Nummer 2?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dat is nummer 2!
Volgende TT: Neukend 2012 in!
Dat was dus langer dan 10 minuten?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nummer 2?![]()
![]()
Maar ik heb idd een goede sex-a-thon gehad, had niet eens door dat het al 2012 was![]()
Behalve het mijne natuurlijkquote:Op zondag 1 januari 2012 15:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Uiterlijk is best overrated eigenlijk.
Doe eens aardig jij.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf hoe ikeruit zie. En hoe de meeste mensen over mij denken qua uiterlijk. Ik mag het zeggen.
[..]
Verkondig dan ook geen onzin.
Jullie negeren elkaar nietquote:Op zondag 1 januari 2012 15:18 schreef formerjellybean het volgende:
Welke rel ik negeer die persoon gewoon , als negeren een rel is ja dan is kan ik heb je een raar idee van een rel.
Het was ietsje langer jaquote:Op zondag 1 januari 2012 15:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat was dus langer dan 10 minuten?
Legendarischquote:
Ik vroeg er naarquote:Op zondag 1 januari 2012 15:19 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat hier? Als ik neuk zet ik dat hier ook niet neer hoor.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg, eindelijk heb ik bob gezien in dit topic!
ipv op TC
Dit is toch teh interwebzz forum waar je je ego onnodig uit mag vergroten tot epische proporties?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:19 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat hier? Als ik neuk zet ik dat hier ook niet neer hoor.
Oh. Ja, ik vind het altijd zo vreemd hier wanneer mensen verkondigen dat ze net hebben geneukt. Gefeliciteerd hoor.quote:
Nu moeten wij vragen: 'welk nieuws?'. Vertel.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed, was gezellig, goed nieuws te horen gekregen van vrienden
Ja dáár vroeg ik niet naar haha wel naar de duurquote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik vind het altijd zo vreemd hier wanneer mensen verkondigen dat ze net hebben geneukt. Gefeliciteerd hoor.
goed te doenquote:
Dus eigenlijk ben je nog een maagd die ergens in een uithoek van friesland woont?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is toch teh interwebzz forum waar je je ego onnodig uit mag vergroten tot epische proporties?
Jijquote:
VInd je dat daadwerkelijk vreemd gezien het topic waarin we ons bevinden?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik vind het altijd zo vreemd hier wanneer mensen verkondigen dat ze net hebben geneukt. Gefeliciteerd hoor.
Gotta love this chickquote:Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je nog een maagd die ergens in een uithoek van friesland woont?
Dat kloptquote:Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je nog een maagd die ergens in een uithoek van friesland woont?
Interessant.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dáár vroeg ik niet naar haha wel naar de duur
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed, was gezellig, goed nieuws te horen gekregen van vrienden
Komt u maar met de goede verhalenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prima. Uurtje of 5 thuis, kwart voor 3 mn bed uit en nu maar aan mini-saucijzen als 'ontbijt'
Ja, wel als je hier nooit post. Kree vind ik niet raar maar die Barbusse wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
VInd je dat daadwerkelijk vreemd gezien het topic waarin we ons bevinden?
Zo post ik al één jaar. Zo ben ik gewoon.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Hij's een beetje wanhopig op zoek naar de start van een relletje.
DM schatquote:
Uiteraard, what else is newquote:
Mweh valt nog te bezien, hij moet zijn credits nog verdienenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig 2012 mattiequote:Op zondag 1 januari 2012 15:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zo post ik al één jaar. Zo ben ik gewoon.
ik heb altijd een potje zout binnen handbereik als ik met jou chatquote:Op zondag 1 januari 2012 15:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zo post ik al één jaar. Zo ben ik gewoon.
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mweh valt nog te bezien, hij moet zijn credits nog verdienenBeter laat je hem naar Almere komen, daar wilt iedereen zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik helaas niet. Stond wel even te kletsen met een meisje die ik een tijd niet had gezien maar toen moest een andere vent zo nodig ook kletsen met haar.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt u maar met de goede verhalen
En waar baseer je dat op? Omdat je nooit aandacht krijgt van kerels ofzo?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef Lot88 het volgende:
Ik snap wel dat bartho het goed bedoelde, maar ik vat het wel op zoals sinos aangeeft, zal mogelijk een vrouwentrekje kunnen zijn..
Overigens mijn beeld is ook, wat ergens al eerder aangegeven word, en waar Nouvelle zelf van aangeeft dat het bullshit is. Dat mannen puur en alleen maar naar uiterlijk kijken.. Ik ben iemand die een ander niet snel als lelijk bijvoorbeeld zou bestempelen omdat ik mijzelf ook verre van de catagorie mooi plaats..
Tuurlijk is dat iets dat tussen mijn oren zit maar ik heb het er nog niet uitgeslagen gekregen..
Zelfde he. Hopen dat je nu wel een vrouw mag veroveren.quote:
Vreemd wellicht, maar schijnbaar ook bijzonder lekkerquote:Op zondag 1 januari 2012 15:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, wel als je hier nooit post. Kree vind ik niet raar maar die Barbusse wel.
Als dat maar niet zo is als rivella \want in werkelijkheid is dat smerig rioolwaterquote:Op zondag 1 januari 2012 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vreemd wellicht, maar schijnbaar ook bijzonder lekker
met een beetje leuk uiterlijk laat je je toch versierenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet. Stond wel even te kletsen met een meisje die ik een tijd niet had gezien maar toen moest een andere vent zo nodig ook kletsen met haar.
Maar los daarvan zei ik gister in het topic nog dat ik niet zo van het kroegversieren ben. Liever daarbuiten. Zoals gister nog een sjans in de sportschool, waar ik wel meer over vertel als ik meer heb.
Mwah, je moet er toch wel wat voor doen lijkt me? Beetje inzet is wel zo leuk.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
met een beetje leuk uiterlijk laat je je toch versieren
Ik zat eens even te kijken gisteravond, maar de was me dr toch een knap meisje.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
met een beetje leuk uiterlijk laat je je toch versieren
Is weer een stel zwanger en 1 van mijn beste maten komt weer in de buurt wonenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
[..]
Nu moeten wij vragen: 'welk nieuws?'. Vertel.
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als dat maar niet zo is als rivella \want in werkelijkheid is dat smerig rioolwater
Ik liet me nooit versieren. Ja heel vroeger, scheelde geld met uitgaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, je moet er toch wel wat voor doen lijkt me? Beetje inzet is wel zo leuk.
Niet op afgestapt?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zat eens even te kijken gisteravond, maar de was me dr toch een knap meisje.
/einde verhaal
Van de zomer toen ik met haar stond te zoenen kreeg ik er een paar in m'n handen geduwd.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mag ik alles vragen? een onbelangrijk iets voor versieren enzo verder.
maar toen condoom?
waren ze nog wel hodubaar?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:32 schreef kree het volgende:
Gaat weer lekker snel hier, maar even uit het vorige topic:
[..]
Van de zomer toen ik met haar stond te zoenen kreeg ik er een paar in m'n handen geduwd.
Niks gebeurd toen behalve zoenen, maar die dingen toch maar in m'n portefeuille laten zitten.
Zei gister (we lagen al elkaar strelend op bed), ja ik heb geen condooms.
(en het is niet zo dat ik hier een doos van die dingen heb staan, had de hoop toch al min of meer opgegeven dat ik iemand tegen zou komen)
Moest effe zoeken maar het kwam toch nog van pas dat ik ze had bewaard![]()
Beetje onwennig voor mij hoor, nouja denk dat ik nog genoeg kansen ga krijgen om te oefenen.
mwehehe nee. Ik had hele avond tamelijk sociaal lopen doen en op dat moment was ik vrij kapot. De laatste paar uren was iedereen zo stuk als maar kan. Dus nee. Was bij het feest wel heel erg twee groepen, dat was jammer. Anders had ik zeker wel praatje gemaakt, maar dikke kans dat ik dan ook snel weer weg was, als het toevallig stilvaltquote:
haha nog een zwanger vriendinnetje in dit topic. Heeft dit topic over 25 jaar ook nog bestaanrechtquote:Op zondag 1 januari 2012 15:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En heb je ze niet te lang in je portomonnee laten zitten? Is ook niet best voor die dingen.
Tering willen jullie die doomscenarios voor je houdenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
haha nog een zwanger vriendinnetje in dit topic. Heeft dit topic over 25 jaar ook nog bestaanrecht
En op 1 januari en ook nog een zondag, je bent echt verdoemd; geen winkel die open is kree...quote:Op zondag 1 januari 2012 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
Tering willen jullie die doomscenarios voor je houden![]()
Volgens mij heb ik er nog 1 van hetzelfde bouwjaar durf haast niet te kijken wat voor datum erop staat nu.
Geen excuses nodig.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
mwehehe nee. Ik had hele avond tamelijk sociaal lopen doen en op dat moment was ik vrij kapot. De laatste paar uren was iedereen zo stuk als maar kan. Dus nee. Was bij het feest wel heel erg twee groepen, dat was jammer. Anders had ik zeker wel praatje gemaakt, maar dikke kans dat ik dan ook snel weer weg was, als het toevallig stilvaltjaja excuses
Nee ik heb eigenlijk geen idee maar het zit er wel in tot in mijn teennagels en haarpuntjes..quote:Op zondag 1 januari 2012 15:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Omdat je nooit aandacht krijgt van kerels ofzo?
[..]
Zelfde he. Hopen dat je nu wel een vrouw mag veroveren.
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En op 1 januari en ook nog een zondag, je bent echt verdoemd; geen winkel die open is kree...
Daar komen kreetjes vanquote:Op zondag 1 januari 2012 15:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Goedzo Kree. Zonder condoom is dom als je dat doet.
Nouja kind op je 29e is niet raar hahahaquote:Op zondag 1 januari 2012 15:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En op 1 januari en ook nog een zondag, je bent echt verdoemd; geen winkel die open is kree...
Ja ik weet. Ze leek te knapquote:Op zondag 1 januari 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen excuses nodig.Volgende keer gewoon op afstappen.
Tè knap? Bestaat zoiets?quote:
Je weet de dames wel te binden, kreequote:Op zondag 1 januari 2012 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja kind op je 29e is niet raar hahaha
Maar het is nou niet echt dat ik erop zit te wachten, zeker niet in het begin van een prille relatie.
Ik heb haar nu denk pas 7 keer ofzo in het echt gezien
Thehehehe. Ik ben schijnbaar een hopeloze optimist danquote:Op zondag 1 januari 2012 15:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, dat zorgt voor doemdenken in mijn hoofdje
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja kind op je 29e is niet raar hahaha
Maar het is nou niet echt dat ik erop zit te wachten, zeker niet in het begin van een prille relatie.
Ik heb haar nu denk pas 7 keer ofzo in het echt gezien
Allemaal doorgedraaid en psychotisch en tot hun 28e nog geen vriendin en afgemaakte HBOquote:Op zondag 1 januari 2012 15:38 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mix tussen psychosemeisjes en kreetjes.
Zelfvertrouwen heet dat, geloof ikquote:Op zondag 1 januari 2012 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thehehehe. Ik ben schijnbaar een hopeloze optimist dan
Waardeoordeel: Ik vind je leuker als je positief bent = positief waarde oordeel, -> Je bent van waarde voor mij, en ik zie je graag blij lijkt het te zeggen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo komt het over. Ik zeg niet dat het zo is, daar zit nogal een verschil in. Je betrekt een eigen waarde oordeel in een observatie over iemand. Dat komt heel anders over dan wanneer je dat waardevrij overbrengt op iemand.
Je merkt het niet aan haar, maar ja, ze slikt er nog steeds medicijnen voor.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]![]()
Eckte eckte liefde. Hoe is het nu met haar dan? Nog steeds last van psychoses of niet?
Maybe. Het werkt wel in ieder geval.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heet dat, geloof ik
Hmm. Knap van je vind ik. Ik zal nooit met zo iemand een relatie aangaan. Veel te veel gezeur, denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
Je merkt het niet aan haar, maar ja, ze slikt er nog steeds medicijnen voor.
Dat is waar ik een beetje bang voor ben, dat ze weer in een hele dip raakt ofzo.
Maar ik wil er wel voor gaan en ze vertelde zelf dat het de goede richting op ging.
Waar kan ik dat kopen; goed spul zo te horenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maybe. Het werkt wel in ieder geval.
Klinkt als een droomhuwelijkquote:Op zondag 1 januari 2012 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
Allemaal doorgedraaid en psychotisch en tot hun 28e nog geen vriendin en afgemaakte HBO![]()
![]()
Ach, hij heeft wat te batsen en hij ziet zelf in dat er wel eens problemen zouden kunnen opdoemen in de toekomst. Wat mij betreft doet ie het goed, ik ben ook dit jaar weer niet besprongen met O&N. Of überhauptquote:Op zondag 1 januari 2012 15:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]![]()
Eckte eckte liefde. Hoe is het nu met haar dan? Nog steeds last van psychoses of niet?
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef Lot88 het volgende:
Ik snap wel dat bartho het goed bedoelde, maar ik vat het wel op zoals sinos aangeeft, zal mogelijk een vrouwentrekje kunnen zijn..
Overigens mijn beeld is ook, wat ergens al eerder aangegeven word, en waar Nouvelle zelf van aangeeft dat het bullshit is. Dat mannen puur en alleen maar naar uiterlijk kijken.. Ik ben iemand die een ander niet snel als lelijk bijvoorbeeld zou bestempelen omdat ik mijzelf ook verre van de catagorie mooi plaats..
Tuurlijk is dat iets dat tussen mijn oren zit maar ik heb het er nog niet uitgeslagen gekregen..
Dat is waar ik nog achter moet komen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:44 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hmm. Knap van je vind ik. Ik zal nooit met zo iemand een relatie aangaan. Veel te veel gezeur, denk ik.
Hier op Malta vrij te verkrijgen in iedere goede cocktailbar bij elke bestellingquote:Op zondag 1 januari 2012 15:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar kan ik dat kopen; goed spul zo te horen
Dit ja. Moet iedereen dat meisje links laten wezen alsof heeft zei een aura van ongeluk om zich heenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach, hij heeft wat te batsen en hij ziet zelf in dat er wel eens problemen zouden kunnen opdoemen in de toekomst. Wat mij betreft doet ie het goed, ik ben ook dit jaar weer niet besprongen met O&N. Of überhaupt
Het schijnt raar te zijn om dat hier te meldenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach, hij heeft wat te batsen en hij ziet zelf in dat er wel eens problemen zouden kunnen opdoemen in de toekomst. Wat mij betreft doet ie het goed, ik ben ook dit jaar weer niet besprongen met O&N. Of überhaupt
ik ben geen hij maar mag ik je toch versieren met een mooie kerstslingerquote:Op zondag 1 januari 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
Ik durf pas iemand te versieren as hij op mij afstapt
Ik vind vrouwen die die stap zelf nemen juist sexyquote:Op zondag 1 januari 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
maar serieus, ik heb niet eens een praatje gemaaktquote:Op zondag 1 januari 2012 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier op Malta vrij te verkrijgen in iedere goede cocktailbar bij elke bestelling
Tja. Ik zal ook voor je gevoel gaan, ben benieuwd wat eruit komt. Wel een goed begin.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:45 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is waar ik nog achter moet komen.
Kijk elkaar een paar keer een avondje zien in de week is heel wat anders als echt een relatie en elkaar dagelijks zien met alle problemen die voorbij komen.
Maarja, kweet niet het voelt wel goed voor mijn eigen gevoel en ik denk dat ik daar maar achteraan moet gaan.
Wie zegt dat dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het schijnt raar te zijn om dat hier te melden
TC is voor jou danquote:Op zondag 1 januari 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
Kerst is al voorbijquote:Op zondag 1 januari 2012 15:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben geen hij maar mag ik je toch versieren met een mooie kerstslinger?
Dat probleem heb ik dus ookquote:Op zondag 1 januari 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
Gemiste kans dus. Geen nood, er komen er nog meerquote:Op zondag 1 januari 2012 15:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
maar serieus, ik heb niet eens een praatje gemaaktDas best jammer en het was echt makkelijker dan dat in een kroeg zou zijn
Slim, makkelijke manier om van al die crap af te komen. Ik denk dat ik ook maar een paar lampjes om Sinos heen wikkel.quote:
Jaquote:Op zondag 1 januari 2012 15:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben geen hij maar mag ik je toch versieren met een mooie kerstslinger?
Jij toch? Of ben ik nog niet wakker genoeg?quote:
Ja, vast. Maar 'probleem' is wel dat ik een vaste omgeving zit met veel vaste relaties en weinig nieuwe mensen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gemiste kans dus. Geen nood, er komen er nog meer
Je bent niet wakker genoeg.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij toch? Of ben ik nog niet wakker genoeg?
Om haar daarna op zolder te zetten om haar er pas eind november weer vanaf te halen?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:48 schreef twi het volgende:
[..]
Slim, makkelijke manier om van al die crap af te komen. Ik denk dat ik ook maar een paar lampjes om Sinos heen wikkel.
Verander die omgeving danquote:Op zondag 1 januari 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, vast. Maar 'probleem' is wel dat ik een vaste omgeving zit met veel vaste relaties en weinig nieuwe mensen.
Ik zal het meenemen in mijn beoordeling.quote:
daar kreeg je genoeg aandachtquote:
Zit ik voorlopig aan vast. Heb niet heel veel ruimte. En nieuwe vrienden zoeken zit ik ook niet op te wachtenquote:
Wat gaat er door je heen?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan kom je tussen je administratie nog een aantal kaartjes/briefjes tegen die je ex aan het begin van de relatie heeft geschreven.
ritueel verbranden tis niet zomaar je ex..quote:Op zondag 1 januari 2012 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan kom je tussen je administratie nog een aantal kaartjes/briefjes tegen die je ex aan het begin van de relatie heeft geschreven.
Ik zal straks even mijn agenda er bij pakkenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:50 schreef Lot88 het volgende:
gelukkig sinos!
Royco wanneer gaan we pokeren dan mijn agenda is nog zo leeg wil graag iets invullen
Hoe bedoel je precies, "voorlopig aan vast"?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zit ik voorlopig aan vast. Heb niet heel veel ruimte. En nieuwe vrienden zoeken zit ik ook niet op te wachten
Ik zou ze bewaren.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ritueel verbranden tis niet zomaar je ex..
Btw, een goed 2012 Royco!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal straks even mijn agenda er bij pakken
Ja iedere vrouw krijgt hier genoeg aandachtquote:Op zondag 1 januari 2012 15:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
daar kreeg je genoeg aandachtMaar even serieus; je ziet er goed uit en je bent jong. Komt goed dus
Hoe ziet je sociale leven er eigenlijk uit als ik vragen mag?
Dat zou nou iets zijn waar ik dus never nooit niet aan mee zou doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef -Nouvelles het volgende:
Misschien moeten we iemand van uit dit topic opgeven bij het programma Loverboys voor de Loveboat. Benzin ofzo.
studie, waar alleen mannen zitten en dat soort dingen. En ik doe wat voor een vereniging, wat veel tijd kost en waar ik aan vast zit.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies, "voorlopig aan vast"?
Waarom niet?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zou nou iets zijn waar ik dus never nooit niet aan mee zou doen.
Dan maar geen vriendin
Toch wel even een kut moment van gemis.quote:
M'n ex is nog steeds lief. Het werkte alleen niet meer tussen ons en dat is geen reden voor haat.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ritueel verbranden tis niet zomaar je ex..
Als vrouw hoef je minder te doen en als je sociale leven er goed uit ziet dan heb je het goed voor elkaar. En je leert er vanzelf mee omgaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja iedere vrouw krijgt hier genoeg aandacht
Danjewel. Mijn sociale leven is toppie
Mijn probleem is niet zozeer dat ik niet echt versierd wordt hoor, eerder dat ik daar niet zo goed mee om ga.
Zie me al zitten zo op TVquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toch wel even een kut moment van gemis.
[..]
M'n ex is nog steeds lief. Het werkte alleen niet meer tussen ons en dat is geen reden voor haat.
Dan ist idd een ander verhaal
Ach soo.... Die studie duurt natuurlijk niet eindeloos, dus dat komt goedquote:Op zondag 1 januari 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
studie, waar alleen mannen zitten en dat soort dingen. En ik doe wat voor een vereniging, wat veel tijd kost en waar ik aan vast zit.
Ja echt he.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
Zie me al zitten zo op TV![]()
Ongemakkelijke situaties die heel NL ziet
inderdaad, niet iedereen is een aandachtshoer. Aan de andere kant, hoe omgemakkelijk het ook is, het kan je wel een schop in de goede richting geven. Alleen wel jammer dat het programma niet integer is.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
Zie me al zitten zo op TV![]()
Ongemakkelijke situaties die heel NL ziet
Wat voor programma?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef -Nouvelles het volgende:
Misschien moeten we iemand van uit dit topic opgeven bij het programma Loverboys voor de Loveboat. Benzin ofzo.
Daarna wordt ik kantoorlul, vriendquote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach soo.... Die studie duurt natuurlijk niet eindeloos, dus dat komt goed
Die mensen die meedoen zijn geen aandachtshoeren. Eerder kneuzen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
inderdaad, niet iedereen is een aandachtshoer. Aan de andere kant, hoe omgemakkelijk het ook is, het kan je wel een schop in de goede richting geven. Alleen wel jammer dat het programma niet integer is.
Loonslaaf.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarna wordt ik kantoorlul, vriend
Maar goed hele programma draait om belachelijk maken van de minder sociale mens op een geniepige manier.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:58 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Die mensen die meedoen zijn geen aandachtshoeren. Eerder kneuzen.
Ja zal vast vanzelf gaan...quote:Op zondag 1 januari 2012 15:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je minder te doen en als je sociale leven er goed uit ziet dan heb je het goed voor elkaar. En je leert er vanzelf mee omgaan.
nee, ik ben ook loonslaaf.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
jij werkt 100 uur in de week in je eigen zaakje?
Nee, bij die Loveboat oprecht niet, die worden echt geholpen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar goed hele programma draait om belachelijk maken van de minder sociale mens op een geniepige manier.
love storyquote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja echt he.
Ik zag truwens een aflevering van een negerin (best dik) die zich voordeed als een Chinees meisje via internet om zo een jongen die zij leuk vindt verliefd te maken. Heeft ze een halfjaar/jaar volgehouden, fucking raar. Ging ze em daarna opzoeken op TV omdat ze verder met hem wilde alleen dan als zichzelf en in real life.
Vreemde was dat ze toch nog een nachtelijk avontuur samen hebben beleefd maar hij niet verder wilde aangezien hij haar niet kon vertrouwen na het fake-doen. Logisch ook wel.quote:
Nou of was dat nou een ander programma ook met Valerio.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:00 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee, bij die Loveboat oprecht niet, die worden echt geholpen.
Als ik je posts zo lees pik je wel de signalen op bij een versierpoging maar ga je er zelf niet op in, ondanks dat het van een leuke vent komt? Bang om jezelf bloot te geven of klap je gewoon dicht?quote:
Omdat je onzeker wordt, of juist ineens heel kritisch?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn probleem is niet zozeer dat ik niet echt versierd wordt hoor, eerder dat ik daar niet zo goed mee om ga.
Pff. Wel grappig hoor, ik zou zo'n programma wel willen presenteren. Deels serieus, deels trollende mensen in de zeik nemen. Iedereen uit mijn omgeving zegt ook, precies iets voor jou.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nou of was dat nou een ander programma ook met Valerio.
Met die ontmaagdingsservice![]()
Dan ben je toch echt retarded als je daar aan mee doet.
Denk niet dat je kans dan groter wordt om een vriendin te vinden.
En we hebben een nummer 3!quote:
En dat wil je niet? Wat is het probleem precies?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarna wordt ik kantoorlul, vriend
Kree en Barbusse gingen ook neukend het nieuwe jaar in en kwamen ook met zo'n dergelijke kreet binnenvallenquote:
Beidequote:Op zondag 1 januari 2012 16:02 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je onzeker wordt, of juist ineens heel kritisch?
Bartholomeus is kruisjes aan het zetten bij de hoeveelheid mensen die tijdens O&N elkaars kruisje gedeeld hebben.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Vreemde was dat ze toch nog een nachtelijk avontuur samen hebben beleefd maar hij niet verder wilde aangezien hij haar niet kon vertrouwen na het fake-doen. Logisch ook wel.Heel raar verhaal.
Tsja, het laatste dan meer een excuus voor het eerste natuurlijk. Dat is best rot, en je voornemen voor 2012 is natuurlijk wel om erachter te komen waarom en dat aan te pakken?quote:
Als iemand me vorig jaar met O&N had gezegd hoe 2011 zou lopen en zou eindigen, dan had ik die persoon keihard uitgelachen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kree en Barbusse gingen ook neukend het nieuwe jaar in en kwamen ook met zo'n dergelijke kreet binnenvallen
En ben jij de prinses of de heks?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als iemand me vorig jaar met O&N had gezegd hoe 2011 zou lopen en zou eindigen, dan had ik die persoon keihard uitgelachen.
Sprookjes bestaan
Zelfde verhaal bij mij best een kutjaar gehad maar nu ziet het er ineens heel anders uit.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als iemand me vorig jaar met O&N had gezegd hoe 2011 zou lopen en zou eindigen, dan had ik die persoon keihard uitgelachen.
Sprookjes bestaan
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108229 the storyquote:Op zondag 1 januari 2012 16:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]er is hoop
![]()
Tis idd een bizar verhaalben toch al niet zoon fan van daten
Ja inderdaad. Mn goeie voornemen is om er meer open voor te staan en proberen het gewoon te laten gebeuren zonder afstand te nemen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, het laatste dan meer een excuus voor het eerste natuurlijk. Dat is best rot, en je voornemen voor 2012 is natuurlijk wel om erachter te komen waarom en dat aan te pakken?
Ik voel me bijna opgelaten door ontopic te gaan hier...
Ik heb dat ook gezien ja...Met Valerio toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:09 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108229 the story
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mn goeie voornemen is om er meer open voor te staan en proberen het gewoon te laten gebeuren zonder afstand te nemen.
Hoezo?
Ja en Dennis.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gezien ja...Met Valerio toch?
Bizar verhaal.
Nieuwe computer kopenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:15 schreef Lot88 het volgende:
Ik kan hem niet zien? heb een zwart scherm voor mij met de titel enz en alle tekst er om heen maar geen filmpje
Misschien ben jij ook wel een grote negerinquote:Op zondag 1 januari 2012 16:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja en Dennis.
Er gebeuren vreemde dingen ja.
Nee hoor, een kleine.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien ben jij ook wel een grote negerin
Ik heb heul saai een geweldig jaar gehad....quote:Op zondag 1 januari 2012 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
Zelfde verhaal bij mij best een kutjaar gehad maar nu ziet het er ineens heel anders uit.
(En dan heb ik het niet alleen over liefde)
Zou mooi zijn voor je als 't lukt. Eenmaal een lijstje met kritische dingen in je hoofd hebben en 't allemaal wat serieuzer nemen dan de gemiddelde hosselaar geeft je nogal wat kansen om andere leuke mensen mis te lopen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
Ja inderdaad. Mn goeie voornemen is om er meer open voor te staan en proberen het gewoon te laten gebeuren zonder afstand te nemen.
Hoezo?
Zelf 1 kopen?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb er al 2 die 3de krijg ik niet bij pap door de neus geboort denk ik
Nee hoor, je zeurt nietquote:Op zondag 1 januari 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zou mooi zijn voor je als 't lukt. Eenmaal een lijstje met kritische dingen in je hoofd hebben en 't allemaal wat serieuzer nemen dan de gemiddelde hosselaar geeft je nogal wat kansen om andere leuke mensen mis te lopen.
Omdat 't topic toch wel heel erg een SC is geworden. Maar dan zal ik wel weer zeuren!
Flauw hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 16:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb er al 2 die 3de krijg ik niet bij pap door de neus geboort denk ik
Dat is ook onzinquote:Op zondag 1 januari 2012 16:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hij vond het al onzin dat ik een 2de wilde voor school
O ik heb totaal geen lijstje met kritische dingen hoor, integendeel. Maar het serieuzer nemen dan de ander heb ik wel een handje van ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zou mooi zijn voor je als 't lukt. Eenmaal een lijstje met kritische dingen in je hoofd hebben en 't allemaal wat serieuzer nemen dan de gemiddelde hosselaar geeft je nogal wat kansen om andere leuke mensen mis te lopen.
Omdat 't topic toch wel heel erg een SC is geworden. Maar dan zal ik wel weer zeuren!
Ik heb zelf 2 laptops, 2 computers en een tabletquote:Op zondag 1 januari 2012 16:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hij vond het al onzin dat ik een 2de wilde voor school
Waarom in godsnaam?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 laptops, 2 computers en een tablet
Gelukkig 2012 Tijn!quote:
Waarom niet?quote:
Dat kun je iedere avond doen!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
Zo O&N was vetbier drinken en naar muziek luisteren
Dat ga ik ieder jaar doen.
Ik betaal ze gewoon zelfquote:
Mooi verwoordquote:Op zondag 1 januari 2012 16:30 schreef Crutch het volgende:
Waarde versiersellaars,
Het is mij een waar genoegen u allen op deze heugelijke dag een behaaglijk en vruchtbaar nieuwjaar te wensen.
Ja dat is waar maar met zo veel bier dan gaat hem dat niet wordenquote:
Das waarquote:Op zondag 1 januari 2012 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar met zo veel bier dan gaat hem dat niet worden
Belachelijk, je mag toch zelf wel weten wat je koopt van je eigen geld?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik betaal ze gewoon zelf? Die andere 2 ook.. Maar hij vind dat onzin en anders stuurt hij mij toch terug naar de winkel
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Belachelijk, je mag toch zelf wel weten wat je koopt van je eigen geld?
Ik had er niet aan moeten denken om vandaag te moeten werkenquote:
Ik ben aan het werk nuquote:Op zondag 1 januari 2012 16:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had er niet aan moeten denken om vandaag te moeten werken
Nouja, het hebben van een lijstje staat zo oppervlakkig, maar dingen die je bij voorbaat al niet zo aanspreken en die dan ineens als reden dienen dat je er niet op in gaat. Maargoed, heb er ook wel last van dat ik dingen veel te serieus neem, ook maar iets wat ik in 2012 achter me moet laten.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:26 schreef Sinosappel het volgende:
O ik heb totaal geen lijstje met kritische dingen hoor, integendeel. Maar het serieuzer nemen dan de ander heb ik wel een handje van ja.
Nou ben ik sinds kort weg waar ik hoofdzakelijk werkte, maar daar had ik alleen maar mannelijke collega's en straks op mijn studie ook alleen maar mannen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:34 schreef Crutch het volgende:
Jullie boffen maar.
Iedereen moet zoenen enzo.
Dingen serieus nemen... ik ben ook schuldigquote:Op zondag 1 januari 2012 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, het hebben van een lijstje staat zo oppervlakkig, maar dingen die je bij voorbaat al niet zo aanspreken en die dan ineens als reden dienen dat je er niet op in gaat. Maargoed, heb er ook wel last van dat ik dingen veel te serieus neem, ook maar iets wat ik in 2012 achter me moet laten.
Op welke manier.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:36 schreef b4kl4p het volgende:
Yes, deze geestelijk gehandicapte boktor heeft vannacht weer eens gescoord na een droogstand van bijna driekwart jaar door ziekte. Feliciteer mij hier.
Hij wordt vaderquote:
Nice kerel!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:36 schreef b4kl4p het volgende:
Yes, deze geestelijk gehandicapte boktor heeft vannacht weer eens gescoord na een droogstand van bijna driekwart jaar door ziekte. Feliciteer mij hier.
Ik zou het niet kunnenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou ben ik sinds kort weg waar ik hoofdzakelijk werkte, maar daar had ik alleen maar mannelijke collega's en straks op mijn studie ook alleen maar mannen.![]()
Geen idee, ik was te bezopen dus ben ik een chillplek gaan zoeken. Dat zat tjokvol met mossels.quote:
Ge zijt al batsend 2012 in gegaan?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:36 schreef b4kl4p het volgende:
Ik heb niet echt veel keuze. Al die vrouwen zijn zo stom om niet voor mijn vakgebied te kiezenquote:
Dat deel mis ik een beetje, zoenen was het wel geloof ik. Maar ik hoorde vanmorgen dat iemand me aan het zoeken was en toen was ik op zoek naar de plee samen met haar. (Wat een plek ook, ooit op de wc van een disco genuked. Tering wat is dat vies.) Dus het kan... doch onwaarschijnlijk.quote:
Dat zuigt hardquote:Op zondag 1 januari 2012 16:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb niet echt veel keuze. Al die vrouwen zijn zo stom om niet voor mijn vakgebied te kiezen
Soms denk ik me om moet scholen en dat ik iets met mode of kinderen moet gaan doen om vrouwen te ontmoetenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb niet echt veel keuze. Al die vrouwen zijn zo stom om niet voor mijn vakgebied te kiezen
Dude....quote:Op zondag 1 januari 2012 16:40 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat deel mis ik een beetje, zoenen was het wel geloof ik. Maar ik hoorde vanmorgen dat iemand me aan het zoeken was en toen was ik op zoek naar de plee samen met haar. (Wat een plek ook, ooit op de wc van een disco genuked. Tering wat is dat vies.) Dus het kan... doch onwaarschijnlijk.
Ach, eigenlijk is het wel beter, ben toch bang voor meisjesquote:Op zondag 1 januari 2012 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zuigt hardIk heb het wel goed getroffen vind ik
En dat je werkt met vrouwen die weten dat jij mode en kinderen interessant vindt, dit gooit je meteen in de friendzone.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms denk ik me om moet scholen en dat ik iets met mode of kinderen moet gaan doen om vrouwen te ontmoeten![]()
Maar dan realiseer ik me dat dat een verspilling van mijn talent zou zijn
Ja de avond was wat wazig maar ben blij dat ik mijn mojo weer terug heb.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:40 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat deel mis ik een beetje, zoenen was het wel geloof ik. Maar ik hoorde vanmorgen dat iemand me aan het zoeken was en toen was ik op zoek naar de plee samen met haar. (Wat een plek ook, ooit op de wc van een disco genuked. Tering wat is dat vies.) Dus het kan... doch onwaarschijnlijk.
Mee ees. Soms doet geilheid rare dingen met je.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:40 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
nope ik hoef hem ook niet tegen te spreken weet waar dat op uitloopt.. *zucht nog een klein jaartje en dan ben ik toch t huis uitquote:Op zondag 1 januari 2012 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Mojoquote:Op zondag 1 januari 2012 16:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja de avond was wat wazig maar ben blij dat ik mijn mojo weer terug heb.
Zeker, en het alternatief was buiten in de sneeuw. Gelukkig was ik zo slim om mn complete outfit op dat achterding te leggen. Zij niet, zij kon naar huis andere kleren aantrekken.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mee ees. Soms doet geilheid rare dingen met je.
Pas maar op, het was echt spelen voor gevorderder gisteren.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MojoMothers, lock up your daughters! Daughters, lock up your MILSWANCA´s! b4kl4p has his mojo back!
iets met ouders en zelfstandig zijn : pquote:Op zondag 1 januari 2012 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
En waar speelde dit zich af dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zeker, en het alternatief was buiten in de sneeuw. Gelukkig was ik zo slim om mn complete outfit op dat achterding te leggen. Zij niet, zij kon naar huis andere kleren aantrekken.
Nja, ik heb ongeveer hetzelfde met mijn moeder, maar die maakt zich niet druk over welke spullen ik koop gelukkigquote:Op zondag 1 januari 2012 16:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nope ik hoef hem ook niet tegen te spreken weet waar dat op uitloopt.. *zucht nog een klein jaartje en dan ben ik toch t huis uit
Wat had je daarvoor dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef Lot88 het volgende:
Mensen ik heb net firefox geinstaleerd en er gaat een wereld voor mij open
geen combi idd en al helemaal niet met mijn papa die de dictator uithangtquote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
iets met ouders en zelfstandig zijn : p
Buiten in de sneeuw, niet echt relaxed.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zeker, en het alternatief was buiten in de sneeuw. Gelukkig was ik zo slim om mn complete outfit op dat achterding te leggen. Zij niet, zij kon naar huis andere kleren aantrekken.
Zo hoort het ookquote:Op zondag 1 januari 2012 16:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Pas maar op, het was echt spelen voor gevorderder gisteren.
Seks op het strand vind ik juist heerlijkquote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Buiten in de sneeuw, niet echt relaxed.Net zoals seks op het strand, iedereen praat d'r positief over maar het is verre van ideaal.
Gekkie, FireFox is zo 2009, dan doe je 't toch gelijk goed en zet je Google Chrome erop?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef Lot88 het volgende:
Mensen ik heb net firefox geinstaleerd en er gaat een wereld voor mij open
Gebruiken mensen dat nogquote:
was meer omdat benzin zich te veel van zijn ouders aantrektquote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
geen combi idd en al helemaal niet met mijn papa die de dictator uithangt
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Pas maar op, het was echt spelen voor gevorderder gisteren.
http://maps.google.com/ma(...)009888,0.022788&z=16quote:
Welk strand danquote:Op zondag 1 januari 2012 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Seks op het strand vind ik juist heerlijk
Lijkt me niksquote:Op zondag 1 januari 2012 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Seks op het strand vind ik juist heerlijk
Niemand heeft wat te vertellen over een ander.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
was meer omdat benzin zich te veel van zijn ouders aantrekt(mijn ouders hadden niks te vertellen over mij
Malta. Voornamelijk rotsstrand, dus geen last van zandquote:
Jawelquote:
Is dat niet hard dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta. Voornamelijk rotsstrand, dus geen last van zand
Sneeuw met 12 graden en regen? Dat is knap.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
[..]
http://maps.google.com/ma(...)009888,0.022788&z=16
Hier ergens
Wel van rotsen. Doe mij maar gewoon een bed. Geen WC iig.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou bah zeg. Ik heb een hekel aan dat soort stranden.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was dan ook een jaar terug pannekoek. Heb toch driekwart jaar niet eens naar een vrouw kunnen kijken door ziekte. Geen SOAquote:Op zondag 1 januari 2012 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sneeuw met 12 graden en regen? Dat is knap.
Nee, dat valt verrassend mee. Zeker als je beiden half onder water zitquote:
Waar ik mijn geld aan uitgeef is gelukkig NIET hun zaak, maar je hebt gelijk jaquote:Op zondag 1 januari 2012 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
was meer omdat benzin zich te veel van zijn ouders aantrekt(mijn ouders hadden niks te vertellen over mij
Weet niet. Ik gebruik Chrome sinds het uitkwam, maar de laatste tijd begint Chrome zoveel kuren te vertonen, sommige bugs die er sinds de eerste versies in zaten zijn nog steeds niet opgelost hoe vaak mensen er ook om blijven zeuren. Ik denk erover om terug te gaan naar Firefoxquote:Op zondag 1 januari 2012 16:48 schreef twi het volgende:
Gekkie, FireFox is zo 2009, dan doe je 't toch gelijk goed en zet je Google Chrome erop?
okequote:Op zondag 1 januari 2012 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat valt verrassend mee. Zeker als je beiden half onder water zit
Sluit me hier bij aanquote:Op zondag 1 januari 2012 16:50 schreef xFriendx het volgende:
Geen idee of seks op het strand chill is. Gewoon thuis maar, werkt prima en is ook leuk.
Dat doe ik over 5 jaar goed?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:48 schreef twi het volgende:
[..]
Gekkie, FireFox is zo 2009, dan doe je 't toch gelijk goed en zet je Google Chrome erop?
Dat kan natuurlijkquote:Op zondag 1 januari 2012 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
okeik hou het voorlopig wel bij een bed
Gelukkig nieuwjaar...en huh? Hahahaquote:Op zondag 1 januari 2012 16:52 schreef DigitalGirl het volgende:
Gelukkig nieuwjaar... en sinos dat feminisme slaat soms wel een beetje door is niet?
Nou ja, zolang het met een leuk iemand is en de bezigheid an sich (seks) is ook leuk dan is het ook thuis niet saai.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sluit me hier bij aan
Best saai eigenlijk
In bed?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, zolang het met een leuk iemand is en de bezigheid an sich (seks) is ook leuk dan is het ook thuis niet saai.
Je begint toch ook niet gelijk met zwemmen in het diepe? Wie weet later een keerquote:
Dat ook natuurlijk. Maar ik vind het soms gewoon leuk om het op andere plekken te doen dan de slaapkamer.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, zolang het met een leuk iemand is en de bezigheid an sich (seks) is ook leuk dan is het ook thuis niet saai.
He bahquote:Op zondag 1 januari 2012 16:56 schreef b4kl4p het volgende:
Raarste plek ever was toch wel op de badkamer van een vriendinnetje van me. Had nog speciaal de kussens van de bank mee naar boven genomen maar het mocht niet baten. Van ons allebei de knietjes helemaal kapot van de tegels.
Dit is wel heel erg foutquote:Op zondag 1 januari 2012 17:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan is het ook niet zo vreemd als je roept: jemig, wat een grote meloenen.
Hoiquote:
Wat een heerlijke sinosappelquote:Op zondag 1 januari 2012 17:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan is het ook niet zo vreemd als je roept: jemig, wat een grote meloenen.
Thehehehequote:Op zondag 1 januari 2012 17:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
I know, maar ja, nieuw jaar, dan hebben we die maar vast gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:02 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ga vanavond seks hebben.![]()
![]()
Ik ergens in de loop van 2012SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Goed voornemenquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:02 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ga vanavond seks hebben.![]()
![]()
Ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |