Lijkt me niksquote:Op zondag 1 januari 2012 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Seks op het strand vind ik juist heerlijk
Niemand heeft wat te vertellen over een ander.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
was meer omdat benzin zich te veel van zijn ouders aantrekt(mijn ouders hadden niks te vertellen over mij
Malta. Voornamelijk rotsstrand, dus geen last van zandquote:
Jawelquote:
Is dat niet hard dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta. Voornamelijk rotsstrand, dus geen last van zand
Sneeuw met 12 graden en regen? Dat is knap.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
[..]
http://maps.google.com/ma(...)009888,0.022788&z=16
Hier ergens
Wel van rotsen. Doe mij maar gewoon een bed. Geen WC iig.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou bah zeg. Ik heb een hekel aan dat soort stranden.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was dan ook een jaar terug pannekoek. Heb toch driekwart jaar niet eens naar een vrouw kunnen kijken door ziekte. Geen SOAquote:Op zondag 1 januari 2012 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sneeuw met 12 graden en regen? Dat is knap.
Nee, dat valt verrassend mee. Zeker als je beiden half onder water zitquote:
Waar ik mijn geld aan uitgeef is gelukkig NIET hun zaak, maar je hebt gelijk jaquote:Op zondag 1 januari 2012 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
was meer omdat benzin zich te veel van zijn ouders aantrekt(mijn ouders hadden niks te vertellen over mij
Weet niet. Ik gebruik Chrome sinds het uitkwam, maar de laatste tijd begint Chrome zoveel kuren te vertonen, sommige bugs die er sinds de eerste versies in zaten zijn nog steeds niet opgelost hoe vaak mensen er ook om blijven zeuren. Ik denk erover om terug te gaan naar Firefoxquote:Op zondag 1 januari 2012 16:48 schreef twi het volgende:
Gekkie, FireFox is zo 2009, dan doe je 't toch gelijk goed en zet je Google Chrome erop?
okequote:Op zondag 1 januari 2012 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat valt verrassend mee. Zeker als je beiden half onder water zit
Sluit me hier bij aanquote:Op zondag 1 januari 2012 16:50 schreef xFriendx het volgende:
Geen idee of seks op het strand chill is. Gewoon thuis maar, werkt prima en is ook leuk.
Dat doe ik over 5 jaar goed?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:48 schreef twi het volgende:
[..]
Gekkie, FireFox is zo 2009, dan doe je 't toch gelijk goed en zet je Google Chrome erop?
Dat kan natuurlijkquote:Op zondag 1 januari 2012 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
okeik hou het voorlopig wel bij een bed
Gelukkig nieuwjaar...en huh? Hahahaquote:Op zondag 1 januari 2012 16:52 schreef DigitalGirl het volgende:
Gelukkig nieuwjaar... en sinos dat feminisme slaat soms wel een beetje door is niet?
Nou ja, zolang het met een leuk iemand is en de bezigheid an sich (seks) is ook leuk dan is het ook thuis niet saai.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sluit me hier bij aan
Best saai eigenlijk
In bed?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, zolang het met een leuk iemand is en de bezigheid an sich (seks) is ook leuk dan is het ook thuis niet saai.
Je begint toch ook niet gelijk met zwemmen in het diepe? Wie weet later een keerquote:
Dat ook natuurlijk. Maar ik vind het soms gewoon leuk om het op andere plekken te doen dan de slaapkamer.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, zolang het met een leuk iemand is en de bezigheid an sich (seks) is ook leuk dan is het ook thuis niet saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |