Mok, mok, mok!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:04 schreef zarGon het volgende:
Totale fiasco. Ik hoop jullie (de forumcrew) dit niet vergeten zullen zijn in december 2012.
Ja zo winnen volstrekt onbekende users ook eens watquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Mok, mok, mok!
Ik vond dit de leukste verkiezingen ooit..
Ik ook!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Staal het volgende:
Heb jij wat gewonnen dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja zo winnen volstrekt onbekende users ook eens wat
quote:
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]![]()
LOL
Heeft Yvonne dat gedaan?
Ga d'r helemaal van blozen
Doet me denken aan de polls die murp verkrachtte door op zichzelf te stemmen. Hij vond het plezierig, goed dat jullie het plezierig vinden en julle je vermaken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Mok, mok, mok!
Oh, zarGon, ik echt een hele hoop users genomineerd. Heb ze zelfs opgediept uit de onbekende zandbodem van FOK!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doet me denken aan de polls die murp verkrachtte door op zichzelf te stemmen. Hij vond het plezierig, goed dat jullie het plezierig vinden en julle je vermaken..
Ik ook, mensen die nooit of járen niet gepost hebben, heb ik 1 minute of fame gegeven door ze te nomineren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:46 schreef Staal het volgende:
Oh, zarGon, ik echt een hele hoop users genomineerd. Heb ze zelfs opgediept uit de onbekende zandbodem van FOK!.
Blijkbaar maakt het niet uit hoe de verkiezingen georganiseerd worden, geklaagd wordt er toch wel!quote:Het maken van deze verkiezingen was gewoon heel lollig. Het stond iedere user vrij om zelf mensen voor te dragen, overal is een oproep geweest om mee te doen en dat gebeurde gewoon niet. Wel was het zo dat er ieder jaar geklaagd werd op de traditionele verkiezingen. Hier te kort en daar te breed.
Maar wél een heel lachwekkend kersje!quote:Daarom vind ik het jankzakken nu een kersje op de taart.
Dat nomineren op zich is het punt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Oh, zarGon, ik echt een hele hoop users genomineerd.
Wat is daar mis mee?quote:
Verbaast me niks!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:15 schreef Staal het volgende:
Maar de combinatie deel traditioneel en ook vrije inbreng van users zelf zou ik heel tof vinden en zou ook volgend jaar wel willen helpen om dat voor elkaar te krijgen.
Dat vind ik trouwens wel tof.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Verbaast me niks!
84. Meest behulpzame user (176 inzendingen / 37%)
1. staal (74)
2. Joipoidoipoipoi (58)
3. ayumu (44)
quote:4. Welke user zou nooit verbannen mogen worden? (239 inzendingen / 50%)
1. tong80 (53)
?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Is het voor volgend jaar niet een idee om een combinatie van deze verkiezingen en de normale verkiezingen te doen?
Dus dat er bijvoorbeeld 65 vragen vaststaan (beste mod, beste weblogger, beste nieuwsposter, beste nieuwsartikel, leukste forum, etc.) en dat users vragen erbij mogen bedenken, waarvan de 20 leukste worden gekozen.
En dan gewoon open vragen.
Het is maar een suggestie.
Jij zeurt ook echt overal om he.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben een grotere zeurkous dan Ritmo, Paul en rubje?
[..]
?
Volgens mij is Staal een meisjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Staal is sowieso puik, al was het alleen maar vanwege z'n UI
Cobra4 stond er ook in!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is Staal een meisje![]()
anders staat er een man in het lijstje Liefste Fokster
Het mag dan wel goed aangekondigd zijn, maar dat neemt nog niet weg dat veel users gewoon geen zin hebben om te nomineren en alleen op de verkiezingen willen stemmen op elke user die ze voor ogen hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef BrandX het volgende:
Mjah, in bijna alle fora stond er een topic sticky, het stond aangekondigd, als MED, op elke subsite èn heeft wekenlang op de fp als sitenews gestaan.... als je het dan niet gezien hebt kunnen wij niets aan doen
het gaat er in mijn post niet om of users wel of geen zin hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het mag dan wel goed aangekondigd zijn, maar dat neemt nog niet weg dat veel users gewoon geen zin hebben om te nomineren en alleen op de verkiezingen willen stemmen op elke user die ze voor ogen hebben
leuk om het een keertje zo geprobeerd te hebben, maar ik wil niet beperkt worden in de users waarop ik wil stemmen. Fokverkiezingen zijn gewoon leuk
quote:En ik kom er dan ook net pas achter dat die users dus gekozen waren dmv nominaties. Dat heb ik totaal niet meegekregen, dat je users kon nomineren en die vervolgens gekozen konden worden voor een 'award'.
Ik vond Paul juist te veel missen! Compleet andere usernames zien staan bij awards die voorheen door Paul 'gewonnen' werden :pquote:Op maandag 2 januari 2012 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut verkiezingen ..
rare vragen en bijna overal Paul paul paul tong80 en Yvonne.
leuk man
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Oke, welke schavuit is er stiekem verliefd op mij en wilt dat ik nooit gebanned wordt?
Ik wordtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:11 schreef LompeHork het volgende:
Ik wordt gespanked maar krijg geen bokshandschoen in m'n oog, ik zie potentie!
z'nquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Staal is sowieso puik, al was het alleen maar vanwege z'n UI
2 op een rijquote:
One lufquote:
Dat snapte ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
het gaat er in mijn post niet om of users wel of geen zin hebben.
Mijn post is een reactie op:
[..]
Bewaar hem tot volgend jaar, is spannenderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat snapte ik
Ik heb het gewoon niet meegekregen, en met mij vast nog wel wat anderen.
Maar ook de mensen die het wel meegekregen hebben, wilden wellicht helemaal niet nomineren, maar alleen stemmen.
Nomineren heeft sowieso geen doel.
Overigens heb ik wel een goede nominee voor 'grootste faalhaas' volgend jaar.. Guess who
De categorie 'leukste gek' is er wel:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:05 schreef Moira. het volgende:
En ik miste ook de vraag: wie is de grootste dorpsgek van fok? :p
Dat moet je aan die 53 mensen vragen, lekker gek mens.quote:
Gekker dan Lambiekje.quote:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Gekker dan Lambiekje.
Dat zegt natuurlijk helemaal niets over jou natuurlijk..
Toen was ik echt speciaalquote:
N.a.v. dit topic en deze verkiezingen zal het iig geen verrassing meer zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bewaar hem tot volgend jaar, is spannender
Grootste dorpsgek en leukste gek zijn wel andere dingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
De categorie 'leukste gek' is er wel:
47. Leukste gek (281 inzendingen / 59%)
1. Monopoly (94)
2. stevenmac26 (53)
3. Lambiekje (43)
4. Bosbeetle (42)
5. Jarh00n (37)
6. Joipoidoipoipoi (12)
En ik heb gewoon 12 stemmen gekregen in die categorie, ontdek ik net!
Ja zeg, neem die verkiezingen even nog serieuzer...quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:44 schreef Moira. het volgende:
Grootste dorpsgek en leukste gek zijn wel andere dingen.
Paul werd altijd verkozen tot dorpsgek, en hoewel ik wel op hem heb gestemd als leukste gek, vindt niet iedereen onze Paulus leuk, maar wel gek
Maak er voor eind dit jaar een verkiezingsvraag van:quote:Niet dat het er toe doet, maar mag ik vragen hoe oud je bent?
No offence, maar jij neemt het anders ook behoorlijk serieus nu allemaalquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:19 schreef Moira. het volgende:
No offence, maar volgens mij neem jij de verkiezingen iets te serieus
Eerste jaar?
Kerel, ik zie groen en geel van jaloezie dat NIEMAND op me heeft gestemd dit jaarquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
No offence, maar jij neemt het anders ook behoorlijk serieus nu allemaal
Ik wou op je stemmen maar het kon nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kerel, ik zie groen en geel van jaloezie dat NIEMAND op me heeft gestemd dit jaar
Vind het ook een schande dat Penisbaard geen award gewonnen heeft, niet eens bij 'meest gemiste user'
Diep triest
Dit vond ik het grappigste. Dacht nog wel dat het uit zou komen, maar nee hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Vervolgens gingen we totaal onbekende users nomineren (users met 0 posts, users die 8 jaar geleden eens 3 posts hadden geplaatst), maar ook op die manier mocht het niet baten.
Omdat je me niet genomineerd hebt!!1!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou op je stemmen maar het kon niet
Nee, ik dacht: Laat ik eens een keer een serieuze begripvolle reactie posten op één van de achteraf-jankerds/klagers.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:19 schreef Moira. het volgende:
No offence, maar volgens mij neem jij de verkiezingen iets te serieus
Maak er een verkiezingsvraag van!quote:
Ja, dit topic: FOK!verkiezingen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Staal het volgende:
Dit vond ik het grappigste. Dacht nog wel dat het uit zou komen, maar nee hoor..
Alleen Lienekien had het door alleen toen was het te laat.
Ah, nu begrijp ik waarom jij verkapte TRU-topics e.d. in R&P mag posten omdat dat in TRU niet meer mag.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[...] zat ik ondertussen te kijken hoe hij onze slaapkamer aan het opruimen was.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:51 schreef Moira. het volgende:
Goftedomme
Als je maar lang genoeg jankt dat anderen janken he?
Ben benieuwd of je ook zo trots op elke post zou reageren als je niks had gewonnen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:44 schreef Moira. het volgende:
Niet dat het er toe doet, maar mag ik vragen hoe oud je bent?
Ja Boca_Raton! Je hebt helemaal gelijk! Zeg het ze! Die stouterikken!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Ah, nu begrijp ik waarom jij verkapte TRU-topics e.d. in R&P mag posten omdat dat in TRU niet meer mag.
Mod Daniel1976 lijkt niet helemaal te weten wat hij wel en niet mag als mod.
Jammer!
Het zit je echt dwars hequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:51 schreef Moira. het volgende:
Goftedomme
Ben benieuwd of je ook zo trots op elke post zou reageren als je niks had gewonnen.
Trouwen? Mijn ouders zullen helemaal gelukkig zijn met de meest ideale schoondochter aan mijn zijde. Bovendien kom ik ook uit een boks-familie, jij past daar dus mooi tussen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:59 schreef BrandX het volgende:
Jezus, zijn jullie nou nog met elkaar aan het wedijveren![]()
Bis.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit vond ik het grappigste. Dacht nog wel dat het uit zou komen, maar nee hoor..
Ik vond dat jullie daarmee de verkiezing om zeep hielpen. Iets grappigs heb ik er niet aan kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Staal het volgende:
Als je je al gaat ergeren aan wat onschuldige posts op FOK!, wordt het tijd voor jou om iets anders te gaan doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef Moira. het volgende:
Ja, ik erger me kapot aan dit soort figuren.
Ik leer het nooit
quote:
Goed zo lieverd, gooi het er maar uit. Een beetje vloeken en schelden kan soms ontzettend opluchten.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:39 schreef Karina het volgende:
FOK! is leuk en de verkiezingen zijn gewoon lachen.
Precies dit dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]Dat was me niet eens opgevallen.
En wat doet iedereen serieus hier, FOK! is leuk en de verkiezingen zijn gewoon lachen.
Incl. tjolk vraag.. kunnen we die houden voor volgend jaar (maar dan ook met chocolade als optie)quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]Dat was me niet eens opgevallen.
En wat doet iedereen serieus hier, FOK! is leuk en de verkiezingen zijn gewoon lachen.
Aan mij heeft het niet gelegen.quote:
Genoeg andere categorieën waar jij ook in past!quote:en volgendjaar pas ik niet meer in die categorie.
^5quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:51 schreef Moira. het volgende:
Goftedomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |