Heel handig doet ze dat he maar wel even een grauw naar Static.quote:
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef LompeHork het volgende:
Onacceptabel, volgend jaar zal ik je zeker vermelden.
* LompeHork noteert in agenda.
Mij heeft ze wel vermeld:quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mij heeft ze wel vermeld:
Domste user: Joipoidoipoipoi
Meest fanatieke deelnemer/deelneemster aan deze verkiezingen Joipoidoipoipoi
![]()
Ik vind het trouwens veel erger dat ze popo370 en paardegabber niet vermeld heeft.
Jammer trouwens dat maar zo weinig mensen hun ingevulde stembiljet posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef BrandX het volgende:
daar is al te veel voor gestemd (+200 stemmers reeds, waarvoor dank).
Dat komt omdat niemand een fuck geeft om deze verkiezingen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jammer trouwens dat maar zo weinig mensen hun ingevulde stembiljet posten.
Toch gisteren al meer dan 200 stemmers volgens BrandX.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:03 schreef HyperViper het volgende:
Dat komt omdat niemand een fuck geeft om deze verkiezingen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Toch gisteren al meer dan 200 stemmers volgens BrandX.
Jij bent trouwens ook genomineerd:
78. Het zonnetje in huis
Boca_Raton
HyperViper
Salvad0R
Ja, die categorie plus die namen heb ik erin gezet:quote:Op donderdag 22 december 2011 15:07 schreef HyperViper het volgende:
Toch leuk om te weten dat mijn algeheel positieve houding gewaardeerd wordt. Ik heb niets gezegd.
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Het zonnetje in huis
Salvad0R
HyperViper
Boca_Raton
Je bent er echt zuur van he?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat leuk, Joipoioipoi doet mee in een reclamefilmpje als ouwe taart![]()
Verrek!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Ik zag 'm op TV, dat hoofd van die vrouw, precies dat ding van Joipiooi
quote:
Had je je maar niet negatief moeten uitlaten over Sandra Reemer. Kom je aan Sandra Reemer, dan kom je aan mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef Staal het volgende:
De eerste keer dat ik Joipoidoipoipoi tegenkwam op FOK! heb ik iets gepost als jij lijkt zeker op dat nerdy kutkind in je avatar.
Kan het niet meer terugvinden maar ik vond het toen zo'n kutuser..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |