quote:
Op woensdag 4 januari 2012 00:44 schreef Moira. het volgende:Grootste dorpsgek en leukste gek zijn wel andere dingen.
Paul werd altijd verkozen tot dorpsgek, en hoewel ik wel op hem heb gestemd als leukste gek, vindt niet iedereen onze Paulus leuk, maar wel gek

Ja zeg, neem die verkiezingen even
nog serieuzer...

Als je dat serieus
zo belangrijk had gevonden, dan had je toch iets beter moeten opletten en
zelf met die categorie moeten komen tijdens de nominaties.
Klachten over de benaming van deze categorie en het grootste deel van de invulling daarvan kun je trouwens kwijt bij naatje_1.

quote:
Niet dat het er toe doet, maar mag ik vragen hoe oud je bent?
Maak er voor eind dit jaar een verkiezingsvraag van:
Hoe oud is
yvonne Joipoidoipoipoi18, 25, 32, 43, 58, 62, 79, 81

De 'meest fanatieke deelnemers' (Daniel1976, Staal, ik) van deze verkiezingen hebben deze verkiezingen juist helemaal niet zo serieus genomen, zoals misschien gedacht wordt. We hebben er juist ontzettend veel lol om gehad. Ook om die jankreacties achteraf van mensen die de verkiezingen stout en oneerlijk vinden, moeten wij:
![f066ua.gif]()
En nee, we hebben niet met z'n 3-en afgesproken om die hele verkiezing voor het grootste gedeelte met z'n 3-en te gaan regelen, dat liep gewoon zo. Staal 'kende' ik hiervoor nog niet eens, en van Daniel1976 vind ik het ook echt niet erg dat hij 'gewonnen' heeft als 'meest fanatieke deelnemer'. Sterker nog, toen ik postte dat ik dat ik
wel erg vond dat hij die categorie gewonnen had, zat ik ondertussen te kijken hoe hij
onze slaapkamer aan het opruimen was.
Ook moest ik lachen dat hij de categorie 'liefste FOK!ster' gemaakt had en alleen mij en mijn ex-accounts daarin gezet had en dat maar één persoon dat opmerkte.

We (Daniel1976, Staal, ik) hoopten dat er veel meer mensen zouden meedoen aan de verkiezingen en schopten ook regelmatig het topic omhoog, maar dat viel helaas tegen.
Vervolgens gingen we totaal onbekende users nomineren (users met 0 posts, users die 8 jaar geleden eens 3 posts hadden geplaatst), maar ook op
die manier mocht het niet baten.

Ook heb ik genoeg anderen genomineerd en er zijn ook anderen (naast Staal en Daniel1976) die mij genomineerd hebben.
Nu duidelijk? Misschien moeten er eind dit jaar verkiezingen georganiseerd worden (in welke vorm dan ook) met als titel:
'FOK!verkiezingen voor users die alleen maar bloedserieus willen stemmen en geen lol willen maken tijdens de verkiezingen. Dat je alleen op users mag stemmen in een bepaalde categorie als je daar 100% achter staat, want Paul is geen leukste gek, genoeg mensen die hem niet leuk vinden. Paul is dorpsgek. Mensen die dat niet inzien krijgen een standje.'[ Bericht 1% gewijzigd door Joipoidoipoipoi op 04-01-2012 12:12:46 ]