Nummer 2?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dat is nummer 2!
Volgende TT: Neukend 2012 in!
Dat was dus langer dan 10 minuten?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nummer 2?![]()
![]()
Maar ik heb idd een goede sex-a-thon gehad, had niet eens door dat het al 2012 was![]()
Behalve het mijne natuurlijkquote:Op zondag 1 januari 2012 15:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Uiterlijk is best overrated eigenlijk.
Doe eens aardig jij.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf hoe ikeruit zie. En hoe de meeste mensen over mij denken qua uiterlijk. Ik mag het zeggen.
[..]
Verkondig dan ook geen onzin.
Jullie negeren elkaar nietquote:Op zondag 1 januari 2012 15:18 schreef formerjellybean het volgende:
Welke rel ik negeer die persoon gewoon , als negeren een rel is ja dan is kan ik heb je een raar idee van een rel.
Het was ietsje langer jaquote:Op zondag 1 januari 2012 15:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat was dus langer dan 10 minuten?
Legendarischquote:
Ik vroeg er naarquote:Op zondag 1 januari 2012 15:19 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat hier? Als ik neuk zet ik dat hier ook niet neer hoor.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg, eindelijk heb ik bob gezien in dit topic!
ipv op TC
Dit is toch teh interwebzz forum waar je je ego onnodig uit mag vergroten tot epische proporties?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:19 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat hier? Als ik neuk zet ik dat hier ook niet neer hoor.
Oh. Ja, ik vind het altijd zo vreemd hier wanneer mensen verkondigen dat ze net hebben geneukt. Gefeliciteerd hoor.quote:
Nu moeten wij vragen: 'welk nieuws?'. Vertel.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed, was gezellig, goed nieuws te horen gekregen van vrienden
Ja dáár vroeg ik niet naar haha wel naar de duurquote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik vind het altijd zo vreemd hier wanneer mensen verkondigen dat ze net hebben geneukt. Gefeliciteerd hoor.
goed te doenquote:
Dus eigenlijk ben je nog een maagd die ergens in een uithoek van friesland woont?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is toch teh interwebzz forum waar je je ego onnodig uit mag vergroten tot epische proporties?
Jijquote:
VInd je dat daadwerkelijk vreemd gezien het topic waarin we ons bevinden?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik vind het altijd zo vreemd hier wanneer mensen verkondigen dat ze net hebben geneukt. Gefeliciteerd hoor.
Gotta love this chickquote:Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je nog een maagd die ergens in een uithoek van friesland woont?
Dat kloptquote:Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je nog een maagd die ergens in een uithoek van friesland woont?
Interessant.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dáár vroeg ik niet naar haha wel naar de duur
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed, was gezellig, goed nieuws te horen gekregen van vrienden
Komt u maar met de goede verhalenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prima. Uurtje of 5 thuis, kwart voor 3 mn bed uit en nu maar aan mini-saucijzen als 'ontbijt'
Ja, wel als je hier nooit post. Kree vind ik niet raar maar die Barbusse wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
VInd je dat daadwerkelijk vreemd gezien het topic waarin we ons bevinden?
Zo post ik al één jaar. Zo ben ik gewoon.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Hij's een beetje wanhopig op zoek naar de start van een relletje.
DM schatquote:
Uiteraard, what else is newquote:
Mweh valt nog te bezien, hij moet zijn credits nog verdienenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig 2012 mattiequote:Op zondag 1 januari 2012 15:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zo post ik al één jaar. Zo ben ik gewoon.
ik heb altijd een potje zout binnen handbereik als ik met jou chatquote:Op zondag 1 januari 2012 15:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zo post ik al één jaar. Zo ben ik gewoon.
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mweh valt nog te bezien, hij moet zijn credits nog verdienenBeter laat je hem naar Almere komen, daar wilt iedereen zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik helaas niet. Stond wel even te kletsen met een meisje die ik een tijd niet had gezien maar toen moest een andere vent zo nodig ook kletsen met haar.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt u maar met de goede verhalen
En waar baseer je dat op? Omdat je nooit aandacht krijgt van kerels ofzo?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef Lot88 het volgende:
Ik snap wel dat bartho het goed bedoelde, maar ik vat het wel op zoals sinos aangeeft, zal mogelijk een vrouwentrekje kunnen zijn..
Overigens mijn beeld is ook, wat ergens al eerder aangegeven word, en waar Nouvelle zelf van aangeeft dat het bullshit is. Dat mannen puur en alleen maar naar uiterlijk kijken.. Ik ben iemand die een ander niet snel als lelijk bijvoorbeeld zou bestempelen omdat ik mijzelf ook verre van de catagorie mooi plaats..
Tuurlijk is dat iets dat tussen mijn oren zit maar ik heb het er nog niet uitgeslagen gekregen..
Zelfde he. Hopen dat je nu wel een vrouw mag veroveren.quote:
Vreemd wellicht, maar schijnbaar ook bijzonder lekkerquote:Op zondag 1 januari 2012 15:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, wel als je hier nooit post. Kree vind ik niet raar maar die Barbusse wel.
Als dat maar niet zo is als rivella \want in werkelijkheid is dat smerig rioolwaterquote:Op zondag 1 januari 2012 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vreemd wellicht, maar schijnbaar ook bijzonder lekker
met een beetje leuk uiterlijk laat je je toch versierenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet. Stond wel even te kletsen met een meisje die ik een tijd niet had gezien maar toen moest een andere vent zo nodig ook kletsen met haar.
Maar los daarvan zei ik gister in het topic nog dat ik niet zo van het kroegversieren ben. Liever daarbuiten. Zoals gister nog een sjans in de sportschool, waar ik wel meer over vertel als ik meer heb.
Mwah, je moet er toch wel wat voor doen lijkt me? Beetje inzet is wel zo leuk.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
met een beetje leuk uiterlijk laat je je toch versieren
Ik zat eens even te kijken gisteravond, maar de was me dr toch een knap meisje.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
met een beetje leuk uiterlijk laat je je toch versieren
Is weer een stel zwanger en 1 van mijn beste maten komt weer in de buurt wonenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
[..]
Nu moeten wij vragen: 'welk nieuws?'. Vertel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |