Ik gaf een niveau gradatie, sprak nergens over specifieke kwaliteiten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:29 schreef AjaxExpert96 het volgende:
[..]
Alderweireld en Vertonghen zijn wel totaal andere types.. Vertonghen zou zelfs als CVM uit de voeten kunnen, terwijl Alderweireld meer een mandekker is. Ik denk dat Ricardo meer richting Toby neigt. Het probleem bij Ricardo is dat hij niet echt breed gebouwd is, het is een beetje een tenger mannetje. Hij kan wel heel aardig voetballen en heeft zeker potentie, maar of hij Alderweirelds niveau haalt betwijfel ik ook.
Ik vind ook dat Alderweireld meer persoonlijkheid heeft, er staat echt een beest. Van Rhijn is nog een beetje een jochie, hoewel dat natuurlijk kan veranderen. Bij Jan lijkt het wel alsof hij de excelsior-uit wedstrijdjes op automatische piloot speelt, want vooral tegen de "kleintjes" is hij vaak erg matig en ligt het tempo erg laag. In de CL daarentegen speelt ineens weer de Jan van 15 mei.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik gaf een niveau gradatie, sprak nergens over specifieke kwaliteiten.
Het klopt dat Ricardo meer van het positiespel en mandekking is en dus meer een type Alderweireld is. Alderweireld heeft de potentie een echt killer te worden, weet niet of dat geldt voor van Rhijn. Bij Toby zag je vanaf het begin dat er zeker qua mentaliteit wel wat in die jongen zit en dat begint er eindelijk een beetje uit te komen.
Ik vind hem dit seizoen ook constanter een goed niveau halen dan Jan.
twitter:AjaxFSideNL twitterde op woensdag 04-01-2012 om 13:32:02Boilesen niet mee naar Brazilië: Nicolai Boilesen laat het trainingskamp naar Brazilië schieten. #AJAX reageer retweet
wel verwacht dat alles langer dan normaal duurtquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:34 schreef Tarado het volgende:
Jammer...twitter:AjaxFSideNL twitterde op woensdag 04-01-2012 om 13:32:02Boilesen niet mee naar Brazilië: Nicolai Boilesen laat het trainingskamp naar Brazilië schieten. #AJAX reageer retweet
Die gouweleeuw mag zich eerst voor elke komende wedstrijd bewijzen, want defensief viel hij erg tegen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef AjaxExpert96 het volgende:
[..]
Ricardo rechts als potentiële opvolger van Toby, en Gouweleeuw links. Denswil is pas 18, dus die heeft dan de tijd om nog 2-3 jaartjes te rijpen, als Gouweleeuw wordt verkocht(geloof me, dat wordt een grote). Intussen kan je ook nog Heitinga terughalen, je hebt nog Nieuwpoort voor CV en Alderweireld blijft nog wel 2 jaartjes. Rechts vangt Ligeon van der Wiel op, links heb je Boilesen en Koppers. Prima verdediging toch?
omdat:quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:34 schreef Tarado het volgende:
Jammer...twitter:AjaxFSideNL twitterde op woensdag 04-01-2012 om 13:32:02Boilesen niet mee naar Brazilië: Nicolai Boilesen laat het trainingskamp naar Brazilië schieten. #AJAX reageer retweet
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=155837quote:Het trainingskamp in Zuid-Amerika komt echter nog wat te vroeg: na de trainingen voelt de hamstring van Boilesen nog wat stijf aan. “Het is voor mij beter iedere dag in Amsterdam te trainen. Anders vlieg ik naar Brazilië om slechts vier dagen te trainen en een oefenwedstrijd die ik waarschijnlijk toch niet speel”, besloot de international.
Is uiteindelijk de juiste beslissing maar beter was geweest als hij fit mee was gegaan, dus toch jammerquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
omdat:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=155837
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:18 schreef over_hedge het volgende:
Waarom duurt die winterstop zo lang.
Dat is het zeker in deze tijdquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef Creeg het volgende:
Sport1 hebbende hier en toch nog Engels voetbal kunnen kijken
Als je een normalce CC hebt kun je pas vanaf 19 januari kopen. Momenteel kunnen alleen de SCC kopen.quote:
hoe ga je?quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:28 schreef TakAFCA het volgende:
Had ik nou voor dit seizoen maar wel een uitkaart genomen dan had ik vandaag die kaarten naar Manchester al gehad.
http://ajax1.nl/archief/ajax-wil-door-met-sulejmani/quote:Miralem Sulejmani (23) kan binnenkort van Ajax een uitnodiging verwachten om te praten over contractverlening. „Miki heeft een verbintenis tot de zomer van 2013 en doet het prima. Hij is een van de spelers met veel scorend vermogen. We willen graag met hem door”, zegt technisch directeur ad interim Danny Blind. „Volgende maand hoop ik te horen hoe hij zijn toekomst ziet.”
quote:AMSTERDAM - Voor Kolbeinn Sigthorsson is 2012 (nog) geen gelukkig nieuw jaar. De spits van Ajax herstelt langzamer dan verwacht van het vermoeidheidsbreukje in zijn rechterenkel en moet er serieus rekening mee houden dat zijn seizoen er al op zit. De IJslander is pas tien dagen verlost van zijn gips en voor half maart is hij zeker niet wedstrijdfit.
"Ik wil me niet vastpinnen op een bepaalde datum”, zei Frank de Boer na de ijskoude woensdagtraining. "Ik hoop dat hij nog een rol kan spelen in de ontknoping van de competitie. Maar in feite moet Kolbeinn de focus op volgend seizoen leggen, zorgen dat hij dan volledig fit is.”
Als iemand meer dan 10 miljoen bied zou ik er een strik omdoen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:44 schreef Celestin het volgende:
[..]
http://ajax1.nl/archief/ajax-wil-door-met-sulejmani/
quote:ZEIST - Ajax heeft bij de KNVB het verzoek ingediend om de gestaakte bekerwedstrijd tegen AZ, die op 19 januari zonder publiek wordt overgespeeld, wel toegankelijk te maken voor vrouwen en kinderen.
Precies, weg er mee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:18 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als iemand meer dan 10 miljoen bied zou ik er een strik omdoen.
kutzooiquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:17 schreef Tarado het volgende:
"Focus Sigthorsson op volgend seizoen"
door Mike Verweij
[..]
glazen bol?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:30 schreef AjaxExpert96 het volgende:
[..]
Sigi mist waarschijnlijk 3 á 4 wedstrijden, dan kan hij alsnog 13 competitiewedstrijden, EL en eventueel beker meedoen, als er natuurlijk niet weer iets vervelends plaatsvindt. Genoeg wedstrijden om te scoren dus:)
Wel slim. Dan kan 410 in ieder geval gewoon naar binnen zoals normaal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:18 schreef Tarado het volgende:
do 05 jan 2012, 06:00 | 0 reacties
Ajax: Wel vrouwen en kinderen
Van onze Telesportredactie
[..]
omdat az, ijslander en zaakwaarnemer mondje dicht hebben gehoudenquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kan het dat Ajax zoveel geld investeert in een speler die nooit meer helemaal fit zal worden?
Zelfs ik wist dat hij heel blessuregevoelig wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
omdat az, ijslander en zaakwaarnemer mondje dicht hebben gehouden
Idd, in 5 seizoenen 44 wedstrijden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs ik wist dat hij heel blessuregevoelig was
4,5 miljoen vind ik nog wel meevallen, ze hadden hem wel wat voorzichtiger kunnen brengen, maar gezien de hoeveelheid blessures ook bij de andere spelers ontbreekt er de kennis dit te doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kan het dat Ajax zoveel geld investeert in een speler die nooit meer helemaal fit zal worden?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel slim. Dan kan 410 in ieder geval gewoon naar binnen zoals normaal.
Laat hem idd eerst maar eens fit worden. Dat zie ik helaas niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
4,5 miljoen vind ik nog wel meevallen, ze hadden hem wel wat voorzichtiger kunnen brengen, maar gezien de hoeveelheid blessures ook bij de andere spelers ontbreekt er de kennis dit te doen.
Als hij ooit weer fit wordt zal hij de investering wel weer goed maken ook omdat spelers die bij Ajax spelen nu eenmaal gemiddeld meer waard zijn dan bij andere clubs in Nederland
Hij is nog jong dus dat zal nog wel lukkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat hem idd eerst maar eens fit worden. Dat zie ik helaas niet meer gebeuren.
Sinds wanneer betekend een straf "geen publiek" opeens "alleen vrouwen?"quote:Ajax heeft bij de KNVB een verzoek ingediend om bij de bekerwedstrijd tegen AZ op 19 januari alsnog supporters toe te laten. De Amsterdammers willen de ArenA alleen openstellen voor vrouwelijke supporters en kinderen. De KNVB ziet wel wat in het idee en heeft Ajax nu gevraagd een plan van aanpak in te dienen.
Het bekerduel tussen Ajax en AZ werd op 21 december kort voor rust gestaakt toen een supporter van Ajax het veld op rende en AZ-doelman Esteban aanviel. De KNVB besloot dat het gehele duel overgespeeld moet worden, zonder de aanwezigheid van supporters.
In Turkije is dat vrij normaal en werkt het goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Sinds wanneer betekend een straf "geen publiek" opeens "alleen vrouwen?"
Volgende keer alleen blanken in een nachtwinkel omdat negers hem steeds overvallen?
Verbeek heeft blijkbaar middels zijn technische hulpmiddelen al vastgesteld dat hij eigenlijk te blessuregevoelig is voor betaald voetbal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nog jong dus dat zal nog wel lukken
Lijkt me een goed plan, verder denk ik dat het al te laat is om de wedstrijd zo te organiseren dat het vol zit met vrouwen en kinderen, het is op een doordeweekse dag om 14:30, geen vakantie of ze zouden alle Amsterdamse scholen dispensatie moeten geven de wedstrijd te bezoeken maar of dit organisatorisch op zo'n korte termijn mogelijk is betwijfel ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Volgende keer alleen blanken in een nachtwinkel omdat negers hem steeds overvallen?
Het is bij Ajax een terugkerend probleem dat nieuwe spelers bijna altijd redelijk vroeg geblesseerd raken. Verheijen heeft daar op zijn twitter al menig maal kritiek op geuit. nu doet Verheijen wel heel erg alsof hij het wiel heeft uitgevonden, maar toch zijn zijn methodes niet zonder resultaat. Daar waar Feyenoord op zijn methode is overgegaan en je ook zag dat in de voorbereiding er niet of nauwelijks blessures waren faalt de medische staf bij Ajax daar al jaren in.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verbeek heeft blijkbaar middels zijn technische hulpmiddelen al vastgesteld dat hij eigenlijk te blessuregevoelig is voor betaald voetbal.
Maar goed, je weet het nooit --> extra inspanningen in het krachthonk en je kunt van een brekebeen een stevige speler worden (zie bijvoorbeeld Ron Vlaar)
Onder Jol was dat niet zo, maar nu weer wel dus het lijkt me niet zo moeilijk voor de technische staf om aan te wijzen bij wie het probleem ligtquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bij Ajax een terugkerend probleem dat nieuwe spelers bijna altijd redelijk vroeg geblesseerd raken. Verheijen heeft daar op zijn twitter al menig maal kritiek op geuit. nu doet Verheijen wel heel erg alsof hij het wiel heeft uitgevonden, maar toch zijn zijn methodes niet zonder resultaat. Daar waar Feyenoord op zijn methode is overgegaan en je ook zag dat in de voorbereiding er niet of nauwelijks blessures waren faalt de medische staf bij Ajax daar al jaren in.
De vergelijking met Ron Vlaar is niet helemaal juist. Die heeft 2 blessures gehad die iedereen kunnen overkomen. Sigthórsson heeft last van een stressfractuur en Verbeek heeft aangegeven dat Sigthórsson niet in staat is om 90 minuten vol te maken. Dat valt niet op te lossen in het krachthonk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verbeek heeft blijkbaar middels zijn technische hulpmiddelen al vastgesteld dat hij eigenlijk te blessuregevoelig is voor betaald voetbal.
Maar goed, je weet het nooit --> extra inspanningen in het krachthonk en je kunt van een brekebeen een stevige speler worden (zie bijvoorbeeld Ron Vlaar)
Als amateurclub word je gewoon voor een paar jaar uit de competitie getrokken, maar nu ajax met dit discriminerende plan komt is het "heey, dat is eigenlijk best een leuk idee!"quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
In Turkije is dat vrij normaal en werkt het goed.
Verbeek is een inspanningsfysioloog?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De vergelijking met Ron Vlaar is niet helemaal juist. Die heeft 2 blessures gehad die iedereen kunnen overkomen. Sigthórsson heeft last van een stressfractuur en Verbeek heeft aangegeven dat Sigthórsson niet in staat is om 90 minuten vol te maken. Dat valt niet op te lossen in het krachthonk.
Ok, thanks. Zoveel kennis heb ik er niet van...quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De vergelijking met Ron Vlaar is niet helemaal juist. Die heeft 2 blessures gehad die iedereen kunnen overkomen. Sigthórsson heeft last van een stressfractuur en Verbeek heeft aangegeven dat Sigthórsson niet in staat is om 90 minuten vol te maken. Dat valt niet op te lossen in het krachthonk.
Meen me te herinneren dat er toen een lijstje werd geplaatst van de laatste 4 seizoenen ofzo, bijna allemaal spierblessures, bijna altijd met nieuwe spelers en bijna altijd in het begin van het seizoen. Valt nu echter nauwelijks meer te achterhalen, maar meen het toen ook hier gepost te hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onder Jol was dat niet zo, maar nu weer wel dus het lijkt me niet zo moeilijk voor de technische staf om aan te wijzen bij wie het probleem ligt
Met goede begeleiding valt het echt wel op te lossenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar het is ook een feit dat het onder Jol minder voor kwam, nu afwachten of er wat geleerd is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat er toen een lijstje werd geplaatst van de laatste 4 seizoenen ofzo, bijna allemaal spierblessures, bijna altijd met nieuwe spelers en bijna altijd in het begin van het seizoen. Valt nu echter nauwelijks meer te achterhalen, maar meen het toen ook hier gepost te hebben.
twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 05-10-2011 om 14:02:47Predictable news from Amsterdam. Iceland striker Sightorsson injured for months with stress fracture. Most new signings get injured at Ajax. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 05-10-2011 om 14:15:32Stress fractures normally happen with overtraining. You can't just throw a new signing into the deep. He needs time to adapt to higher level reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 05-10-2011 om 14:20:29In first few months a new signing has to train less frequently as his body needs time to adapt to higher speed of game without overtraining. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 13-10-2011 om 13:39:55Encouraging to see more & more Dutch media are questioning the injuries in the Dutch Premier League. Especially with respect to new signings reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 13-10-2011 om 13:41:55A few years ago, Ajax bought Sulejmani, Enoh, Cvitanich, Aisatti & Oleguer for 30 million Euro. They were all injured within first 2 months. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 13-10-2011 om 13:44:25This season Ajax has bought Jansen, Serero, Boerrigter, Rits en Sigthorsson. Within the first 2 months 4 of them have been injured. Pattern? reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 14:48:21In the Dutch magazine Voetbal International Ajax manager Frank de Boer shows his disappointment about the lack of development of his team. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 14:53:26If a coach wants to develop a team he has to avoid injuries so he can train & play with strongest team every day. Especially in pre-season! reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 15:06:29Ajax' poor results & slow team development are logical result of poor pre-season & subsequent injuries. Practice games with fatigued players reageer retweet
in turkije maken ze ook heel je familie af als je een keer met je vingers in het floefertje van een ander hebt gezeten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
In Turkije is dat vrij normaal en werkt het goed.
Ik trek dat zeer in twijfel. Verbeek die toch bekend staat als de coach die altijd een uiterst fit elftal op de been brengt aangeeft dat Sigthórsson het professionele voetbal niet aan kan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met goede begeleiding valt het echt wel op te lossen
Op zich logisch,maar het klinkt wel een beetje als: en daarom adviseren wij van WC-eend, ....quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef Caland het volgende:
Ah, google is je vriend.twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 05-10-2011 om 14:02:47Predictable news from Amsterdam. Iceland striker Sightorsson injured for months with stress fracture. Most new signings get injured at Ajax. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 05-10-2011 om 14:15:32Stress fractures normally happen with overtraining. You can't just throw a new signing into the deep. He needs time to adapt to higher level reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 05-10-2011 om 14:20:29In first few months a new signing has to train less frequently as his body needs time to adapt to higher speed of game without overtraining. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 13-10-2011 om 13:39:55Encouraging to see more & more Dutch media are questioning the injuries in the Dutch Premier League. Especially with respect to new signings reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 13-10-2011 om 13:41:55A few years ago, Ajax bought Sulejmani, Enoh, Cvitanich, Aisatti & Oleguer for 30 million Euro. They were all injured within first 2 months. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 13-10-2011 om 13:44:25This season Ajax has bought Jansen, Serero, Boerrigter, Rits en Sigthorsson. Within the first 2 months 4 of them have been injured. Pattern? reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 14:48:21In the Dutch magazine Voetbal International Ajax manager Frank de Boer shows his disappointment about the lack of development of his team. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 14:53:26If a coach wants to develop a team he has to avoid injuries so he can train & play with strongest team every day. Especially in pre-season! reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 15:06:29Ajax' poor results & slow team development are logical result of poor pre-season & subsequent injuries. Practice games with fatigued players reageer retweet
Dan kun je geen enkele deskundige meer als authoriteit aandragen natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op zich logisch,maar het klinkt wel een beetje als: en daarom adviseren wij van WC-eend, ....
We gaan het zien, maar alleen op Verbeek afgaan lijkt me zeker wat te kortzichtigquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik trek dat zeer in twijfel. Verbeek die toch bekend staat als de coach die altijd een uiterst fit elftal op de been brengt aangeeft dat Sigthórsson het professionele voetbal niet aan kan.
Klopt, maar iedereen heeft ook kunnen zien dat hij het bij AZ nooit 90 minuten vol hield ondanks dat de rest van zijn teamgenoten wel topfit waren. Daarnaast is hij heel lang geblesseerd geweest. En dit seizoen zaal hij ook niet meer in actie komen. Hij heeft ondanks zijn leeftijd (21 dacht ik) toch al wel 3 seizoen in de lappenmand gezeten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, maar alleen op Verbeek afgaan lijkt me zeker wat te kortzichtig
We zien het wel, kampioen kunnen we ook zonder hem nog worden en als het niet lukt lijkt me niet dat het aan het ontbreken van hem gelegen heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen heeft ook kunnen zien dat hij het bij AZ nooit 90 minuten vol hield ondanks dat de rest van zijn teamgenoten wel topfit waren. Daarnaast is hij heel lang geblesseerd geweest. En dit seizoen zaal hij ook niet meer in actie komen. Hij heeft ondanks zijn leeftijd (21 dacht ik) toch al wel 3 seizoen in de lappenmand gezeten.
Ook Vertonghen, Alderweireld, Blackcard, De Jong en Anita zijn dit seizoen geblesseerd geraakt volgens mij. Puur pech.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef Caland het volgende:
Ah, google is je vriend.twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 05-10-2011 om 14:02:47Predictable news from Amsterdam. Iceland striker Sightorsson injured for months with stress fracture. Most new signings get injured at Ajax. reageer retweet
Puur pech ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ook Vertonghen, Alderweireld, Blackcard, De Jong en Anita zijn dit seizoen geblesseerd geraakt volgens mij. Puur pech.
Dat denk ik ook weer niet, heeft zeker met de medische begeleiding te maken, ze hebben de trainingen inmiddels ook aangepast.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ook Vertonghen, Alderweireld, Blackcard, De Jong en Anita zijn dit seizoen geblesseerd geraakt volgens mij. Puur pech.
Ben benieuwd of we dan écht minder blessures hebben over 2 maandenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik ook weer niet, heeft zeker met de medische begeleiding te maken, ze hebben de trainingen inmiddels ook aangepast.
Klopt, maar dan vind ik het nog wel vreemd dat Ajax 4,5 miljoen betaald voor een speler die nog nooit fit is geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zien het wel, kampioen kunnen we ook zonder hem nog worden en als het niet lukt lijkt me niet dat het aan het ontbreken van hem gelegen heeft.
Er gebeuren bij Ajax helaas wel meer dingen die op zijn minst vreemd zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt, maar dan vind ik het nog wel vreemd dat Ajax 4,5 miljoen betaald voor een speler die nog nooit fit is geweest.
Het is inderdaad slordig. Maar de speler zelf verbaast me dan ook wel. Het lijkt me dat je zelf toch ook gaat voelen als je overbelast?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:12 schreef vincerusso het volgende:
Hulde voor onze medische staf en Frankie !!!
De druk van het willen/moeten presteren is natuurlijk vrij hoog, Boerrigter liep zichzelf ook voorbij in de voorbereidingquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is inderdaad slordig. Maar de speler zelf verbaast me dan ook wel. Het lijkt me dat je zelf toch ook gaat voelen als je overbelast?
Hij wilde zich bewijzen wat niet meer dan logisch is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is inderdaad slordig. Maar de speler zelf verbaast me dan ook wel. Het lijkt me dat je zelf toch ook gaat voelen als je overbelast?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ajax wil door met Sulejmani?![]()
Dat geld gaan ze er ook nooit van z'n leven meer uithalen, dus nu laten ze hem maar heel z'n carriere uitspelen in A'dam of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |