-01-2012 om 14:33:02UITVERKOOP: Fiorentina en Espanyol strijden om ‘koopje’ Mounir El Hamdaoui! #AJAX reageer retweet
We is ? PSV , FCT of Ajax?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
Nog de beste wensen lui!
Eredivisie mag van mij wel weer beginnen. WE PAKKEN ZE ALLEMAAL.
quote:AZ geeft Ajax-fans koffie en koek: 'In Alkmaar is en blijft voetbal een feest'
Maandag, 2 januari 2012 om 17:31
Voor de competitiewedstrijd AZ-Ajax in Alkmaar, over drie weken, zijn geen extra maatregelen nodig. De burgemeester van Alkmaar, Piet Bruinooge, rekent erop dat het treffen tussen beide Noord-Hollandse clubs niet als een risicowedstrijd wordt beschouwd. Zijn hoop is dat AZ-Ajax een normaal duel zal zijn. “Tenzij het bekerduel Ajax-AZ op 19 januari extra maatregelen noodzakelijk maakt”, stelt de burgemeester aan het ANP.
“De overgrote meerderheid van het publiek komt voor een mooie wedstrijd. We gaan dan ook uit van een sportieve wedstrijd op 22 januari. In Alkmaar is én blijft voetbal een feest. Om dat te benadrukken, trakteren we de Ajax-supporters op koffie met een gevulde koek”, stelt Bruinooge maandag. Bijna twee weken geleden werd de wedstrijd Ajax-AZ in de achtste finales van de KNVB-beker gestaakt, nadat Gertjan Verbeek zijn team van het veld haalde.
De trainer besloot daartoe, omdat Esteban Alvarado rood kreeg voor het trappen van een hooligan, die hem juist aanviel. Na een week van overleg besloot de KNVB dat de wedstrijd helemaal opnieuw gespeeld moest worden, bij een stand van 0-0. De rode kaart voor Esteban en de 1-0 van Ajax werden geschrapt. Mochten zich rondom of tijdens de nieuwe bekerwedstrijd geen incidenten voordoen, dan worden er geen extra maatregelen genomen voor 22 januari.
Nee maar even serieus, voor welke club ben je eigenlijk?quote:
Gevaarlijke uitspraakquote:Op maandag 2 januari 2012 22:04 schreef J2T het volgende:
Mooi gebaar van AZ.
AZ-Ajax mag ook nooit beschouwd worden als risicowedstrijd. Uiteindelijk zijn we allemaal Ajacieden
AZ "supporters" denken daar de laatste tijd heel anders overquote:Op maandag 2 januari 2012 22:04 schreef J2T het volgende:
Mooi gebaar van AZ.
AZ-Ajax mag ook nooit beschouwd worden als risicowedstrijd. Uiteindelijk zijn we allemaal Ajacieden
Boilesen doet morgen weer met de groepstraining meequote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef J2T het volgende:
[..]
Siggie, Boilesen en Alderweireld dacht ik.
Mooi. Het is wel eens erger geweestquote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef J2T het volgende:
[..]
Siggie, Boilesen en Alderweireld dacht ik.
Mooi, grote strik eromheenquote:Op maandag 2 januari 2012 14:34 schreef Tarado het volgende:
Zou het dan toch nog lukken?twitter:AjaxFSideNL twitterde op maandag 02-01-2012 om 14:33:02UITVERKOOP: Fiorentina en Espanyol strijden om ‘koopje’ Mounir El Hamdaoui! #AJAX reageer retweet
verkopen voor 16milquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:19 schreef Creeg het volgende:
Miralem Sulejmani staat, net als zijn ploeggenoot Gregory van der Wiel in de belangstelling van Valencia. Laatsgenoemde speler is zo goed als zeker van een zomerse transfer naar de huidig nummer drie van de Spaanse competitie. De club uit de sinaasappelstad wil de aanvaller er zo spoedig mogelijk bij hebben.
http://transferzone.nl/category/eredivisie/
Ze willen 13 betalen staat erquote:
Geweldig man, alleen daarom al moeten we hem behouden; voor de kampioensfeesten! en als we de CL winnen over 2 jaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:24 schreef Creeg het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Enoh-drie-sterrenreporter.htm![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zeg DOEN!
En dan een Narsign ofzo halen.
Wat. een. baas.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:24 schreef Creeg het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Enoh-drie-sterrenreporter.htm![]()
De eerst volgende 3 competitie wedstrijden mist hij nog. Daarna is het de bedoeling dat hij weer gaat voetballen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef Pedroso het volgende:
Zal Siggie nog spelen dit seizoen ? Volgens mij is ie de enige die de eerste wedstrijden niet gaat halen.
Maar desondanks kunnen we een leuk team op de been brengen tegen AZ en Feyenoord.
Vermeer, vd Wiel, Vertonghen,Alderweireld, Boilessen, Janssen, Enoh, Eriksen, Boerrigter, de Jong en Sulejmani.
Dit is samen met PSV het beste materiaal in de eredivisie wat mij betreft.
Zou een hele goeie zijn voor Ajax.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Gouweleeuw ziet Ajax, Twente of PSV wel zitten
Jeffrey Gouweleeuw van sc Heerenveen staat open voor een vertrek naar een topclub in Nederland. De 20-jarige verdediger, die dit seizoen doorbrak bij de Friezen, zei dat tegen Omroep Friesland. 'Als Ajax, FC Twente of PSV zich meldt, dan twijfel ik geen moment', aldus de jonge centrale verdediger wiens contract komende zomer afloopt.
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 22:47:56Nieuw op Ajax1.nl: Open training gaat niet door - http://t.co/3OkLEdQ0 #Ajax reageer retweet
Ricardo rechts als potentiële opvolger van Toby, en Gouweleeuw links. Denswil is pas 18, dus die heeft dan de tijd om nog 2-3 jaartjes te rijpen, als Gouweleeuw wordt verkocht(geloof me, dat wordt een grote). Intussen kan je ook nog Heitinga terughalen, je hebt nog Nieuwpoort voor CV en Alderweireld blijft nog wel 2 jaartjes. Rechts vangt Ligeon van der Wiel op, links heb je Boilesen en Koppers. Prima verdediging toch?quote:
Een 15 jarige Ajax expert.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef AjaxExpert96 het volgende:
[..]
Ricardo rechts als potentiële opvolger van Toby, en Gouweleeuw links. Denswil is pas 18, dus die heeft dan de tijd om nog 2-3 jaartjes te rijpen, als Gouweleeuw wordt verkocht(geloof me, dat wordt een grote). Intussen kan je ook nog Heitinga terughalen, je hebt nog Nieuwpoort voor CV en Alderweireld blijft nog wel 2 jaartjes. Rechts vangt Ligeon van der Wiel op, links heb je Boilesen en Koppers. Prima verdediging toch?
Hij mag dan 1 jaar ouder zijn dan Smoofie (muhaha :p) Er zit zeker wel waarheid in z'n woorden.quote:
Mwaah, ik kreeg 't met de paplepel ingegoten. Ik geef toe, ik ben niet de grootste ajax-historicus, maar over het heden kan ik toch aardig meepratenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je mist wel wat jaartjes ervaring ja.
Alderweireld en Vertonghen zijn wel totaal andere types.. Vertonghen zou zelfs als CVM uit de voeten kunnen, terwijl Alderweireld meer een mandekker is. Ik denk dat Ricardo meer richting Toby neigt. Het probleem bij Ricardo is dat hij niet echt breed gebouwd is, het is een beetje een tenger mannetje. Hij kan wel heel aardig voetballen en heeft zeker potentie, maar of hij Alderweirelds niveau haalt betwijfel ik ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij mag dan 1 jaar ouder zijn dan Smoofie (muhaha :p) Er zit zeker wel waarheid in z'n woorden.
Gouweleeuw staat zeker op de lijstjes van de Ajax scouting, net zoals van Dijk.
Ik twijfel of van Rhijn echt het niveau Vertonghen of Alderweireld gaat halen.
Over Denswil hoor ik niets dan goeds.
Sigi mist waarschijnlijk 3 á 4 wedstrijden, dan kan hij alsnog 13 competitiewedstrijden, EL en eventueel beker meedoen, als er natuurlijk niet weer iets vervelends plaatsvindt. Genoeg wedstrijden om te scoren dus:)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef Pedroso het volgende:
Zal Siggie nog spelen dit seizoen ? Volgens mij is ie de enige die de eerste wedstrijden niet gaat halen.
Maar desondanks kunnen we een leuk team op de been brengen tegen AZ en Feyenoord.
Vermeer, vd Wiel, Vertonghen,Alderweireld, Boilessen, Janssen, Enoh, Eriksen, Boerrigter, de Jong en Sulejmani.
Dit is samen met PSV het beste materiaal in de eredivisie wat mij betreft.
Ik gaf een niveau gradatie, sprak nergens over specifieke kwaliteiten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:29 schreef AjaxExpert96 het volgende:
[..]
Alderweireld en Vertonghen zijn wel totaal andere types.. Vertonghen zou zelfs als CVM uit de voeten kunnen, terwijl Alderweireld meer een mandekker is. Ik denk dat Ricardo meer richting Toby neigt. Het probleem bij Ricardo is dat hij niet echt breed gebouwd is, het is een beetje een tenger mannetje. Hij kan wel heel aardig voetballen en heeft zeker potentie, maar of hij Alderweirelds niveau haalt betwijfel ik ook.
Ik vind ook dat Alderweireld meer persoonlijkheid heeft, er staat echt een beest. Van Rhijn is nog een beetje een jochie, hoewel dat natuurlijk kan veranderen. Bij Jan lijkt het wel alsof hij de excelsior-uit wedstrijdjes op automatische piloot speelt, want vooral tegen de "kleintjes" is hij vaak erg matig en ligt het tempo erg laag. In de CL daarentegen speelt ineens weer de Jan van 15 mei.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik gaf een niveau gradatie, sprak nergens over specifieke kwaliteiten.
Het klopt dat Ricardo meer van het positiespel en mandekking is en dus meer een type Alderweireld is. Alderweireld heeft de potentie een echt killer te worden, weet niet of dat geldt voor van Rhijn. Bij Toby zag je vanaf het begin dat er zeker qua mentaliteit wel wat in die jongen zit en dat begint er eindelijk een beetje uit te komen.
Ik vind hem dit seizoen ook constanter een goed niveau halen dan Jan.
twitter:AjaxFSideNL twitterde op woensdag 04-01-2012 om 13:32:02Boilesen niet mee naar Brazilië: Nicolai Boilesen laat het trainingskamp naar Brazilië schieten. #AJAX reageer retweet
wel verwacht dat alles langer dan normaal duurtquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:34 schreef Tarado het volgende:
Jammer...twitter:AjaxFSideNL twitterde op woensdag 04-01-2012 om 13:32:02Boilesen niet mee naar Brazilië: Nicolai Boilesen laat het trainingskamp naar Brazilië schieten. #AJAX reageer retweet
Die gouweleeuw mag zich eerst voor elke komende wedstrijd bewijzen, want defensief viel hij erg tegen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef AjaxExpert96 het volgende:
[..]
Ricardo rechts als potentiële opvolger van Toby, en Gouweleeuw links. Denswil is pas 18, dus die heeft dan de tijd om nog 2-3 jaartjes te rijpen, als Gouweleeuw wordt verkocht(geloof me, dat wordt een grote). Intussen kan je ook nog Heitinga terughalen, je hebt nog Nieuwpoort voor CV en Alderweireld blijft nog wel 2 jaartjes. Rechts vangt Ligeon van der Wiel op, links heb je Boilesen en Koppers. Prima verdediging toch?
omdat:quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:34 schreef Tarado het volgende:
Jammer...twitter:AjaxFSideNL twitterde op woensdag 04-01-2012 om 13:32:02Boilesen niet mee naar Brazilië: Nicolai Boilesen laat het trainingskamp naar Brazilië schieten. #AJAX reageer retweet
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=155837quote:Het trainingskamp in Zuid-Amerika komt echter nog wat te vroeg: na de trainingen voelt de hamstring van Boilesen nog wat stijf aan. “Het is voor mij beter iedere dag in Amsterdam te trainen. Anders vlieg ik naar Brazilië om slechts vier dagen te trainen en een oefenwedstrijd die ik waarschijnlijk toch niet speel”, besloot de international.
Is uiteindelijk de juiste beslissing maar beter was geweest als hij fit mee was gegaan, dus toch jammerquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
omdat:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=155837
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:18 schreef over_hedge het volgende:
Waarom duurt die winterstop zo lang.
Dat is het zeker in deze tijdquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef Creeg het volgende:
Sport1 hebbende hier en toch nog Engels voetbal kunnen kijken
Als je een normalce CC hebt kun je pas vanaf 19 januari kopen. Momenteel kunnen alleen de SCC kopen.quote:
hoe ga je?quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:28 schreef TakAFCA het volgende:
Had ik nou voor dit seizoen maar wel een uitkaart genomen dan had ik vandaag die kaarten naar Manchester al gehad.
http://ajax1.nl/archief/ajax-wil-door-met-sulejmani/quote:Miralem Sulejmani (23) kan binnenkort van Ajax een uitnodiging verwachten om te praten over contractverlening. „Miki heeft een verbintenis tot de zomer van 2013 en doet het prima. Hij is een van de spelers met veel scorend vermogen. We willen graag met hem door”, zegt technisch directeur ad interim Danny Blind. „Volgende maand hoop ik te horen hoe hij zijn toekomst ziet.”
quote:AMSTERDAM - Voor Kolbeinn Sigthorsson is 2012 (nog) geen gelukkig nieuw jaar. De spits van Ajax herstelt langzamer dan verwacht van het vermoeidheidsbreukje in zijn rechterenkel en moet er serieus rekening mee houden dat zijn seizoen er al op zit. De IJslander is pas tien dagen verlost van zijn gips en voor half maart is hij zeker niet wedstrijdfit.
"Ik wil me niet vastpinnen op een bepaalde datum”, zei Frank de Boer na de ijskoude woensdagtraining. "Ik hoop dat hij nog een rol kan spelen in de ontknoping van de competitie. Maar in feite moet Kolbeinn de focus op volgend seizoen leggen, zorgen dat hij dan volledig fit is.”
Als iemand meer dan 10 miljoen bied zou ik er een strik omdoen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:44 schreef Celestin het volgende:
[..]
http://ajax1.nl/archief/ajax-wil-door-met-sulejmani/
quote:ZEIST - Ajax heeft bij de KNVB het verzoek ingediend om de gestaakte bekerwedstrijd tegen AZ, die op 19 januari zonder publiek wordt overgespeeld, wel toegankelijk te maken voor vrouwen en kinderen.
Precies, weg er mee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:18 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als iemand meer dan 10 miljoen bied zou ik er een strik omdoen.
kutzooiquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:17 schreef Tarado het volgende:
"Focus Sigthorsson op volgend seizoen"
door Mike Verweij
[..]
glazen bol?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:30 schreef AjaxExpert96 het volgende:
[..]
Sigi mist waarschijnlijk 3 á 4 wedstrijden, dan kan hij alsnog 13 competitiewedstrijden, EL en eventueel beker meedoen, als er natuurlijk niet weer iets vervelends plaatsvindt. Genoeg wedstrijden om te scoren dus:)
Wel slim. Dan kan 410 in ieder geval gewoon naar binnen zoals normaal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:18 schreef Tarado het volgende:
do 05 jan 2012, 06:00 | 0 reacties
Ajax: Wel vrouwen en kinderen
Van onze Telesportredactie
[..]
omdat az, ijslander en zaakwaarnemer mondje dicht hebben gehoudenquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kan het dat Ajax zoveel geld investeert in een speler die nooit meer helemaal fit zal worden?
Zelfs ik wist dat hij heel blessuregevoelig wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
omdat az, ijslander en zaakwaarnemer mondje dicht hebben gehouden
Idd, in 5 seizoenen 44 wedstrijden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs ik wist dat hij heel blessuregevoelig was
4,5 miljoen vind ik nog wel meevallen, ze hadden hem wel wat voorzichtiger kunnen brengen, maar gezien de hoeveelheid blessures ook bij de andere spelers ontbreekt er de kennis dit te doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kan het dat Ajax zoveel geld investeert in een speler die nooit meer helemaal fit zal worden?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel slim. Dan kan 410 in ieder geval gewoon naar binnen zoals normaal.
Laat hem idd eerst maar eens fit worden. Dat zie ik helaas niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
4,5 miljoen vind ik nog wel meevallen, ze hadden hem wel wat voorzichtiger kunnen brengen, maar gezien de hoeveelheid blessures ook bij de andere spelers ontbreekt er de kennis dit te doen.
Als hij ooit weer fit wordt zal hij de investering wel weer goed maken ook omdat spelers die bij Ajax spelen nu eenmaal gemiddeld meer waard zijn dan bij andere clubs in Nederland
Hij is nog jong dus dat zal nog wel lukkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat hem idd eerst maar eens fit worden. Dat zie ik helaas niet meer gebeuren.
Sinds wanneer betekend een straf "geen publiek" opeens "alleen vrouwen?"quote:Ajax heeft bij de KNVB een verzoek ingediend om bij de bekerwedstrijd tegen AZ op 19 januari alsnog supporters toe te laten. De Amsterdammers willen de ArenA alleen openstellen voor vrouwelijke supporters en kinderen. De KNVB ziet wel wat in het idee en heeft Ajax nu gevraagd een plan van aanpak in te dienen.
Het bekerduel tussen Ajax en AZ werd op 21 december kort voor rust gestaakt toen een supporter van Ajax het veld op rende en AZ-doelman Esteban aanviel. De KNVB besloot dat het gehele duel overgespeeld moet worden, zonder de aanwezigheid van supporters.
In Turkije is dat vrij normaal en werkt het goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Sinds wanneer betekend een straf "geen publiek" opeens "alleen vrouwen?"
Volgende keer alleen blanken in een nachtwinkel omdat negers hem steeds overvallen?
Verbeek heeft blijkbaar middels zijn technische hulpmiddelen al vastgesteld dat hij eigenlijk te blessuregevoelig is voor betaald voetbal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nog jong dus dat zal nog wel lukken
Lijkt me een goed plan, verder denk ik dat het al te laat is om de wedstrijd zo te organiseren dat het vol zit met vrouwen en kinderen, het is op een doordeweekse dag om 14:30, geen vakantie of ze zouden alle Amsterdamse scholen dispensatie moeten geven de wedstrijd te bezoeken maar of dit organisatorisch op zo'n korte termijn mogelijk is betwijfel ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Volgende keer alleen blanken in een nachtwinkel omdat negers hem steeds overvallen?
Het is bij Ajax een terugkerend probleem dat nieuwe spelers bijna altijd redelijk vroeg geblesseerd raken. Verheijen heeft daar op zijn twitter al menig maal kritiek op geuit. nu doet Verheijen wel heel erg alsof hij het wiel heeft uitgevonden, maar toch zijn zijn methodes niet zonder resultaat. Daar waar Feyenoord op zijn methode is overgegaan en je ook zag dat in de voorbereiding er niet of nauwelijks blessures waren faalt de medische staf bij Ajax daar al jaren in.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verbeek heeft blijkbaar middels zijn technische hulpmiddelen al vastgesteld dat hij eigenlijk te blessuregevoelig is voor betaald voetbal.
Maar goed, je weet het nooit --> extra inspanningen in het krachthonk en je kunt van een brekebeen een stevige speler worden (zie bijvoorbeeld Ron Vlaar)
Onder Jol was dat niet zo, maar nu weer wel dus het lijkt me niet zo moeilijk voor de technische staf om aan te wijzen bij wie het probleem ligtquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bij Ajax een terugkerend probleem dat nieuwe spelers bijna altijd redelijk vroeg geblesseerd raken. Verheijen heeft daar op zijn twitter al menig maal kritiek op geuit. nu doet Verheijen wel heel erg alsof hij het wiel heeft uitgevonden, maar toch zijn zijn methodes niet zonder resultaat. Daar waar Feyenoord op zijn methode is overgegaan en je ook zag dat in de voorbereiding er niet of nauwelijks blessures waren faalt de medische staf bij Ajax daar al jaren in.
De vergelijking met Ron Vlaar is niet helemaal juist. Die heeft 2 blessures gehad die iedereen kunnen overkomen. Sigthórsson heeft last van een stressfractuur en Verbeek heeft aangegeven dat Sigthórsson niet in staat is om 90 minuten vol te maken. Dat valt niet op te lossen in het krachthonk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verbeek heeft blijkbaar middels zijn technische hulpmiddelen al vastgesteld dat hij eigenlijk te blessuregevoelig is voor betaald voetbal.
Maar goed, je weet het nooit --> extra inspanningen in het krachthonk en je kunt van een brekebeen een stevige speler worden (zie bijvoorbeeld Ron Vlaar)
Als amateurclub word je gewoon voor een paar jaar uit de competitie getrokken, maar nu ajax met dit discriminerende plan komt is het "heey, dat is eigenlijk best een leuk idee!"quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
In Turkije is dat vrij normaal en werkt het goed.
Verbeek is een inspanningsfysioloog?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De vergelijking met Ron Vlaar is niet helemaal juist. Die heeft 2 blessures gehad die iedereen kunnen overkomen. Sigthórsson heeft last van een stressfractuur en Verbeek heeft aangegeven dat Sigthórsson niet in staat is om 90 minuten vol te maken. Dat valt niet op te lossen in het krachthonk.
Ok, thanks. Zoveel kennis heb ik er niet van...quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De vergelijking met Ron Vlaar is niet helemaal juist. Die heeft 2 blessures gehad die iedereen kunnen overkomen. Sigthórsson heeft last van een stressfractuur en Verbeek heeft aangegeven dat Sigthórsson niet in staat is om 90 minuten vol te maken. Dat valt niet op te lossen in het krachthonk.
Meen me te herinneren dat er toen een lijstje werd geplaatst van de laatste 4 seizoenen ofzo, bijna allemaal spierblessures, bijna altijd met nieuwe spelers en bijna altijd in het begin van het seizoen. Valt nu echter nauwelijks meer te achterhalen, maar meen het toen ook hier gepost te hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onder Jol was dat niet zo, maar nu weer wel dus het lijkt me niet zo moeilijk voor de technische staf om aan te wijzen bij wie het probleem ligt
Met goede begeleiding valt het echt wel op te lossenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar het is ook een feit dat het onder Jol minder voor kwam, nu afwachten of er wat geleerd is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat er toen een lijstje werd geplaatst van de laatste 4 seizoenen ofzo, bijna allemaal spierblessures, bijna altijd met nieuwe spelers en bijna altijd in het begin van het seizoen. Valt nu echter nauwelijks meer te achterhalen, maar meen het toen ook hier gepost te hebben.
twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 05-10-2011 om 14:02:47Predictable news from Amsterdam. Iceland striker Sightorsson injured for months with stress fracture. Most new signings get injured at Ajax. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 05-10-2011 om 14:15:32Stress fractures normally happen with overtraining. You can't just throw a new signing into the deep. He needs time to adapt to higher level reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 05-10-2011 om 14:20:29In first few months a new signing has to train less frequently as his body needs time to adapt to higher speed of game without overtraining. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 13-10-2011 om 13:39:55Encouraging to see more & more Dutch media are questioning the injuries in the Dutch Premier League. Especially with respect to new signings reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 13-10-2011 om 13:41:55A few years ago, Ajax bought Sulejmani, Enoh, Cvitanich, Aisatti & Oleguer for 30 million Euro. They were all injured within first 2 months. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 13-10-2011 om 13:44:25This season Ajax has bought Jansen, Serero, Boerrigter, Rits en Sigthorsson. Within the first 2 months 4 of them have been injured. Pattern? reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 14:48:21In the Dutch magazine Voetbal International Ajax manager Frank de Boer shows his disappointment about the lack of development of his team. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 14:53:26If a coach wants to develop a team he has to avoid injuries so he can train & play with strongest team every day. Especially in pre-season! reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 15:06:29Ajax' poor results & slow team development are logical result of poor pre-season & subsequent injuries. Practice games with fatigued players reageer retweet
in turkije maken ze ook heel je familie af als je een keer met je vingers in het floefertje van een ander hebt gezeten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
In Turkije is dat vrij normaal en werkt het goed.
Ik trek dat zeer in twijfel. Verbeek die toch bekend staat als de coach die altijd een uiterst fit elftal op de been brengt aangeeft dat Sigthórsson het professionele voetbal niet aan kan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met goede begeleiding valt het echt wel op te lossen
Op zich logisch,maar het klinkt wel een beetje als: en daarom adviseren wij van WC-eend, ....quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef Caland het volgende:
Ah, google is je vriend.twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 05-10-2011 om 14:02:47Predictable news from Amsterdam. Iceland striker Sightorsson injured for months with stress fracture. Most new signings get injured at Ajax. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 05-10-2011 om 14:15:32Stress fractures normally happen with overtraining. You can't just throw a new signing into the deep. He needs time to adapt to higher level reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 05-10-2011 om 14:20:29In first few months a new signing has to train less frequently as his body needs time to adapt to higher speed of game without overtraining. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 13-10-2011 om 13:39:55Encouraging to see more & more Dutch media are questioning the injuries in the Dutch Premier League. Especially with respect to new signings reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 13-10-2011 om 13:41:55A few years ago, Ajax bought Sulejmani, Enoh, Cvitanich, Aisatti & Oleguer for 30 million Euro. They were all injured within first 2 months. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 13-10-2011 om 13:44:25This season Ajax has bought Jansen, Serero, Boerrigter, Rits en Sigthorsson. Within the first 2 months 4 of them have been injured. Pattern? reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 14:48:21In the Dutch magazine Voetbal International Ajax manager Frank de Boer shows his disappointment about the lack of development of his team. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 14:53:26If a coach wants to develop a team he has to avoid injuries so he can train & play with strongest team every day. Especially in pre-season! reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 15:06:29Ajax' poor results & slow team development are logical result of poor pre-season & subsequent injuries. Practice games with fatigued players reageer retweet
Dan kun je geen enkele deskundige meer als authoriteit aandragen natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op zich logisch,maar het klinkt wel een beetje als: en daarom adviseren wij van WC-eend, ....
We gaan het zien, maar alleen op Verbeek afgaan lijkt me zeker wat te kortzichtigquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik trek dat zeer in twijfel. Verbeek die toch bekend staat als de coach die altijd een uiterst fit elftal op de been brengt aangeeft dat Sigthórsson het professionele voetbal niet aan kan.
Klopt, maar iedereen heeft ook kunnen zien dat hij het bij AZ nooit 90 minuten vol hield ondanks dat de rest van zijn teamgenoten wel topfit waren. Daarnaast is hij heel lang geblesseerd geweest. En dit seizoen zaal hij ook niet meer in actie komen. Hij heeft ondanks zijn leeftijd (21 dacht ik) toch al wel 3 seizoen in de lappenmand gezeten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, maar alleen op Verbeek afgaan lijkt me zeker wat te kortzichtig
We zien het wel, kampioen kunnen we ook zonder hem nog worden en als het niet lukt lijkt me niet dat het aan het ontbreken van hem gelegen heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen heeft ook kunnen zien dat hij het bij AZ nooit 90 minuten vol hield ondanks dat de rest van zijn teamgenoten wel topfit waren. Daarnaast is hij heel lang geblesseerd geweest. En dit seizoen zaal hij ook niet meer in actie komen. Hij heeft ondanks zijn leeftijd (21 dacht ik) toch al wel 3 seizoen in de lappenmand gezeten.
Ook Vertonghen, Alderweireld, Blackcard, De Jong en Anita zijn dit seizoen geblesseerd geraakt volgens mij. Puur pech.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef Caland het volgende:
Ah, google is je vriend.twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 05-10-2011 om 14:02:47Predictable news from Amsterdam. Iceland striker Sightorsson injured for months with stress fracture. Most new signings get injured at Ajax. reageer retweet
Puur pech ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ook Vertonghen, Alderweireld, Blackcard, De Jong en Anita zijn dit seizoen geblesseerd geraakt volgens mij. Puur pech.
Dat denk ik ook weer niet, heeft zeker met de medische begeleiding te maken, ze hebben de trainingen inmiddels ook aangepast.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ook Vertonghen, Alderweireld, Blackcard, De Jong en Anita zijn dit seizoen geblesseerd geraakt volgens mij. Puur pech.
Ben benieuwd of we dan écht minder blessures hebben over 2 maandenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik ook weer niet, heeft zeker met de medische begeleiding te maken, ze hebben de trainingen inmiddels ook aangepast.
Klopt, maar dan vind ik het nog wel vreemd dat Ajax 4,5 miljoen betaald voor een speler die nog nooit fit is geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zien het wel, kampioen kunnen we ook zonder hem nog worden en als het niet lukt lijkt me niet dat het aan het ontbreken van hem gelegen heeft.
Er gebeuren bij Ajax helaas wel meer dingen die op zijn minst vreemd zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt, maar dan vind ik het nog wel vreemd dat Ajax 4,5 miljoen betaald voor een speler die nog nooit fit is geweest.
Het is inderdaad slordig. Maar de speler zelf verbaast me dan ook wel. Het lijkt me dat je zelf toch ook gaat voelen als je overbelast?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:12 schreef vincerusso het volgende:
Hulde voor onze medische staf en Frankie !!!
De druk van het willen/moeten presteren is natuurlijk vrij hoog, Boerrigter liep zichzelf ook voorbij in de voorbereidingquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is inderdaad slordig. Maar de speler zelf verbaast me dan ook wel. Het lijkt me dat je zelf toch ook gaat voelen als je overbelast?
Hij wilde zich bewijzen wat niet meer dan logisch is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is inderdaad slordig. Maar de speler zelf verbaast me dan ook wel. Het lijkt me dat je zelf toch ook gaat voelen als je overbelast?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ajax wil door met Sulejmani?![]()
Dat geld gaan ze er ook nooit van z'n leven meer uithalen, dus nu laten ze hem maar heel z'n carriere uitspelen in A'dam of wat?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ajax wil door met Sulejmani?![]()
Dat geld gaan ze er ook nooit van z'n leven meer uithalen, dus nu laten ze hem maar heel z'n carriere uitspelen in A'dam of wat?
Gewoon een enorm grote fout van het Ajax bestuur om die speler aan te trekken voor dat geld bedoel je. Wat een onzin zeg. Het was een groot talent, maar de som geld was gewoon buitensporig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..], het is wel te doen gebruikelijk om een speler anderhalf jaar voor einde contract een nieuwe aanbieding te doen, zal voornamelijk een zakelijke beslissing zijn. En hoewel hij nooit de verwachtingen echt heeft waargemaakt blijft het een aardige voetballer.
Ik dacht dat Valencia ook interesse had?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Alsof hij nu ineens te slecht is om te verlengen.. Wat een onzin, goed dat dit gedaan wordt
Dat kan toch ook nog nadat hij verlengt heeft. Het zou pas zonde zijn als hij met zo'n transfersom gratis de deur uit zou lopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Valencia ook interesse had?
Nog een open deur graag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon een enorm grote fout van het Ajax bestuur om die speler aan te trekken voor dat geld bedoel je. Wat een onzin zeg. Het was een groot talent, maar de som geld was gewoon buitensporig.
Natuurlijk kostte hij teveel maar dat betekent niet dat je hem nu opeens voor niks weg moet laten gaan. Dat is pas kapitaalvernietigingquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon een enorm grote fout van het Ajax bestuur om die speler aan te trekken voor dat geld bedoel je. Wat een onzin zeg. Het was een groot talent, maar de som geld was gewoon buitensporig.
Over wanbeleid gesproken, daar zijn ze in Rotterdam Zuid nog steeds onovertroffen inquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:21 schreef Burrito het volgende:
[..]
Natuurlijk kostte hij teveel maar dat betekent niet dat je hem nu opeens voor niks weg moet laten gaan. Dat is pas kapitaalvernietiging
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
VU![]()
Goedhart![]()
Ten Have![]()
heel die kolere medische staf![]()
![]()
![]()
http://www.ajaxinside.nl/(...)keer-Ajax-boven-Realquote:'Chivu verkiest zomers terugkeer Ajax boven Real'
Geschreven door Jurrian Beeuwkes - 05 januari 2012 16:38 - Bron: ProSport
Cristian Chivu zou volgens diverse Roemeense media het liefst terugkeren naar Ajax. Onder meer ProSport meldt dat de verdediger, die een aflopend contract heeft bij Internazionale, liever naar Ajax gaat dan naar Real Madrid. Chivu speelde tussen 1999 en 2004 ook al bij Ajax en was in zijn laatste periode in Amsterdam zelfs aanvoerder. Chivu zou dan komende zomer transfervrij overstappen naar zijn oude club.
Als Enoh dan weg is dan vind ik het prima.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoezo, lijkt me leuk. Eindelijk weer iemand met ervaring er in
+ bij Chivu valt nog weleens het lichtje uit en dan doet ie rare dingen met rode kaarten tot gevolgquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:23 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Als Enoh dan weg is dan vind ik het prima.
Anders heb je 2 gele kaarten pakkers in je team en daar heb ik geen zin in.
Niet meer joh.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
+ bij Chivu valt nog weleens het lichtje uit en dan doet ie rare dingen met rode kaarten tot gevolg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En
Chivu is een baas.Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
Soms denk ik wel eens:"Hopelijk breekt hij die gozer door midden".quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
+ bij Chivu valt nog weleens het lichtje uit en dan doet ie rare dingen met rode kaarten tot gevolg
De meeste mensen willen dat niet zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens:"Hopelijk breekt hij die gozer door midden".
Dan hebben we 2 spelers die dat kunnen doen, dat vergroot de kans!
Dan kan Smoofie dus kijken in het stadion.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Vrouwen en kinderen bij bekerwedstrijd
Ajax kan wel een type Materazzi gebruiken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens:"Hopelijk breekt hij die gozer door midden".
Dan hebben we 2 spelers die dat kunnen doen, dat vergroot de kans!
Ik ben een vrouw, dus kan sowieso.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan kan Smoofie dus kijken in het stadion.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus kan sowieso.
Oh Really?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef muzas het volgende:
Ik zit echt liever 90 minuten op een dixie dan tussen 25.000 vrouwen en kinderen
Haterquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De meeste mensen willen dat niet zien. Alleen turken.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker nu hij een vrouwmens blijkt te zijn
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar dit is een plek waar mannen niet mogen komen en dus vol vrouwen die een keer met de meiden onder elkaar op stap willen... zucht.
Smoofie, don't play hard to get if you're already hard to want.
Iets met stiletto's.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel een stunt zijn als er dan een vrouw het veld oploopt en Estaban met een handtas te lijf gaat.
Precies, ook eens leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan kan Smoofie dus kijken in het stadion.
Die is er, gebruik de zoekfunctie om hem te vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef Gnieperd het volgende:
Is er dan ook een topic over Ajax speciaal voor vrouwen? Ik denk dat ik daar beter kan meepraten.
Misschien kan Smoofie je wegwijs maken. Dit topic is namelijk hoe dan ook actiever.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef Gnieperd het volgende:
Is er dan ook een topic over Ajax speciaal voor vrouwen? Ik denk dat ik daar beter kan meepraten.
http://www.parool.nl/paro(...)et-naar-Cyprus.dhtmlquote:Mounir El Hamdaoui reist niet mee met Jong Ajax naar Cyprus voor het trainingskamp. De spits zit toch in de voorselectie van het Marokkaanse elftal van bondscoach Eric Gerets en mag zich bewijzen voor een definitieve uitverkiezing voor het toernooi om de Afrika Cup.
El Hamdaoui is bij coach De Boer in ongenade gevallen en mag zich richten op een nieuwe club.
Het is qua salarisdruk al een verlichting als hij gratis weg gaatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:54 schreef J2T het volgende:
Die gast heeft al bijna een jaar niet meer gespeeld voor het eerste. Zou een wonder zijn als Ajax voor hem nog geld krijgt.
In jaren met EK's en WK's zijn die bijna te verwaarlozenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gelukkig maar, want dan is de zomerstop korter
Speelt Materazzi nog wel? Anders halen we hem ook gewoon. Kijken of die kut Strootman nog steeds zo'n grote bakkes heeft als die gozer voor z'n neus staatquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ajax kan wel een type Materazzi gebruiken.
Waar Chivu vroeger veel last van had is het neerhalen van doorgebroken spelers
Kaarten zal hij nog wel een beetje doen, die is echt versleten, ook gestopt dacht ik na afgelopen seizoenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Speelt Materazzi nog wel? Anders halen we hem ook gewoon. Kijken of die kut Strootman nog steeds zo'n grote bakkes heeft als die gozer voor z'n neus staat
Nee dan wordt het vanaf de vorige ronde overgespeeld dus dan heeft FC Oss weer een kans na dat 11-1 debaclequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat nou als de vriendin van Wesley het veld op rent en Esteban een trap geeft ... dan is het afgelopen en liggen we eruit.
Die heeft anders vast wel een rollator waarmee hij om zich heen kan slaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Speelt Materazzi nog wel? Anders halen we hem ook gewoon. Kijken of die kut Strootman nog steeds zo'n grote bakkes heeft als die gozer voor z'n neus staat
Wát?quote:Homo's: Laat ons ook toe bij Ajax - AZ
Laat naast vrouwen en kinderen ook homo's toe bij de inhaalwedstrijd Ajax-AZ. Dat heeft Gay.nl gevraagd aan de KNVB. Volgens de website is het voetbalstadion nog steeds 'een van de meest homofobe locaties van Nederland'.
In december werd de bekerwedstrijd Ajax-AZ gestaakt, nadat een hooligan AZ-keeper Esteban belaagde. De KNVB besloot dat de wedstrijd moet worden overgespeeld zonder publiek.
Ajax heeft de voetbalbond gevraagd om wel vrouwen en kinderen toe te laten. Gay.nl denkt dat dit de ideale kans is om ook homo's zich thuis te laten voelen in een voetbalstadion.
Dan zit het straks helemaal vol met psversquote:
Sowieso, hoe ga je dat controleren dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan zit het straks helemaal vol met psvers
Daar hebben ze in Tsjechie nog wel een oplossing voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, hoe ga je dat controleren dan?
Al snap ik wel dat die jongens graag naar binnen willen en tussen al die kinderen willen staan met ontbloot bovenlijf.
Bij Feyenoord ja, mogen ze eindelijk hand in hand lopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan is het stadion gegarandeerd vol. Niet echt een straf te noemen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coach van Twente kan niet tellenquote:“Het was een makkelijk besluit. Ik heb drie goede redenen terug te keren. Ik sta volledig achter de visie van deze club, er werken heel goede mensen hier in Enschede", sprak de opvolger van Co Adriaanse.
Huh, verkeerde topic?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:54 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Coach van Twente kan niet tellenIk tel maar 2 redenen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:00 schreef DeZoektocht het volgende:
Ik ben onderweg naar de toekomst
nog meer fokkers aanwezig?
kunnen we dan ook niet Vinnie Jones van de filmset afhalen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof vrouwen en kinderen niet aggressief kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:16 schreef bianconeri het volgende:
Haha walgelijk ook dat met die homo's.
Waarom zouden die er dan ook weer bij moeten zijn?
Dan kun je net zo goed iedereen weer toe gaan laten.
Alsof homo's niet aggresief kunnen zijn(nog nooit meegemaakt maar die kunnen toch ook dat zijn of niet?)
Laat die homo's maar gewoon opflikkeren, met dat domme statement maken weer......
Was nog school vakantiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef DeZoektocht het volgende:
Pfff was niet veel. wel redelijk druk, had ik niet verwacht
Nog steeds zo ondergewaardeerd. Hij doet tenminste zijn best, kun je van veel andere spelers niet zeggen.quote:Dmitri Bulykin kopte vlak voor tijd de winnende treffer binnen tegen de nummer negen van de eerste divisie.
dat is best triest eigenlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Nog steeds zo ondergewaardeerd. Hij doet tenminste zijn best, kun je van veel andere spelers niet zeggen.
Ja ik zie dat nut ook niet zo, schijnt voor Adidas en Aegon interessant te zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:56 schreef Pedroso het volgende:
Zo, en dan nu naar het warme Brazilie voor een trainingskamp.
Kun je daarna rillend van de kou met de 2e competitiehelft beginnen.
Waarom word daar niks aan gedaan dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maar het is wel een feit.
Spel gezien?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
1 - 0 gewonnendaar zal frank tevreden mee zijn
quote:
quote:Amsterdam - De KNVB heeft Kristiaan Schimmel, hoofdredacteur van de website Gay.nl, doorverwezen naar Ajax.
Moeten we ons zorgen maken?twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 17:14:51De goede acties van Ebecilio waren De Boer niet ontgaan. 'Dit is de Lorenzo die we kennen', zegt de trainer. #ajaalm reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef snellehenk het volgende:
Moeten we ons zorgen maken?twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 17:14:51De goede acties van Ebecilio waren De Boer niet ontgaan. 'Dit is de Lorenzo die we kennen', zegt de trainer. #ajaalm reageer retweet
Dat ie binnenkort weer basis staat?
Toch maar mooi de nul gehouden, dat biedt mogelijkheden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
1 - 0 gewonnendaar zal frank tevreden mee zijn
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Toch maar mooi de nul gehouden, dat biedt mogelijkheden.
*zucht*.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef snellehenk het volgende:
Dat ie binnenkort weer basis staat?
alleen al om het resultaat zou ik niet tevreden zijn als trainer tegen een team dat een divisie lager speeltquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of hij tevreden zal zijn of niet?
true storyquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Toch maar mooi de nul gehouden, dat biedt mogelijkheden.
Is zou het best vinden, misschien hebben ze 90 minuten lang gedomineerd. Alleen de kansen niet benut.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
alleen al om het resultaat zou ik niet tevreden zijn als trainer tegen een team dat een divisie lager speelt
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is zou het best vinden, misschien hebben ze 90 minuten lang gedomineerd. Alleen de kansen niet benut.
TT-supporter-reactie.
twitter:
twitter:
Dat is minder ..quote:
wat vond jij van de wedstrijd danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is zou het best vinden, misschien hebben ze 90 minuten lang gedomineerd. Alleen de kansen niet benut.
TT-supporter-reactie.
Niet gezien, daarom geef ik ook geen mening.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
wat vond jij van de wedstrijd dan
topquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet gezien, daarom geef ik ook geen mening.
En op een uitslag een mening baseren =
Terechtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:39 schreef Tarado het volgende:
Ajax: Geen homo's bij duel, alleen vrouwen en kinderen
jouw reactie is een faaal. wat als ajax vandaag verloren had? wat dan? dan zou jij zeggen: nou, misschien speelde we wel heel goed alleen benutte we de kansen en niet en almere wel. het is toch triest dat je niet verder komt dan een 1-0 tegen almere?quote:
hij vind alles best johquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
jouw reactie is een faaal. wat als ajax vandaag verloren had? wat dan? dan zou jij zeggen: nou, misschien speelde we wel heel goed alleen benutte we de kansen en niet en almere wel. het is toch triest dat je niet verder komt dan een 1-0 tegen almere?
Lijkt me logisch, controle lijkt me in de praktijk voor de stewards ook niet wenselijk om te weten of je echt met een homo te maken hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:39 schreef Tarado het volgende:
Ajax: Geen homo's bij duel, alleen vrouwen en kinderen
Aan de hand van een uitslag een oordeel vormen is een faal ja. Als je met 4-0 verliest kun je opmaken dat het slecht was ja. Maar als je met 1-0 wint kun je niks zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
jouw reactie is een faaal. wat als ajax vandaag verloren had? wat dan? dan zou jij zeggen: nou, misschien speelde we wel heel goed alleen benutte we de kansen en niet en almere wel. het is toch triest dat je niet verder komt dan een 1-0 tegen almere?
ooh kijk, nu nuanceer je alquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aan de hand van een uitslag een oordeel vormen is een faal ja. Als je met 4-0 verliest kun je opmaken dat het slecht was ja. Maar als je met 1-0 wint kun je niks zeggen.
Maar jij bent vast zo ervaren met het oordelen aan de hand van een uitslag, jij zult het best weten.triest.
Ohja?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
ooh kijk, nu nuanceer je al [ afbeelding ]
Zou een beetje onfris worden inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, controle lijkt me in de praktijk voor de stewards ook niet wenselijk om te weten of je echt met een homo te maken hebt.
Nee, leg uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
weet je wat nuanceren betekent?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=betekenis+nuanceren
dat mag natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik dat je faalt.
Goede trainer die Frankquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef gniffie het volgende:
Dus hetzelfde spelbeeld als heel het seizoen al. Dan zal er ook wel geen verbetering inzitten voor de rest van het jaar
103quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:20 schreef Mandéra het volgende:
Iemand nog een tipje voor een mooi vak? Wil kaartje kopen voor Ajax - Utrecht, zit normaal 403 maar wil weer eens ander stoeltje proberen.
Zat te denken om eens Noord te pakken maar sinds die Wesley praktijken ben ik daar ook een beetje van terug gekomen. Jammer dat Zuid al uitverkocht is zo ongeveer, had graag 426 gezeten!
Is dat al officieel trouwens?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:19 schreef Ebbao het volgende:
Waarom mogen vrouwen en kinderen eigenlijk opeens wel aanwezig zijn?
Ik hoorde dat jij mij hier wegwijs kan makenquote:
Dat kan ik jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:11 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij mij hier wegwijs kan maken
Hoe oud ben je dan? Ik ben 12.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:16 schreef Gnieperd het volgende:
Kleinkonijntje zei dat. En ik ben geen vrouw, ik ben een meisje.
In dat geval ben ik 12 en één dagquote:
Nee, dat je 12 bent daar twijfel ik niet eens aan, ik vind het gewoon tof om ouder te zijn. Eigenlijk ben ik 16quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat. Ik ben echt 12
. Vraag maar aan de rest hier
.
Aaaah wat schattigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Nee, dat je 12 bent daar twijfel ik niet eens aan, ik vind het gewoon tof om ouder te zijn. Eigenlijk ben ik 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |