Ze willen 13 betalen staat erquote:
Geweldig man, alleen daarom al moeten we hem behouden; voor de kampioensfeesten! en als we de CL winnen over 2 jaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:24 schreef Creeg het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Enoh-drie-sterrenreporter.htm![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zeg DOEN!
En dan een Narsign ofzo halen.
Wat. een. baas.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:24 schreef Creeg het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Enoh-drie-sterrenreporter.htm![]()
De eerst volgende 3 competitie wedstrijden mist hij nog. Daarna is het de bedoeling dat hij weer gaat voetballen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef Pedroso het volgende:
Zal Siggie nog spelen dit seizoen ? Volgens mij is ie de enige die de eerste wedstrijden niet gaat halen.
Maar desondanks kunnen we een leuk team op de been brengen tegen AZ en Feyenoord.
Vermeer, vd Wiel, Vertonghen,Alderweireld, Boilessen, Janssen, Enoh, Eriksen, Boerrigter, de Jong en Sulejmani.
Dit is samen met PSV het beste materiaal in de eredivisie wat mij betreft.
Zou een hele goeie zijn voor Ajax.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Gouweleeuw ziet Ajax, Twente of PSV wel zitten
Jeffrey Gouweleeuw van sc Heerenveen staat open voor een vertrek naar een topclub in Nederland. De 20-jarige verdediger, die dit seizoen doorbrak bij de Friezen, zei dat tegen Omroep Friesland. 'Als Ajax, FC Twente of PSV zich meldt, dan twijfel ik geen moment', aldus de jonge centrale verdediger wiens contract komende zomer afloopt.
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 22:47:56Nieuw op Ajax1.nl: Open training gaat niet door - http://t.co/3OkLEdQ0 #Ajax reageer retweet
Ricardo rechts als potentiële opvolger van Toby, en Gouweleeuw links. Denswil is pas 18, dus die heeft dan de tijd om nog 2-3 jaartjes te rijpen, als Gouweleeuw wordt verkocht(geloof me, dat wordt een grote). Intussen kan je ook nog Heitinga terughalen, je hebt nog Nieuwpoort voor CV en Alderweireld blijft nog wel 2 jaartjes. Rechts vangt Ligeon van der Wiel op, links heb je Boilesen en Koppers. Prima verdediging toch?quote:
Een 15 jarige Ajax expert.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef AjaxExpert96 het volgende:
[..]
Ricardo rechts als potentiële opvolger van Toby, en Gouweleeuw links. Denswil is pas 18, dus die heeft dan de tijd om nog 2-3 jaartjes te rijpen, als Gouweleeuw wordt verkocht(geloof me, dat wordt een grote). Intussen kan je ook nog Heitinga terughalen, je hebt nog Nieuwpoort voor CV en Alderweireld blijft nog wel 2 jaartjes. Rechts vangt Ligeon van der Wiel op, links heb je Boilesen en Koppers. Prima verdediging toch?
Hij mag dan 1 jaar ouder zijn dan Smoofie (muhaha :p) Er zit zeker wel waarheid in z'n woorden.quote:
Mwaah, ik kreeg 't met de paplepel ingegoten. Ik geef toe, ik ben niet de grootste ajax-historicus, maar over het heden kan ik toch aardig meepratenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je mist wel wat jaartjes ervaring ja.
Alderweireld en Vertonghen zijn wel totaal andere types.. Vertonghen zou zelfs als CVM uit de voeten kunnen, terwijl Alderweireld meer een mandekker is. Ik denk dat Ricardo meer richting Toby neigt. Het probleem bij Ricardo is dat hij niet echt breed gebouwd is, het is een beetje een tenger mannetje. Hij kan wel heel aardig voetballen en heeft zeker potentie, maar of hij Alderweirelds niveau haalt betwijfel ik ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij mag dan 1 jaar ouder zijn dan Smoofie (muhaha :p) Er zit zeker wel waarheid in z'n woorden.
Gouweleeuw staat zeker op de lijstjes van de Ajax scouting, net zoals van Dijk.
Ik twijfel of van Rhijn echt het niveau Vertonghen of Alderweireld gaat halen.
Over Denswil hoor ik niets dan goeds.
Sigi mist waarschijnlijk 3 á 4 wedstrijden, dan kan hij alsnog 13 competitiewedstrijden, EL en eventueel beker meedoen, als er natuurlijk niet weer iets vervelends plaatsvindt. Genoeg wedstrijden om te scoren dus:)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef Pedroso het volgende:
Zal Siggie nog spelen dit seizoen ? Volgens mij is ie de enige die de eerste wedstrijden niet gaat halen.
Maar desondanks kunnen we een leuk team op de been brengen tegen AZ en Feyenoord.
Vermeer, vd Wiel, Vertonghen,Alderweireld, Boilessen, Janssen, Enoh, Eriksen, Boerrigter, de Jong en Sulejmani.
Dit is samen met PSV het beste materiaal in de eredivisie wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |