I wanna be the very best, like no one ever was! Tututu.quote:
Yupquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:00 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Liever de traditionele verkiezingen
Dit. Maar toch wel riestecpa voor diegenen die dit hebben opgezet, dat wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:00 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Liever de traditionele verkiezingen
Scheer je weg met dit geneuzel, mongloïde aandachtshoer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:29 schreef sjipsjap het volgende:
stem voor mij voor grootste faalhaas van 2011komop main in verdien die prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door smegmanus op 20-12-2011 21:51:06 ]
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Scheer je weg met dit geneuzel, mongloïde aandachtshoer.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht
Ruim twee weken de tijd voor gehad, Julis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Julis het volgende:
[..]
I wanna be the very best, like no one ever was! Tututu.
Jammer dat ik geen gebruikers uit de slowchat waar ik vaak in post kan verkiezen voor bepaalde nominaties. Jammer maar helaas.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:02 schreef Madame_Paon het volgende:
We kunnen dit beter de Joipoidoipoipoiverkiezingen noemen ...
Om eerlijk te zijn wist ik niet dat je gebruikers moest opgeven voor een nominatiequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Ruim twee weken de tijd voor gehad, Julis.
Geef die Turken allemaal op hun donder.
Mag ik van je lenen? Ziet er toffer uit dan een zo'n grote houtbakken deegroller die ik heb namelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wist ik niet dat je gebruikers moest opgeven voor een nominatie. Ik kwam er pas achter toen ik de lijst wilde invullen.
Op z'n Turks op hun donder geven!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een slipper en deegroller.
Van mij mag jequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Mag ik van je lenen? Ziet er toffer uit dan een zo'n grote houtbakken deegroller die ik heb namelijk.
hier breek je makkelijker iemands nek mee. soms een voordeel, soms een nadeel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Mag ik van je lenen? Ziet er toffer uit dan een zo'n grote houtbakken deegroller die ik heb namelijk.
Eentje voor Staal en eentje voor mij. Om jou in het gareel te houden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Van mij mag je. Wij hebben er twee thuis liggen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eentje voor Staal en eentje voor mij. Om jou in het gareel te houden.
Lief, zoet en braaf van buiten, stout, zoet en guitig van binnen, ja. ♥.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:31 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik ben wel lief en gehoorzaam, dus jullie hebben ze niet echt nodig.
Eentje voor mij in de keuken? Ik moet namelijk nog kerstmenu's maken. Met die andere moet je zarGon gewoon slaan als-ie narrig wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Van mij mag je. Wij hebben er twee thuis liggen.
112 gebeldquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wist ik niet dat je gebruikers moest opgeven voor een nominatie. Ik kwam er pas achter toen ik de lijst wilde invullen.
Op z'n Turks op hun donder geven!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een slipper en deegroller.
Zeg, waar was jij nu eigenlijk al die tijd? Van jou had ik leuke inbreng verwacht in de verkiezingen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hier breek je makkelijker iemands nek mee. soms een voordeel, soms een nadeel.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lief, zoet en braaf van buiten, stout, zoet en guitig van binnen, ja. ♥.
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Eentje voor mij in de keuken? Ik moet namelijk nog kerstmenu's maken. Met die andere moet je zarGon gewoon slaan als-ie narrig wordt.
Maak je geen zorgen. Ik kan die Turken wel in mijn eentje aan met behulp van de slipper en de deegrollerquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:02 schreef Madame_Paon het volgende:
We kunnen dit beter de Joipoidoipoipoipaardegabberverkiezingen noemen ...
Amen!quote:
Okay, Staal!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef Staal het volgende:
Julis, moet morgen even een lijstje maken voor de jaarlijkse kersthongerwinter.
Een deegroller is onmisbaar maar ik heb dus zoiets: [ afbeelding ] Maar dan van de Blokker.
Je bent wel gezellig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
bij deze wil ik graag staal en joidiedinges bedanken voor het stemmen op mij als beste newbiemod
Tevens ben ik niet gek
quote:
Familie heb je niet voor het kiezen he?quote:
Dan moeten we hem lokken met een lekker stukje paardenworst:quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef Staal het volgende:
Amen!
Hij is verlegen trouwens ineens. Hele jaar de mond vol in discussies en nou niet he..
Graag gedaan, je verdient het met dat gekke gedrag van je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
bij deze wil ik graag staal en joidiedinges bedanken voor het stemmen op mij als beste newbiemod
Tevens ben ik niet gek
Ze wil met jou dan ook bechuitje eten dus of jij dat wel of niet lust doet er niet toe in dezen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:11 schreef Staal het volgende:
Waarom moet je een beschuitje eten? Ik hou helemaal niet van beschuit!
Ik heb dan ook geprobeerd om de naam van die categorie te wijzigen:quote:Op woensdag 21 december 2011 19:11 schreef Staal het volgende:
Waarom moet je een beschuitje eten? Ik hou helemaal niet van beschuit!
quote:Op maandag 12 december 2011 00:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien bestaat er al zo een, maar ik gooi 'm er toch maar in.
Met welke Admin (m/v) zou jij wel eens een beschuitje willen eten?
Maar helaas is die wijziging niet doorgevoerd.quote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je bedoelt dus gewoon:
Door welke Admin (m/v) zou jij wel eens keihard geneukt willen worden en/of welke Admin zou jij zelf keihard willen neuken?
Mensen die zich overdreven netjes gedragen naar de buitenwereld toe, vals bescheiden zijn, om de hete brij heendraaien, niet durven uitspreken wat ze bedoelen...
Wie?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef Ryan3 het volgende:
popo73 is nog populairder straks als heel POL..
Iteejer houdt niet van blafbeesten maar ravot er om het hardst mee.quote:
O.k., Ryan31.quote:
Nee zeg, een beschuitje is een beschuitje he.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geprobeerd om de naam van die categorie te wijzigen:
[..]
[..]
Maar helaas is die wijziging niet doorgevoerd.![]()
Paardegabber ftw.quote:Het maakt ook trouwens niet uit, want:paardegabber
popo370
Nee, ik ben 31.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O.k., Ryan31.
Ben je trouwens in 1931 geboren of ben je 31?
Op die verjaardag was ik negentien jaar.quote:
Cool, daten?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Op die verjaardag was ik negentien jaar.
Nee zeg, ben je gek! Jou ken ik al.quote:
Ik word binnen een maand 50 en jij bent op dat moment 38.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee zeg, ben je gek! Jou ken ik al.
Hallo Dientje46.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:46 schreef Dientje12 het volgende:
Hallo
Ik ben beetje verdwaald denk ik
Ligt eraan, ben je 12 (dan wel) of ben je in 1912 geboren (dan ook).quote:Op woensdag 21 december 2011 19:46 schreef Dientje12 het volgende:
Hallo
Ik ben beetje verdwaald denk ik
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hallo Dientje46.
Ben je 46 of kom je uit 1946?
Dus je bent 12.quote:
Nee, origineel kom ik uit 1990quote:Op woensdag 21 december 2011 19:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dus je bent 12.
Of uit 1912, dat kan ook.
Heel handig doet ze dat he maar wel even een grauw naar Static.quote:
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef LompeHork het volgende:
Onacceptabel, volgend jaar zal ik je zeker vermelden.
* LompeHork noteert in agenda.
Mij heeft ze wel vermeld:quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mij heeft ze wel vermeld:
Domste user: Joipoidoipoipoi
Meest fanatieke deelnemer/deelneemster aan deze verkiezingen Joipoidoipoipoi
![]()
Ik vind het trouwens veel erger dat ze popo370 en paardegabber niet vermeld heeft.
Jammer trouwens dat maar zo weinig mensen hun ingevulde stembiljet posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef BrandX het volgende:
daar is al te veel voor gestemd (+200 stemmers reeds, waarvoor dank).
Dat komt omdat niemand een fuck geeft om deze verkiezingen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jammer trouwens dat maar zo weinig mensen hun ingevulde stembiljet posten.
Toch gisteren al meer dan 200 stemmers volgens BrandX.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:03 schreef HyperViper het volgende:
Dat komt omdat niemand een fuck geeft om deze verkiezingen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Toch gisteren al meer dan 200 stemmers volgens BrandX.
Jij bent trouwens ook genomineerd:
78. Het zonnetje in huis
Boca_Raton
HyperViper
Salvad0R
Ja, die categorie plus die namen heb ik erin gezet:quote:Op donderdag 22 december 2011 15:07 schreef HyperViper het volgende:
Toch leuk om te weten dat mijn algeheel positieve houding gewaardeerd wordt. Ik heb niets gezegd.
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Het zonnetje in huis
Salvad0R
HyperViper
Boca_Raton
Je bent er echt zuur van he?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat leuk, Joipoioipoi doet mee in een reclamefilmpje als ouwe taart![]()
Verrek!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Ik zag 'm op TV, dat hoofd van die vrouw, precies dat ding van Joipiooi
quote:
Had je je maar niet negatief moeten uitlaten over Sandra Reemer. Kom je aan Sandra Reemer, dan kom je aan mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef Staal het volgende:
De eerste keer dat ik Joipoidoipoipoi tegenkwam op FOK! heb ik iets gepost als jij lijkt zeker op dat nerdy kutkind in je avatar.
Kan het niet meer terugvinden maar ik vond het toen zo'n kutuser..
Wat? Ging dat echt om Sandra Reemer. Wat?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Had je je maar niet negatief moeten uitlaten over Sandra Reemer. Kom je aan Sandra Reemer, dan kom je aan mij.
Sandra Reemer
Indo's die Sandra heten
Ja toch:quote:
Ohquote:Hmmmzz mompel... hmm. okay er zijn overeenkomsten. Okay..
Eerst word ik voor paard uitgemaakt en nu weer voor neger, pick one womanquote:Op donderdag 22 december 2011 23:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja toch: [ afbeelding ]
[..]
Oh, dan is Daniel1976 dus ook een neger.
Paardelul, negerlul... allemaal complimenten hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Eerst word ik voor paard uitgemaakt en nu weer voor neger, pick one woman
Paardeneger?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eerst word ik voor paard uitgemaakt en nu weer voor neger, pick one woman
En nog 9 dagen te gaan!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef GlowMouse het volgende:
De verkiezingen zijn een groot succes. Hoewel zowel het aantal inzendingen (tot zover geteld) als het aantal gestelde vragen lager ligt dan in voorgaande jaren, worden er wel veel meer vragen beantwoord:
2009 - 9762
2010 - 12037
2011 - 18783
Waar zou dat nou aan liggen... Hm...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef GlowMouse het volgende:
De verkiezingen zijn een groot succes. Hoewel zowel het aantal inzendingen (tot zover geteld) als het aantal gestelde vragen lager ligt dan in voorgaande jaren, worden er wel veel meer vragen beantwoord:
2009 - 9762
2010 - 12037
2011 - 18783
En daar is ie dan:quote:Op donderdag 22 december 2011 23:15 schreef Staal het volgende:
Joipoi, je hebt gelijk.
Dit was mijn kennismaking met jou..
Welke BN'ers zijn in het echt om uit te kotsen?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:04 schreef Staal het volgende:
Jij bent echt net zo irritant als dat kutkind uit je avatar he?
quote:
Ik had er juist ontzettend veel lol om.quote:
Jah, dat snap ik nu wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik had er juist ontzettend veel lol om.
Een Braboneger met een Friese vlag... O.k. dan!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:40 schreef BraboNeger het volgende:
Wat lopen jullie nu allemaal weer te lullen over negers swa?
Had dan zelf iets verzonnen, in plaats van achteraf erover te gaan lopen paardegabberen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor vreemde nominaties bij topic van het jaar?
Wat is dit nu weer voor gepaardegabber van je? Je was er notabene bij dat het gepost werd!quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor vreemde nominaties bij topic van het jaar?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Had dan zelf iets verzonnen, in plaats van achteraf erover te gaan lopen paardegabberen.
Ik was er helemaal niet bij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor gepaardegabber van je? Je was er notabene bij dat het gepost werd!
Dan stel je je prioriteiten gewoon als een paardegabber.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Ik was er helemaal niet bij.Ik was toen niet online en was per weer online toen de nominatieronde al gesloten was.
FOK! Verkiezingen 2011: De Confrontatiequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
FOK! verkiezingen 2011. Er zijn alleen maar verliezers.
Wil jij misschien mijn plek innemen voor aandachtsgeilste user?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
FOK!verkiezingen 2011: De leukste verkiezingen ooit.
Lijstje aangevuld:quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef Phantomesse het volgende:
Wil jij misschien mijn plek innemen voor aandachtsgeilste user?
Ik wil niet in dat lijstjeen jij staat in vrijwel elk lijstje, dus ik ben voor
Even in mijn lijst toegevoegd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wil jij misschien mijn plek innemen voor aandachtsgeilste user?
Ik wil niet in dat lijstjeen jij staat in vrijwel elk lijstje, dus ik ben voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Je kunt toch wel je favoriete smaak tjolk invullenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:06 schreef Kreator het volgende:
Wat een hoerige kankerverkiezing. 99% van de kutusers die zichzelf hebben genomineerd voor 95% vd vragen verdient het niet. Ik ken ze niet, ik mot ze niet. Oprotten.
En waarom kan ik niet gewoon Tong80 bij alle negatieve prijzen invullen?
En waar zijn de échte toegevoegde-waarde-users?
Godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |