Slim, makkelijke manier om van al die crap af te komen. Ik denk dat ik ook maar een paar lampjes om Sinos heen wikkel.quote:
Jaquote:Op zondag 1 januari 2012 15:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben geen hij maar mag ik je toch versieren met een mooie kerstslinger?
Jij toch? Of ben ik nog niet wakker genoeg?quote:
Ja, vast. Maar 'probleem' is wel dat ik een vaste omgeving zit met veel vaste relaties en weinig nieuwe mensen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gemiste kans dus. Geen nood, er komen er nog meer
Je bent niet wakker genoeg.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij toch? Of ben ik nog niet wakker genoeg?
Om haar daarna op zolder te zetten om haar er pas eind november weer vanaf te halen?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:48 schreef twi het volgende:
[..]
Slim, makkelijke manier om van al die crap af te komen. Ik denk dat ik ook maar een paar lampjes om Sinos heen wikkel.
Verander die omgeving danquote:Op zondag 1 januari 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, vast. Maar 'probleem' is wel dat ik een vaste omgeving zit met veel vaste relaties en weinig nieuwe mensen.
Ik zal het meenemen in mijn beoordeling.quote:
daar kreeg je genoeg aandachtquote:
Zit ik voorlopig aan vast. Heb niet heel veel ruimte. En nieuwe vrienden zoeken zit ik ook niet op te wachtenquote:
Wat gaat er door je heen?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan kom je tussen je administratie nog een aantal kaartjes/briefjes tegen die je ex aan het begin van de relatie heeft geschreven.
ritueel verbranden tis niet zomaar je ex..quote:Op zondag 1 januari 2012 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan kom je tussen je administratie nog een aantal kaartjes/briefjes tegen die je ex aan het begin van de relatie heeft geschreven.
Ik zal straks even mijn agenda er bij pakkenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:50 schreef Lot88 het volgende:
gelukkig sinos!
Royco wanneer gaan we pokeren dan mijn agenda is nog zo leeg wil graag iets invullen
Hoe bedoel je precies, "voorlopig aan vast"?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zit ik voorlopig aan vast. Heb niet heel veel ruimte. En nieuwe vrienden zoeken zit ik ook niet op te wachten
Ik zou ze bewaren.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ritueel verbranden tis niet zomaar je ex..
Btw, een goed 2012 Royco!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal straks even mijn agenda er bij pakken
Ja iedere vrouw krijgt hier genoeg aandachtquote:Op zondag 1 januari 2012 15:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
daar kreeg je genoeg aandachtMaar even serieus; je ziet er goed uit en je bent jong. Komt goed dus
Hoe ziet je sociale leven er eigenlijk uit als ik vragen mag?
Dat zou nou iets zijn waar ik dus never nooit niet aan mee zou doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef -Nouvelles het volgende:
Misschien moeten we iemand van uit dit topic opgeven bij het programma Loverboys voor de Loveboat. Benzin ofzo.
studie, waar alleen mannen zitten en dat soort dingen. En ik doe wat voor een vereniging, wat veel tijd kost en waar ik aan vast zit.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies, "voorlopig aan vast"?
Waarom niet?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zou nou iets zijn waar ik dus never nooit niet aan mee zou doen.
Dan maar geen vriendin
Toch wel even een kut moment van gemis.quote:
M'n ex is nog steeds lief. Het werkte alleen niet meer tussen ons en dat is geen reden voor haat.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ritueel verbranden tis niet zomaar je ex..
Als vrouw hoef je minder te doen en als je sociale leven er goed uit ziet dan heb je het goed voor elkaar. En je leert er vanzelf mee omgaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja iedere vrouw krijgt hier genoeg aandacht
Danjewel. Mijn sociale leven is toppie
Mijn probleem is niet zozeer dat ik niet echt versierd wordt hoor, eerder dat ik daar niet zo goed mee om ga.
Zie me al zitten zo op TVquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toch wel even een kut moment van gemis.
[..]
M'n ex is nog steeds lief. Het werkte alleen niet meer tussen ons en dat is geen reden voor haat.
Dan ist idd een ander verhaal
Ach soo.... Die studie duurt natuurlijk niet eindeloos, dus dat komt goedquote:Op zondag 1 januari 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
studie, waar alleen mannen zitten en dat soort dingen. En ik doe wat voor een vereniging, wat veel tijd kost en waar ik aan vast zit.
Ja echt he.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
Zie me al zitten zo op TV![]()
Ongemakkelijke situaties die heel NL ziet
inderdaad, niet iedereen is een aandachtshoer. Aan de andere kant, hoe omgemakkelijk het ook is, het kan je wel een schop in de goede richting geven. Alleen wel jammer dat het programma niet integer is.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
Zie me al zitten zo op TV![]()
Ongemakkelijke situaties die heel NL ziet
Wat voor programma?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef -Nouvelles het volgende:
Misschien moeten we iemand van uit dit topic opgeven bij het programma Loverboys voor de Loveboat. Benzin ofzo.
Daarna wordt ik kantoorlul, vriendquote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach soo.... Die studie duurt natuurlijk niet eindeloos, dus dat komt goed
Die mensen die meedoen zijn geen aandachtshoeren. Eerder kneuzen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
inderdaad, niet iedereen is een aandachtshoer. Aan de andere kant, hoe omgemakkelijk het ook is, het kan je wel een schop in de goede richting geven. Alleen wel jammer dat het programma niet integer is.
Loonslaaf.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarna wordt ik kantoorlul, vriend
Maar goed hele programma draait om belachelijk maken van de minder sociale mens op een geniepige manier.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:58 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Die mensen die meedoen zijn geen aandachtshoeren. Eerder kneuzen.
Ja zal vast vanzelf gaan...quote:Op zondag 1 januari 2012 15:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je minder te doen en als je sociale leven er goed uit ziet dan heb je het goed voor elkaar. En je leert er vanzelf mee omgaan.
nee, ik ben ook loonslaaf.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
jij werkt 100 uur in de week in je eigen zaakje?
Nee, bij die Loveboat oprecht niet, die worden echt geholpen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar goed hele programma draait om belachelijk maken van de minder sociale mens op een geniepige manier.
love storyquote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja echt he.
Ik zag truwens een aflevering van een negerin (best dik) die zich voordeed als een Chinees meisje via internet om zo een jongen die zij leuk vindt verliefd te maken. Heeft ze een halfjaar/jaar volgehouden, fucking raar. Ging ze em daarna opzoeken op TV omdat ze verder met hem wilde alleen dan als zichzelf en in real life.
Vreemde was dat ze toch nog een nachtelijk avontuur samen hebben beleefd maar hij niet verder wilde aangezien hij haar niet kon vertrouwen na het fake-doen. Logisch ook wel.quote:
Nou of was dat nou een ander programma ook met Valerio.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:00 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee, bij die Loveboat oprecht niet, die worden echt geholpen.
Als ik je posts zo lees pik je wel de signalen op bij een versierpoging maar ga je er zelf niet op in, ondanks dat het van een leuke vent komt? Bang om jezelf bloot te geven of klap je gewoon dicht?quote:
Omdat je onzeker wordt, of juist ineens heel kritisch?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn probleem is niet zozeer dat ik niet echt versierd wordt hoor, eerder dat ik daar niet zo goed mee om ga.
Pff. Wel grappig hoor, ik zou zo'n programma wel willen presenteren. Deels serieus, deels trollende mensen in de zeik nemen. Iedereen uit mijn omgeving zegt ook, precies iets voor jou.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nou of was dat nou een ander programma ook met Valerio.
Met die ontmaagdingsservice![]()
Dan ben je toch echt retarded als je daar aan mee doet.
Denk niet dat je kans dan groter wordt om een vriendin te vinden.
En we hebben een nummer 3!quote:
En dat wil je niet? Wat is het probleem precies?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarna wordt ik kantoorlul, vriend
Kree en Barbusse gingen ook neukend het nieuwe jaar in en kwamen ook met zo'n dergelijke kreet binnenvallenquote:
Beidequote:Op zondag 1 januari 2012 16:02 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je onzeker wordt, of juist ineens heel kritisch?
Bartholomeus is kruisjes aan het zetten bij de hoeveelheid mensen die tijdens O&N elkaars kruisje gedeeld hebben.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Vreemde was dat ze toch nog een nachtelijk avontuur samen hebben beleefd maar hij niet verder wilde aangezien hij haar niet kon vertrouwen na het fake-doen. Logisch ook wel.Heel raar verhaal.
Tsja, het laatste dan meer een excuus voor het eerste natuurlijk. Dat is best rot, en je voornemen voor 2012 is natuurlijk wel om erachter te komen waarom en dat aan te pakken?quote:
Als iemand me vorig jaar met O&N had gezegd hoe 2011 zou lopen en zou eindigen, dan had ik die persoon keihard uitgelachen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kree en Barbusse gingen ook neukend het nieuwe jaar in en kwamen ook met zo'n dergelijke kreet binnenvallen
En ben jij de prinses of de heks?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als iemand me vorig jaar met O&N had gezegd hoe 2011 zou lopen en zou eindigen, dan had ik die persoon keihard uitgelachen.
Sprookjes bestaan
Zelfde verhaal bij mij best een kutjaar gehad maar nu ziet het er ineens heel anders uit.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als iemand me vorig jaar met O&N had gezegd hoe 2011 zou lopen en zou eindigen, dan had ik die persoon keihard uitgelachen.
Sprookjes bestaan
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108229 the storyquote:Op zondag 1 januari 2012 16:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]er is hoop
![]()
Tis idd een bizar verhaalben toch al niet zoon fan van daten
Ja inderdaad. Mn goeie voornemen is om er meer open voor te staan en proberen het gewoon te laten gebeuren zonder afstand te nemen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, het laatste dan meer een excuus voor het eerste natuurlijk. Dat is best rot, en je voornemen voor 2012 is natuurlijk wel om erachter te komen waarom en dat aan te pakken?
Ik voel me bijna opgelaten door ontopic te gaan hier...
Ik heb dat ook gezien ja...Met Valerio toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:09 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108229 the story
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mn goeie voornemen is om er meer open voor te staan en proberen het gewoon te laten gebeuren zonder afstand te nemen.
Hoezo?
Ja en Dennis.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gezien ja...Met Valerio toch?
Bizar verhaal.
Nieuwe computer kopenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:15 schreef Lot88 het volgende:
Ik kan hem niet zien? heb een zwart scherm voor mij met de titel enz en alle tekst er om heen maar geen filmpje
Misschien ben jij ook wel een grote negerinquote:Op zondag 1 januari 2012 16:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja en Dennis.
Er gebeuren vreemde dingen ja.
Nee hoor, een kleine.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien ben jij ook wel een grote negerin
Ik heb heul saai een geweldig jaar gehad....quote:Op zondag 1 januari 2012 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
Zelfde verhaal bij mij best een kutjaar gehad maar nu ziet het er ineens heel anders uit.
(En dan heb ik het niet alleen over liefde)
Zou mooi zijn voor je als 't lukt. Eenmaal een lijstje met kritische dingen in je hoofd hebben en 't allemaal wat serieuzer nemen dan de gemiddelde hosselaar geeft je nogal wat kansen om andere leuke mensen mis te lopen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
Ja inderdaad. Mn goeie voornemen is om er meer open voor te staan en proberen het gewoon te laten gebeuren zonder afstand te nemen.
Hoezo?
Zelf 1 kopen?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb er al 2 die 3de krijg ik niet bij pap door de neus geboort denk ik
Nee hoor, je zeurt nietquote:Op zondag 1 januari 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zou mooi zijn voor je als 't lukt. Eenmaal een lijstje met kritische dingen in je hoofd hebben en 't allemaal wat serieuzer nemen dan de gemiddelde hosselaar geeft je nogal wat kansen om andere leuke mensen mis te lopen.
Omdat 't topic toch wel heel erg een SC is geworden. Maar dan zal ik wel weer zeuren!
Flauw hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 16:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb er al 2 die 3de krijg ik niet bij pap door de neus geboort denk ik
Dat is ook onzinquote:Op zondag 1 januari 2012 16:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hij vond het al onzin dat ik een 2de wilde voor school
O ik heb totaal geen lijstje met kritische dingen hoor, integendeel. Maar het serieuzer nemen dan de ander heb ik wel een handje van ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zou mooi zijn voor je als 't lukt. Eenmaal een lijstje met kritische dingen in je hoofd hebben en 't allemaal wat serieuzer nemen dan de gemiddelde hosselaar geeft je nogal wat kansen om andere leuke mensen mis te lopen.
Omdat 't topic toch wel heel erg een SC is geworden. Maar dan zal ik wel weer zeuren!
Ik heb zelf 2 laptops, 2 computers en een tabletquote:Op zondag 1 januari 2012 16:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hij vond het al onzin dat ik een 2de wilde voor school
Waarom in godsnaam?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 laptops, 2 computers en een tablet
Gelukkig 2012 Tijn!quote:
Waarom niet?quote:

Dat kun je iedere avond doen!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
Zo O&N was vetbier drinken en naar muziek luisteren
Dat ga ik ieder jaar doen.
Ik betaal ze gewoon zelfquote:
Mooi verwoordquote:Op zondag 1 januari 2012 16:30 schreef Crutch het volgende:
Waarde versiersellaars,
Het is mij een waar genoegen u allen op deze heugelijke dag een behaaglijk en vruchtbaar nieuwjaar te wensen.
Ja dat is waar maar met zo veel bier dan gaat hem dat niet wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |