Ik ben een vrouw, dus kan sowieso.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan kan Smoofie dus kijken in het stadion.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus kan sowieso.
Oh Really?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef muzas het volgende:
Ik zit echt liever 90 minuten op een dixie dan tussen 25.000 vrouwen en kinderen
Haterquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De meeste mensen willen dat niet zien. Alleen turken.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker nu hij een vrouwmens blijkt te zijn
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar dit is een plek waar mannen niet mogen komen en dus vol vrouwen die een keer met de meiden onder elkaar op stap willen... zucht.
Smoofie, don't play hard to get if you're already hard to want.
Iets met stiletto's.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel een stunt zijn als er dan een vrouw het veld oploopt en Estaban met een handtas te lijf gaat.
Precies, ook eens leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan kan Smoofie dus kijken in het stadion.
Die is er, gebruik de zoekfunctie om hem te vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef Gnieperd het volgende:
Is er dan ook een topic over Ajax speciaal voor vrouwen? Ik denk dat ik daar beter kan meepraten.
Misschien kan Smoofie je wegwijs maken. Dit topic is namelijk hoe dan ook actiever.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef Gnieperd het volgende:
Is er dan ook een topic over Ajax speciaal voor vrouwen? Ik denk dat ik daar beter kan meepraten.
http://www.parool.nl/paro(...)et-naar-Cyprus.dhtmlquote:Mounir El Hamdaoui reist niet mee met Jong Ajax naar Cyprus voor het trainingskamp. De spits zit toch in de voorselectie van het Marokkaanse elftal van bondscoach Eric Gerets en mag zich bewijzen voor een definitieve uitverkiezing voor het toernooi om de Afrika Cup.
El Hamdaoui is bij coach De Boer in ongenade gevallen en mag zich richten op een nieuwe club.
Het is qua salarisdruk al een verlichting als hij gratis weg gaatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:54 schreef J2T het volgende:
Die gast heeft al bijna een jaar niet meer gespeeld voor het eerste. Zou een wonder zijn als Ajax voor hem nog geld krijgt.
In jaren met EK's en WK's zijn die bijna te verwaarlozenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gelukkig maar, want dan is de zomerstop korter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |