Ja, maar dit topic gaat over users die "sterretjes" daadwerkelijk ontmoet hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Idd, ik vind dit zulke irritante gasten
Eeeh, je krijgt wat mensen bij je thuis op visite en gaat daarna - met naam en toenaam - op een internetforum over ze roddelen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:17 schreef xSoDx het volgende:
Volgende week een deel van de Ajax selectie op bezoek hier, dus to be continued
quote:
quote:Haaaay ,
wat een lekker nummer ,,
hahhaa zeker gestoorde people ;p.
achjoh ,
leeeuk sow. x
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eeeh, je krijgt wat mensen bij je thuis op visite en gaat daarna - met naam en toenaam - op een internetforum over ze roddelen?
...
Komt me bekend voorquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:10 schreef snakelady het volgende:
Sandra Reemer.
We ( mijn moeder en ik) gingen de stad in in Den Bosch, dus wilde de auto daar parkeren, wij kwamen aanrijden en er was een plekje dus zetten de auto daar neer.
Staat Sandra Reemer achter ons "Pardon, ik wilde mijn auto daar parkeren!" dus mijn moeder zegt "Sorry, maar wij waren eerst".
Was Sandra's reactie "Nou ja, weet je niet wie ik ben ofzo?"
Ik geloof dit niet. De meeste bekende Nederlanders willen helemaal niet als bekende Nederlander over straat in hun vrije tijd. Tja, misschien de net opkomende bekende Nederlanders en wat B- en C-sterretjes... Maar Sandra Reemer is al 200 jaar bekende Nederlandse, die gaat echt niet zoiets zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:10 schreef snakelady het volgende:
Sandra Reemer.
We ( mijn moeder en ik) gingen de stad in in Den Bosch, dus wilde de auto daar parkeren, wij kwamen aanrijden en er was een plekje dus zetten de auto daar neer.
Staat Sandra Reemer achter ons "Pardon, ik wilde mijn auto daar parkeren!" dus mijn moeder zegt "Sorry, maar wij waren eerst".
Was Sandra's reactie "Nou ja, weet je niet wie ik ben ofzo?"
![]()
Was jij erbij dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet. De meeste bekende Nederlanders willen helemaal niet als bekende Nederlander over straat in hun vrije tijd. Tja, misschien de net opkomende bekende Nederlanders en wat B- en C-sterretjes... Maar Sandra Reemer is al 200 jaar bekende Nederlandse, die gaat echt niet zoiets zeggen.
Ik vermoed dat je dat erbij hebt gezet om je verhaaltje wat aan te dikken.
Who gives a rat's assquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet. De meeste bekende Nederlanders willen helemaal niet als bekende Nederlander over straat in hun vrije tijd. Tja, misschien de net opkomende bekende Nederlanders en wat B- en C-sterretjes... Maar Sandra Reemer is al 200 jaar bekende Nederlandse, die gaat echt niet zoiets zeggen.
Ken Snakelady langer dan vandaag op FOK! en die is absoluut niet van het aandikken of dingen mooier maken dus er is echt geen enkele reden om aan haar verhaal te twijfelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En wie weet ken ik Sandra Reemer wel, dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:19 schreef Staal het volgende:
Ken Snakelady langer dan vandaag op FOK! en die is absoluut niet van het aandikken of dingen mooier maken dus er is echt geen enkele reden om aan haar verhaal te twijfelen.
Misschien mist zo'n vergeten artiest juist de aandacht wel.
Dit verhaal in gelijke strekking kan ik bevestigen. In het dorp waar ze woont, heeft ze getracht bij de plaatselijke Jumbo voor te dringen. Toen dit niet mocht, kwam er ook iets uit als: 'Weten jullie wel wie ik ben'? Misselijk wijf!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Same hier bij de Lidl bij Amsterdam, toen iemand er wat van zei ging ze histerisch roepen dat de mensen zeker niet wisten wat ze voor de nederlandse popmuziek heeft betekent.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:22 schreef THeeF het volgende:
[..]
Dit verhaal in gelijke strekking kan ik bevestigen. In het dorp waar ze woont, heeft ze getracht bij de plaatselijke Jumbo voor te dringen. Toen dit niet mocht, kwam er ook iets uit als: 'Weten jullie wel wie ik ben'? Misselijk wijf!
Ten eerste, is dit al zo'n bijna 18 jaar geleden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mijn verhaal is van een aantal jaar terug, dus dat mens is niet veranderd in die tijd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ten eerste, is dit al zo'n bijna 18 jaar geleden.
Ten tweede, nee ik ga geen verhaal aandikken, maar als je me niet geloofd mag je best even mijn moeder bellen hoor.
Het grappige is, ik kende heel dat mens toen niet, ik was 12 jaar en ze kwam me heel vaag bekent voor maar geen idee waarvan, dus toen we wegliepen vroeg ik ook aan mijn moeder "Wie is die mevrouw?"quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:34 schreef THeeF het volgende:
[..]
Mijn verhaal is van een aantal jaar terug, dus dat mens is niet veranderd in die tijd.
Heb haar nog ooit horen zeggen tegen een bediende: "Ik kan er niet tegen dat je me niet kent"
Oh, er worden ouwe lijken uit de sloot gevist. "Gut gut, ik heb 18 jaar geleden een BN'er ontmoet en dat ga ik nu even vol trots op het internet melden!"quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:32 schreef snakelady het volgende:
Ten eerste, is dit al zo'n bijna 18 jaar geleden.
Doet me denken aan een ander oud lijk:quote:Ten tweede, nee ik ga geen verhaal aandikken, maar als je me niet geloofd mag je best even mijn moeder bellen hoor.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Ken Snakelady langer dan vandaag op FOK! en die is absoluut niet van het aandikken of dingen mooier maken dus er is echt geen enkele reden om aan haar verhaal te twijfelen.
Misschien mist zo'n vergeten artiest juist de aandacht wel.
Jeetje kind, is het je moeder ofzo? ( o'nee,ze is kinderloos geloof ik)quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, er worden ouwe lijken uit de sloot gevist. "Gut gut, ik heb 18 jaar geleden een BN'er ontmoet en dat ga ik nu even vol trots op het internet melden!"
[..]
Doet me denken aan een ander oud lijk:
Lees anders eerst even een topic door voordat je gevat denkt te reageren..quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:51 schreef Nikmans het volgende:
Al die mensen hier 1: trots dat ze een BN'er hebben ontmoet en 2: zich verheven voelen omdat het 'in het echt een klootzak is'
Nóg erger dus. Het ging destijds niet goed met haar en 18 jaar later vind je het nodig om haar nog even zwart te maken!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:42 schreef snakelady het volgende:
Weet wel dat ze in die tijd een slechte tijd had, haar carierre begon toen echt in een dip te raken.
Waarom doe je dat dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:43 schreef snakelady het volgende:
en geloof niet dat Sandra Reemer is de catogorie valt waarover je kan opscheppen om ontmoet te hebben, als ik heel eerlijk ben.
En een paard in de gang laten staan.quote:Is het overigens niet "Oude koeien uit de sloot halen" en "Een lijk in de kast."?
Of zou je zelf graag eens een BN'er willen ontmoeten die in het echt een klootzak is en voel je je nu minder omdat dat nooit is gebeurd?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:51 schreef Nikmans het volgende:
Al die mensen hier 1: trots dat ze een BN'er hebben ontmoet en 2: zich verheven voelen omdat het 'in het echt een klootzak is'
Ben jij het kroepoekje?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nóg erger dus. Het ging destijds niet goed met haar en 18 jaar later vind je het nodig om haar nog even zwart te maken!
[..]
Waarom doe je dat dan?
[..]
En een paard in de gang laten staan.
WiWa?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:57 schreef RickoKun het volgende:
Bert Visser is trouwens ultra chill evenals WiWa
Je beseft zelf toch wel dat deze reacties van jou op zijn minst erg vreemd zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nóg erger dus. Het ging destijds niet goed met haar en 18 jaar later vind je het nodig om haar nog even zwart te maken!
[..]
Waarom doe je dat dan?
[..]
En een paard in de gang laten staan.
Uit overspannenheid jezelf quoten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je beseft zelf toch wel dat deze reacties van jou op zijn minst erg vreemd zijn?
Krijg sterk het vermoeden dat Sandra Reemer iemand is die je naast staat en je het niet kan hebben als iemand zich negatief over haar uitlaat.
Leer er mee leven, ze is helaas voor jou geen geliefd persoon over het algemeen, kan vast zijn dat het binnenshuis een schat van een vrouw is, maar op dat moment, 18 jaar geleden, was ze dat niet, en dat staat me bij omdat ik toen op 12 jarige leeftijd het een erg vreemde reactie vond van die vreemde mevrouw, wat dus ook totaal niet opschepperig bedoeld was.
Jij bent echt net zo irritant als dat kutkind uit je avatar he?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Uit overspannenheid jezelf quoten.
Edit: Oh, je hebt het snel veranderd.
dikke neger van de jeugd van tegenwoordigquote:
Wat doe jij verschrikkelijk moeilijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar toch vind ik je een prachtmens hoor, Snakelady.
Sorry maar kan je ook inhoudelijk reageren? Heb hier het gevoel een discussie te hebben met een 12 jarige...quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind je best overspannenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorry maar kan je ook inhoudelijk reageren? Heb hier het gevoel een discussie te hebben met een 12 jarige...
En ja ik quote mezelf, heeft niks met overspannen te maken maar puur met het feit dat de lay-out van fok! niet altijd accedeerd met mijn pc om de een of andere reden, thats all.
De enige die hier overspannen reageerd ben jij overigens....
Oh...ok.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind je best overspannen
Opscheppen op internet over welke BN'ers je hebt ontmoet, vind ik eigenlijk veel kinderachtiger!quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:06 schreef snakelady het volgende:
Sorry maar kan je ook inhoudelijk reageren? Heb hier het gevoel een discussie te hebben met een 12 jarige...
Al die d/t-fouten van je komen ook door FOK!?quote:En ja ik quote mezelf, heeft niks met overspannen te maken maar puur met het feit dat de lay-out van fok! niet altijd accedeerd met mijn pc om de een of andere reden, thats all.
Ja, ontzéttend!quote:De enige die hier overspannen reageerd ben jij overigens....
Oh...ok.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:19 schreef Staal het volgende:
Nee, de d/t fouten komen omdat ik slecht ben in taal.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Opscheppen op internet over welke BN'ers je hebt ontmoet, vind ik eigenlijk veel kinderachtiger!
[..]
Al die d/t-fouten van je komen ook door FOK!?
[..]
Ja, ontzéttend!
WTF? Ik wil niet eens in broekjes van vrouwen. Nerdwijf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh...ok.
Denk je dat je nu in haar broekje mag?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |