quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Ken Snakelady langer dan vandaag op FOK! en die is absoluut niet van het aandikken of dingen mooier maken dus er is echt geen enkele reden om aan haar verhaal te twijfelen.
Misschien mist zo'n vergeten artiest juist de aandacht wel.
Jeetje kind, is het je moeder ofzo? ( o'nee,ze is kinderloos geloof ik)quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, er worden ouwe lijken uit de sloot gevist. "Gut gut, ik heb 18 jaar geleden een BN'er ontmoet en dat ga ik nu even vol trots op het internet melden!"
[..]
Doet me denken aan een ander oud lijk:
Lees anders eerst even een topic door voordat je gevat denkt te reageren..quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:51 schreef Nikmans het volgende:
Al die mensen hier 1: trots dat ze een BN'er hebben ontmoet en 2: zich verheven voelen omdat het 'in het echt een klootzak is'
Nóg erger dus. Het ging destijds niet goed met haar en 18 jaar later vind je het nodig om haar nog even zwart te maken!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:42 schreef snakelady het volgende:
Weet wel dat ze in die tijd een slechte tijd had, haar carierre begon toen echt in een dip te raken.
Waarom doe je dat dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:43 schreef snakelady het volgende:
en geloof niet dat Sandra Reemer is de catogorie valt waarover je kan opscheppen om ontmoet te hebben, als ik heel eerlijk ben.
En een paard in de gang laten staan.quote:Is het overigens niet "Oude koeien uit de sloot halen" en "Een lijk in de kast."?
Of zou je zelf graag eens een BN'er willen ontmoeten die in het echt een klootzak is en voel je je nu minder omdat dat nooit is gebeurd?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:51 schreef Nikmans het volgende:
Al die mensen hier 1: trots dat ze een BN'er hebben ontmoet en 2: zich verheven voelen omdat het 'in het echt een klootzak is'
Ben jij het kroepoekje?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nóg erger dus. Het ging destijds niet goed met haar en 18 jaar later vind je het nodig om haar nog even zwart te maken!
[..]
Waarom doe je dat dan?
[..]
En een paard in de gang laten staan.
WiWa?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:57 schreef RickoKun het volgende:
Bert Visser is trouwens ultra chill evenals WiWa
Je beseft zelf toch wel dat deze reacties van jou op zijn minst erg vreemd zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nóg erger dus. Het ging destijds niet goed met haar en 18 jaar later vind je het nodig om haar nog even zwart te maken!
[..]
Waarom doe je dat dan?
[..]
En een paard in de gang laten staan.
Uit overspannenheid jezelf quoten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je beseft zelf toch wel dat deze reacties van jou op zijn minst erg vreemd zijn?
Krijg sterk het vermoeden dat Sandra Reemer iemand is die je naast staat en je het niet kan hebben als iemand zich negatief over haar uitlaat.
Leer er mee leven, ze is helaas voor jou geen geliefd persoon over het algemeen, kan vast zijn dat het binnenshuis een schat van een vrouw is, maar op dat moment, 18 jaar geleden, was ze dat niet, en dat staat me bij omdat ik toen op 12 jarige leeftijd het een erg vreemde reactie vond van die vreemde mevrouw, wat dus ook totaal niet opschepperig bedoeld was.
Jij bent echt net zo irritant als dat kutkind uit je avatar he?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Uit overspannenheid jezelf quoten.
Edit: Oh, je hebt het snel veranderd.
dikke neger van de jeugd van tegenwoordigquote:
Wat doe jij verschrikkelijk moeilijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar toch vind ik je een prachtmens hoor, Snakelady.
Sorry maar kan je ook inhoudelijk reageren? Heb hier het gevoel een discussie te hebben met een 12 jarige...quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind je best overspannenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorry maar kan je ook inhoudelijk reageren? Heb hier het gevoel een discussie te hebben met een 12 jarige...
En ja ik quote mezelf, heeft niks met overspannen te maken maar puur met het feit dat de lay-out van fok! niet altijd accedeerd met mijn pc om de een of andere reden, thats all.
De enige die hier overspannen reageerd ben jij overigens....
Oh...ok.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind je best overspannen
Opscheppen op internet over welke BN'ers je hebt ontmoet, vind ik eigenlijk veel kinderachtiger!quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:06 schreef snakelady het volgende:
Sorry maar kan je ook inhoudelijk reageren? Heb hier het gevoel een discussie te hebben met een 12 jarige...
Al die d/t-fouten van je komen ook door FOK!?quote:En ja ik quote mezelf, heeft niks met overspannen te maken maar puur met het feit dat de lay-out van fok! niet altijd accedeerd met mijn pc om de een of andere reden, thats all.
Ja, ontzéttend!quote:De enige die hier overspannen reageerd ben jij overigens....
Oh...ok.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:19 schreef Staal het volgende:
Ken Snakelady langer dan vandaag op FOK! en die is absoluut niet van het aandikken of dingen mooier maken dus er is echt geen enkele reden om aan haar verhaal te twijfelen.
Nee, de d/t fouten komen omdat ik slecht ben in taal.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Opscheppen op internet over welke BN'ers je hebt ontmoet, vind ik eigenlijk veel kinderachtiger!
[..]
Al die d/t-fouten van je komen ook door FOK!?
[..]
Ja, ontzéttend!
WTF? Ik wil niet eens in broekjes van vrouwen. Nerdwijf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh...ok.
Denk je dat je nu in haar broekje mag?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |