Ik ben geen kut kindquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen: wat een kut kinderen heb je dan.![]()
![]()
Ik zou je wel raken hoorquote:
Met liefdequote:
Aangezien ook dáár weer gejank van gaat komen ("Ja maar, ik wil op de nummer 51 (enzovoort) stemmenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
Idee voor over 2 jaar (aangezien volgend jaar weer traditioneel wordt): de top 50 van de top 500 van dat jaar neerzetten en dan kan je per user kiezen welke vraag het meeste bij hem past (50 verschillende vragen, max. 1 keer inzetten).
Eigenlijk vind jij alles wat chaos veroorzaakt wel 'lol' hè?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Aangezien ook dáár weer gejank van gaat komen ("Ja maar, ik wil op de nummer 51 (enzovoort) stemmen"), vind ík het een uitstekend idee! Dat wordt weer lol!
Het was vooral om aan te geven dat hoe je het ook organiseert, je nooit iedereen tevreden kunt stellen. Er zullen altijd mensen zijn die dit niet goed vinden, dat niet goed vinden en daarover gaan zeuren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef yvonne het volgende:
Eigenlijk vind jij alles wat chaos veroorzaakt wel 'lol' hè?
Tuurlijk meid, daarom blijf je hier reageren en verdedigen en weetikveelwatten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het was vooral om aan te geven dat hoe je het ook organiseert, je nooit iedereen tevreden kunt stellen. Er zullen altijd mensen zijn die dit niet goed vinden, dat niet goed vinden en daarover gaan zeuren.
Ik vond de verkiezingen leuk dit jaar (alleen jammer dat zo weinig mensen actief meegedaan hebben aan het nomineren), vorig jaar vond ik ze ook leuk.
Heb dit jaar zelfs nog meegeholpen om de fout gespelde usernames door te nemen en te verbeteren, maar blijkbaar is uiteindelijk toch het verkeerde Excel-bestand naar degene gegaan die de namen heeft ingevoerd.
Verder interesseert het me weinig of en hoe vaak er op mij gestemd wordt.
Ja, want ik ben dól op weetikveelwatten!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tuurlijk meid, daarom blijf je hier reageren en verdedigen en weetikveelwatten.
Ach, maak je niet druk. Iedereen is dit alweer vergeten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus het is blijkbaar leuk om users te nomineren die amper/geen posts hebben?
Nou ja, het proberen is leuk geweest en ook absoluut niet mislukt. Combi zou misschien leuk zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:10 schreef BrandX het volgende:
naja, hoe het ook zij, dit topic behoeft iig geen deel twee. Alles is wel gezegd zo'n beetje inmiddels, tis wel klaar.
Het blijft nu een beetje modder gooien naar elkaar waarbij de meesten het presteren gigantisch (het punt) te missen.
En die GlowMouse en nog wat anderen erin gestopt hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef Staal het volgende:
Rest nog alle hulde voor alle moeite die je erin gestoken hebt.
Dank jequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Nou ja, het proberen is leuk geweest en ook absoluut niet mislukt. Combi zou misschien leuk zijn.
Rest nog alle hulde voor alle moeite die je erin gestoken hebt.
Uit m'n hart gegrepenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eigenlijk vind jij alles wat chaos veroorzaakt wel 'lol' hè?
[ afbeelding ]
Zo'n gevoel heb ik bij jou, raar hè?
Je hebt niet anders gedaan dan gelobbied, mensen met kritiek op jou de mond gesnoerd, mensen die kritiek op jou hadden onmiddellijk op de nominatielijst geplaatst voor 'domste' etc., je hebt er een heel werk aan gehad om iedereen te misleiden, samen met Daniel1976 en Staal voor een of andere 'grap' (?), je post 8 x daags over dit onderwerp en dan nóg beweren dat niemand het serieus moet nemen en dat het je niets interesseert óf en hoe er op jou en jouw aanhangsels gestemd isquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Verder interesseert het me weinig of en hoe vaak er op mij gestemd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |