No offence, maar jij neemt het anders ook behoorlijk serieus nu allemaalquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:19 schreef Moira. het volgende:
No offence, maar volgens mij neem jij de verkiezingen iets te serieus
Eerste jaar?
Kerel, ik zie groen en geel van jaloezie dat NIEMAND op me heeft gestemd dit jaarquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
No offence, maar jij neemt het anders ook behoorlijk serieus nu allemaal
Ik wou op je stemmen maar het kon nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kerel, ik zie groen en geel van jaloezie dat NIEMAND op me heeft gestemd dit jaar
Vind het ook een schande dat Penisbaard geen award gewonnen heeft, niet eens bij 'meest gemiste user'
Diep triest
Dit vond ik het grappigste. Dacht nog wel dat het uit zou komen, maar nee hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Vervolgens gingen we totaal onbekende users nomineren (users met 0 posts, users die 8 jaar geleden eens 3 posts hadden geplaatst), maar ook op die manier mocht het niet baten.
Omdat je me niet genomineerd hebt!!1!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou op je stemmen maar het kon niet
Nee, ik dacht: Laat ik eens een keer een serieuze begripvolle reactie posten op één van de achteraf-jankerds/klagers.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:19 schreef Moira. het volgende:
No offence, maar volgens mij neem jij de verkiezingen iets te serieus
Maak er een verkiezingsvraag van!quote:
Ja, dit topic: FOK!verkiezingen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Staal het volgende:
Dit vond ik het grappigste. Dacht nog wel dat het uit zou komen, maar nee hoor..
Alleen Lienekien had het door alleen toen was het te laat.
Ah, nu begrijp ik waarom jij verkapte TRU-topics e.d. in R&P mag posten omdat dat in TRU niet meer mag.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[...] zat ik ondertussen te kijken hoe hij onze slaapkamer aan het opruimen was.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:51 schreef Moira. het volgende:
Goftedomme
Als je maar lang genoeg jankt dat anderen janken he?
Ben benieuwd of je ook zo trots op elke post zou reageren als je niks had gewonnen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:44 schreef Moira. het volgende:
Niet dat het er toe doet, maar mag ik vragen hoe oud je bent?
Ja Boca_Raton! Je hebt helemaal gelijk! Zeg het ze! Die stouterikken!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Ah, nu begrijp ik waarom jij verkapte TRU-topics e.d. in R&P mag posten omdat dat in TRU niet meer mag.
Mod Daniel1976 lijkt niet helemaal te weten wat hij wel en niet mag als mod.
Jammer!
Het zit je echt dwars hequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:51 schreef Moira. het volgende:
Goftedomme
Ben benieuwd of je ook zo trots op elke post zou reageren als je niks had gewonnen.
Trouwen? Mijn ouders zullen helemaal gelukkig zijn met de meest ideale schoondochter aan mijn zijde. Bovendien kom ik ook uit een boks-familie, jij past daar dus mooi tussen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:59 schreef BrandX het volgende:
Jezus, zijn jullie nou nog met elkaar aan het wedijveren![]()
Bis.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit vond ik het grappigste. Dacht nog wel dat het uit zou komen, maar nee hoor..
Ik vond dat jullie daarmee de verkiezing om zeep hielpen. Iets grappigs heb ik er niet aan kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Staal het volgende:
Als je je al gaat ergeren aan wat onschuldige posts op FOK!, wordt het tijd voor jou om iets anders te gaan doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef Moira. het volgende:
Ja, ik erger me kapot aan dit soort figuren.
Ik leer het nooit
quote:
Goed zo lieverd, gooi het er maar uit. Een beetje vloeken en schelden kan soms ontzettend opluchten.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:39 schreef Karina het volgende:
FOK! is leuk en de verkiezingen zijn gewoon lachen.
Precies dit dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]Dat was me niet eens opgevallen.
En wat doet iedereen serieus hier, FOK! is leuk en de verkiezingen zijn gewoon lachen.
Incl. tjolk vraag.. kunnen we die houden voor volgend jaar (maar dan ook met chocolade als optie)quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]Dat was me niet eens opgevallen.
En wat doet iedereen serieus hier, FOK! is leuk en de verkiezingen zijn gewoon lachen.
Aan mij heeft het niet gelegen.quote:
Genoeg andere categorieën waar jij ook in past!quote:en volgendjaar pas ik niet meer in die categorie.
^5quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:51 schreef Moira. het volgende:
Goftedomme
quote:39. Is het patat of friet? (393 inzendingen / 82%)
1. Patat (216)
2. Friet (119)
3. Gesneden staafjes aardappel die in het vet worden opgewarmd (58)
Ik, met een ploertendoderquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Reageert Yvonne nou op mijn post?
Omg! Wie wil me aanraken?
Doe toch es lief in het nieuwe jaar!quote:
check pi danquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe toch es lief in het nieuwe jaar!
Ik vond jou juist tof op klbquote:
vroegerquote:
Don't youquote:
Ohh fuck, je lijkt net mijn moeder als je zo doetquote:
Blijkbaar ben je te onzichtbaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:58 schreef picardmike het volgende:
Nou zeg valt een beetje tegen. Sta er niet eens tussen. Ben in 2010 1x genomineerd als dorpsgek. Stond daar 27e.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh fuck, je lijkt net mijn moeder als je zo doet
Die zegt dat echt vaak, Dont you en dan iets me
Dit had mijn moeder op fb staan een hele lange tijdquote:
Ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit had mijn moeder op fb staan een hele lange tijd
Zou leuk zijn voor die ouwe want ze zit altijd te janken dat ze het zo zwaar had met 5 broersquote:
je zal toch zo'n moeder hebben zegquote:
De moeder van stevenmac26 is Michael Jackson...quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Zou leuk zijn voor die ouwe want ze zit altijd te janken dat ze het zo zwaar had met 5 broers
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
De moeder van stevenmac26 is Michael Jackson...
Ik vind het een supervrouwquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je zal toch zo'n moeder hebben zeg
bij mij thuis was er nooit van dat gezeik...quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een supervrouw
Wacht maar tot jij moeder bent
wereldmam dat, en zoooooo waar wat ze zingt!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je zal toch zo'n moeder hebben zeg
laat ik het anders zeggen: wat een kut kinderen heb je dan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
wereldmam dat, en zoooooo waar wat ze zingt!
Ik ben geen kut kindquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen: wat een kut kinderen heb je dan.![]()
![]()
Ik zou je wel raken hoorquote:
Met liefdequote:
Aangezien ook dáár weer gejank van gaat komen ("Ja maar, ik wil op de nummer 51 (enzovoort) stemmenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
Idee voor over 2 jaar (aangezien volgend jaar weer traditioneel wordt): de top 50 van de top 500 van dat jaar neerzetten en dan kan je per user kiezen welke vraag het meeste bij hem past (50 verschillende vragen, max. 1 keer inzetten).
Eigenlijk vind jij alles wat chaos veroorzaakt wel 'lol' hè?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Aangezien ook dáár weer gejank van gaat komen ("Ja maar, ik wil op de nummer 51 (enzovoort) stemmen"), vind ík het een uitstekend idee! Dat wordt weer lol!
Het was vooral om aan te geven dat hoe je het ook organiseert, je nooit iedereen tevreden kunt stellen. Er zullen altijd mensen zijn die dit niet goed vinden, dat niet goed vinden en daarover gaan zeuren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef yvonne het volgende:
Eigenlijk vind jij alles wat chaos veroorzaakt wel 'lol' hè?
Tuurlijk meid, daarom blijf je hier reageren en verdedigen en weetikveelwatten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het was vooral om aan te geven dat hoe je het ook organiseert, je nooit iedereen tevreden kunt stellen. Er zullen altijd mensen zijn die dit niet goed vinden, dat niet goed vinden en daarover gaan zeuren.
Ik vond de verkiezingen leuk dit jaar (alleen jammer dat zo weinig mensen actief meegedaan hebben aan het nomineren), vorig jaar vond ik ze ook leuk.
Heb dit jaar zelfs nog meegeholpen om de fout gespelde usernames door te nemen en te verbeteren, maar blijkbaar is uiteindelijk toch het verkeerde Excel-bestand naar degene gegaan die de namen heeft ingevoerd.
Verder interesseert het me weinig of en hoe vaak er op mij gestemd wordt.
Ja, want ik ben dól op weetikveelwatten!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tuurlijk meid, daarom blijf je hier reageren en verdedigen en weetikveelwatten.
Ach, maak je niet druk. Iedereen is dit alweer vergeten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus het is blijkbaar leuk om users te nomineren die amper/geen posts hebben?
Nou ja, het proberen is leuk geweest en ook absoluut niet mislukt. Combi zou misschien leuk zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:10 schreef BrandX het volgende:
naja, hoe het ook zij, dit topic behoeft iig geen deel twee. Alles is wel gezegd zo'n beetje inmiddels, tis wel klaar.
Het blijft nu een beetje modder gooien naar elkaar waarbij de meesten het presteren gigantisch (het punt) te missen.
En die GlowMouse en nog wat anderen erin gestopt hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef Staal het volgende:
Rest nog alle hulde voor alle moeite die je erin gestoken hebt.
Dank jequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Nou ja, het proberen is leuk geweest en ook absoluut niet mislukt. Combi zou misschien leuk zijn.
Rest nog alle hulde voor alle moeite die je erin gestoken hebt.
Uit m'n hart gegrepenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eigenlijk vind jij alles wat chaos veroorzaakt wel 'lol' hè?
[ afbeelding ]
Zo'n gevoel heb ik bij jou, raar hè?
Je hebt niet anders gedaan dan gelobbied, mensen met kritiek op jou de mond gesnoerd, mensen die kritiek op jou hadden onmiddellijk op de nominatielijst geplaatst voor 'domste' etc., je hebt er een heel werk aan gehad om iedereen te misleiden, samen met Daniel1976 en Staal voor een of andere 'grap' (?), je post 8 x daags over dit onderwerp en dan nóg beweren dat niemand het serieus moet nemen en dat het je niets interesseert óf en hoe er op jou en jouw aanhangsels gestemd isquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Verder interesseert het me weinig of en hoe vaak er op mij gestemd wordt.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
jezustyfustering wat een gejank man hier
Niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dit dus.
Alsof iemand over een week nog weet wie welke categorie "gewonnen" heeft. Het zijn niet de Oscars.
Ik had wel iets meer verwacht van de "meest humoristische FOK!er" dan deze enorm voorspelbare reactie.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik had wel iets meer verwacht van de "meest humoristische FOK!er" dan deze enorm voorspelbare reactie.![]()
Oh wacht, nu doe ik er zelf serieus aan mee.

Is dat echt eikenhout?quote:
Een beetje groot hè als avatar en niet eens vierkant.quote:
Ja, schiet nou toch op joh. Huilebalk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt niet anders gedaan dan gelobbied, mensen met kritiek op jou de mond gesnoerd, mensen die kritiek op jou hadden onmiddellijk op de nominatielijst geplaatst voor 'domste' etc., je hebt er een heel werk aan gehad om iedereen te misleiden, samen met Daniel1976 en Staal voor een of andere 'grap' (?), je post 8 x daags over dit onderwerp en dan nóg beweren dat niemand het serieus moet nemen en dat het je niets interesseert óf en hoe er op jou en jouw aanhangsels gestemd is![]()
Raap me op
Smegmanus is homo?quote:
Het is voor het gros van de FOK!kers niet eens duidelijk en wat geeft het ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dit dus.
Alsof iemand over een week nog weet wie welke categorie "gewonnen" heeft. Het zijn niet de Oscars.
Klachten kunnen in drievoud opgestuurd worden naar:quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Een beetje groot hè als avatar en niet eens vierkant.
Ik vind het nogal armoedig dat de winnaar die zelf moet gaan verkleinen en vierkant maken.
Smegmanus, de meest homoristische FOK!ker van 2011.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:11 schreef LompeHork het volgende:
He nee, het was nohomo natuurlijk, denk ik
Zo zeg, wat adrem! Hoe kom je erop!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klachten kunnen in drievoud opgestuurd worden naar:
Nieuwezijds Voorburgwal 147
1012 RJ Amsterdam
Je krijgt zo snel mogelijk antwoord.
Amen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt niet anders gedaan dan gelobbied, mensen met kritiek op jou de mond gesnoerd, mensen die kritiek op jou hadden onmiddellijk op de nominatielijst geplaatst voor 'domste' etc., je hebt er een heel werk aan gehad om iedereen te misleiden, samen met Daniel1976 en Staal voor een of andere 'grap' (?), je post 8 x daags over dit onderwerp en dan nóg beweren dat niemand het serieus moet nemen en dat het je niets interesseert óf en hoe er op jou en jouw aanhangsels gestemd is![]()
Raap me op
Nog 2 posts hierna dan is het klaar. Een volgend deel komt er nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
man man man, stop eens met dat gejank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |