Ja, maar dit topic gaat over users die "sterretjes" daadwerkelijk ontmoet hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Idd, ik vind dit zulke irritante gasten
Eeeh, je krijgt wat mensen bij je thuis op visite en gaat daarna - met naam en toenaam - op een internetforum over ze roddelen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:17 schreef xSoDx het volgende:
Volgende week een deel van de Ajax selectie op bezoek hier, dus to be continued
quote:
quote:Haaaay ,
wat een lekker nummer ,,
hahhaa zeker gestoorde people ;p.
achjoh ,
leeeuk sow. x
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eeeh, je krijgt wat mensen bij je thuis op visite en gaat daarna - met naam en toenaam - op een internetforum over ze roddelen?
...
Komt me bekend voorquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:10 schreef snakelady het volgende:
Sandra Reemer.
We ( mijn moeder en ik) gingen de stad in in Den Bosch, dus wilde de auto daar parkeren, wij kwamen aanrijden en er was een plekje dus zetten de auto daar neer.
Staat Sandra Reemer achter ons "Pardon, ik wilde mijn auto daar parkeren!" dus mijn moeder zegt "Sorry, maar wij waren eerst".
Was Sandra's reactie "Nou ja, weet je niet wie ik ben ofzo?"
Ik geloof dit niet. De meeste bekende Nederlanders willen helemaal niet als bekende Nederlander over straat in hun vrije tijd. Tja, misschien de net opkomende bekende Nederlanders en wat B- en C-sterretjes... Maar Sandra Reemer is al 200 jaar bekende Nederlandse, die gaat echt niet zoiets zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:10 schreef snakelady het volgende:
Sandra Reemer.
We ( mijn moeder en ik) gingen de stad in in Den Bosch, dus wilde de auto daar parkeren, wij kwamen aanrijden en er was een plekje dus zetten de auto daar neer.
Staat Sandra Reemer achter ons "Pardon, ik wilde mijn auto daar parkeren!" dus mijn moeder zegt "Sorry, maar wij waren eerst".
Was Sandra's reactie "Nou ja, weet je niet wie ik ben ofzo?"
![]()
Was jij erbij dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet. De meeste bekende Nederlanders willen helemaal niet als bekende Nederlander over straat in hun vrije tijd. Tja, misschien de net opkomende bekende Nederlanders en wat B- en C-sterretjes... Maar Sandra Reemer is al 200 jaar bekende Nederlandse, die gaat echt niet zoiets zeggen.
Ik vermoed dat je dat erbij hebt gezet om je verhaaltje wat aan te dikken.
Who gives a rat's assquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet. De meeste bekende Nederlanders willen helemaal niet als bekende Nederlander over straat in hun vrije tijd. Tja, misschien de net opkomende bekende Nederlanders en wat B- en C-sterretjes... Maar Sandra Reemer is al 200 jaar bekende Nederlandse, die gaat echt niet zoiets zeggen.
Ken Snakelady langer dan vandaag op FOK! en die is absoluut niet van het aandikken of dingen mooier maken dus er is echt geen enkele reden om aan haar verhaal te twijfelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En wie weet ken ik Sandra Reemer wel, dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:19 schreef Staal het volgende:
Ken Snakelady langer dan vandaag op FOK! en die is absoluut niet van het aandikken of dingen mooier maken dus er is echt geen enkele reden om aan haar verhaal te twijfelen.
Misschien mist zo'n vergeten artiest juist de aandacht wel.
Dit verhaal in gelijke strekking kan ik bevestigen. In het dorp waar ze woont, heeft ze getracht bij de plaatselijke Jumbo voor te dringen. Toen dit niet mocht, kwam er ook iets uit als: 'Weten jullie wel wie ik ben'? Misselijk wijf!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Same hier bij de Lidl bij Amsterdam, toen iemand er wat van zei ging ze histerisch roepen dat de mensen zeker niet wisten wat ze voor de nederlandse popmuziek heeft betekent.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:22 schreef THeeF het volgende:
[..]
Dit verhaal in gelijke strekking kan ik bevestigen. In het dorp waar ze woont, heeft ze getracht bij de plaatselijke Jumbo voor te dringen. Toen dit niet mocht, kwam er ook iets uit als: 'Weten jullie wel wie ik ben'? Misselijk wijf!
Ten eerste, is dit al zo'n bijna 18 jaar geleden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mijn verhaal is van een aantal jaar terug, dus dat mens is niet veranderd in die tijd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ten eerste, is dit al zo'n bijna 18 jaar geleden.
Ten tweede, nee ik ga geen verhaal aandikken, maar als je me niet geloofd mag je best even mijn moeder bellen hoor.
Het grappige is, ik kende heel dat mens toen niet, ik was 12 jaar en ze kwam me heel vaag bekent voor maar geen idee waarvan, dus toen we wegliepen vroeg ik ook aan mijn moeder "Wie is die mevrouw?"quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:34 schreef THeeF het volgende:
[..]
Mijn verhaal is van een aantal jaar terug, dus dat mens is niet veranderd in die tijd.
Heb haar nog ooit horen zeggen tegen een bediende: "Ik kan er niet tegen dat je me niet kent"
Oh, er worden ouwe lijken uit de sloot gevist. "Gut gut, ik heb 18 jaar geleden een BN'er ontmoet en dat ga ik nu even vol trots op het internet melden!"quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:32 schreef snakelady het volgende:
Ten eerste, is dit al zo'n bijna 18 jaar geleden.
Doet me denken aan een ander oud lijk:quote:Ten tweede, nee ik ga geen verhaal aandikken, maar als je me niet geloofd mag je best even mijn moeder bellen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |