Mok, mok, mok!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:04 schreef zarGon het volgende:
Totale fiasco. Ik hoop jullie (de forumcrew) dit niet vergeten zullen zijn in december 2012.
Ja zo winnen volstrekt onbekende users ook eens watquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Mok, mok, mok!
Ik vond dit de leukste verkiezingen ooit..
Ik ook!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Staal het volgende:
Heb jij wat gewonnen dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja zo winnen volstrekt onbekende users ook eens wat
quote:
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]![]()
LOL
Heeft Yvonne dat gedaan?
Ga d'r helemaal van blozen
Doet me denken aan de polls die murp verkrachtte door op zichzelf te stemmen. Hij vond het plezierig, goed dat jullie het plezierig vinden en julle je vermaken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Mok, mok, mok!
Oh, zarGon, ik echt een hele hoop users genomineerd. Heb ze zelfs opgediept uit de onbekende zandbodem van FOK!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doet me denken aan de polls die murp verkrachtte door op zichzelf te stemmen. Hij vond het plezierig, goed dat jullie het plezierig vinden en julle je vermaken..
Ik ook, mensen die nooit of járen niet gepost hebben, heb ik 1 minute of fame gegeven door ze te nomineren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:46 schreef Staal het volgende:
Oh, zarGon, ik echt een hele hoop users genomineerd. Heb ze zelfs opgediept uit de onbekende zandbodem van FOK!.
Blijkbaar maakt het niet uit hoe de verkiezingen georganiseerd worden, geklaagd wordt er toch wel!quote:Het maken van deze verkiezingen was gewoon heel lollig. Het stond iedere user vrij om zelf mensen voor te dragen, overal is een oproep geweest om mee te doen en dat gebeurde gewoon niet. Wel was het zo dat er ieder jaar geklaagd werd op de traditionele verkiezingen. Hier te kort en daar te breed.
Maar wél een heel lachwekkend kersje!quote:Daarom vind ik het jankzakken nu een kersje op de taart.
Dat nomineren op zich is het punt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Oh, zarGon, ik echt een hele hoop users genomineerd.
Wat is daar mis mee?quote:
Verbaast me niks!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:15 schreef Staal het volgende:
Maar de combinatie deel traditioneel en ook vrije inbreng van users zelf zou ik heel tof vinden en zou ook volgend jaar wel willen helpen om dat voor elkaar te krijgen.
Dat vind ik trouwens wel tof.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Verbaast me niks!
84. Meest behulpzame user (176 inzendingen / 37%)
1. staal (74)
2. Joipoidoipoipoi (58)
3. ayumu (44)
quote:4. Welke user zou nooit verbannen mogen worden? (239 inzendingen / 50%)
1. tong80 (53)
?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Is het voor volgend jaar niet een idee om een combinatie van deze verkiezingen en de normale verkiezingen te doen?
Dus dat er bijvoorbeeld 65 vragen vaststaan (beste mod, beste weblogger, beste nieuwsposter, beste nieuwsartikel, leukste forum, etc.) en dat users vragen erbij mogen bedenken, waarvan de 20 leukste worden gekozen.
En dan gewoon open vragen.
Het is maar een suggestie.
Jij zeurt ook echt overal om he.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben een grotere zeurkous dan Ritmo, Paul en rubje?
[..]
?
Volgens mij is Staal een meisjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Staal is sowieso puik, al was het alleen maar vanwege z'n UI
Cobra4 stond er ook in!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is Staal een meisje![]()
anders staat er een man in het lijstje Liefste Fokster
Het mag dan wel goed aangekondigd zijn, maar dat neemt nog niet weg dat veel users gewoon geen zin hebben om te nomineren en alleen op de verkiezingen willen stemmen op elke user die ze voor ogen hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef BrandX het volgende:
Mjah, in bijna alle fora stond er een topic sticky, het stond aangekondigd, als MED, op elke subsite èn heeft wekenlang op de fp als sitenews gestaan.... als je het dan niet gezien hebt kunnen wij niets aan doen
het gaat er in mijn post niet om of users wel of geen zin hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het mag dan wel goed aangekondigd zijn, maar dat neemt nog niet weg dat veel users gewoon geen zin hebben om te nomineren en alleen op de verkiezingen willen stemmen op elke user die ze voor ogen hebben
leuk om het een keertje zo geprobeerd te hebben, maar ik wil niet beperkt worden in de users waarop ik wil stemmen. Fokverkiezingen zijn gewoon leuk
quote:En ik kom er dan ook net pas achter dat die users dus gekozen waren dmv nominaties. Dat heb ik totaal niet meegekregen, dat je users kon nomineren en die vervolgens gekozen konden worden voor een 'award'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |