Dat is minder ..quote:
wat vond jij van de wedstrijd danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is zou het best vinden, misschien hebben ze 90 minuten lang gedomineerd. Alleen de kansen niet benut.
TT-supporter-reactie.
Niet gezien, daarom geef ik ook geen mening.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
wat vond jij van de wedstrijd dan
topquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet gezien, daarom geef ik ook geen mening.
En op een uitslag een mening baseren =
Terechtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:39 schreef Tarado het volgende:
Ajax: Geen homo's bij duel, alleen vrouwen en kinderen
jouw reactie is een faaal. wat als ajax vandaag verloren had? wat dan? dan zou jij zeggen: nou, misschien speelde we wel heel goed alleen benutte we de kansen en niet en almere wel. het is toch triest dat je niet verder komt dan een 1-0 tegen almere?quote:
hij vind alles best johquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
jouw reactie is een faaal. wat als ajax vandaag verloren had? wat dan? dan zou jij zeggen: nou, misschien speelde we wel heel goed alleen benutte we de kansen en niet en almere wel. het is toch triest dat je niet verder komt dan een 1-0 tegen almere?
Lijkt me logisch, controle lijkt me in de praktijk voor de stewards ook niet wenselijk om te weten of je echt met een homo te maken hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:39 schreef Tarado het volgende:
Ajax: Geen homo's bij duel, alleen vrouwen en kinderen
Aan de hand van een uitslag een oordeel vormen is een faal ja. Als je met 4-0 verliest kun je opmaken dat het slecht was ja. Maar als je met 1-0 wint kun je niks zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
jouw reactie is een faaal. wat als ajax vandaag verloren had? wat dan? dan zou jij zeggen: nou, misschien speelde we wel heel goed alleen benutte we de kansen en niet en almere wel. het is toch triest dat je niet verder komt dan een 1-0 tegen almere?
ooh kijk, nu nuanceer je alquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aan de hand van een uitslag een oordeel vormen is een faal ja. Als je met 4-0 verliest kun je opmaken dat het slecht was ja. Maar als je met 1-0 wint kun je niks zeggen.
Maar jij bent vast zo ervaren met het oordelen aan de hand van een uitslag, jij zult het best weten.triest.
Ohja?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
ooh kijk, nu nuanceer je al [ afbeelding ]
Zou een beetje onfris worden inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, controle lijkt me in de praktijk voor de stewards ook niet wenselijk om te weten of je echt met een homo te maken hebt.
Nee, leg uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
weet je wat nuanceren betekent?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=betekenis+nuanceren
dat mag natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik dat je faalt.
Goede trainer die Frankquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef gniffie het volgende:
Dus hetzelfde spelbeeld als heel het seizoen al. Dan zal er ook wel geen verbetering inzitten voor de rest van het jaar
103quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:20 schreef Mandéra het volgende:
Iemand nog een tipje voor een mooi vak? Wil kaartje kopen voor Ajax - Utrecht, zit normaal 403 maar wil weer eens ander stoeltje proberen.
Zat te denken om eens Noord te pakken maar sinds die Wesley praktijken ben ik daar ook een beetje van terug gekomen. Jammer dat Zuid al uitverkocht is zo ongeveer, had graag 426 gezeten!
Is dat al officieel trouwens?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:19 schreef Ebbao het volgende:
Waarom mogen vrouwen en kinderen eigenlijk opeens wel aanwezig zijn?
Ik hoorde dat jij mij hier wegwijs kan makenquote:
Dat kan ik jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:11 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij mij hier wegwijs kan maken
Hoe oud ben je dan? Ik ben 12.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:16 schreef Gnieperd het volgende:
Kleinkonijntje zei dat. En ik ben geen vrouw, ik ben een meisje.
In dat geval ben ik 12 en één dagquote:
Nee, dat je 12 bent daar twijfel ik niet eens aan, ik vind het gewoon tof om ouder te zijn. Eigenlijk ben ik 16quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat. Ik ben echt 12
. Vraag maar aan de rest hier
.
Aaaah wat schattigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Nee, dat je 12 bent daar twijfel ik niet eens aan, ik vind het gewoon tof om ouder te zijn. Eigenlijk ben ik 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |