Niet.quote:31. Grootste taalnazi (296 inzendingen / 62%)
1. SuperwormJim (119)
quote:53. Meest gemiste crewlid die in 2011 stopte (283 inzendingen / 59%)
2. SuperwormJim (106)
Ik eis een hertellingquote:56. Meeste verzuurde ex-mod: (276 inzendingen / 58%)
1. SuperwormJim (192)
Nou jongens, kom maar door met dat miljoenquote:14. Wie gun jij een miljoen? (276 inzendingen / 58%)
1. BrandX (197)
28. Meest behulpzame mod (336 inzendingen / 70%)
1. BrandX (71)
49. Liefste FOK!ster: (310 inzendingen / 65%)
3. BrandX (35)
65. FOK!s ideaalste schoondochter (270 inzendingen / 56%)
1. BrandX (88)
Ik geloof je nietquote:Op zondag 1 januari 2012 17:41 schreef BrandX het volgende:
Overigens ben ik verre van de ideaalste schoondochter
En dan heb ik nog zo mijn best gedaan om te winnenquote:31. Grootste taalnazi (296 inzendingen / 62%)
3. DaMart (32)
Terechte winnaarquote:62. Beste slowchat reeks (205 inzendingen / 43%)
1. Topicreeks: Koffie slowchat (98)
Een miljoen wát? Een miljoen gehaktballen?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:41 schreef BrandX het volgende:
Nou jongens, kom maar door met dat miljoen!
Klopt, die titel had ik dan ook moeten krijgen en niet jij.quote:Overigens ben ik verre van de ideaalste schoondochter
Wie ben jij überhaupt?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Klopt, die titel had ik dan ook moeten krijgen en niet jij.
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je voor zoveel categorieën genomineerd bent. En daarom is het ook leuker om verkiezingen zonder nominaties te doen, want dan kun je kiezen wie je wilt en niet uit een select groepje mensen dat het hardst heeft geschreeuwd tijdens de nominaties.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
want de allerfanatiekste deelnemer aan deze verkiezingen was ik toch echt hoor!
Alsof ik mezelf heb zitten nomineren en heb zitten smeken of mensen alsjeblieft mij wilden nomineren...quote:Op zondag 1 januari 2012 18:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je voor zoveel categorieën genomineerd bent.
Wat verbitterd zeg.quote:want dan kun je kiezen wie je wilt en niet uit een select groepje mensen dat het hardst heeft geschreeuwd tijdens de nominaties.
Tsja ik ook niet. Maar ach ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik vind het trouwens zo jammer dat niet iedereen zijn/haar ingevulde stembiljet gepost heeft.
Ook snap ik niet dat Daniel1976 deze categorie (of 'catorgie' zoals hij dat altijd noemt):
van mij gewonnen heeft, want de allerfanatiekste deelnemer aan deze verkiezingen was ik toch echt hoor!
Als je had gewild dat er, voor jou, waardige kandidaten kandidaten tussen hadden gezeten, dan had je die dus zelf kunnen nomineren.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Het gaat me niet om subfora. En ik heb niet genomineerd omdat ik het niet leuk vindt dat deze verkiezing met nominaties is in tegenstelling tot vorige jaren.
Ik heb geprobeerd te stemmen maar bij 80%+ van de vragen was geeneen kandidaat waardig dus ik heb het stemmen daargelaten.
Ook vind het jammer dat er zo weinig mensen nomineerden, maargoed volgende keer gaat het weer anders geloof ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als je had gewild dat er, voor jou, waardige kandidaten kandidaten tussen hadden gezeten, dan had je die dus zelf kunnen nomineren.
Je kunt niet van bijvoorbeeld mij verwachten dat ik jou nomineer als meest behulpzame mod bijvoorbeeld... Want ik heb nooit iets met jou te maken, dus kan totaal niet oordelen of ik jou wel zo behulpzaam vind. Da's gewoon logisch.
Oh, betweter Daniel1976 moet zich er ook weer mee gaan bemoeien hoor...quote:Op zondag 1 januari 2012 18:36 schreef Daniel1976 het volgende:
Ook vind het jammer dat er zo weinig mensen nomineerden, maargoed volgende keer gaat het weer anders geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |