Wat? Ging dat echt om Sandra Reemer. Wat?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Had je je maar niet negatief moeten uitlaten over Sandra Reemer. Kom je aan Sandra Reemer, dan kom je aan mij.
Sandra Reemer
Indo's die Sandra heten
Ja toch:quote:
Ohquote:Hmmmzz mompel... hmm. okay er zijn overeenkomsten. Okay..
Eerst word ik voor paard uitgemaakt en nu weer voor neger, pick one womanquote:Op donderdag 22 december 2011 23:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja toch: [ afbeelding ]
[..]
Oh, dan is Daniel1976 dus ook een neger.
Paardelul, negerlul... allemaal complimenten hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Eerst word ik voor paard uitgemaakt en nu weer voor neger, pick one woman
Paardeneger?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eerst word ik voor paard uitgemaakt en nu weer voor neger, pick one woman
En nog 9 dagen te gaan!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef GlowMouse het volgende:
De verkiezingen zijn een groot succes. Hoewel zowel het aantal inzendingen (tot zover geteld) als het aantal gestelde vragen lager ligt dan in voorgaande jaren, worden er wel veel meer vragen beantwoord:
2009 - 9762
2010 - 12037
2011 - 18783
Waar zou dat nou aan liggen... Hm...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef GlowMouse het volgende:
De verkiezingen zijn een groot succes. Hoewel zowel het aantal inzendingen (tot zover geteld) als het aantal gestelde vragen lager ligt dan in voorgaande jaren, worden er wel veel meer vragen beantwoord:
2009 - 9762
2010 - 12037
2011 - 18783
En daar is ie dan:quote:Op donderdag 22 december 2011 23:15 schreef Staal het volgende:
Joipoi, je hebt gelijk.
Dit was mijn kennismaking met jou..
Welke BN'ers zijn in het echt om uit te kotsen?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:04 schreef Staal het volgende:
Jij bent echt net zo irritant als dat kutkind uit je avatar he?
quote:
Ik had er juist ontzettend veel lol om.quote:
Jah, dat snap ik nu wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik had er juist ontzettend veel lol om.
Een Braboneger met een Friese vlag... O.k. dan!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:40 schreef BraboNeger het volgende:
Wat lopen jullie nu allemaal weer te lullen over negers swa?
Had dan zelf iets verzonnen, in plaats van achteraf erover te gaan lopen paardegabberen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor vreemde nominaties bij topic van het jaar?
Wat is dit nu weer voor gepaardegabber van je? Je was er notabene bij dat het gepost werd!quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor vreemde nominaties bij topic van het jaar?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Had dan zelf iets verzonnen, in plaats van achteraf erover te gaan lopen paardegabberen.
Ik was er helemaal niet bij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor gepaardegabber van je? Je was er notabene bij dat het gepost werd!
Dan stel je je prioriteiten gewoon als een paardegabber.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Ik was er helemaal niet bij.Ik was toen niet online en was per weer online toen de nominatieronde al gesloten was.
FOK! Verkiezingen 2011: De Confrontatiequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
FOK! verkiezingen 2011. Er zijn alleen maar verliezers.
Wil jij misschien mijn plek innemen voor aandachtsgeilste user?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
FOK!verkiezingen 2011: De leukste verkiezingen ooit.
Lijstje aangevuld:quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef Phantomesse het volgende:
Wil jij misschien mijn plek innemen voor aandachtsgeilste user?
Ik wil niet in dat lijstjeen jij staat in vrijwel elk lijstje, dus ik ben voor
Even in mijn lijst toegevoegd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wil jij misschien mijn plek innemen voor aandachtsgeilste user?
Ik wil niet in dat lijstjeen jij staat in vrijwel elk lijstje, dus ik ben voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Je kunt toch wel je favoriete smaak tjolk invullenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:06 schreef Kreator het volgende:
Wat een hoerige kankerverkiezing. 99% van de kutusers die zichzelf hebben genomineerd voor 95% vd vragen verdient het niet. Ik ken ze niet, ik mot ze niet. Oprotten.
En waarom kan ik niet gewoon Tong80 bij alle negatieve prijzen invullen?
En waar zijn de échte toegevoegde-waarde-users?
Godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |